Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: Freeman
25 Wrz 2013, 15:53
[MK2] XR2 blood brother resto,custom projekt by LOY
Autor Wiadomość
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 7 Sty 2010, 22:20   

Skoro od Fordona - czyli Zetec :)
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
blood_brother 
King of Tor Kielce 2013

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 35
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 848
Skąd: Otwock
Wysłany: 8 Sty 2010, 00:12   

Na razie trwają negocjacje, ale nie spodziewajcie się szybkiej operacji. Jednak jak się uda to będzie jeszcze ciepło :)
 
 
Laskosz 


Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 37
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2321
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 8 Sty 2010, 21:01   

aaa w mk2 wsadzić ziutka to jak do mk3 :) prostota :P

do mk2 to jak już coś to odrazu rs2000 :devil:

do mk1 pasuje jakby coś tylko troche więcej dziadów trzeba :devil:
_________________
" zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 
 
 
blood_brother 
King of Tor Kielce 2013

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 35
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 848
Skąd: Otwock
Wysłany: 10 Sty 2010, 22:48   

Jakby kogoś interesowało to decyzja została podjęta :) Ale nie wiem, czy Wam powiem teraz, czy zobaczycie, gdy będzie włożony :)

Laskosz: Myślałem nad RS2000, ale doszliśmy do wniosku z Fordonem, że to jest zbyt wyszukany silnik do jazdy na co dzień.

Fiesta dostała nowe bębny i w końcu przestało trząść kierownicą przy hamowaniu :)
I teraz Fiesta sobie smacznie śpi w garażu, póki śnieg nie stopnieje <8>
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 01 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 11 Sty 2010, 15:34   

Nie tyle wymyslny jest N7a lecz za duzo $$$$ trzeba bylo by wpakowac w slupek zeby to dzialalo jak nalezy, a za razem wszytko bylo w 100% sprawne zarowno technicznie jak i moca, lepiej kupic nowszy silnik, mlodszy rocznikowo, moze z mniejsza moca ale i tak 3/4 RS2k bedzie to tluklo jak dzieciaka, bo nie ma co kurywac 150KM to te silniki mialy w latach 90 o ile niektore mialy... Lepiej miec 130 lub 140 wyhamowane na obciazeniowce niz papierowe 150 :yes:
_________________

 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 11 Sty 2010, 20:04   

Fordon napisał/a:
... Lepiej miec 130 lub 140 wyhamowane na obciazeniowce niz papierowe 150 :yes:


dokładnie :yes: a z rs2k to jedynie kolektorek mozecie przerobic.
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Ad@mus 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1832
Skąd: Orzesze SMI
Wysłany: 11 Sty 2010, 21:27   

no to wkoncu jaka pojemnosc, bo ze zetec to sie juz polapalem :D
_________________

Dwu litrowa bestia zwana Ulepem
 
 
 
Laskosz 


Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 37
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2321
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 11 Sty 2010, 22:19   

Ad@mus napisał/a:
no to wkoncu jaka pojemnosc, bo ze zetec to sie juz polapalem :D


będziemy mieć konkurencję :) kurde z roku na rok gorzej :)
_________________
" zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 
 
 
Ad@mus 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1832
Skąd: Orzesze SMI
Wysłany: 11 Sty 2010, 22:29   

dobrze ze konkurencja bedzie bo to mnie motywuje do dzialania
moj komromisowoz i tak dobrze sie spisuje, gorzej ze mna-nic mi sie nie chce;/
_________________

Dwu litrowa bestia zwana Ulepem
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 01 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 13 Sty 2010, 19:42   

Auto jeszcze silnika nie ma, ba nawet silnik nie siedzi u mnie w garazu a wy tu juz spekulacjie oraz konkurencje bierzecie do siebie... ehhhh pany, jak auto wyjedzie bedzie wyhamowane to wtedy na spokojnie mozna zaczac takie gadki, a jak wiemy miedzy planem a wykonaniem jest zawsze jakis tam odstep czasu...
Zarowno blood_brother, jak i ja nie mamy presjii, jak temat dojdzie do skutku bedziemy robic foty itp... z tego co sobie ogladalem bydgoskie MK2 to napewno bedzie mozna zastosowac pare nie typowych rozwiazan ;) ze wzgledu na ilosc miejsca... Frezarka oraz laser cnc beda mialy mozliwosc sie wykazac...

Pozdro
_________________

 
 
 
blood_brother 
King of Tor Kielce 2013

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 35
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 848
Skąd: Otwock
Wysłany: 16 Sty 2010, 00:47   

Dzisiaj przyszedł prezent od Pumy (dzięki :) ) dzięki któremu jestem o jeden krok bliżej do swapa :)

 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 16 Sty 2010, 10:17   

prosze :yes: miało mi to posłużyć ale nie doczekało sie :sad:
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 01 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 7 Mar 2010, 15:33   

No to maly UP. Dawca wlasnie przybyl do BDG, i czeka na troche lepsza pogode, auto z 98r czyli silver top ostatnie wydanie, dawca anglik, do tego dosc ciekawie podlubany... Foto w krotce... :)
_________________

 
 
 
blood_brother 
King of Tor Kielce 2013

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 35
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 848
Skąd: Otwock
Wysłany: 7 Mar 2010, 16:12   

Sam jestem ciekaw :)
 
 
Peedro 
Klubowicz


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 35
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 3057
Skąd: Mystków
Wysłany: 7 Mar 2010, 17:13   

Ja też ciekaw jestem cóż tam jest podłubane ;)
_________________
"Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."

Żaba - RIP
Profil Facebook
 
 
 
DziDzia 
vel DziaDzia





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: RS
Silnik: 2.0/16V
Imię: Patrycjusz :)
Wiek: 37
Dołączyła: 27 Lip 2005
Posty: 4172
Skąd: :: DDG ::
Wysłany: 7 Mar 2010, 23:44   

Coraz bliżej zmian :ok: I dobrze :ok:



pozdro :!:
_________________

Model:MK1 '77 Silnik: 1,1S/35KM
Model:MK5 '00 Silnik: 1,3i/60KM
Romety PONY
Profil Facebook
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 8 Mar 2010, 19:39   

w sumie to będzie to fajne rozwiązanie do jazdy na co dzień , dla drivera , który niekoniecznie chce poznać z przymusu budowę silnika i wszystkich elementów jego osprzętu , poprzez wielokrotne naprawy , regulacje itd :)
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
blood_brother 
King of Tor Kielce 2013

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 35
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 848
Skąd: Otwock
Wysłany: 2 Kwi 2010, 19:26   

Wciąż powolutku do przodu. Dzisiaj, z braku dostępnej alternatywy, przyszły takie oponki :)


W najbliższych planach jest odświeżenie rantów letnich felg i wrzucenie ich wraz z nowymi oponkami na auto.

A ogólniejsze plany to dalsze paście skarbonki na swap, zlot i YTP :yes: Kolejność przypadkowa :)
 
 
Piter 
Ninja TEAM




Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 3843
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2 Kwi 2010, 20:13   

Bardzo dobre opony do codziennej jazdy i co najważniejsze nowe !
Cieszę się że przekonanie o sensie kupowania używanych opon przechodzi w niepamięć.
_________________
MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA :V:
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ...
 
 
 
moci 

Model: Inne auto
Wersja: C
Silnik: 1.4/73KM
Dołączył: 28 Sie 2009
Posty: 92
Skąd: bzin
Wysłany: 2 Kwi 2010, 20:19   

a jak kogoś nie stać na nowe to co
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: Opisy techniczne i dane regulacyjne mk2 (bez XR2)
Laskosz Mechanika ogólna 2 8 Sty 2011, 12:09
Gurney89
Brak nowych postów Przyklejony: Opisy techniczne i dane regulacyjne mk1 (bez XR2)
Laskosz Mechanika ogólna 0 23 Mar 2006, 20:20
Laskosz
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK2] Fiesta MK2
Fordy Fiesta II generacji (1983-1989)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 15:37
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Demontaż pompy wody w mk2.
Rancikk1 Mechanika silnika 8 20 Lip 2015, 09:01
Gość
Brak nowych postów Przyklejony: Galeria MK1 & MK2
fajne, oryginalne, ładne i zrobione z sensem :)
Piesek Mechanika ogólna 39 13 Sty 2014, 15:24
kostek88wjcz


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.