[MK3] Zmiana przerwy na świecach |
Autor |
Wiadomość |
Kuleczka

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CLX
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Fordyna Fiescina
Wiek: 39 Dołączyła: 21 Lip 2008 Posty: 146 Skąd: masz tą Fieste?
|
Wysłany: 23 Lut 2010, 16:22 [MK3] Zmiana przerwy na świecach
|
|
|
czesc, pamietam kiedys moj dziadek mowil mi ze zmiana przerwy na swiecy miedzy elektroda na wieksza powoduje wiesza iskre a co za tym idzie lepsze spalanie zimą ale gorsze na goracym silniku.
za to mniejsza przerwa powoduje gorsze spalanie zimą a lepsze na goracym silniku.
jak to sie sprawdza w naszych fiestach na mono wtrysku? wiem ze fabrycznie jest 1mm
pozdr |
_________________ Jak nie Ty, to kto?! |
Ostatnio zmieniony przez trzeci 23 Lut 2010, 18:37, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
elmek13

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.5 V6 170KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 46 Dołączył: 06 Wrz 2007 Posty: 1995 Skąd: z Elemelkowa
|
Wysłany: 23 Lut 2010, 16:27
|
|
|
|
_________________ Burbo Team |
|
|
|
 |
bidżej

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 38 Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart
|
Wysłany: 23 Lut 2010, 16:43
|
|
|
takie rzeczy to się robiło w kredensach, kaszlakach i poldolotach ćwierć wieku temu... |
_________________ www.twojrobot.blogspot.com |
|
|
|
 |
diodalodz

Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5672 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 23 Lut 2010, 18:30
|
|
|
zmniejszenie pomaga autom w wieku mk3 z instalacją zapłonową w tragicznej kondycji i słabą kompresją . A co do zwiększania to idź na całość i wsadź 4 elektrodowe świece . |
|
|
|
 |
Pawełos666
Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 38 Dołączył: 15 Cze 2008 Posty: 1139 Skąd: BOSCH CS
|
Wysłany: 23 Lut 2010, 18:46
|
|
|
zmniejszali na gazie jak w gazie przenikalnosc jest marna a instalacja byla na wykonczeniu z iskrą kepsciutką, to sobie zmiejszali i lepiej odpalalo i wogole jeszcze chodzilo... prawda jest taka ze iskra w gazie powinna byc dluzsza niz w benzynie, ale zeby to zrobic to trzeba miec instalacje zaplonowa normalną ktora ma powera, co do swiec 4 elektrodowych to dobre sa pod wzgledem ekonomicznym zobacz w gieldzie moj post tam jest link do aukcji na ktorej je sprzedaje coś się można dowiedziec...ale nie pisalem tam np o opornosci czy testowaniu generatorami, jest pare swieczek ktore warto kupic do lepszych fur, a 4 elektrodowe to tylko dla ekonomii, jak masz pytania to napisz na PW, co do bawienia sie przerwa to nie polecam, nie po to porownuje sie opory swiec i ustawia fabryczna odleglosc zeby potem je giąć i ustawiac po swojemu, to tak jakbys jechal na 4 roznych swiecach bosch beru nkg denso i tak kazda z 1 kompletu odbiega opornoscia 2-4 omy miedzy soba, na cholere je jeszcze giac? kup sobie takie swiece ktore po pewnym czasie eksploatacji, beda pracowaly tak samo...niż masz w tanich świecach zmniejszać odleglosc, tracac na jakości iskry |
_________________ CVH 1.4 FU..'89
Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec |
|
|
|
 |
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.