Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[mk3] jazda na paliwie z dziurą przy dole
Autor Wiadomość
Blackknight88 


Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: Inny
Imię: Karol
Wiek: 36
Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 263
Skąd: Kielce
Wysłany: 7 Sie 2009, 01:00   [mk3] jazda na paliwie z dziurą przy dole

Witam serdecznie

Mam taki problem. Otóż dzisiaj odbierając samochód od znajomego mechanika (dałem mu go na 2 dni by wymienił sprzęgło, posprawdzał podzespoły i od razu podmienił filtry wszystkie).

Miał się również zająć filtrem paliwa, bo jazda na nim była hmm nie taka jaką być powinna. Otóż dodając gazu dół obrotów.. no nie było dołu, była dziura i dopiero potem zaskakiwały. Jakby się po prostu dławił silnik. Filtr wymieniony, ale problem nadal istnieje. Nie jest to dla mnie jakoś super ważne (jeżdżę na gazie), ale myślałem, że to po prostu filtr zasyfiały.

W czym może tkwić problem tego dławienia ? Problem na wtrysku ? na przewodach ? a może od dosyć rzadkiego użytkowania benzynki pompka paliwa siada ?

Co prawda pewnie pewnego dnia zajmę się tym i dam to do mechanika, ale chciałbym się mniej więcej dowiedzieć o potencjalnej przyczynie tego problemu no i wstępnie wyliczyć koszty naprawy.

Pozdrawiam serdecznie
 
 
Terrorist 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Rafał
Wiek: 37
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 87
Skąd: Poznań
Wysłany: 7 Sie 2009, 01:06   

filtry to jedno a co z kablami i swiecami?

wtrysk hmmm przeczysc gnoja moze cos pomzoe
_________________
Fiesta 1.1 -> BMW E36 Coupe 1.6/1.8
-> Fiesta Come Back
Xr2i - projekt wstrzymany...
BMW - trzecie E36 318is
Kawasaki ZX7R - bylo skradzione
 
 
 
Blackknight88 


Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: Inny
Imię: Karol
Wiek: 36
Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 263
Skąd: Kielce
Wysłany: 7 Sie 2009, 01:14   

Świece i kable w porządku. Świece kupowane pół roku temu, kable rok temu wymieniane.

Wtryskiem zajmę się jutro bo tak bić go po ciemku to nie wypada :)
_________________
.:Aktualnie poruszam się Seatem Ibizą II FL 1.9TDI 2000r. :.
.:Projektowanie w programie MaterCAM - toczenie, frezowanie:.
.:Programowanie sterowników PLC:.
.:Projektowanie 3D - SolidWorks:.
.:Projektowanie i wykonywanie instalacji pneumatycznych i hydraulicznych:.
 
 
Terrorist 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Rafał
Wiek: 37
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 87
Skąd: Poznań
Wysłany: 7 Sie 2009, 02:33   

Blackknight88 napisał/a:
Świece kupowane pół roku temu, kable rok temu wymieniane.


i zle kable raz do roku ze swiecami zainwestuj
_________________
Fiesta 1.1 -> BMW E36 Coupe 1.6/1.8
-> Fiesta Come Back
Xr2i - projekt wstrzymany...
BMW - trzecie E36 318is
Kawasaki ZX7R - bylo skradzione
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12077
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 7 Sie 2009, 07:39   

Blackknight88 napisał/a:
Wtryskiem zajmę się jutro bo tak bić go po ciemku to nie wypada :)
W profilu masz gaźnik (1,1) i problem pasuje do gaźnika - niedziałająca pompka przyśpieszacza, jak masz wtrysk (1,1i) to popraw :)
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 38
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 7 Sie 2009, 11:47   

a jak wtrysk to wyczyść CPP i obejrzyj wężyk od MAPa :fox: a do tego zmajstruj sobie tester i sprawdź kody błędów KLIK
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
Blackknight88 


Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: Inny
Imię: Karol
Wiek: 36
Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 263
Skąd: Kielce
Wysłany: 7 Sie 2009, 17:43   

Dzięki chłopaki za odpowiedzi no i poprawkę w profilu. Już zmieniłem na dobrą jednostkę napędową :)

co do CPP to by mogło być to, bo obroty mi skaczą, tj. włączę silnik i jak chce od razu jechać to dając sprzęgło obroty są max. Wtedy muszę stanąć i na sprzęgle/luzie poczekać aż obroty same opadną, wtedy już wszystko jest cały czas ok.

Tylko dziwne jest to, że CPP ma 7miesięcy.. Dziadek od którego kupowałem to auto mało nim jeździł, więc raczej niemożliwym jest by on to zjechał, a ja już tak miałem od początku posiadania auta, czyli od połowy kwietnia. No nic tak czy siak, posprawdzam, zajmę się silnikiem jak znajdę jakiś wolny dzień, bo póki co jestem zabiegany odkąd wróciłem z Niemiec.

Pozdrawiam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: Członkowie FKP na portalu POLSKA JAZDA
sowa Hyde-Park 49 21 Lis 2011, 19:32
trzeci
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: Gumy czyli bezpieczna jazda z każdym partnerem
Żółwik Tuptuś Mechanika ogólna 4 13 Sty 2005, 23:59
Żółwik Tuptuś
Brak nowych postów Przyklejony: [MK5] Silnik Zetec-S przerywa, szarpie przy dodawaniu gazu
silnik przerywa, szarpie przy dodaniu gazu - winna cewka zapłonowa
Raffaello Elektryka silnika 5 19 Wrz 2016, 21:17
Mizer 59
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.