Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

porownanie 2 litrowcow, który silnik najlepszy NA
Autor Wiadomość
FiFa 
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Futura
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kamil
Wiek: 36
Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 1118
Skąd: Panki/Cze-wa
Wysłany: 9 Paź 2009, 22:29   porownanie 2 litrowcow, który silnik najlepszy NA

Mam takie dylemat ktory silnik bedzie najlepszy na mocne NA,

RS2k jednostka najstarsza, teoretycznie najmocniejsza, ale silnik mało kiedy osiaga seryjna moc. Montaz we fiescie-no jest troche do przerabiania, ale sciezka juz chba wystarczajac przetarta.

Silvertop Ogolnie bardzo dobra jednostka, bez problemu sie swapuje do fiesty

Blacktop najnowszza konstrukcja ale i najsłabsza, problemy z włzoeniem do fiesty-sporo trzeba przerobic i jak do tej pory mało swapow z tym silnikiem...


I chciałem sie zapytac na ogolnym forum :hammer: ktory silnik byscie wybrali i dlaczego? co mozna zrobic(poza remontem kapitalnym :-P ) , aby poprawic jego osiagi? I jak sadzicie ktory z tych silnikow ma najwieksza przyszłosc i mozliwosci. :)

Z gory dzieki za odpowiedzi, a i napewno bedzie to pomocne dla nastepnych pokolen :-P :-)
_________________
Tuning to choroba, szukam lekarza...
Fiesta 1.1 -> Futura 1.6 16v ->Futura 1.8 16v (130KM) -> Futura RS 2.0 16v (N7a-150KM) ->Futura RS 2.3 16v (165KM) ->aktualnie RSTurbo 2.0 16v prace trwają...
 
 
 
Terrorist 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Rafał
Wiek: 37
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 87
Skąd: Poznań
Wysłany: 10 Paź 2009, 00:30   

Jesli ja bede wznawial projekt to silverTop bo latwiej i taniej idzie wyrwac a i mdy nie sa wcale trudne przy tym silniku
_________________
Fiesta 1.1 -> BMW E36 Coupe 1.6/1.8
-> Fiesta Come Back
Xr2i - projekt wstrzymany...
BMW - trzecie E36 318is
Kawasaki ZX7R - bylo skradzione
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 10 Paź 2009, 08:16   

2 aspekty:

1) najprościej i najszybciej: SilverTop
2) jesli ma być najbardziej rozwojowy (nie mówie tu o wydaniu 500zł i nadzieji na +50KM) to BlackTop ze względu że jest dużo gratów w USA.

Ja bym wsadzał SilverTopa na kolektorze i przepustnicy z RS1800 + wydechu z focusa 2,0 16v. Bo najprościej a z późniejszymi modami róznie bywa
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 10 Paź 2009, 10:16   

a ja bym wkladal N7A na starcie masz najwiecej mocy, silniki dobre do pogrzebania, choc malo dostepnych tjuninkwych tajli. no i w porownaniu do 2,0 silver lub black lejesz je jak chcesz.
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
FiFa 
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Futura
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kamil
Wiek: 36
Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 1118
Skąd: Panki/Cze-wa
Wysłany: 10 Paź 2009, 19:34   

a moze ktos powiedziec cos czym by mozna poprawic moc rs2k? Bo szczeze mowiac nie widziałem jeszcze jakiegos fajnego projektu z rs2k(jak ktos cos zna to niech podesle). Nawet nie wiem co by tam mozna poprawic, jakie były by ceny, jak to wsyztsko wyglada? Da sie jeszcze cos poprawic w tym silniku?? A jak by wygladała kwestia turbo w takim silniku ??

Bo o zetecu juz wiem co nieco i wiem z czym to sie je. Wiem tez ze ten silnik jest duzo lepszy jesli chodzi o turbo i dostep wszelakich czesci. NO i we futurze byłby "prawie" oryginalny :)

PumaRST, za 500 zł to sie nawet porządnego remontu nie zrobi, a kupujac nowy silnik trzeba by raczej od tego zaczac... :-)

Daras84, ale teraz bys chyba sam załozył zeteca do siebei ? ;/ :-)
_________________
Tuning to choroba, szukam lekarza...
Fiesta 1.1 -> Futura 1.6 16v ->Futura 1.8 16v (130KM) -> Futura RS 2.0 16v (N7a-150KM) ->Futura RS 2.3 16v (165KM) ->aktualnie RSTurbo 2.0 16v prace trwają...
 
 
 
Grand 


Model: Inne auto
Wersja: Xr2i
Silnik: Inny
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 119
Skąd: Kraków
Wysłany: 10 Paź 2009, 20:00   

przypał z fieścika wykręcił coś 183 konie a N7A dysponuje, naprawde mu to robi robote
 
 
 
Terrorist 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Rafał
Wiek: 37
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 87
Skąd: Poznań
Wysłany: 10 Paź 2009, 20:32   

jesli chodzi o silnik z rs2000 to polecam stronke http://www.rs2000-16v.com/ zarestrowac sie i poczytac :-)
_________________
Fiesta 1.1 -> BMW E36 Coupe 1.6/1.8
-> Fiesta Come Back
Xr2i - projekt wstrzymany...
BMW - trzecie E36 318is
Kawasaki ZX7R - bylo skradzione
 
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 11 Paź 2009, 14:20   

jak bym mial swapowac sobie NA to tylko rs2k
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
a1topgear 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Wiek: 41
Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 432
Skąd: Chelsea
Wysłany: 11 Paź 2009, 22:29   

zeteca silver/blacktopa mozesz w N/A spokojnie do 250bhp zrobic. Niestety tu kazdy kon bedzie kosztowal 100zl. Jedyna roznica miedzy burbo a N/A bedzie polegala na tym ze na te np 50km wydasz 5000zl w powiedzmy trzech ratach, a w turbo wejdziesz bez kucia za jednym zamachem. Oczywiscie mowa tylko o kosztach doposarzenia dobrego silnika...;/ A co do BT- masz cos takiego jak fabrycznie zmodyfikowany silnik w postaci silnika z Foki St170. Tam da sie poprawic jeszcze dolot i zyskac dodatkowe 15-20km. Tyle ze zalezy jakim budzetem dysponujesz.
_________________
HyHy:)
 
 
 
Bober 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: Inny
Wiek: 42
Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 214
Skąd: Kraków
Wysłany: 11 Paź 2009, 23:22   

FiFa napisał/a:
Nawet nie wiem co by tam mozna poprawic, jakie były by ceny, jak to wsyztsko wyglada? Da sie jeszcze cos poprawic w tym silniku?? A jak by wygladała kwestia turbo w takim silniku ??


Jesli chodzi o N7A to u mnie remont + same walki bez strojenia daly 170km po wyregulowaniu kolek i programu 184km i 207Nm ale to autko juz za bardzo nie klasyfikuje sie do codziennej jazdy , a co pozostaje tak jak pisalem u siebie w temacie ITB czyli przepustnice od hayabusy ktore mam i bede wkladal + dodatkowe strojenie i powinno peknac 200km + bo nikt za bardzo nie wie ile one daja nieraz 20km innym razem 40km.
Powiem tak na mocne N/A to tylko N7A ale jest to walka o kazdy kon a korci mnie zrobienie turba ale juz dosc konkretnego ale to dopiero jak skoncze ten projekt pozdrawiam.
_________________
NAJSZYBSZA FIESTA W POLSCE
23.08.09 Kamien Slaski ET-14.1
08.05.10 WST Bemowo ET-14.0
19.06.11 SSS Sosnowiec ET-13.2
 
 
 
Rasta 





Model: Inne auto
Wersja: Focus
Silnik: Inny
Wiek: 45
Dołączył: 18 Maj 2004
Posty: 523
Skąd: Wawa
Wysłany: 27 Paź 2009, 00:14   

Black Top to wcale obecnie nie jest duży koszt.
_________________
Profesjonalne flokowanie
www.flokowanie.com.pl - 501-055-203
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [MK5] Silnik Zetec-S przerywa, szarpie przy dodawaniu gazu
silnik przerywa, szarpie przy dodaniu gazu - winna cewka zapłonowa
Raffaello Elektryka silnika 5 19 Wrz 2016, 21:17
Mizer 59
Brak nowych postów Który silnik jest plug&play z 1.3 J6B?
Parzych Mechanika ogólna 6 8 Paź 2015, 08:12
x6itru
Brak nowych postów [MK7] Najlepszy sposób na MP3
malp Car Audio i CB 9 24 Mar 2013, 11:26
MisiekT
Brak nowych postów [MK3] jaki najlepszy sposób mocowania lotki
marimar Tuning stylistyczny 5 20 Lip 2010, 23:56
marimar
Brak nowych postów [MK6] Jaki najlepszy zamiennik fabrycznego radia?
wojteh Car Audio i CB 3 16 Lip 2015, 10:36
blind227


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.