porownanie 2 litrowcow, który silnik najlepszy NA |
Autor |
Wiadomość |
FiFa
Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Futura
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kamil
Wiek: 36 Dołączył: 22 Lut 2007 Posty: 1118 Skąd: Panki/Cze-wa
|
Wysłany: 9 Paź 2009, 22:29 porownanie 2 litrowcow, który silnik najlepszy NA
|
|
|
Mam takie dylemat ktory silnik bedzie najlepszy na mocne NA,
RS2k jednostka najstarsza, teoretycznie najmocniejsza, ale silnik mało kiedy osiaga seryjna moc. Montaz we fiescie-no jest troche do przerabiania, ale sciezka juz chba wystarczajac przetarta.
Silvertop Ogolnie bardzo dobra jednostka, bez problemu sie swapuje do fiesty
Blacktop najnowszza konstrukcja ale i najsłabsza, problemy z włzoeniem do fiesty-sporo trzeba przerobic i jak do tej pory mało swapow z tym silnikiem...
I chciałem sie zapytac na ogolnym forum ktory silnik byscie wybrali i dlaczego? co mozna zrobic(poza remontem kapitalnym ) , aby poprawic jego osiagi? I jak sadzicie ktory z tych silnikow ma najwieksza przyszłosc i mozliwosci.
Z gory dzieki za odpowiedzi, a i napewno bedzie to pomocne dla nastepnych pokolen |
_________________ Tuning to choroba, szukam lekarza...
Fiesta 1.1 -> Futura 1.6 16v ->Futura 1.8 16v (130KM) -> Futura RS 2.0 16v (N7a-150KM) ->Futura RS 2.3 16v (165KM) ->aktualnie RSTurbo 2.0 16v prace trwają... |
|
|
|
 |
Terrorist

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Rafał
Wiek: 37 Dołączył: 28 Mar 2007 Posty: 87 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 10 Paź 2009, 00:30
|
|
|
Jesli ja bede wznawial projekt to silverTop bo latwiej i taniej idzie wyrwac a i mdy nie sa wcale trudne przy tym silniku |
_________________ Fiesta 1.1 -> BMW E36 Coupe 1.6/1.8
-> Fiesta Come Back
Xr2i - projekt wstrzymany...
BMW - trzecie E36 318is
Kawasaki ZX7R - bylo skradzione |
|
|
|
 |
PumaRST
Princessa of Ułęż


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 10 Paź 2009, 08:16
|
|
|
2 aspekty:
1) najprościej i najszybciej: SilverTop
2) jesli ma być najbardziej rozwojowy (nie mówie tu o wydaniu 500zł i nadzieji na +50KM) to BlackTop ze względu że jest dużo gratów w USA.
Ja bym wsadzał SilverTopa na kolektorze i przepustnicy z RS1800 + wydechu z focusa 2,0 16v. Bo najprościej a z późniejszymi modami róznie bywa |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
 |
Daras84
King of Bednary 2011


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 10 Paź 2009, 10:16
|
|
|
a ja bym wkladal N7A na starcie masz najwiecej mocy, silniki dobre do pogrzebania, choc malo dostepnych tjuninkwych tajli. no i w porownaniu do 2,0 silver lub black lejesz je jak chcesz. |
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
|
|
|
 |
FiFa
Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Futura
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kamil
Wiek: 36 Dołączył: 22 Lut 2007 Posty: 1118 Skąd: Panki/Cze-wa
|
Wysłany: 10 Paź 2009, 19:34
|
|
|
a moze ktos powiedziec cos czym by mozna poprawic moc rs2k? Bo szczeze mowiac nie widziałem jeszcze jakiegos fajnego projektu z rs2k(jak ktos cos zna to niech podesle). Nawet nie wiem co by tam mozna poprawic, jakie były by ceny, jak to wsyztsko wyglada? Da sie jeszcze cos poprawic w tym silniku?? A jak by wygladała kwestia turbo w takim silniku ??
Bo o zetecu juz wiem co nieco i wiem z czym to sie je. Wiem tez ze ten silnik jest duzo lepszy jesli chodzi o turbo i dostep wszelakich czesci. NO i we futurze byłby "prawie" oryginalny
PumaRST, za 500 zł to sie nawet porządnego remontu nie zrobi, a kupujac nowy silnik trzeba by raczej od tego zaczac...
Daras84, ale teraz bys chyba sam załozył zeteca do siebei ? |
_________________ Tuning to choroba, szukam lekarza...
Fiesta 1.1 -> Futura 1.6 16v ->Futura 1.8 16v (130KM) -> Futura RS 2.0 16v (N7a-150KM) ->Futura RS 2.3 16v (165KM) ->aktualnie RSTurbo 2.0 16v prace trwają... |
|
|
|
 |
Grand

Model: Inne auto
Wersja: Xr2i
Silnik: Inny
Dołączył: 19 Sty 2009 Posty: 119 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 10 Paź 2009, 20:00
|
|
|
przypał z fieścika wykręcił coś 183 konie a N7A dysponuje, naprawde mu to robi robote |
|
|
|
 |
Terrorist

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Rafał
Wiek: 37 Dołączył: 28 Mar 2007 Posty: 87 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 10 Paź 2009, 20:32
|
|
|
jesli chodzi o silnik z rs2000 to polecam stronke http://www.rs2000-16v.com/ zarestrowac sie i poczytac |
_________________ Fiesta 1.1 -> BMW E36 Coupe 1.6/1.8
-> Fiesta Come Back
Xr2i - projekt wstrzymany...
BMW - trzecie E36 318is
Kawasaki ZX7R - bylo skradzione |
|
|
|
 |
Daras84
King of Bednary 2011


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 11 Paź 2009, 14:20
|
|
|
jak bym mial swapowac sobie NA to tylko rs2k |
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
|
|
|
 |
a1topgear

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Wiek: 41 Dołączył: 10 Wrz 2006 Posty: 432 Skąd: Chelsea
|
Wysłany: 11 Paź 2009, 22:29
|
|
|
zeteca silver/blacktopa mozesz w N/A spokojnie do 250bhp zrobic. Niestety tu kazdy kon bedzie kosztowal 100zl. Jedyna roznica miedzy burbo a N/A bedzie polegala na tym ze na te np 50km wydasz 5000zl w powiedzmy trzech ratach, a w turbo wejdziesz bez kucia za jednym zamachem. Oczywiscie mowa tylko o kosztach doposarzenia dobrego silnika...;/ A co do BT- masz cos takiego jak fabrycznie zmodyfikowany silnik w postaci silnika z Foki St170. Tam da sie poprawic jeszcze dolot i zyskac dodatkowe 15-20km. Tyle ze zalezy jakim budzetem dysponujesz. |
_________________ HyHy:)
 |
|
|
|
 |
Bober
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: Inny
Wiek: 42 Dołączył: 12 Lis 2008 Posty: 214 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 11 Paź 2009, 23:22
|
|
|
FiFa napisał/a: | Nawet nie wiem co by tam mozna poprawic, jakie były by ceny, jak to wsyztsko wyglada? Da sie jeszcze cos poprawic w tym silniku?? A jak by wygladała kwestia turbo w takim silniku ?? |
Jesli chodzi o N7A to u mnie remont + same walki bez strojenia daly 170km po wyregulowaniu kolek i programu 184km i 207Nm ale to autko juz za bardzo nie klasyfikuje sie do codziennej jazdy , a co pozostaje tak jak pisalem u siebie w temacie ITB czyli przepustnice od hayabusy ktore mam i bede wkladal + dodatkowe strojenie i powinno peknac 200km + bo nikt za bardzo nie wie ile one daja nieraz 20km innym razem 40km.
Powiem tak na mocne N/A to tylko N7A ale jest to walka o kazdy kon a korci mnie zrobienie turba ale juz dosc konkretnego ale to dopiero jak skoncze ten projekt pozdrawiam. |
_________________ NAJSZYBSZA FIESTA W POLSCE
23.08.09 Kamien Slaski ET-14.1
08.05.10 WST Bemowo ET-14.0
19.06.11 SSS Sosnowiec ET-13.2
 |
|
|
|
 |
Rasta


Model: Inne auto
Wersja: Focus
Silnik: Inny
Wiek: 45 Dołączył: 18 Maj 2004 Posty: 523 Skąd: Wawa
|
Wysłany: 27 Paź 2009, 00:14
|
|
|
Black Top to wcale obecnie nie jest duży koszt. |
_________________ Profesjonalne flokowanie
www.flokowanie.com.pl - 501-055-203 |
|
|
|
 |
|