Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] Ciepłe powietrze w dolocie = duże spalanie i strzelani
Autor Wiadomość
karolusms 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CLX
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Karol
Wiek: 34
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 132
Skąd: Skopanie
Wysłany: 23 Cze 2009, 12:31   [MK3] Ciepłe powietrze w dolocie = duże spalanie i strzelani

Witam, jako iz to moj 1 post chcialbym sie z wszystkimi szpecami tego forum przywitac :)

W spadku dostalem FoFi z `91 1.1 z lpg ..... spalanie wynosi 9-10 litrow gazu, ciut za duzo bo chcialby zeby wychodzilo 8 max w trasie, silnik mial tez objawy strzelania pod duzym obciazeniem, zostaly wymienione kable WN, swiece, parownik jest systematycznie odolejany,jednak to nei pomagało. Jak wiadomo lpg lubi zimne powietrze, a odkrylem ze kochani gazownici lata temu wsadzili jakas rurke do ryja tego plastiku w ktorym jest filtr i poprowadzili ja za tylnim prawym reflektorem na dol (by bylo zimnutenkie powietrze) jednak na marne bo jak wiadomo po zatkaniu otworu dolotowego silnik powinien zgasnac a tak sie nie dzialo, odkrylem ze pare cm za rym ryjem jest zawor kierunkowy ktory byl otwarty w dol i ciagnal powietrze znad kolektora (oryginalnie powinna byc tam obudowa nad kolektorem, u mnie jednak przegnila i odpadla :P ) ........................... rurke wywalilem, zawor tak zablokowalem ze ciagnie przez ryj a nie znad kolektora, jak narazie nie sprawdzalem jak autko sie sprawuje gdyz sstoi w garazu ...... czy ten zabieg pomoze silnikowi ??? tzn zmniejszy spalanie i zastopuje strzelanie ??? planuje poprowadzic szeroka rure od tego ryja w dol ... czy to cos da ???


aaaa...instalacja to Lovato 1 generacji :)
Ostatnio zmieniony przez trzeci 23 Cze 2009, 12:34, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
kornel
[Usunięty]

Wysłany: 23 Cze 2009, 15:20   

karolusms,
karolusms napisał/a:
narazie nie sprawdzalem jak autko sie sprawuje gdyz sstoi w garazu ...... czy ten zabieg pomoze silnikowi ??? tzn zmniejszy spalanie
A skąd my możemy wiedzieć i gdzie słyszałeś (o czytaniu nie wspomnę), że gaz lubi wyłącznie zimne powietrze?
 
 
polansky 


Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Fun
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Krzysiek
Wiek: 37
Dołączył: 19 Cze 2009
Posty: 78
Skąd: Kraków
Wysłany: 23 Cze 2009, 15:35   

Cytat:
A skąd my możemy wiedzieć i gdzie słyszałeś (o czytaniu nie wspomnę), że gaz lubi wyłącznie zimne powietrze?


Tak się składa, że gaz zdecydowanie "woli" zimne powietrze od ciepłego - Lepiej się wtedy miesza z tlenem.
Dlatego przy gazie nie wskazane jest ciepłe powietrze i dlatego też gazownicy montując instalacje gazowe zaślepiają dopływ ciepłego powietrza znad kolektora, żeby się ono nie dostawało do dolotu, bo wtedy dzieją się właśnie takie jaja, że silnik nierówno chodzi, więcej pali, gorzej się zbiera, itd.

karolusms napisał/a:
czy ten zabieg pomoze silnikowi ??? tzn zmniejszy spalanie i zastopuje strzelanie ??? planuje poprowadzic szeroka rure od tego ryja w dol ... czy to cos da ???


Zaszkodzić nie zaszkodzi, a pomóc zdecydowanie powinno :)
_________________
Traktuj innych tak, jak byś chciał żeby Ciebie traktowano :)

Fiesta 1.25 ZETEC-S Fun '98 :fox:
 
 
 
kornel
[Usunięty]

Wysłany: 23 Cze 2009, 16:53   

polansky,
polansky napisał/a:
Tak się składa, że gaz zdecydowanie "woli" zimne powietrze od ciepłego - Lepiej się wtedy miesza z tlenem.
Dlatego przy gazie nie wskazane jest ciepłe powietrze
Możesz wyjaśnić, z jakich materiałów źródłowych masz takie informacje?
polansky napisał/a:
dlatego też gazownicy montując instalacje gazowe zaślepiają dopływ ciepłego powietrza znad kolektora, żeby się ono nie dostawało do dolotu
Tak się składa, że obecna fiestka nie jest moim pierwszym autkiem z lpg i żaden gazownik nie kombinował w sposób, jaki przedstawiasz. Nie zapominaj, że silnik ma pracować poprawnie także, a może przede wszystkim na benzynie, a wtedy uruchamianie w zimie zwłaszcza będziesz miał z lekka utrudnione...Nie pamiętasz, ale m in fiaty125 miały na puszce filtra powietrza taką przesuwaną dźwignię: zima - lato. Ojca spytaj... :yes:
 
 
kornel
[Usunięty]

Wysłany: 23 Cze 2009, 16:57   

polansky,
polansky napisał/a:
bo wtedy dzieją się właśnie takie jaja, że silnik nierówno chodzi, więcej pali, gorzej się zbiera, itd.
Nie możesz takiego poglądu tak radykalnie przedstawiać, bo w takim razie masz wyliczenia, o ile więcej pali silnik na gazie i z dolotem powietrza tylko zimnego? Na "usterki" w pracy silnika, które przedstawiasz, - czy przypadkiem znaczącego wpływu nie mają dawno nie wymieniane świece i do tego źle dobrane, kable WN, przytkany filtr powietrza i do kompletu badziewna instalacja, bo "panie, a taniej nie można by..."?
 
 
polansky 


Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Fun
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Krzysiek
Wiek: 37
Dołączył: 19 Cze 2009
Posty: 78
Skąd: Kraków
Wysłany: 23 Cze 2009, 17:33   

kornel napisał/a:
fiaty125 miały na puszce filtra powietrza taką przesuwaną dźwignię: zima - lato. Ojca spytaj... :yes:

Tak się składa, że pierwszym moim autem był poczciwy "kanciok" więc nie muszę ojca pytać :)

A wracając do tematu:

karolusms napisał/a:
aaa...instalacja to Lovato 1 generacji :)


i
karolusms napisał/a:
jest zawor kierunkowy ktory byl otwarty w dol i ciagnal powietrze znad kolektora (oryginalnie powinna byc tam obudowa nad kolektorem, u mnie jednak przegnila i odpadla


więc już nie jest tak jak powinno, bo ciepłe powietrze powinno lecieć tylko jak jest zimny silnik, a nie cały czas.

kornel napisał/a:
Nie zapominaj, że silnik ma pracować poprawnie także, a może przede wszystkim na benzynie, a wtedy uruchamianie w zimie zwłaszcza będziesz miał z lekka utrudnione...


Jak nie ma instalacji gazowej to silnik też "oddycha" zimnym, a nie ciepłym (w normalnych warunkach pracy oczywiście) ciepłe zaciąga tylko jak jest niedogrzany.

A w ogóle to jeżeli silnik ma pracować poprawnie to po co mu wsadzać gaz zwłaszcza starszych generacji, gdzie jest zwężka w dolocie, więc już w tym momencie pozbawiamy silnik prawidłowej pracy na benzynie. Poza tym jak ktoś zakłada gaz to chyba nie po to żeby jeździć na benzynie :hihihi:
Ale z tego co mi wiadomo to ciepłe powietrze znad kolektora ma przyspieszać nagrzewanie się silnika po rozruchu zanim nie osiągnie prawidłowej temp. pracy, aby właśnie tą temp. jak najszybciej osiągnął, więc nie bardzo wiem co to ma do samego momentu uruchamiania silnika zwłaszcza w zimie?

kornel napisał/a:
Na "usterki" w pracy silnika, które przedstawiasz, - czy przypadkiem znaczącego wpływu nie mają dawno nie wymieniane świece i do tego źle dobrane, kable WN, przytkany filtr powietrza i do kompletu badziewna instalacja, bo "panie, a taniej nie można by..."?


Tu się z Tobą zgadzam, ale karolusms napisał:

karolusms napisał/a:
zostaly wymienione kable WN, swiece, parownik jest systematycznie odolejany

karolusms napisał/a:
instalacja to Lovato 1 generacji :)


więc zakładam, że to jednak nie ich wina.
_________________
Traktuj innych tak, jak byś chciał żeby Ciebie traktowano :)

Fiesta 1.25 ZETEC-S Fun '98 :fox:
 
 
 
kornel
[Usunięty]

Wysłany: 23 Cze 2009, 17:43   

polansky,
polansky napisał/a:
Tak się składa, że gaz zdecydowanie "woli" zimne powietrze od ciepłego - Lepiej się wtedy miesza z tlenem.
Dlatego przy gazie nie wskazane jest ciepłe powietrze
Na tę zasadniczą kwestię o "lepszości" zimnego powietrza dla gazu, Twojego wyjaśnienia jakoś się nie doczekałem...? Z jakiej literatury nt LPG pogląd się wywodzi, skoro co gazownik i auto, to inne rozwiązania...WNIOSEK: nie ma takiego uwarunkowania, aby w tworzeniu mieszanki powietrze-gaz, powietrze było możliwie jak najbardziej zimne; na pewno będzie skutkowało zwiększonym zużyciem - TO powie każdy gazownik.
 
 
karolusms 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CLX
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Karol
Wiek: 34
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 132
Skąd: Skopanie
Wysłany: 23 Cze 2009, 18:05   

ohoho, niezly odzew na moj poscik :) ten zawor kierunkowy zimne/cieple z tego co wiem mial pomagac silnikowi w pracy gdy byl zimny, i bedac JAKOS sterowany po rozgrzaniu sie silnika przelaczal na zimne......u mnei niestety z racji wieku (18 lat) juz to nei dzialalo i ciagnelo tylko cieple ..... rurke juz szukam ale tu pojawia sie kolejne pytanie , mam niemale pojecie o falach radiowych,antenach, radiach itd. i wiem ze w wielu dziedzinach gdy cos sie doklada to musi miec to odpowiednia dlugosc i srednice (w przypadku anten radiowych nie moze byc ani zza dluga ani za krotka) wiec pewnei tak tez jest z dolotem (przeciez wydech tez nei moze byc za SZEEROOOKI) a wiec czy napewno warto dokladac taka rure do tego ryja by zamiast za reflektora powietrze bylo pobierane z dolu ???
 
 
 
polansky 


Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Fun
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Krzysiek
Wiek: 37
Dołączył: 19 Cze 2009
Posty: 78
Skąd: Kraków
Wysłany: 23 Cze 2009, 18:06   

polansky napisał/a:
Lepiej się wtedy miesza z tlenem


Ja się nie opieram na żadnej literaturze tylko na własnej wiedzy i doświadczeniu z LPG w poprzednim aucie (może niewielkiej, ale jednak)
Zimne powietrze ma większa gęstość co daje większe napełnienie objętościowe komory spalania mieszanką co przy instalacji I czy II gen. (gdzie sonda lambda jest zastąpiona przez emulator, więc komp. nie wie jaka mieszanka idzie do cylindra, czy zbyt bogata, czy zbyt uboga) powoduje, że mamy mieszankę zbliżoną bardziej do stechiometrycznej.

Ja nie zamierzam Cię przekonywać, ale własnego (może i krótkiego doświadczenia z gazem) uważam, że jak LPG to lepiej żeby było zimne powietrze.
Poszperałem trochę po moim poprzednim forum, bo tam dyskusja na temat zimnego powietrza i LPG też się odbywała jakiś czas temu, więc zapraszam do lektury tematów z forum TTT:

http://forum.tempra.org/t...zimne+powietrze

http://forum.tempra.org/t...zimne+powietrze

Co do spalania no to nie wiem, ale dla mnie na logikę mniej pali auto, któremu nie trzeba wciskać gazu do spodu, żeby jechało :hihihi:
_________________
Traktuj innych tak, jak byś chciał żeby Ciebie traktowano :)

Fiesta 1.25 ZETEC-S Fun '98 :fox:
 
 
 
kornel
[Usunięty]

Wysłany: 23 Cze 2009, 19:35   

polansky,
polansky napisał/a:
Co do spalania no to nie wiem, ale dla mnie na logikę mniej pali auto, któremu nie trzeba wciskać gazu do spodu, żeby jechało
Co nie znaczy, że na gazie tak będzie, gdy mu dostarczysz zimne powietrze. Mówię tak dlatego, że bazując na doświadczeniu zawodowym (wcale nie paliwa i lpg szczególnie) kilkakrotnie powtarzałem bajer z wyjęciem tej rurki łączącej blachę nad kolektorem wydechowym z dolotem powietrza do pudła wkładu filtra, blokowałem wkrętem położenie przepustniczki rozdzielającej ciepłe i zimne powietrze i zawsze wychodziło, że auto, owszem stawało się bardziej dynamiczne, tylko, że gazu ubywało też bardziej dynamicznie. Przeczytałem posty na forach z podanych linków i można by zaryzykować stwierdzenie, że różnym silnikom i dolotom powietrza takie rozłączenie i ustawienie na "tylko zimne" różnie działa. Dowodem kilka postów "od tipo", że wychodziło spalanie mniejsze, lub przynajmniej bez zmian. Dobrze, kończymy dywagacje, bo "co proboszcz, to mszę inaczej odprawia, choć mszał ten sam". Miła i rzeczowa dysputa. Pozdrawiam. :ok:
 
 
karolusms 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CLX
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Karol
Wiek: 34
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 132
Skąd: Skopanie
Wysłany: 23 Cze 2009, 22:17   

jutro przejade sie troche i napisze jak autko bryka, prosilbym jeszcze o odpowiedz co do mojego pomyslu z dorobieniem tej rury.....3 pozycje wyzej napisalem oco kaman
 
 
 
polansky 


Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Fun
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Krzysiek
Wiek: 37
Dołączył: 19 Cze 2009
Posty: 78
Skąd: Kraków
Wysłany: 23 Cze 2009, 22:27   

kornel napisał/a:
Przeczytałem posty na forach z podanych linków i można by zaryzykować stwierdzenie, że różnym silnikom i dolotom powietrza takie rozłączenie i ustawienie na "tylko zimne" różnie działa. Dowodem kilka postów "od tipo", że wychodziło spalanie mniejsze, lub przynajmniej bez zmian. Dobrze, kończymy dywagacje, bo "co proboszcz, to mszę inaczej odprawia, choć mszał ten sam". Miła i rzeczowa dysputa. Pozdrawiam. :ok:

No fakt, opierałem się głównie na silnikach 1.4/1.6 na LPG z Tipo/Tempry, bo głównie z takimi miałem styczność. Co racja to racja, nie każdy silnik lubi to samo :)
Również się cieszę, że mogliśmy porozmawiać na poziomie.
Pozdrawiam zachodniopomorskie :ok:

karolusms napisał/a:
prosilbym jeszcze o odpowiedz co do mojego pomyslu z dorobieniem tej rury...


Ja bym nic nie kombinował tylko zostawił tak jak jest fabrycznie.
_________________
Traktuj innych tak, jak byś chciał żeby Ciebie traktowano :)

Fiesta 1.25 ZETEC-S Fun '98 :fox:
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 23 Cze 2009, 22:57   

Nie chce mi się zbytnio tego całego czytać bo ameryki nie odkryliście, nie od dzisiaj wiadomo ze silnik zasilany zimnym powietrzem lepiej pracuje bo jest mówiąc po chłopsku więcej powietrza w powietrzu,,, ciepłe powietrze jest rzadsze, benzyna jest rozpylana i musi odparować trochę, dlatego stare silniki (gaźnik i mono) są na wolnych zasilane ciepłym powietrzem - sprawny dolot podczas jazdy podaje tylko zimne powietrze, więc trzeba naprawić co popsute a nie kombinować, bo zimą auto będzie ciężko palić się może okazać,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
karolusms 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CLX
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Karol
Wiek: 34
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 132
Skąd: Skopanie
Wysłany: 23 Cze 2009, 23:04   

naprawiac ??? no nie wiem, ten zawor kierunkowy byl sterowany pewnie podcisnieniem.... auto ma 18 lat w zimie nie bylo problemow z odpalaniem (auto bylo uzywane przez mojego ojca w pracy, pracowal jako listonosz wiejski...odpalanie....50 metrow...gaszenie i tak w kolko.... a oto co znalazlem na innym forum : "Odpiencie ciepłego powietsza ,zawsze pomaga ,sprawa jest prosta,gaz jest rozprerzany w reduktorz poprzez dwa stopnie reduksia cisnienia przejscie w faze lotną,i rozpręrzenie poprzez podgrzanie do stopnia w kturym jest najbardziej kaloryczny ,dodatkowe ciepłe powietrze to z rury, rozrzedza gaz wienc powoduje zuborzenie mieszanki przesco spalanie wzrasta ,na skutek niedomagania mieszanki"

sens i logika jest
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 24 Cze 2009, 08:44   

Może i jest, ale jeśli wiedza techniczna autora cytatu stoi na poziomie ortografii to ja już bym tak bardzo mu nie ufał,,, w aucie jest wiele rzeczy które można zmodyfikować i będzie lepiej, tylko prędzej czy później trafią się okoliczności które sprawią iż zrozumiemy dlaczego konstruktorzy tak postąpili,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
karolusms 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CLX
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Karol
Wiek: 34
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 132
Skąd: Skopanie
Wysłany: 24 Cze 2009, 21:46   

no to uzywszy starej rury od odkurzacza puscilem dolot prawie po sama glebe...tak nisko ze jest tylko zimne powietrze, dokladnie uszczelnilem wszystko...........pierwsza roznica w jezdzie: jest ZNACZNIE CISZEJ notw , przy rozpedzaniu juz nie buczy, 90 w trasie i nie trzeba podglaszac radia na full.....druga roznica: na cieplym silniku nie ma juz strzalow i szarpniec !!!!!!!!......trzecia: autko lepiej sie zbiera, zwawiej reaguje na dodawanie gazu..........minusy ??? na zimnym silniku trzeba go dluzej pokrecic i nacisnac na pedal gazu by zamruczal ...... dzisiejsza trasa to jakies 42 km.......droga glowna potem ciut miasta i spowrotem. Zostalo jeszcze tylko do zbadania spalanie, ale to jak wyjezdze do zera i zatankuje za dyche :P a wiec jezeli ktos chce zrobic to co ja niech dziala smialo !!! <oki>
 
 
 
karolusms 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CLX
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Karol
Wiek: 34
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 132
Skąd: Skopanie
Wysłany: 28 Cze 2009, 20:06   

Oto raporty spalania po przerobkach i 300 km .............. uwaga ......dolozylem ponad pol metrowa rure od odkurzacza ktora pozniej skrocilem by dostarczala zimne powietrze, wymienilem filtr powietrza, oto wyniki:

pierwsza trasa 100 km (pelne nabicie gazem i ponowne nabicie na full) jazda z 2 osobami, po zajechaniu do dystrybutora załamka......... spalanie wynosilo 8,5 w trasie....dystrybutor pokazal 10 litrow :| :| :| :| :| :| sie wkur****** - ale to nie wszystko......

druga trasa....40 km z czego ciut po miescie jednego dnia a drugiego do krakowa..160 km..ja + 2 osoby na pokladzie, staralem sie jechac ekonomicznie, na samym poczatku krakowa walnelo 200 wiec zajechalem pod dystrybutor.....................i tu dopiero sie wpienilem....20,81 LITRA !!!!!! oczywiscie na 200 km .....FUCK !!!!!! :krzesłemgo: :hammer: :głowąwmur: :głowąwmur: WHAT THE HELL ?!?! klnlem, a przy kasie prawie zabilem kolesia (ten sam mi tankowal i inkasowal gotowke)....no ale trzeba zyc, sprawdzilem filter gdyz dzien wczesniej wjechalem w pozadna kaluze (cala komora silnkowa byla mokra, a u nas strasznie leje)a koncowka rury ssacej byla mokra...bylo sucho i czysto.......wilgotnosc powietrza wzrosla o 20 % (podkarpacie, u nas ciagle leje...chociaz teraz ladna pogoda za oknem) nie wiem co jest, jutro skroce ta rure do minimum i sciagne uszczelnienie od cieplego powietrza, jednym slowem cofne przrobke,pod gore straszny mol...wczesniej tak nie bylo.....na benzynie idzi enatomiast jak szatan !!! musze tez wspomniec ze mam przebicie na swiecach (kable nowe ale swiece stare) ale wczesniej tez tak bylo i palilo ponizej 9 litrow...chociaz teraz to przebicie jest wieksze gdyz wilgotno u nas....co o tym sadzicie ??? na cieplym ciezko odpalic (odpalam odrazu na gzie, od zawsze) oleju nei bierze... chce ograniczyc spalanie bo cena gazu wzrosla.....tak samo jak i spalanie u mnie, silnik 1,1 ... porazka......kolegi seicento 900 cm3 pali MAX 7 litrow kill2 <wow> ... poradzie cos, naturalnie swiece ida do wymiany i to nak najszybciej .... co dalej ???
 
 
 
Lokmen 
Zeus


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 23 Maj 2004
Posty: 1723
Skąd: ___
Wysłany: 28 Cze 2009, 20:42   

radze ci kupić rower
_________________
 
 
 
szynszyl 
EKSTERMINATOR

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 50
Dołączył: 17 Lip 2004
Posty: 3784
Skąd: jasło
Wysłany: 28 Cze 2009, 20:58   

kuźwa sami spece od gazu, a ja nie mam żadnej odpowiedzi
skoro wszystko wiecie, to powiedzcie czy faktycznie parownik do wymiany.
otrzymałem na tego posta odpowiedź ma innym forum, ale chce się upewnić..

Cytat:
witam!
Auto to wprawdzie megane coupe 1,6 8V (i do tego nie moje) 214.000 km. głowica do regulacji...
Instalacja zakładana przez barana. parownik stefanelli!!, nowy krokowy, zawór tomasetto bez możliwości zakręcenia gazu !!, butla elpigaz nalepka.
Połatałem i usunąłem zbędne posztukowane przewody. poizolowałem wszystko. zakupiłem nowy komp bingo-s.4 KME (stary był zalewany wodą i się płytka rozlazła).
teraz zapalam na PB i jest naprawde dobrze. przedtem łapał muła i normalnie zbierał się jak 126p. nie wykręcałem świec, kable shit janmor prawie roczne i ich przebieg 1500 km. teraz po zmianie kompa raz tylko zdarzyło się, że auto złapało mułą na PB

Na gazie jest dobrze. zapala. przełącza na LPG na 2300, powyżej 10 st. C. przy adaptacji zdarzyło się, że wyskoczył błąd lambdy, ale chyba przez nierówne trzymanie pedału gazu.
ale jak sie kurde zagrzeje to masakra. na LPG nie przełaczy! jak się nie włączy wentylator chłodnicy to jeszcze załapie na LPG. pomaga podniesienie maski i schłodzenie komory silnika. jak sie zagrzeje silnik (na upale bo na chłodzie nie) to nawet w czasie jazdy potrafi na LPG nie pracować i nie pomoże załącz wyłącz Pb-LPG.
dolot powietrza nie ma za bardzo jest gdzie odwrócić. komora silnika mała. całkiem pod zderzak wywinąć ??(np. dokupić węża chyba z audi i wlot z tyłu komory daleko od ciepła).
gazownik stwierdził że się reduktor zacina. debil chciał 300 z robotą.

masz jakieś pomysły? ja to auto mam doprowadzić do stanu używania, a prawie wyłysiałem :)

pozdrawiam
_________________
1% dla mojego syna
 
 
 
karolusms 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CLX
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Karol
Wiek: 34
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 132
Skąd: Skopanie
Wysłany: 28 Cze 2009, 21:02   

ja jestem wkurzony...wymienie te chore swiece...ale jak bedzie tyle palil dalej to wpierdziele go do garazu i bede smigal rowerem.....taka faza :P
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.