Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] - Gaśnie podczas jazdy i wszystkie kontrolki
Autor Wiadomość
sztuka 

Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Ghia
Silnik: 1.25i/75KM
Wiek: 47
Dołączył: 19 Paź 2004
Posty: 7
Skąd: Szczecin
Wysłany: 14 Paź 2011, 20:52   [MK3] - Gaśnie podczas jazdy i wszystkie kontrolki

Witam wszystkich:)
Mój problem polega na tym, że podczas jazdy na LPG (myślę że na benzynie też by tak było) silnik gaśnie.Jadę normalnie pedał wciśnięty i nagle silnik gaśnie i wszystkie kontrolki. Po zjechaniu na pobocze i próbie odpalenia na nowo silnik uruchamia się(raz za pierwszym razem a nieraz parę razy muszę pokręcić). Dzisiaj rano( całą noc stał ) chciałem uruchomić silnik ale po przekręceniu kluczyka żadna ikonka się nie zapaliła, dopiero po parokrotnym przekręceniu kluczyka ikonki się zapaliły, ale ledwo co nawet rozrusznik nie kręcił. Poszedłem do domu po zapasowy akumulator i wziąłem się do wymiany.Jak chciałem odkręcić klemę (+) to zauważyłem że jest luźna (pewnie jakiś flachowiec nie dokręcił) , jak ją docisnąłem i dokręciłem to poszedłem sprawdzić - może zakręci, ku mojemu zdziwieniu auto zaskoczyło za pierwszym razem i teraz to już zupełnie nie wiem dlaczego gaśnie - bo po objawach porannych stawiałem na akumulator.

Może ktoś będzie mógł mi odpowiedzieć czy mój problem mógł być spowodowany luźną klemą od akumulatora, a może to był tylko przypadek a usterka leży zupełnie gdzie indziej.

Proszę o pomoc
_________________
Ford Fiesta 1.25 ZETEC '96
 
 
 
matrix-1990 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Maciek
Wiek: 34
Dołączył: 30 Gru 2009
Posty: 570
Skąd: Szczecin
Wysłany: 15 Paź 2011, 08:40   

sztuka napisał/a:
Może ktoś będzie mógł mi odpowiedzieć czy mój problem mógł być spowodowany luźną klemą od akumulatora


jak najbardziej, mi się tak też zdarzało, bo sam nie dokręciłem mocno, tylko trochę luźno była (myślałem że śrubka będzie dobrze przewodzić), ale muszą być mocno dokręcone i nie może być takiego osadu, wtedy będzie git
_________________
 
 
 
sztuka 

Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Ghia
Silnik: 1.25i/75KM
Wiek: 47
Dołączył: 19 Paź 2004
Posty: 7
Skąd: Szczecin
Wysłany: 15 Paź 2011, 13:20   

Witam

Dziękuję za odpowiedź. Mam nadzieję że to tylko ta klema. Po wczorajszym dokręceniu klem dzisiaj rano poszedłem do auta sprawdzić czy odpali(a w nocy był przymrozek) no i odpalił bez problemu.

Może ktoś też miał ten problem i zechce się podzielić swoim doświadczeniem.

Pozdrawiam
_________________
Ford Fiesta 1.25 ZETEC '96
 
 
 
jackrzec 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 51
Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 2573
Skąd: Stargard
Wysłany: 16 Paź 2011, 15:40   

Gaśnięcie auta podczas jazdy na pewno nie jest spowodowane luźną klemą, bo podczas jazdy auto nie pobiera prądu z akumulatora tylko z alternatora. Jeśli chodzi o odpalanie, to luźna klema może być.
_________________
Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM
,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
Profil Facebook
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4011
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 16 Paź 2011, 20:53   

jackrzec napisał/a:
, bo podczas jazdy auto nie pobiera prądu z akumulatora tylko z alternatora.


jestes pewien, ze w mk4 tez tak jest? O ile mk2 na gazniku i kadett na wtrysku faktycznie chodzily po zdjęciu klemy, to renault thalia gasła.
 
 
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 38
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3357
Skąd: Roskilde
Wysłany: 16 Paź 2011, 21:03   

ja bym posprawdał te przewody grube od aku do masy i do rozrusznika/ alternatora
_________________
było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12077
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 16 Paź 2011, 21:41   

To że auto gaśnie po odłączeniu akumulatora nie znaczy ze pobiera z niego prąd,, NIE WOLNO odłączać klem na pracującym silniku, chyba ze ktoś chce sobie kosztów narobić.
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.