|
[MK6] FAQ - Wymiana filtra powietrza w 1.25 , 1.4 , 1.6 |
Autor |
Wiadomość |
Parzych
Prince of Biłgoraj 2012
Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 50 Dołączył: 26 Kwi 2007 Posty: 8085 Skąd: WawaTeam/Praga
|
Wysłany: 6 Lip 2010, 14:06 [MK6] FAQ - Wymiana filtra powietrza w 1.25 , 1.4 , 1.6
|
|
|
Zabierając się do wymiany filtra powietrza w Fieście MK6 1,25 oraz 1,4 i 1,6 będą nam potrzebne:
-Filtr powietrza.
-Klucz nasadowy/oczkowy 10mm,
-Torx 25…
Wykręcamy dwie śruby (1) i wyszarpujemy obudowę filtra (za miejsca 2).
Żeby ściągnąć obudowę filtra z miejsc (3)
Odczepiamy “rury”:
“A” - ściągamy delikatnie kręcąc rurą w prawo i lewo,
“B” – przekręcamy o niewielki kąt zgodnie ze wskazówkami zegara,
„C” – wyciągamy w lewo…
Wykręcamy jedyne DZIESIĘĆ wkrętów z obudowy filtra powietrza (4):
Następnie wyjmujemy stary filtr powietrza (5):
I zastępujemy nowym…
Skręcamy obudowę, podłączamy „rury”, przykręcamy obudowę filtra na swoje miejsce i wymiana filtra powietrza zakończona…
To pisałem Ja, Parzyszek... |
_________________ BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
|
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 6 Lip 2010, 14:55
|
|
|
Parzych napisał/a: | Wykręcamy jedyne DZIESIĘĆ wkrętów z obudowy filtra powietrza | A to Ford od dawna tak ma, już w Mk1 było o jedną śrubę w obudowie filtra za dużo,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
DziDzia
vel DziaDzia
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: RS
Silnik: 2.0/16V
Imię: Patrycjusz :)
Wiek: 37 Dołączyła: 27 Lip 2005 Posty: 4172 Skąd: :: DDG ::
|
|
|
|
|
jackrzec
Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50 Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 6 Lip 2010, 16:29
|
|
|
DziDzia napisał/a: | Dokładnie, po co ona jest to nie wiem.. Jakby się wkręcała w gaźnik to jeszcze... | A mk3 1,1/1,3 to inaczej? Po co są te 3 śruby na środku, to pojęcia nie mam. Do wtrysku mógłby być przykręcony dół obudowy, a góra powinna być na zatrzaskach (jak zresztą jest)... |
_________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM |
|
|
|
|
bidżej
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37 Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart
|
Wysłany: 6 Lip 2010, 16:38
|
|
|
poleciało do listy FAQ. widzę, że od MK3 wzwyż z mongolskimi coraz gorzej :yyy: |
_________________ www.twojrobot.blogspot.com |
|
|
|
|
Parzych
Prince of Biłgoraj 2012
Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 50 Dołączył: 26 Kwi 2007 Posty: 8085 Skąd: WawaTeam/Praga
|
Wysłany: 14 Maj 2012, 04:40
|
|
|
Wczoraj zachciało mi się umyć wkładkę filtra, podczas mycia obudowy zaabsorbowały mnie 4 dziury w jej dolnej części:
Mam pewną koncepcję do czego mogą służyć, ale nie chcę nic Wam sugerować, ma ktoś pomysł lub wiedzę do czego fabryka je przeznaczyła Dodam że silnik ciągnie nimi gorące powietrze znad siebie... A może je na próbę zaślepić...? Oczywiście oprócz tej przyodmie... |
_________________ BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
|
|
|
|
|
AccessX
Model: Ford Fiesta Mk2`84
Wersja: Classic
Silnik: 1.3/66KM
Imię: Radek
Dołączył: 18 Mar 2010 Posty: 669 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 26 Wrz 2012, 11:44
|
|
|
Koledzy nie umiem, wytargać tej obudowy. Odkręciłem dwie śroby, potem wężyk z prawej i z lewej i ten maly po lewej. Obudowa sięrusza ale gdzies na srodku trzyma, i dość mocno ciągnę do góry i nic... mocno trzyma, a nie chce się zaprzeć nogami i na chama. Bo raczej, delikatnie tego nie mozna wyciagnac. Pomocy |
|
|
|
|
Parzych
Prince of Biłgoraj 2012
Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 50 Dołączył: 26 Kwi 2007 Posty: 8085 Skąd: WawaTeam/Praga
|
Wysłany: 26 Wrz 2012, 12:20
|
|
|
AccessX, na chama ciągniesz, tam nie ma co się popsuć... |
_________________ BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
|
|
|
|
|
AccessX
Model: Ford Fiesta Mk2`84
Wersja: Classic
Silnik: 1.3/66KM
Imię: Radek
Dołączył: 18 Mar 2010 Posty: 669 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 26 Wrz 2012, 12:52
|
|
|
Okej udało się ! Faktycznie na chama i poszło. Dzięki Parzych po raz kolejny ! |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.
| |
|