Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: Żółwik Tuptuś
9 Paź 2011, 22:50
[MK2] Mam swój kawałek podłogi, 16V :))
Autor Wiadomość
yoyo72 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Futura
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Dziadek
Wiek: 51
Dołączył: 29 Kwi 2010
Posty: 1021
Skąd: Kraków
Wysłany: 22 Lip 2019, 20:56   

vegetagt, przepraszam...Następnym razem się zamienimy z piaskiem i trawą. :hahaha:
_________________
Jest inne , ale tez Ford
Było MK3 1994r 1.1/2.0 136KM ;)
Było MK3 1995 r.1.6 16v 90 KM Futura swap 2.0 136KM
Było MK3 1993 r.1.3 NEWPORT z klimą ;) (ślimak)
Było MK3 1992 r.1.8 16v 130 KM (akwarium)

PRINCE OF RADOM 2016 ;) ;) ;)
 
 
 
bobson 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Andrzej
Wiek: 35
Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 802
Skąd: Złotów
Wysłany: 22 Lip 2019, 21:20   

Pakiet XR2 robi robotę :)
Podoba mi się :bigok:
_________________
Fiesta XR2i ITB
Rally Ford's - Warsztat Bobsona
www.ford-tech.pl
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 24 Gru 2019, 18:41   

tak przy wigilii:
czy jest jakiś lepszy sposób na pozyskanie nowych kabli do zastosowań typowo samochodowych, niż zakup np wiązki pod jakiś standalone?
https://allegro.pl/oferta/wiazka-przewody-kable-emu-classic-stand-alone-8008533477 - taką ilością kabli bez problemu ogarniam sobie wiązke silnikową, ale może można taniej/lepiej/inaczej? W rękach tego nie miałem, ale licze na sensowną jakość, żeby nie trzeba było po 2 latach wszystkiego wymieniać.

Już nie wspominam, że najfajniej by było samemu sobie wybrać kolory kabli. We wiązce silnikowej totalnie na tym mi nie zależy, ale jak trzeba będzie reanimować oryginalną z mk2, to bym chciał użyć tych samych kolorków.

Znalazłem coś takiego: https://bqcable.com/pl/pl/category/przewody-do-instalacji-samochodowej-flry/117/3?visibleFilters=32,423,661&limit=16&direction=asc&viewMode=grid , ale również w ręku tego nie miałem.
 
 
Jaszczur 


Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Marcin
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 1089
Skąd: SD (Dąbrowa G)
Wysłany: 24 Gru 2019, 21:07   

A może silikonowe? ;) https://allegro.pl/oferta/przewod-silikonowy-0-75mm2-18awg-czerwony-1mb-8356549471
_________________
wszystko jest do zrobienia, trzeba tylko chcieć
 
 
 
van 
Moderator

Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 42
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 2232
Skąd: Warszawa
Wysłany: 25 Gru 2019, 14:12   

vegetagt napisał/a:
W rękach tego nie miałem, ale licze na sensowną jakość, żeby nie trzeba było po 2 latach wszystkiego wymieniać.
jeśli chodzi o te od emu to gość który ma mi robić elektrykę silnikową powiedział że on lepsze kable zastosuje, te podobno nie są jakieś najgorsze ale taki średniak, ale osobiście tego w ręku nie miałem także to takie zasłyszane może tylko być
_________________
Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva XC70 i inne
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 25 Gru 2019, 16:42   

Jaszczur, a jakiś plus względem klasycznych? Silikon pewnie dlużej wytrzyma zanim izolacja pusci ;>

van, mógłbyś się podpytać skąd bierze swoje przewody? O ile to nie jakaś tajemnica branżowa ;)
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 25 Gru 2019, 17:34   

vegetagt napisał/a:
Silikon pewnie dlużej wytrzyma zanim izolacja pusci ;>
Ile czasu przewidujesz,,, w Fieście z 77 ori instalacja jest OK, a auto stało w krzakach przez ostatnie 12 lat,,, odpaliło, i elektrycznie wszystko działa,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 25 Gru 2019, 17:51   

We wiązce z escorta 97 izolacja nie jest ok. I także niezbyt była 6-7 lat temu :D Ba, wnętrze kabla też nie jest ok. Jak użyłem jednego do podłączenia świateł, to po parunastu minutach świecenia się zjarał :/ A wizualnie izolacja była super.

Także czy jesteś pewien, że elektrycznie wszystko działa w tej mk1 i kable trzymają fabryczne parametry? ;) U mnie też wszystko się swieci, kable od świateł nie mają takich problemów jak przytoczony escort. Ale czy każdy jest w takim super stanie? Nie wiem. Te od przednich świateł raczej są (jeszcze) w miare spoko :D

No i przypominam, że w pierwszej kolejności to potrzebuje zrobić kolejną ewolucję wiązki silnikowej, bo ta z wnętrza to jest jeszcze oki, jeżeli patrzymy na to takimi kryteriami ;)
Inna sprawa, że jakbym miał możliwość zakupu kabli o jakości fabrycznych z mk2, to bym raczej zaryzykował. Ale spodziewam się produktu niczym te z escorta mk6/7 :/ .
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2595
Skąd: Poznań
Wysłany: 25 Gru 2019, 19:16   

Mamy troche inne odczucia, jakosc kabli w fiescie mk3 to niezla kupa, gdy zabrałem się za zbudowanie wiązki silnikowej pod emu to przebudowałem wiązke właśnie z escorta mk7 i nie miałem żadnych obiekcji, słuchaj zawsze możesz sobie zakupić na allegro po 3-4m przewodów w różnych kolorach i grubościach i rzeźbić, myślę, że większym problemem są konektory odpowiednie niż dostępność przewodów
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
bobson 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Andrzej
Wiek: 35
Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 802
Skąd: Złotów
Wysłany: 26 Gru 2019, 10:49   

Taniej się nie da :fajka:
https://allegro.pl/oferta/kme-diego-g3-4cyl-wiazka-kable-elektryczne-lpg-8605240142

Masz nawet wtyczki pod EMU :rotfl:
_________________
Fiesta XR2i ITB
Rally Ford's - Warsztat Bobsona
www.ford-tech.pl
 
 
van 
Moderator

Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 42
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 2232
Skąd: Warszawa
Wysłany: 27 Gru 2019, 00:13   

bobson napisał/a:
Taniej się nie da :fajka:
https://allegro.pl/oferta/kme-diego-g3-4cyl-wiazka-kable-elektryczne-lpg-8605240142

Masz nawet wtyczki pod EMU :rotfl:
właśnie jakieś takie znajome te wtyczki były, czyli emu ma wiązki takie same jak Diego ? ciekawe

JoeMix napisał/a:
vegetagt napisał/a:
Silikon pewnie dlużej wytrzyma zanim izolacja pusci ;>
Ile czasu przewidujesz,,, w Fieście z 77 ori instalacja jest OK, a auto stało w krzakach przez ostatnie 12 lat,,, odpaliło, i elektrycznie wszystko działa,,,

no dobra ale ile tam masz kabli w 77 i jaka elektronika ? tam nawet jednego układu scalonego nie ma a tu jak coś będzie słabo z prądem to zaraz będzie krzaczyć
_________________
Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva XC70 i inne
 
 
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 36
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3353
Skąd: Roskilde
Wysłany: 13 Cze 2020, 08:53   

Z pewnych źródeł mi wiadomo że z odmętów piekielnych wynurzyło się szatańsko czerwono prędkie mk2:
URL=https://www.fotosik.pl/zdjecie/73860c9380458512][/URL
_________________
było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 13 Cze 2020, 09:28   

a jak mnie to afto wkurza to ty se nie wyobrazasz :devil:
Ale musze przyznac, ze odpaliło i nawet parenascie metrów przejechało.

Generalnie wyciągnałem ją bo kuba87 twierdzi, że jego kaczka 1.8 jest szybsza od mojego 3.5 cylindrowego 2.0 :2xf:
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2595
Skąd: Poznań
Wysłany: 13 Cze 2020, 10:45   

Patrzyłeś jak wymiary tego ssaka st podchodzą do mk2?
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 36
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3353
Skąd: Roskilde
Wysłany: 13 Cze 2020, 17:33   

luk-90 napisał/a:
Patrzyłeś jak wymiary tego ssaka st podchodzą do mk2?

Do kaczki nie wejdzie, ledwo wchodzi zwykły z foki, kolektor z rkc jest niemal identyczny
_________________
było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 17 Cze 2020, 13:27   

luk-90 napisał/a:
Patrzyłeś jak wymiary tego ssaka st podchodzą do mk2?


Wygląda pozytywnie, bo z 26cm mam do grodzi :D
 
 
Pyros 
King of Tor Kielce 2014


Model: Ford Fiesta Mk2`85
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Dołączył: 01 Gru 2010
Posty: 303
Skąd: Warszawa
Wysłany: 5 Maj 2022, 16:30   

Z czystej ciekawości czy ten projekt jest juz skończony czy nadal jest rozwijany?
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 5 Maj 2022, 16:47   

chciałem kiedyś ją pomalować, ale mi nie idzie ;-P

Obecnie auto czeka na lepsze czasy, chociaż chciałbym w sierpniu pojechać rajd klasyków w ostródzie.

A poza tym to mechanicznie ja więcej planów na chwilę obecną nie mam. Jest szpera(w bagażniku) + zetec(pod maską), ewentualnie pobawić się ITB, wałkami i regulowanymi kołami rozrządu. Ale to pewnie nie na seryjnym sterowniku, a na razie za cene emu to wolałbym zawieszenie GAZa ;)
 
 
Brzytwa 

Model: Ford Fiesta Mk1`76
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Imię: Jan
Dołączył: 01 Sty 2023
Posty: 3
Skąd: Szczecin
Wysłany: 1 Sty 2023, 20:10   

Fiesta skonczona?
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 1 Sty 2023, 20:19   

takie auta sie nigdy nie kończą ;-)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Konserwacja nadkoli, podłogi, profili zamkniętych
Ryba88 Blacharstwo / Lakiernictwo / Kosmetyka samochodowa 6 5 Wrz 2013, 17:29
Brykal
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK2] Fiesta MK2
Fordy Fiesta II generacji (1983-1989)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 15:37
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Demontaż pompy wody w mk2.
Rancikk1 Mechanika silnika 8 20 Lip 2015, 09:01
Gość
Brak nowych postów Przyklejony: Galeria MK1 & MK2
fajne, oryginalne, ładne i zrobione z sensem :)
Piesek Mechanika ogólna 39 13 Sty 2014, 15:24
kostek88wjcz
Brak nowych postów Przyklejony: Opisy techniczne i dane regulacyjne mk2 (bez XR2)
Laskosz Mechanika ogólna 2 8 Sty 2011, 12:09
Gurney89


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.