Przesunięty przez: Mafios 18 Sty 2015, 21:50 |
[MK3] Xr2i 8V, 1.3 Szczepan & Essi MK6 2.0 16V Silver To |
Autor |
Wiadomość |
marcel20
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Marcin
Wiek: 39 Dołączył: 29 Maj 2004 Posty: 215 Skąd: Koszalin
|
|
|
|
|
Ad@mus
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36 Dołączył: 03 Lut 2007 Posty: 1832 Skąd: Orzesze SMI
|
Wysłany: 10 Sty 2010, 12:12
|
|
|
i pomyslec ze kiedys swap 2.0 zeteca do fiesty był WOW |
_________________
Dwu litrowa bestia zwana Ulepem |
|
|
|
|
elmek13
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.5 V6 170KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 45 Dołączył: 06 Wrz 2007 Posty: 1995 Skąd: z Elemelkowa
|
Wysłany: 10 Sty 2010, 12:35
|
|
|
Ad@mus napisał/a: | swap 2.0 zeteca |
Dobrze mówisz było. |
_________________ Burbo Team |
|
|
|
|
Ad@mus
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36 Dołączył: 03 Lut 2007 Posty: 1832 Skąd: Orzesze SMI
|
Wysłany: 10 Sty 2010, 13:57
|
|
|
sie mowi EVOLUSZON!!
jak tak dalej pojdzie to niedlugo w mk3 bedziemy montowac v6tki i v8ki
odwieczne pytanie biszkopta: "gdzie sie to zmiesci" wkoncu odejdzie do lamusa i zamieni sie w stwierdzenie, noooo... zmiescilo sie i tu banan |
_________________
Dwu litrowa bestia zwana Ulepem |
|
|
|
|
elmek13
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.5 V6 170KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 45 Dołączył: 06 Wrz 2007 Posty: 1995 Skąd: z Elemelkowa
|
Wysłany: 10 Sty 2010, 14:44
|
|
|
Ja już zastanawiam się nad 4,2 V8 z audi-cy do fiesty.... |
_________________ Burbo Team |
|
|
|
|
odyniec
Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 38 Dołączył: 07 Sie 2005 Posty: 1610 Skąd: Merzdorf
|
Wysłany: 10 Sty 2010, 20:12
|
|
|
elmek13, chyba w bagażniku wozić |
_________________ Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm) |
|
|
|
|
Ad@mus
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36 Dołączył: 03 Lut 2007 Posty: 1832 Skąd: Orzesze SMI
|
Wysłany: 10 Sty 2010, 20:17
|
|
|
Odi-bagaznik jest mniejszy od komory silnika :p
raczej za siedzenia jak w mr2 |
_________________
Dwu litrowa bestia zwana Ulepem |
|
|
|
|
odyniec
Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 38 Dołączył: 07 Sie 2005 Posty: 1610 Skąd: Merzdorf
|
Wysłany: 11 Sty 2010, 14:50
|
|
|
o...czyli silnik położony centralnie dobry rozkład masy będzie |
_________________ Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm) |
|
|
|
|
Marek
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Dołączył: 15 Sie 2007 Posty: 493 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 18 Sty 2010, 00:48
|
|
|
Fordon: Gdzie przy plastikowym kolektorze ssącym umieszczasz czujnik temp zasysanego powietrza ? W dolocie przed przepustnica ? |
_________________
|
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 18 Sty 2010, 14:41
|
|
|
Mozesz dac go tak jak seryjnie siedzi na dolocie plastikowym przed przepustnica, a najlepiej to go wcale nie podlaczac...
Pogladowe foto
|
_________________
|
|
|
|
|
Rkalitka
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Roman
Wiek: 37 Dołączył: 16 Sty 2008 Posty: 1615 Skąd: Perkowo
|
Wysłany: 18 Sty 2010, 16:47
|
|
|
Tak odbiegając od tematu.....korektory hamowania są wkręcone przy pompie od razu na tej fotce?? |
_________________ "Wszyscy wiedzą, że czegoś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to robi."
|
|
|
|
|
bidżej
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37 Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart
|
|
|
|
|
Ad@mus
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36 Dołączył: 03 Lut 2007 Posty: 1832 Skąd: Orzesze SMI
|
Wysłany: 24 Sty 2010, 21:53
|
|
|
obstrykajcie wkonu ta fieste noooo!!! |
_________________
Dwu litrowa bestia zwana Ulepem |
|
|
|
|
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 24 Sty 2010, 21:56
|
|
|
To nie są korektory siły hamowania |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
|
Ad@mus
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36 Dołączył: 03 Lut 2007 Posty: 1832 Skąd: Orzesze SMI
|
Wysłany: 24 Sty 2010, 22:02
|
|
|
a co?? |
_________________
Dwu litrowa bestia zwana Ulepem |
|
|
|
|
bidżej
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37 Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart
|
Wysłany: 24 Sty 2010, 22:04
|
|
|
no właśnie, co?
z tego co wiem, to korektory mechaniczne jako takie miały "sportowsze" wersje, a cywile takie oto dławiki na przewodach... |
_________________ www.twojrobot.blogspot.com |
|
|
|
|
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 24 Sty 2010, 22:05
|
|
|
takie zaworki , służące do tego , aby w miare zużywania się tylnych okładzin i bębnów dalej pedał nie wchodził zanim nie zacznie hamować tył . |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
|
Ad@mus
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36 Dołączył: 03 Lut 2007 Posty: 1832 Skąd: Orzesze SMI
|
Wysłany: 24 Sty 2010, 22:33
|
|
|
samoregolatory?? |
_________________
Dwu litrowa bestia zwana Ulepem |
|
|
|
|
Darekmk3
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Futura
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Darek
Wiek: 39 Dołączył: 30 Lip 2005 Posty: 917 Skąd: Żory
|
Wysłany: 24 Sty 2010, 22:34
|
|
|
Żółwik Tuptuś napisał/a: | takie zaworki , służące do tego , aby w miare zużywania się tylnych okładzin i bębnów dalej pedał nie wchodził zanim nie zacznie hamować tył . |
ja sie spotkalem z tym ze mialy to wersje po 93r.. a przed 94 byly te duze - ja np seryjnie mialem w swojej bylej 1.3 te duze a byla to 92r...,i z tego co widzialem to 1.1 tego nie mialy tylko od 1.3 w góre ale moge sie mylic |
_________________ mk3 rs1.3&futro 1.6 16v>ess1.6 16v>r19>mk3 1.4klima>a6 1.8t & mietek207d cdn?
www.fiesta-squad.prv.pl
www.fiesta-squad.forum.prv.pl
cos dla grupy jebax teoretix
fiesta rs 1300 w akcji |
|
|
|
|
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 24 Sty 2010, 22:41
|
|
|
nie wiem , gdzie to było , a gdzie nie było .
To jest prymitywny zawór zwrotny służący do ustawienia tylnuich cylinderków w takiem miejscu aby były zaraz przy szczękach ( które ustawiają przy bębnie samorególatory , te z ząbkami itd )
A to wszytko po to aby pedał nie flaczał w miarę zużywania elementów , ale nic nie ma wspólnego z korygowaniem siły hamowania na tył . |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
|
|