Przesunięty przez: Mafios 18 Sty 2015, 21:50 |
[MK3] Xr2i 8V, 1.3 Szczepan & Essi MK6 2.0 16V Silver To |
Autor |
Wiadomość |
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 1 Paź 2009, 19:41
|
|
|
Oglądając filmik i czytając Twoje wyjaśnienia widać , że przy tworzeniu pierwszych stage-ów niepotrzebne są wymiany wtrysków na większe , gdyż seria w zupełności wystarczy ( mówimy o wolnossaku ) . To dobra wiadomośćgdyż wiem ile radości daje silnik trzymający fabryczną moc , a tutaj będzie jej odczuwalnie więcej .
Po co czasami ładować więcej skoro nie wykożystujemy tego co mamy .
Dobra robota i dawaj znak co dalej
ps: Swoją drogą - rodzaj rasowania jaki prezentujesz - nie jest może tak spektakularny jak internetowe bredzenie coponiektórych , ale jest pokazaniem drogi , jak za niewielkie nakłady finansowe można zrobić coś szybkiego .
Witamy w Projektach |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
|
odyniec
Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 38 Dołączył: 07 Sie 2005 Posty: 1610 Skąd: Merzdorf
|
Wysłany: 1 Paź 2009, 22:41
|
|
|
co do Essiego i tego filmu. Paliwo kręciłeś w nim w całym zakresie o tyle samo, czy też w odpowiednich momentach dodawałeś odpowiednie ilości paliwa?
A i to zetec jest? |
_________________ Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm) |
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 2 Paź 2009, 17:46
|
|
|
Paliwo podlewa od samego dolu ale zeby mialo to jakis sens trzeba jednak podlewac dopiero od 3300,3500rpm do konca, dalej przypilnowac AFR ale to jak bedzie dluzsza chwila to sie pobawimy z tym, tu jest tylko zwiekszone cisnienie na listwie i troche dluzszy czas otwarcia wtryskiwacza... Tak to jest zetec 2.0 16V tak jak to napisane jest w temacie
Fiesta Vendela byla dzis na hamowni, co zrobilismy zeby tam pojechac ??
Otoz jak juz wczesniej napisalem ze jest zmieniona z 1.8 RKC (115KM) na odpowiednik 2.0 16V 136KM i do tego podniesione cisnienie na listwie do stalych 3 barow.
Efekt no kurde jak na ssaka zdziwil mnie, ponizej jest nalozony wkres z pierwszego hamowania w/w fiesty po swapie i zapieciu pod ECU 1.6 oraz wykres z dnia dzisiejszego...
Mam nadzieje ze ktos bedzie spostrzegawczy i zauwazy do ilu krecimy tego ziutka... |
_________________
|
|
|
|
|
Laskosz
Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 37 Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2321 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 2 Paź 2009, 18:02
|
|
|
Fordon napisał/a: | podniesione cisnienie na listwie do stalych 3 barow |
odpinasz tylko podciśnienie do regulatora czy coś więcej robisz? bo samo odpięce daje już 2.9-3.0 bara (sam mierzyłem)
i daj cynka na tego kompa bo czasem sie by mógł taki sprzydać |
_________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź " |
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 2 Paź 2009, 18:11
|
|
|
Laskosz napisał/a: | Fordon napisał/a: | podniesione cisnienie na listwie do stalych 3 barow |
odpinasz tylko podciśnienie do regulatora czy coś więcej robisz? bo samo odpięce daje już 2.9-3.0 bara (sam mierzyłem)
i daj cynka na tego kompa bo czasem sie by mógł taki sprzydać |
Mozna zrobic tak jak opisales ale to podcisnienie trzeba zaslepic bo bedzie bral lewe powietrze za przepustnicy...
Lub kupic regulator cisnienia paliwa do 5 bar
Bez SMT lub ECUmastera nie ruszam nic wiecej bo to bezsensowne, chyba ze Adrian skusi sie na porting glowicy i ewentualna zmiane kolektora wydechowego na ten z duratec-a. |
_________________
|
|
|
|
|
Laskosz
Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 37 Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2321 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 2 Paź 2009, 18:13
|
|
|
Fordon napisał/a: | Mozna zrobic tak jak opisales ale to podcisnienie trzeba zaslepic bo bedzie bral lewe powietrze za przepustnicy... |
moje 1.8 reaguje na taki zabieg w ten sposób że najpierw podlewa a później komp kapuje że jest za bogato i obcina czasy otwarcia wtrysków mądrala |
_________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź " |
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 2 Paź 2009, 18:21
|
|
|
Laskosz napisał/a: | komp kapuje że jest za bogato i obcina czasy otwarcia wtrysków mądrala |
Swinka albo zmien kompa |
_________________
|
|
|
|
|
kamil wolski
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008 Posty: 1416 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2 Paź 2009, 18:31
|
|
|
Tak jak z opowieści słyszałem to spodziewałem się dużo innych cyferek na papierze. Jestem ciekaw jak to się sprawdzi z TDkiem po modach by Ja .
btw. czy temperatura otoczenia w wolnossaku ma jakieś większe znaczenie? |
_________________ było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm |
|
|
|
|
Marek
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Dołączył: 15 Sie 2007 Posty: 493 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 2 Paź 2009, 19:45
|
|
|
Do 7200 rpm to się fabrycznie Ziut kręci |
_________________
|
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 3 Paź 2009, 01:02
|
|
|
Marek napisał/a: | Do 7200 rpm to się fabrycznie Ziut kręci |
RS-ka czy to S-ka lub tez kazdy inny z zewnetrznym edisem ma rev limiter na 6500-6550rpm
tu masz obroty uzyteczne (hamownia obciazeniowa) a nie zabawa we wkrecanie silnika bez obciazenia lub pociagniecie go na 1 czy 2 biegu ze wskoczy sobie na taka wartosc...
Wyzej mozna zakrecic ale to tylko po podpieciu swinki, pytanie zasadnicze co na to hydraulika? Jak dla mnie te kompy z 1.6 sa bardzo dajne bo szybciej narasta Nm, ale za to moc wg tego co wczesniej auto pokaze na ECU dajmy na to z 1.8 bedzie nizsza o 3KM i 2Nm... |
_________________
|
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 3 Paź 2009, 09:05
|
|
|
Fordon napisał/a: | .. i ewentualna zmiane kolektora wydechowego na ten z duratec-a. |
chyba na ten z BleckTopa a nie Duratec-a |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
Ad@mus
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36 Dołączył: 03 Lut 2007 Posty: 1832 Skąd: Orzesze SMI
|
Wysłany: 3 Paź 2009, 10:27
|
|
|
Konrad to ja sie juz pogubilem, to jezdzi na kompie z 1.6 ?? czy ma wiazke z 1.6 a kompa z 1.8?? |
_________________
Dwu litrowa bestia zwana Ulepem |
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 3 Paź 2009, 18:13
|
|
|
Ad@mus napisał/a: | Konrad to ja sie juz pogubilem, to jezdzi na kompie z 1.6 ?? czy ma wiazke z 1.6 a kompa z 1.8?? |
Zadna z konfiguracji nie jest mozliwa... to jezdzi na wiazce oraz ECU 1.6, bo jak podlaczysz EDIS-a pod wiazke 1.6 albo ECU 1.6 pod wiazke 1.8...
Calosc jest oparta tylko na 1.6 (wiazka + ECU + wiazka silnika z escorta EEC 5)
PumaRST napisał/a: | Fordon napisał/a: | .. i ewentualna zmiane kolektora wydechowego na ten z duratec-a. |
chyba na ten z BleckTopa a nie Duratec-a |
Mozna i ten i ten, prosciej osadzic ten z blacka top-a, a ten z Duratec-a trzeba lekko przerobic ale to zaden problem odkad mam dojscie do wycianania laserem
Stad moge sobie pozwolic na kombinowanie, a co za tym idzie czesto mozna zmieniac specyfikacje danego auta oraz jezdzic na hamownie i porownywac wszystko... moze komus przydadza sie takie zestawienia co mozna pod dany silnik dobierac zeby troche poprawic serie, przy czym nie sa to ogromne naklady $$$$$
[ Dodano: Sob Lis 14, 2009 23:48 ]
Z informacji tworczych, chlopaki tj. Norbert oraz Adrian (Vendel) postanowili mnie wyciagnac w same urodziny na ich ustawke zeby przekonac sie ktora z aut jest szybsze, jako ze trafili zanim ruszylem kolejna partie %%% to postanowilem tam podjechac i ich wystartowac...
Odbyly sie 2 przejazdy na mokrej jezdni (obsza wylaczony z ruchu) oba przejazdy nalezaly do fiesty, w odleglosciach odpowiednio 2 do 3 dlugosci auta i tu zaczynam wyciagac wnioski z nastawow tylnego zawieszenia oraz jakosci opon na ktorych sie startuje.
Odnosnie umiejetnosci kierowcow sie nie wypowiadam bo nie ja mialem sie scigac
Na chwile obecna sprawa dalszych modyfikacji fiesty jest zawieszona do odwolania ze wzgledow $$$$, Escort za to zbroi sie w zabawki na T i to duze T...
Foto pogladowe narazie z fiesty pod maska:
http://img132.imageshack.us/i/img5222cz.jpg/
http://img196.imageshack.us/i/img5225ya.jpg/
W sprawach mniej tworczych to na chwile obecna mamy goFra MK2 1.8T na KKK 04 (dzieki Puma za rady, jada juz 440cc, zamiast 380cc) |
_________________
|
Ostatnio zmieniony przez Fordon 14 Sty 2011, 19:22, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 14 Lis 2009, 22:55
|
|
|
Fordon napisał/a: |
Odbyly sie 2 przejazdy na mokrej jezdni (obsza wylaczony z ruchu) |
grube mody , ale ten kawałek mnie rozwalił
przeca wszyscy się ścigamy na obszarach wyłączonych z ruchu |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 15 Lis 2009, 09:35
|
|
|
Fordon napisał/a: | (dzieki Puma za rady, jada juz 440cc, zamiast 380cc) |
nie ma za co, w tym Golfie to zmieńcie IC na większe bo to jest za małe
Żółwik Tuptuś napisał/a: | Fordon napisał/a: |
Odbyly sie 2 przejazdy na mokrej jezdni (obsza wylaczony z ruchu) |
grube mody , ale ten kawałek mnie rozwalił
przeca wszyscy się ścigamy na obszarach wyłączonych z ruchu |
|
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 9 Sty 2010, 21:53
|
|
|
Puma ja tylko kwleilem foto pogladowe jak auto wpadlo do garazu. Na chwile obecna wyglada to zupelnie inaczej, zaczynajac od IC, idac przez wtryski, elektryke, poszczegolne elementy wyposazenia... ogolnie ciezkie 25dni pracy przy aucie dzien w dzien...
IC oraz pomalowane od nowa i wyakrylowane elementy+ poler kwasiaka
Wszystko malowane recznie a nie z zadnego pistoletu.
Wtryski 440 z lewej i seryjny z 1.8T
Skrzynka bezpiecznikow z nowym OBD II ktorego nie bylo wogole (osoba ktora swapowala nie wiedziala gdzie i jak sie podpiac)
Lekka polerka tez reczna a nie maszynowa...
Co by nie bylo jakas odskocznia od mechaniki oraz zabawy z fordami
To sie wstrzelilem z IC w zderzaku
Pozdro bo nie dlugo kolejny ford wpada na garaz |
_________________
|
Ostatnio zmieniony przez Fordon 14 Sty 2011, 19:23, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Rkalitka
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Roman
Wiek: 37 Dołączył: 16 Sty 2008 Posty: 1615 Skąd: Perkowo
|
Wysłany: 9 Sty 2010, 22:37
|
|
|
golf widzę, że doinwestowany....a corsa jest niesamowita |
_________________ "Wszyscy wiedzą, że czegoś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to robi."
|
|
|
|
|
Laskosz
Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 37 Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2321 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 10 Sty 2010, 00:58
|
|
|
same brzydale dobrze Fordon że kręcisz ten kołowrotek |
_________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź " |
|
|
|
|
Krawiec
Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: RST
Silnik: Inny
Wiek: 35 Dołączył: 15 Sty 2008 Posty: 352 Skąd: Kraków
|
|
|
|
|
elmek13
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.5 V6 170KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 45 Dołączył: 06 Wrz 2007 Posty: 1995 Skąd: z Elemelkowa
|
Wysłany: 10 Sty 2010, 01:17
|
|
|
Corsa to dopiero rusza na światłach.... |
_________________ Burbo Team |
|
|
|
|
|