Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: Mafios
18 Sty 2015, 21:50
[MK3] Xr2i 8V, 1.3 Szczepan & Essi MK6 2.0 16V Silver To
Autor Wiadomość
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 1 Paź 2009, 19:41   

Oglądając filmik i czytając Twoje wyjaśnienia widać , że przy tworzeniu pierwszych stage-ów niepotrzebne są wymiany wtrysków na większe , gdyż seria w zupełności wystarczy ( mówimy o wolnossaku ) . To dobra wiadomośćgdyż wiem ile radości daje silnik trzymający fabryczną moc , a tutaj będzie jej odczuwalnie więcej .

Po co czasami ładować więcej skoro nie wykożystujemy tego co mamy :yes: .

Dobra robota :) i dawaj znak co dalej :)

ps: Swoją drogą - rodzaj rasowania jaki prezentujesz - nie jest może tak spektakularny jak internetowe bredzenie coponiektórych , ale jest pokazaniem drogi , jak za niewielkie nakłady finansowe można zrobić coś szybkiego .

Witamy w Projektach :)
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
odyniec 


Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 38
Dołączył: 07 Sie 2005
Posty: 1610
Skąd: Merzdorf
Wysłany: 1 Paź 2009, 22:41   

co do Essiego i tego filmu. Paliwo kręciłeś w nim w całym zakresie o tyle samo, czy też w odpowiednich momentach dodawałeś odpowiednie ilości paliwa?
A i to zetec jest?
_________________
Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm)
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 2 Paź 2009, 17:46   

Paliwo podlewa od samego dolu ale zeby mialo to jakis sens trzeba jednak podlewac dopiero od 3300,3500rpm do konca, dalej przypilnowac AFR ale to jak bedzie dluzsza chwila to sie pobawimy z tym, tu jest tylko zwiekszone cisnienie na listwie i troche dluzszy czas otwarcia wtryskiwacza... Tak to jest zetec 2.0 16V tak jak to napisane jest w temacie :)

Fiesta Vendela byla dzis na hamowni, co zrobilismy zeby tam pojechac ??
Otoz jak juz wczesniej napisalem ze jest zmieniona z 1.8 RKC (115KM) na odpowiednik 2.0 16V 136KM i do tego podniesione cisnienie na listwie do stalych 3 barow.
Efekt no kurde jak na ssaka zdziwil mnie, ponizej jest nalozony wkres z pierwszego hamowania w/w fiesty po swapie i zapieciu pod ECU 1.6 oraz wykres z dnia dzisiejszego...


Mam nadzieje ze ktos bedzie spostrzegawczy i zauwazy do ilu krecimy tego ziutka...
_________________

 
 
 
Laskosz 


Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 37
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2321
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 2 Paź 2009, 18:02   

Fordon napisał/a:
podniesione cisnienie na listwie do stalych 3 barow

odpinasz tylko podciśnienie do regulatora czy coś więcej robisz? bo samo odpięce daje już 2.9-3.0 bara (sam mierzyłem)
i daj cynka na tego kompa bo czasem sie by mógł taki sprzydać ;)
_________________
" zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 2 Paź 2009, 18:11   

Laskosz napisał/a:
Fordon napisał/a:
podniesione cisnienie na listwie do stalych 3 barow

odpinasz tylko podciśnienie do regulatora czy coś więcej robisz? bo samo odpięce daje już 2.9-3.0 bara (sam mierzyłem)
i daj cynka na tego kompa bo czasem sie by mógł taki sprzydać ;)

Mozna zrobic tak jak opisales ale to podcisnienie trzeba zaslepic bo bedzie bral lewe powietrze za przepustnicy...
Lub kupic regulator cisnienia paliwa do 5 bar :)
Bez SMT lub ECUmastera nie ruszam nic wiecej bo to bezsensowne, chyba ze Adrian skusi sie na porting glowicy i ewentualna zmiane kolektora wydechowego na ten z duratec-a.
_________________

 
 
 
Laskosz 


Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 37
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2321
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 2 Paź 2009, 18:13   

Fordon napisał/a:
Mozna zrobic tak jak opisales ale to podcisnienie trzeba zaslepic bo bedzie bral lewe powietrze za przepustnicy...

moje 1.8 reaguje na taki zabieg w ten sposób że najpierw podlewa a później komp kapuje że jest za bogato i obcina czasy otwarcia wtrysków :) mądrala :hahaha:
_________________
" zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 2 Paź 2009, 18:21   

Laskosz napisał/a:
komp kapuje że jest za bogato i obcina czasy otwarcia wtrysków :) mądrala :hahaha:

Swinka albo zmien kompa ;)
_________________

 
 
 
kamil wolski 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 1416
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2 Paź 2009, 18:31   

Tak jak z opowieści słyszałem to spodziewałem się dużo innych cyferek na papierze. Jestem ciekaw jak to się sprawdzi z TDkiem po modach by Ja ;) .

btw. czy temperatura otoczenia w wolnossaku ma jakieś większe znaczenie?
_________________
było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm
 
 
Marek 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 493
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2 Paź 2009, 19:45   

Do 7200 rpm to się fabrycznie Ziut kręci ;)
_________________
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 3 Paź 2009, 01:02   

Marek napisał/a:
Do 7200 rpm to się fabrycznie Ziut kręci ;)

RS-ka czy to S-ka lub tez kazdy inny z zewnetrznym edisem ma rev limiter na 6500-6550rpm
tu masz obroty uzyteczne (hamownia obciazeniowa) a nie zabawa we wkrecanie silnika bez obciazenia lub pociagniecie go na 1 czy 2 biegu ze wskoczy sobie na taka wartosc...
Wyzej mozna zakrecic ale to tylko po podpieciu swinki, pytanie zasadnicze co na to hydraulika? Jak dla mnie te kompy z 1.6 sa bardzo dajne bo szybciej narasta Nm, ale za to moc wg tego co wczesniej auto pokaze na ECU dajmy na to z 1.8 bedzie nizsza o 3KM i 2Nm...
_________________

 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 3 Paź 2009, 09:05   

Fordon napisał/a:
.. i ewentualna zmiane kolektora wydechowego na ten z duratec-a.


chyba na ten z BleckTopa a nie Duratec-a
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Ad@mus 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1832
Skąd: Orzesze SMI
Wysłany: 3 Paź 2009, 10:27   

Konrad to ja sie juz pogubilem, to jezdzi na kompie z 1.6 ?? czy ma wiazke z 1.6 a kompa z 1.8??
_________________

Dwu litrowa bestia zwana Ulepem
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 3 Paź 2009, 18:13   

Ad@mus napisał/a:
Konrad to ja sie juz pogubilem, to jezdzi na kompie z 1.6 ?? czy ma wiazke z 1.6 a kompa z 1.8??

Zadna z konfiguracji nie jest mozliwa... to jezdzi na wiazce oraz ECU 1.6, bo jak podlaczysz EDIS-a pod wiazke 1.6 albo ECU 1.6 pod wiazke 1.8...
Calosc jest oparta tylko na 1.6 (wiazka + ECU + wiazka silnika z escorta EEC 5)

PumaRST napisał/a:
Fordon napisał/a:
.. i ewentualna zmiane kolektora wydechowego na ten z duratec-a.


chyba na ten z BleckTopa a nie Duratec-a

Mozna i ten i ten, prosciej osadzic ten z blacka top-a, a ten z Duratec-a trzeba lekko przerobic ale to zaden problem odkad mam dojscie do wycianania laserem :)
Stad moge sobie pozwolic na kombinowanie, a co za tym idzie czesto mozna zmieniac specyfikacje danego auta oraz jezdzic na hamownie i porownywac wszystko... moze komus przydadza sie takie zestawienia co mozna pod dany silnik dobierac zeby troche poprawic serie, przy czym nie sa to ogromne naklady $$$$$

[ Dodano: Sob Lis 14, 2009 23:48 ]
Z informacji tworczych, chlopaki tj. Norbert oraz Adrian (Vendel) postanowili mnie wyciagnac w same urodziny :9: na ich ustawke zeby przekonac sie ktora z aut jest szybsze, jako ze trafili zanim ruszylem kolejna partie %%% to postanowilem tam podjechac i ich wystartowac...
Odbyly sie 2 przejazdy na mokrej jezdni (obsza wylaczony z ruchu) oba przejazdy nalezaly do fiesty, w odleglosciach odpowiednio 2 do 3 dlugosci auta i tu zaczynam wyciagac wnioski z nastawow tylnego zawieszenia oraz jakosci opon na ktorych sie startuje.
Odnosnie umiejetnosci kierowcow sie nie wypowiadam bo nie ja mialem sie scigac :yes:
Na chwile obecna sprawa dalszych modyfikacji fiesty jest zawieszona do odwolania ze wzgledow $$$$, Escort za to zbroi sie w zabawki na T i to duze T...
Foto pogladowe narazie z fiesty pod maska:
http://img132.imageshack.us/i/img5222cz.jpg/

http://img196.imageshack.us/i/img5225ya.jpg/
W sprawach mniej tworczych to na chwile obecna mamy goFra MK2 1.8T na KKK 04 (dzieki Puma za rady, jada juz 440cc, zamiast 380cc)
_________________

Ostatnio zmieniony przez Fordon 14 Sty 2011, 19:22, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 14 Lis 2009, 22:55   

Fordon napisał/a:

Odbyly sie 2 przejazdy na mokrej jezdni (obsza wylaczony z ruchu)


grube mody , ale ten kawałek mnie rozwalił :ok:

przeca wszyscy się ścigamy na obszarach wyłączonych z ruchu ;)
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 15 Lis 2009, 09:35   

Fordon napisał/a:
(dzieki Puma za rady, jada juz 440cc, zamiast 380cc)


nie ma za co, w tym Golfie to zmieńcie IC na większe bo to jest za małe :yes:


Żółwik Tuptuś napisał/a:
Fordon napisał/a:

Odbyly sie 2 przejazdy na mokrej jezdni (obsza wylaczony z ruchu)


grube mody , ale ten kawałek mnie rozwalił :ok:

przeca wszyscy się ścigamy na obszarach wyłączonych z ruchu ;)


:hahaha: :hahaha: :hahaha:
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 9 Sty 2010, 21:53   

Puma ja tylko kwleilem foto pogladowe jak auto wpadlo do garazu. Na chwile obecna wyglada to zupelnie inaczej, zaczynajac od IC, idac przez wtryski, elektryke, poszczegolne elementy wyposazenia... ogolnie ciezkie 25dni pracy przy aucie dzien w dzien...

IC oraz pomalowane od nowa i wyakrylowane elementy+ poler kwasiaka
Wszystko malowane recznie a nie z zadnego pistoletu.

Wtryski 440 z lewej i seryjny z 1.8T

Skrzynka bezpiecznikow z nowym OBD II ktorego nie bylo wogole (osoba ktora swapowala nie wiedziala gdzie i jak sie podpiac)

Lekka polerka tez reczna a nie maszynowa...
Co by nie bylo jakas odskocznia od mechaniki oraz zabawy z fordami :)


To sie wstrzelilem z IC w zderzaku :)

Pozdro bo nie dlugo kolejny ford wpada na garaz :)
_________________

Ostatnio zmieniony przez Fordon 14 Sty 2011, 19:23, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Rkalitka 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Roman
Wiek: 37
Dołączył: 16 Sty 2008
Posty: 1615
Skąd: Perkowo
Wysłany: 9 Sty 2010, 22:37   

golf widzę, że doinwestowany....a corsa jest niesamowita :yes:
_________________
"Wszyscy wiedzą, że czegoś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to robi."

 
 
 
Laskosz 


Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 37
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2321
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 10 Sty 2010, 00:58   

same brzydale :) dobrze Fordon że kręcisz ten kołowrotek :ok:
_________________
" zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 
 
 
Krawiec 


Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: RST
Silnik: Inny
Wiek: 35
Dołączył: 15 Sty 2008
Posty: 352
Skąd: Kraków
Wysłany: 10 Sty 2010, 01:01   

kozak projekty
_________________
Nierdzewne układy wydechowe, diagnostyka, chiptuning:
www.inotec.com.pl
www.facebook.com/inotec
 
 
elmek13 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.5 V6 170KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 45
Dołączył: 06 Wrz 2007
Posty: 1995
Skąd: z Elemelkowa
Wysłany: 10 Sty 2010, 01:17   

Corsa to dopiero rusza na światłach....
_________________
Burbo Team
Profil Facebook
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: FKP Race & Rally Team
Informacje, zasady dołączenia, ...
trzeci Sport w FKP 23 2 Sty 2018, 19:45
PUCIO
Brak nowych postów Przyklejony: Zetec 1.6/1.8/2.0 Silver Top N/A
Ad@mus Tuning mechaniczny 24 18 Lis 2013, 21:23
Peedro
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Zetec N/A & TURBO
podnoszenie mocy!!!!!!!!
Faza Tuning mechaniczny 8 20 Gru 2007, 18:51
PumaRST
Brak nowych postów Przyklejony: Galeria MK1 & MK2
fajne, oryginalne, ładne i zrobione z sensem :)
Piesek Mechanika ogólna 39 13 Sty 2014, 15:24
kostek88wjcz
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: FOTA & Fiesta Klub Polska
sowa Firmy współpracujące z FKP 0 10 Lis 2009, 21:54
sowa


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.