Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: Mafios
18 Sty 2015, 21:50
[MK3] Xr2i 8V, 1.3 Szczepan & Essi MK6 2.0 16V Silver To
Autor Wiadomość
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 21 Cze 2009, 21:02   

Laskosz napisał/a:
blondynka czy czarna? <8>

Siwa :-P
Laskosz napisał/a:
do budowy ukł chłodząego trzeba było wykorzystać węże z xr2i doskonale się do tego nadają :P

Tu jest czesc zetec, czesc 1.8D, troche GM-a troche mojej inwencji tworczej...
Z pola walki dnia dzisiejszego:
Zofff wykrakales z tymi cymbatami, rano jak wlazlem do garazu pacjet stwierdzil ze nie chce plynu chlodniczego, na cale szczescie tylko jedna opaska poluzowala sie :) juz jest to ogarniete ale trzeba bylo dojsc do ladu z elektryka ktora miala pokazac nam cisnienie oleju i temprerature silnika .
Tu kolega walczy z elektryka

Efektem tego bylo
Podczas instalowania tego "czegos" przyszedl nam z pomoca "Jezyk instalacyjny" :rotfl:

To wszystko tylko po to aby podczas testowania zaden kabelek sie ze soba nie zwar bo bylo by bubu ;-(
Auto gotowe do wyjazdu na testy i wyspawanie wydechu.
Pierwsze wrazenia itp. :
strasznie sie wkreca na obroty, na zimnym dziala rowno, po rozgrzaniu dziala ok ale trzyma 1000rpm, po dobrej chwili zaczyna swirowac po obrotach...
_________________

 
 
 
Arkadius 


Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Inna
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Arek
Wiek: 34
Dołączył: 17 Lip 2006
Posty: 637
Skąd: Sępólno Kraj.
Wysłany: 21 Cze 2009, 21:57   

masz mistrza u mnie za tą elektryke na zapałki :rotfl:
_________________
Renault Vel Satis 2.0 16V Turbo 05"
Renault Safrane 2.5 20V 99" - SOLD
Ford Fiesta MKIV 1.25 16V 97"[/b]
Blue Fiesta xr1800 - SOLD
 
 
 
Laskosz 


Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 37
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2321
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 21 Cze 2009, 22:23   

Fordon napisał/a:
na zimnym dziala rowno, po rozgrzaniu dziala ok ale trzyma 1000rpm, po dobrej chwili zaczyna swirowac po obrotach...


sonda
_________________
" zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 22 Cze 2009, 14:54   

Arkadius napisał/a:
masz mistrza u mnie za tą elektryke na zapałki :rotfl:

Dobra dobra ale tego tam juz nie ma :rotfl: nie chcialo mi sie tego izolowac zeby w razie co znowu zrywaz izolacje, ale okazalo sie ze o zgrozo dobrze Marcin podlaczyl :)
Laskosz napisał/a:
sonda

Misiu ona jest nowa i napiecie trzyma 0,1 na wolnych zanim zacznie swirowac, pozniej jak zaczyna glupiec silnik to wskakuje wartosc od 0,1 do 0,65V, moze sie okazac ze przeplywka spod ECC V nie pasuje pod ECC IV i ma inna opornosc jak w przypadku mondeo 2.0 16V 130KM (ten nowszy po 97r), ale to zweryfikuje jak zapne druga przeplywke.
_________________

 
 
 
Laskosz 


Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 37
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2321
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 22 Cze 2009, 17:11   

Fordon napisał/a:
0,1 na wolnych zanim zacznie swirowac

to przecież pokazuje ubogą mieszankę
_________________
" zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 
 
 
Vendel 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: S
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Adrian
Wiek: 37
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 15
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 22 Cze 2009, 17:28   

w sumie jeszcze jak ten silnik był w essim to obroty jednego dnia też wariowały między 1100 a 800, ale nigdy nie gasł. Drugiego dnia byo wszystko ok. Raz tak raz tak ;/
_________________
Vendel From Hell
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 22 Cze 2009, 21:58   

Laskosz napisał/a:
to przecież pokazuje ubogą mieszankę

Na rozgrzanym wartosc przy biegu jalowym 0,1 do 0,25 jest OK, dalej sie robia jaja bo podaje od 0,2 do 0,7V malo tego zalewa mende ale tak ze kopci na czarno jak diesel...
W ferworze walki (po stluczce) polegl czujnik cisnienia oleju, czujnik temperatury silnika i nie wiem czy alternator laduje parawidlowo...
Vendel napisał/a:
w sumie jeszcze jak ten silnik był w essim to obroty jednego dnia też wariowały między 1100 a 800, ale nigdy nie gasł. Drugiego dnia byo wszystko ok. Raz tak raz tak ;/

Wystarczylo nam o tym powiedziec a nie teraz wychodzimy na debili i szukamy miodu w dupie,bo wlasnie takie jaja sa na chwile obecna, bo auto nie gasnie, ale ma nadal laga na gaz jak mialo przy starcie, teraz czeka nas wyciaganie silnika krokowego czyszczenie zakladanie a jak to nie pomoze to zmiana na inny to samo tyczy w/w czujniki...
Ogolnie silnik sie kreca i to strasznie ale nie dziala prawodlowo w dolnym zakresie obrotowym... jutro sprawdzimy co gnoja jeszcze boli...
_________________

 
 
 
Grand 


Model: Inne auto
Wersja: Xr2i
Silnik: Inny
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 119
Skąd: Kraków
Wysłany: 22 Cze 2009, 22:23   

FORDON taki doświadczony majster a jeszcze masz sam(pomyłke)regulator w fiestce ? weź to wywal zanim się urwie
 
 
 
Laskosz 


Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 37
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2321
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 22 Cze 2009, 22:26   

Fordon napisał/a:
le nie dziala prawodlowo w dolnym zakresie obrotowym.


wujek sonda :) i sprawdź dobrze przepływkę :) daj mi rok to podam gdzie sie wpiąc w piny kompa żeby srawdzić i wartości
_________________
" zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 23 Cze 2009, 14:54   

Grand napisał/a:
FORDON taki doświadczony majster a jeszcze masz sam(pomyłke)regulator w fiestce ? weź to wywal zanim się urwie

Do ktorego auta ta wypowiedz, bo sa 2 fiesty w temacie i teraz nie wiem do czego dokleic ta wypowiedz...
Laskosz napisał/a:
wujek sonda :) i sprawdź dobrze przepływkę
Na sonde reaguje bo chodzi jeszcze gorzej jak ja odepne, przeplywke dzis podmieniac bede, oraz podepniemy czujnik tepm zasysanego powietrza z ECC IV a nie z ECC V...
Silnik to 1.8 16V 95r 104pin ECC V z PATS, zapiete na wiazce Futura 1.6 16V EDIS wewnetrzny, nie wiem ktory rok bo to od Darasa przyjechalo :)
_________________

 
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 23 Cze 2009, 17:00   

94 ;)
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 23 Cze 2009, 20:08   

Dobra pany juz nie trzeba nam nic wiemy co bylo fuckupem... napewno nie sonda, nie TPS i nie byl to krokowiec ze chodzila jak ostatnia bardacha... :) Jutro auto wyjezdza od nas na spawanie wydechu...
_________________

 
 
 
Vendel 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: S
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Adrian
Wiek: 37
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 15
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 24 Cze 2009, 21:37   

Dziś odebrana fiestucha, jechałem nią do domu na klektorze i ok metrowej rurze i powiem że ciumek to to ma. Ale Stracha miałem bo ryk jest niesamowity, tym badziej że przejeżdzałęm koło niebieskiego Ceed'a (naszczęście kogoś tam już mieli) :kur:

serdeczne podziękowania dla Konrada i Sobiesia za wytrwałość i za czary :-P
_________________
Vendel From Hell
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 24 Cze 2009, 21:47   

Ciesze sie za rowno ja jak i Sobies ze jestes zadowolony i mowilem ci ze da sie to jeszce podkrecic :) najlepsze to to jak to zrywa na 2 trakcje :) ladna ma klepe :devil: zrobi sie wydech i pojedziemy na chamownie bo sam jestem ciekaw co pokaze to bez wiekszej przepustnicy i bez SMT :)
_________________

 
 
 
skoda121 

Model: Inne auto
Wersja: L
Silnik: Inny
Wiek: 40
Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 2
Skąd: RS Garage
Wysłany: 24 Cze 2009, 23:34   I niech jezyk będzie z toba :P

Jeżyk i wszystko jasne to on wiedzial co jest grane :devil: Next swap coming soon!!!! :devil: !!!
_________________
RS Garage
 
 
Ad@mus 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1832
Skąd: Orzesze SMI
Wysłany: 21 Wrz 2009, 10:27   

co sie dziej sie ??
_________________

Dwu litrowa bestia zwana Ulepem
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 21 Wrz 2009, 18:55   

Sie XR-ka eksploatuje dzien w dzien, awarii nie stwierdzono...

Escort wyjechal dzis z garazu po zmianie ukladu hamulcowego na zestawie RS2K i nawiercanych tarczach Mintex, do tego nowe samoregulatory, tuleje zawieszenia przedniego i w nastepny weekend wraca na diagnostyke czy aby nie umarla przeplywka...

Fiesta Szczepan no powiem wam ze lata az milo, wlasnie wyjechala ze stacji diagnostycznej ze swiezym przegladem, dodana jest przepustnica z 2.0, zestaw alusow 14"...
Troche ustawek na nocnych przeszla i powiem ze jestem mile zaskoczony (przed zmiana przepustnicy)wyjasnione zostaly : Astra GSI C20XE 170KM, Golf MK4 160KM 360Nm TDI, siakas toyota corolla, BME E36 328i...
Foty umieszcze pozniej... :)

[ Dodano: Pon Wrz 21, 2009 20:57 ]



[ Dodano: Sob Wrz 26, 2009 17:45 ]
Wracajac do tematu lub jak kto woli do meritum sprawy...
Essi przyjechal na zmiane ukladu hamulcowego z serii na RS2k, bardzo pozytywnie bo majac czym sie rozpedzac trzeba miec tez i czym sie zatrzymac...
Dalej wymiana samoregulatorow bo cos sie zjabawszy i zaczely klepac na ssacym :yyy:
No i we wnetrzu troche sie pozmienialo...
Na deser dla grupy teoretykow, jak mozna delikatnie zwiekszyc dawki na seryjnych wtryskach a to nie jest jeszcze ich wykorzystanie w 75% (patrz filmik)



http://www.youtube.com/watch?v=nCBAruKpcHU
_________________

 
 
 
kamil wolski 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 1416
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 26 Wrz 2009, 16:51   

A mas zjakieś onboardy z raceów?
_________________
było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm
 
 
mareno 


Model: Inne auto
Wersja: CLX
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Marek
Wiek: 44
Dołączył: 25 Cze 2007
Posty: 456
Skąd: Wierzejewice
Wysłany: 26 Wrz 2009, 16:54   

Mozna rzec - strach sie bac Szczepana :)
_________________
Kiedyś xr2i, obecnie Mondeło.
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 26 Wrz 2009, 16:59   

Nie ma takich filmow, ani escorta ani fiesty, jak ktorys z wlascicieli bedzie chcial taki on board to sie zrobi :)
W sumie ze szczepana jest zwala bo to niepozorne jest jeszcze korek wlewu gazu trzeba zamontowac i w aso zamowilem juz wlepe " 1.3i "
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: FKP Race & Rally Team
Informacje, zasady dołączenia, ...
trzeci Sport w FKP 23 2 Sty 2018, 19:45
PUCIO
Brak nowych postów Przyklejony: Zetec 1.6/1.8/2.0 Silver Top N/A
Ad@mus Tuning mechaniczny 24 18 Lis 2013, 21:23
Peedro
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Zetec N/A & TURBO
podnoszenie mocy!!!!!!!!
Faza Tuning mechaniczny 8 20 Gru 2007, 18:51
PumaRST
Brak nowych postów Przyklejony: Galeria MK1 & MK2
fajne, oryginalne, ładne i zrobione z sensem :)
Piesek Mechanika ogólna 39 13 Sty 2014, 15:24
kostek88wjcz
Brak nowych postów Przyklejony: Frakcyjny hyde park & przywitania
Małgorza Frakcja warmińsko-mazurska 114 7 Kwi 2015, 14:17
vegetagt


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.