Przesunięty przez: Mafios 18 Sty 2015, 21:50 |
[MK3] Xr2i 8V, 1.3 Szczepan & Essi MK6 2.0 16V Silver To |
Autor |
Wiadomość |
Laskosz
Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 37 Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2321 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 9 Cze 2009, 20:14
|
|
|
coś ty wymyslił z tą elektryką?
a to jest juz ta skrzynia co ma rozrusznik od dupy strony? |
_________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź " |
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 9 Cze 2009, 20:17
|
|
|
Nic nie wymyslilem ja bym ta bijacz odpalil na ECC V w polaczeniu wiazki 1.3i bo juz silnik zaczynal lapac tylko prad nam spierdzielal gdzies przy ECU podczas krecenia, szkoda ze tak a nie inaczej ale z drugiej strony na to patrzac bedzie wiadomo jak mapa 1.6 wplynie na 1.8 bo wczesniejszy wynik znamy
Tak to ta skrzynia co ma rozrusznik z dupy strony... |
_________________
|
|
|
|
|
Laskosz
Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 37 Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2321 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 9 Cze 2009, 20:21
|
|
|
Fordon napisał/a: | bo wczesniejszy wynik znamy |
ano hmmm nie rozumiem czemu wam napięcie uciekało? mówisz zę postawiłeś to już na eec5 |
_________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź " |
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 9 Cze 2009, 20:57
|
|
|
Bylo osadzone ECC 5 (V) zarowno PAST udalo sie obejsc i podac paliwo na wtryski, ale numer byl taki ze jak silnik zaczol lapac to strzelil z 2 do 3 razy i beeee nic tylko krecil... |
_________________
|
|
|
|
|
Laskosz
Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 37 Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2321 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 9 Cze 2009, 22:05
|
|
|
Fordon napisał/a: | strzelil z 2 do 3 razy i beeee nic tylko krecil... |
szkoda zęnie męczyłeś tego dalej ale skoro przestawało tzn że immo dalej coś dziadowało |
_________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź " |
|
|
|
|
skoda121
Model: Inne auto
Wersja: L
Silnik: Inny
Wiek: 40 Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 2 Skąd: RS Garage
|
Wysłany: 14 Cze 2009, 15:39 co za padactwo
|
|
|
czemu mi posta usuneliscie koles jakies padactwo sklada a wy sie podniecacie hehehe wracajac do kostki rubika zmieniam 3600 dni na 4000 dni hehehehe |
_________________ RS Garage |
|
|
|
|
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 14 Cze 2009, 15:42
|
|
|
skoda121, - proponuję abyś zaczął pisać po polsku - wtedy będzie cię łatwiej zrozumieć . |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
|
Piter
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005 Posty: 3843 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 14 Cze 2009, 15:46
|
|
|
A co ma do tego Kostka Rubika ?
Ja układam 5-6 minut, ale ciągle ćwiczę i będzie szybciej. |
_________________ MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ... |
|
|
|
|
Vendel
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: S
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Adrian
Wiek: 37 Dołączył: 26 Maj 2009 Posty: 15 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 17 Cze 2009, 19:24
|
|
|
Także wszystko prawie już skończone. Jutro albo pojutrze będzie pierwsze odpalenie autka po tak dlugim czasie. Niestety ciężko tu mówić o jeżdzie próbnej bo nie możemy dostać tłumika środkowego a jak jest to chcą górę kasy :yyy: |
_________________ Vendel From Hell
|
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 18 Cze 2009, 15:17
|
|
|
No zobaczymy kiedy odpali, cale szczescie ze masz mocne ako tam... srodkowej puszki nie bedzie wogole, Henmar sie zajmie zrobieniem od zera srodkowej czesci... |
_________________
|
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 18 Cze 2009, 22:03
|
|
|
EDIT:
Szczepan zyje...
Teraz najlepsze ze silnik stal od kwietnia bez ruchu i dzis po podlaczeniu na "patent" reszty wiazki (podczas poszukiwania iskry) skubaniec zagadal w momencie jak iskra sie pojawila i to od strzalu...
Zarowno ja jak i Sobies (jest na tam dwoch i oboje robimy takie popaprane rzeczy) stwierdzilismy iz jest naprawde dobrze skoro udalo nam sie polaczyc ECC IV i ECC V, w tym ECC V na silniku i osprzecie silnika a ECC IV jako ECU wiazke spinajaca cale auto i reszte rzeczy.
Wiecej fot itp jutro lub sobote, zaleznie od natezenia pracy... |
_________________
|
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 20 Cze 2009, 20:08
|
|
|
Widok jaki zastalem dzis to
Pare godzin pozniej
Nudy nie bylo, a jak widac na zalaczonym foto sa i zegary MK4 z bialymi tarczami (seryjnymi) i jak dla mnie efekt jest naprawde super pomimo fabrycznego koloru podswietlenia (foto niestety tego nie oddaje...
Teraz troche spod maski :
Nielad artystyczny byc musi hehe
Ale do rzeczy wczoraj robilem caly uklad chlodzenia od 0 (slownie zero), ktos powie a czemu nie uzylem ukladu seryjnego ukladu wodnego, odpowiedz jest prosta, otoz seryjny uklad wodny z essiego jest nie do zmieszczenia w MK3, essi ma wieksza komore silnikowa a za razem i dlugosc wezy jest inna niz ta w MK3, pomijam fakt tego ze jak cos jest dluzsze to mozna to jeszcze jakos upchac, ale juz osmiornica ktora to idzie miedzy pompa wody, obwodem nagrzewnicy a chlodnica, jest zupelnie inna bo wejsci do chlodnicy w essim jest od boku a nie jak w MK3 od strony silnika...
Foto pogladowe jak to zrobic zeby bylo dobrze
Pozdro |
_________________
|
|
|
|
|
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 20 Cze 2009, 20:55
|
|
|
Rzeźba w gównie - to lubię
Jak zrobisz nim jazdy testowe podociągaj cybanty - przy takiej ich ilości któryś lubi popuścić , tak że tego nei widać a płynu będzie ubywało , zobaczysz - niektóre dojdą o obrót ( wiem co mówię ) |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 20 Cze 2009, 21:29
|
|
|
Jazdy testowe beda ale razem z wlascicielem ja nie ujezdzam auta bez zgody i wiedzy, a dwa nie mam papierow od auta
Wiem ze po jazdach nalezy sprawdzic opaski (dokrecalem kluczem a nie wkretakiem) i ze lubia sobie jaja robic, generalnie sam jestem ciekaw ile wyjdzie chorob wieku dzieciecego, plyn jest juz wlany w uklad podlozony jest papier pod autem zeby sprawdzic czy gdzies nie cieknie jutro zobacze czy jest sucho.
Vendel dzis ogladal auto co i jak tam wylada oraz uslyszal jak to chodzi na samym kolektorze o kawalku rury wydechowej. |
_________________
|
|
|
|
|
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 20 Cze 2009, 21:33
|
|
|
To było raczej stwierdzenie w eter niż do Ciebie
Co do chorób wieku dziecięcego - jak ich nei ma to się zaczynam martwić co w końcu większego pierdaknie , ale lepiej żeby były jak najbardziej błahe |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 20 Cze 2009, 21:35
|
|
|
Escort wrocil ale na wymiane lacznika stabilizatora a tak nic doslownie zero poprawek czy czegokolwiek...
BTW. Norbert wczoraj kupil zderzak przod z RS2k
Mam nadzieje ze tak samo bedzie z Fiesta ze nic nie wyskoczy |
_________________
|
|
|
|
|
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 20 Cze 2009, 21:40
|
|
|
Fordon napisał/a: |
Mam nadzieje ze tak samo bedzie z Fiesta ze nic nie wyskoczy |
Trzymam kciuki .
A co do zderzaka od RS2K - co się stało się ? tototamtoto co było z przodu się , na szczeście , połamało do końca ?
Namów go żeby opisał auto w nowym wątku - projekt zacny , a etap , jakby to nazwać ...
... odchodzenia od zjawiskowego tjuningu . Może być całkiem ciekawym doświadczeniem , wartym zachowania dla potomnych . |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 20 Cze 2009, 21:54
|
|
|
nie juz bardziej sie nie polamalo od czasu jak ja go zalatwilem na osrodku podczas zlotu...
Jutro ciag dalszy zabawy z fiesta... wiec jak juz skonczymy ja to zabieram sie za Escorta, bo po essim przyjezdza cos specjalnego od kogos specjalnego... |
_________________
|
|
|
|
|
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 20 Cze 2009, 21:56
|
|
|
hyhy |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
|
Laskosz
Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 37 Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2321 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 21 Cze 2009, 00:18
|
|
|
Żółwik Tuptuś napisał/a: | Co do chorób wieku dziecięcego - jak ich nei ma to się zaczynam martwić co w końcu większego pierdaknie , ale lepiej żeby były jak najbardziej błahe |
też tak mam
Fordon napisał/a: | bo po essim przyjezdza cos specjalnego od kogos specjalnego... |
blondynka czy czarna?
do budowy ukł chłodząego trzeba było wykorzystać węże z xr2i doskonale się do tego nadają |
_________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź " |
|
|
|
|
|