Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: Mafios
18 Sty 2015, 21:50
[MK3] Xr2i 8V, 1.3 Szczepan & Essi MK6 2.0 16V Silver To
Autor Wiadomość
Laskosz 


Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 37
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2321
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 9 Cze 2009, 20:14   

coś ty wymyslił z tą elektryką? :rotfl:

a to jest juz ta skrzynia co ma rozrusznik od dupy strony?
_________________
" zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 9 Cze 2009, 20:17   

Nic nie wymyslilem ja bym ta bijacz odpalil na ECC V w polaczeniu wiazki 1.3i bo juz silnik zaczynal lapac tylko prad nam spierdzielal gdzies przy ECU podczas krecenia, szkoda ze tak a nie inaczej ale z drugiej strony na to patrzac bedzie wiadomo jak mapa 1.6 wplynie na 1.8 bo wczesniejszy wynik znamy :)
Tak to ta skrzynia co ma rozrusznik z dupy strony...
_________________

 
 
 
Laskosz 


Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 37
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2321
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 9 Cze 2009, 20:21   

Fordon napisał/a:
bo wczesniejszy wynik znamy :)

ano :) hmmm nie rozumiem czemu wam napięcie uciekało? mówisz zę postawiłeś to już na eec5
_________________
" zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 9 Cze 2009, 20:57   

Bylo osadzone ECC 5 (V) zarowno PAST udalo sie obejsc i podac paliwo na wtryski, ale numer byl taki ze jak silnik zaczol lapac to strzelil z 2 do 3 razy i beeee nic tylko krecil...
_________________

 
 
 
Laskosz 


Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 37
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2321
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 9 Cze 2009, 22:05   

Fordon napisał/a:
strzelil z 2 do 3 razy i beeee nic tylko krecil...

szkoda zęnie męczyłeś tego dalej :) ale skoro przestawało tzn że immo dalej coś dziadowało :fox:
_________________
" zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 
 
 
skoda121 

Model: Inne auto
Wersja: L
Silnik: Inny
Wiek: 40
Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 2
Skąd: RS Garage
Wysłany: 14 Cze 2009, 15:39   co za padactwo

czemu mi posta usuneliscie koles jakies padactwo sklada a wy sie podniecacie hehehe wracajac do kostki rubika zmieniam 3600 dni na 4000 dni hehehehe :devil:
_________________
RS Garage
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 14 Cze 2009, 15:42   

skoda121, - proponuję abyś zaczął pisać po polsku - wtedy będzie cię łatwiej zrozumieć .
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
Piter 
Ninja TEAM




Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 3843
Skąd: Wrocław
Wysłany: 14 Cze 2009, 15:46   

A co ma do tego Kostka Rubika ?
Ja układam 5-6 minut, ale ciągle ćwiczę i będzie szybciej.
_________________
MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA :V:
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ...
 
 
 
Vendel 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: S
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Adrian
Wiek: 37
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 15
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 17 Cze 2009, 19:24   

Także wszystko prawie już skończone. Jutro albo pojutrze będzie pierwsze odpalenie autka po tak dlugim czasie. Niestety ciężko tu mówić o jeżdzie próbnej bo nie możemy dostać tłumika środkowego a jak jest to chcą górę kasy :yyy:
_________________
Vendel From Hell
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 18 Cze 2009, 15:17   

No zobaczymy kiedy odpali, cale szczescie ze masz mocne ako tam... srodkowej puszki nie bedzie wogole, Henmar sie zajmie zrobieniem od zera srodkowej czesci... :)
_________________

 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 18 Cze 2009, 22:03   

EDIT:
Szczepan zyje... :yes:
Teraz najlepsze ze silnik stal od kwietnia bez ruchu i dzis po podlaczeniu na "patent" reszty wiazki (podczas poszukiwania iskry) skubaniec zagadal w momencie jak iskra sie pojawila i to od strzalu...
Zarowno ja jak i Sobies (jest na tam dwoch i oboje robimy takie popaprane rzeczy) stwierdzilismy iz jest naprawde dobrze skoro udalo nam sie polaczyc ECC IV i ECC V, w tym ECC V na silniku i osprzecie silnika a ECC IV jako ECU wiazke spinajaca cale auto i reszte rzeczy.
Wiecej fot itp jutro lub sobote, zaleznie od natezenia pracy... :)
_________________

 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 20 Cze 2009, 20:08   

Widok jaki zastalem dzis to

Pare godzin pozniej
Nudy nie bylo, a jak widac na zalaczonym foto sa i zegary MK4 z bialymi tarczami (seryjnymi) i jak dla mnie efekt jest naprawde super pomimo fabrycznego koloru podswietlenia (foto niestety tego nie oddaje...


Teraz troche spod maski :

Nielad artystyczny byc musi hehe :rotfl:
Ale do rzeczy wczoraj robilem caly uklad chlodzenia od 0 (slownie zero), ktos powie a czemu nie uzylem ukladu seryjnego ukladu wodnego, odpowiedz jest prosta, otoz seryjny uklad wodny z essiego jest nie do zmieszczenia w MK3, essi ma wieksza komore silnikowa a za razem i dlugosc wezy jest inna niz ta w MK3, pomijam fakt tego ze jak cos jest dluzsze to mozna to jeszcze jakos upchac, ale juz osmiornica ktora to idzie miedzy pompa wody, obwodem nagrzewnicy a chlodnica, jest zupelnie inna bo wejsci do chlodnicy w essim jest od boku a nie jak w MK3 od strony silnika...
Foto pogladowe jak to zrobic zeby bylo dobrze :)

Pozdro
_________________

 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 20 Cze 2009, 20:55   

Rzeźba w gównie - to lubię :yes:

Jak zrobisz nim jazdy testowe podociągaj cybanty - przy takiej ich ilości któryś lubi popuścić , tak że tego nei widać a płynu będzie ubywało , zobaczysz - niektóre dojdą o obrót ( wiem co mówię :yes: )
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 20 Cze 2009, 21:29   

Jazdy testowe beda ale razem z wlascicielem ja nie ujezdzam auta bez zgody i wiedzy, a dwa nie mam papierow od auta :)
Wiem ze po jazdach nalezy sprawdzic opaski (dokrecalem kluczem a nie wkretakiem) i ze lubia sobie jaja robic, generalnie sam jestem ciekaw ile wyjdzie chorob wieku dzieciecego, plyn jest juz wlany w uklad podlozony jest papier pod autem zeby sprawdzic czy gdzies nie cieknie jutro zobacze czy jest sucho.
Vendel dzis ogladal auto co i jak tam wylada oraz uslyszal jak to chodzi na samym kolektorze o kawalku rury wydechowej.
_________________

 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 20 Cze 2009, 21:33   

To było raczej stwierdzenie w eter niż do Ciebie ;)

Co do chorób wieku dziecięcego - jak ich nei ma to się zaczynam martwić co w końcu większego pierdaknie , ale lepiej żeby były jak najbardziej błahe :)
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 20 Cze 2009, 21:35   

Escort wrocil ale na wymiane lacznika stabilizatora a tak nic doslownie zero poprawek czy czegokolwiek...
BTW. Norbert wczoraj kupil zderzak przod z RS2k :)
Mam nadzieje ze tak samo bedzie z Fiesta ze nic nie wyskoczy :)
_________________

 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 20 Cze 2009, 21:40   

Fordon napisał/a:

Mam nadzieje ze tak samo bedzie z Fiesta ze nic nie wyskoczy :)

Trzymam kciuki .

A co do zderzaka od RS2K - co się stało się ? tototamtoto co było z przodu się , na szczeście , połamało do końca ?

Namów go żeby opisał auto w nowym wątku - projekt zacny , a etap , jakby to nazwać ...

... odchodzenia od zjawiskowego tjuningu . Może być całkiem ciekawym doświadczeniem , wartym zachowania dla potomnych .
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 20 Cze 2009, 21:54   

nie juz bardziej sie nie polamalo od czasu jak ja go zalatwilem na osrodku podczas zlotu...
Jutro ciag dalszy zabawy z fiesta... wiec jak juz skonczymy ja to zabieram sie za Escorta, bo po essim przyjezdza cos specjalnego od kogos specjalnego...
_________________

 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 20 Cze 2009, 21:56   

hyhy :)
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
Laskosz 


Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 37
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2321
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 21 Cze 2009, 00:18   

Żółwik Tuptuś napisał/a:
Co do chorób wieku dziecięcego - jak ich nei ma to się zaczynam martwić co w końcu większego pierdaknie , ale lepiej żeby były jak najbardziej błahe :)

też tak mam :P

Fordon napisał/a:
bo po essim przyjezdza cos specjalnego od kogos specjalnego...

blondynka czy czarna? <8>

do budowy ukł chłodząego trzeba było wykorzystać węże z xr2i doskonale się do tego nadają :P
_________________
" zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: FKP Race & Rally Team
Informacje, zasady dołączenia, ...
trzeci Sport w FKP 23 2 Sty 2018, 19:45
PUCIO
Brak nowych postów Przyklejony: Zetec 1.6/1.8/2.0 Silver Top N/A
Ad@mus Tuning mechaniczny 24 18 Lis 2013, 21:23
Peedro
Brak nowych postów Przyklejony: Galeria MK1 & MK2
fajne, oryginalne, ładne i zrobione z sensem :)
Piesek Mechanika ogólna 39 13 Sty 2014, 15:24
kostek88wjcz
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Zetec N/A & TURBO
podnoszenie mocy!!!!!!!!
Faza Tuning mechaniczny 8 20 Gru 2007, 18:51
PumaRST
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: FOTA & Fiesta Klub Polska
sowa Firmy współpracujące z FKP 0 10 Lis 2009, 21:54
sowa


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.