|
Zamknięty przez: DziDzia 20 Kwi 2014, 09:52 |
[MK6] Colorado Red ST |
Autor |
Wiadomość |
Pan_Żabka
Model: Ford Fiesta Mk6`05
Wersja: ST
Silnik: Inny
Imię: Bartosz
Wiek: 47 Dołączył: 23 Cze 2008 Posty: 42 Skąd: Bognor Regis
|
Wysłany: 9 Sie 2009, 14:52
|
|
|
I stało się... zmieniłem auto, i... zdałem sobie sprawę, ze popełniłem największy motoryzacyjny błąd w życiu ;-/
Zaraz po sprzedaży Fiesty zaczęłem szukać Imprezy WRX... obejrzałem dwie - byłem zszokowany, jedna była po remoncie silnika już przy przebiego 43 tyś. mil, druga ewidentnie dopraszała sie o remont przy przebiegu niewiele większym od pierwszej... powertowałem fora , i okazało się, ze Imprezy sypią sie na potegę... przy moim zastosowaniu auta (podróże UK-PL) nie chciałbym stać na drodze w połowie niemiec z silnikiem do generalnego remontu (koszta to - bagatela - 3600 funtów)
Wobec powyższego poszedłem w bardziej praktyczne rozwiązanie - postanowiłem dać sobie drugą szansę z TypeR'em, tym razem nie powypadkowym...
Niby miło, ale nie tak miało być...
FST była szybsza od CTR'a w niższym zakresie obrotów, powodując większy fun przy mniejszych prędkościach, i w ogóle była jakby solidniej zbudowana...
Silnik pracował z większą kulturą (uwielbiam to określenie ) W CTR na wolnych obrotach silnik, sprzęgło i podczas wolnej jazdy również skrzynia brzmi jakby działo sie coś złego... spotęgowane jest to przez brak wyciszenia między kabiną i komorą silnika...
Ogólnie jakoś tak mi smutno... pojezdzę z rok, i pewnie wrócę do FST, ale wtedy nagrzebie w niej tak, zeby miała ze 190 koni, i będę zjadał TypeR'y
[ Dodano: Nie Sie 09, 2009 14:55 ]
Fotki mojego "żelazka":
|
_________________ "If You in doubt - floor it!" |
|
|
|
|
mechcom
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Łukasz
Wiek: 32 Dołączył: 24 Sie 2008 Posty: 397 Skąd: Wolsztyn (PWL)
|
|
|
|
|
Pan_Żabka
Model: Ford Fiesta Mk6`05
Wersja: ST
Silnik: Inny
Imię: Bartosz
Wiek: 47 Dołączył: 23 Cze 2008 Posty: 42 Skąd: Bognor Regis
|
Wysłany: 9 Sie 2009, 15:07
|
|
|
Co, z FST? trzy wyjścia:
1.Kupić pakiet Mountune 185 (drogo jak cholera - pewnie nie będzie mnie stać)
2.Kupić pakiet Pumaspeed 190 (taniej, ale ciągle 1600 funtów)
3.Kupować pojedynczo, w miarę możliwości finansowych elementy wchodzące w skład pakietu Pumaspeed , czyli kompletny wydech millteka, dolot K&N, Dreamscience, i wałki coswortha... (najbardziej prawdopodobny scenariusz ze względów finansowych)
...ale to gdzieś za rok, muszę polatać żelazkiem najpierw... |
_________________ "If You in doubt - floor it!" |
|
|
|
|
LOY
Członek Honorowy FKP
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 45 Dołączył: 16 Mar 2005 Posty: 1367 Skąd: Zamość/Łódź
|
Wysłany: 9 Sie 2009, 15:17
|
|
|
nie pitol stary ..ładna hanka ..przyzwyczaisz sie do szlifierki ..a co do fofi do zbierz kase i zbuduj bezkompromisowa weekendówke na bazie MK3 i tez zjadaj typery:-P ..a zyskasz w mnie przyjaciela |
_________________ dużo fiest było ..jeszcze jakaś będzie |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.
| |
|