Przesunięty przez: PumaRST 6 Maj 2009, 19:02 |
[MK3] Cichociemna xr2i |
Autor |
Wiadomość |
DziDzia
vel DziaDzia
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: RS
Silnik: 2.0/16V
Imię: Patrycjusz :)
Wiek: 37 Dołączyła: 27 Lip 2005 Posty: 4172 Skąd: :: DDG ::
|
|
|
|
|
MARCINEK__0
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Marcin
Wiek: 37 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 170 Skąd: Piastów
|
Wysłany: 20 Paź 2009, 12:26
|
|
|
DziDzia napisał/a: | A co to za dwie laski na ostatnim zdjęciu
Szkoda, że widać różnicę tych czerwieni :( No ale rudej przynajmniej brak |
Te dwie laksi to tak przypadkiem sie znalazly na zdjeciu
Az tak duzej ronizcy nie ma. Samochod nie byl caly lakierowany wiec czego tu sie spodziewac. Ale napewno jest lepiej niz bylo. |
|
|
|
|
DziDzia
vel DziaDzia
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: RS
Silnik: 2.0/16V
Imię: Patrycjusz :)
Wiek: 37 Dołączyła: 27 Lip 2005 Posty: 4172 Skąd: :: DDG ::
|
|
|
|
|
MARCINEK__0
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Marcin
Wiek: 37 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 170 Skąd: Piastów
|
Wysłany: 21 Paź 2009, 18:56
|
|
|
DziDzia napisał/a: | Pierwsze, co mi się rzuciło w oczy ... |
Ojjj Dzidzia czepiasz sie :1xf: hehe
Teraz to musze dorwac sprezyny -35 Eibacha zeby jakos troszke niżej siedziala. I wtedy bedzie git:) |
|
|
|
|
Peedro
Klubowicz
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 35 Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 3057 Skąd: Mystków
|
Wysłany: 21 Paź 2009, 20:26
|
|
|
MARCINEK__0 napisał/a: | Teraz to musze dorwac sprezyny -35 Eibacha zeby jakos troszke niżej siedziala. I wtedy bedzie git:) |
Na Eibachach jakoś strasznie monco nie siądzie ja mam do eibachów amorki gazowe ze skróconym skokiem i utwardzone i jakoś strasznie nisko nie siedzi |
_________________ "Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."
Żaba - RIP |
|
|
|
|
stafcio
Model: Inne auto
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Paweł
Wiek: 42 Dołączył: 04 Lut 2007 Posty: 1068 Skąd: uRSynów
|
Wysłany: 21 Paź 2009, 22:21
|
|
|
fajnie, że zrobione. wsadz jeszcze kierunki z boku (masz wiazke) i bedzie gites.
szyb elektrycznych nie mam juz wiec nie moge ci ich sprzedac. pzdr |
_________________ stafciogarage@gmail.com |
|
|
|
|
MARCINEK__0
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Marcin
Wiek: 37 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 170 Skąd: Piastów
|
Wysłany: 29 Paź 2009, 15:17
|
|
|
kolejny update:)
Sa to zegary od temperatury oleju, cisnienia oleju, a trzeci jest voltomierzem ale nie podlaczony bo zamiast niego bedzie zegar od podcisnienia w kolektorze ssacym. |
|
|
|
|
pP
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 38 Dołączył: 15 Mar 2008 Posty: 832 Skąd: Frampol
|
Wysłany: 29 Paź 2009, 15:48
|
|
|
najpierw ta maska, teraz te zegary..
nie obraź się Marcin ale wprost - nie ma nic głupszego niż takie zegary do wolnossącego samochodu..wygląda to tak jak wygląda, nic nie pomaga..takie coś na siłe
ehh
w złą stronę idziesz |
|
|
|
|
szogoon
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Przemek
Wiek: 38 Dołączył: 24 Paź 2008 Posty: 374 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 29 Paź 2009, 17:11
|
|
|
pP, a skąd wiesz, że to zawsze będzie N/A ? |
|
|
|
|
Ad@mus
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36 Dołączył: 03 Lut 2007 Posty: 1832 Skąd: Orzesze SMI
|
Wysłany: 29 Paź 2009, 18:34
|
|
|
e tam ja bym takie chcial zegay, kontrolka cisnienia oleju to nie szczyt mazen, ale biorac pod uwage stan projektu wolal bym kupic zawieche albo zbierac na ladniejsze fele
ale na plus jest to ze caly czas cos sie dzieje:) |
_________________
Dwu litrowa bestia zwana Ulepem |
|
|
|
|
pP
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 38 Dołączył: 15 Mar 2008 Posty: 832 Skąd: Frampol
|
Wysłany: 29 Paź 2009, 20:02
|
|
|
szogoon napisał/a: | pP, a skąd wiesz, że to zawsze będzie N/A ? |
masz rację..tego nie wiem, ale wiem, że jak ktos mysli o przerabianiu silnika w takie gadżety zaopatruje sie na końcu!.. |
_________________ Ex
BlackRS
BlackST |
|
|
|
|
szogoon
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Przemek
Wiek: 38 Dołączył: 24 Paź 2008 Posty: 374 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 29 Paź 2009, 20:05
|
|
|
dobrze, że nie zaczął od naklejek na drzwiach
samochodzik i zapał dopinguję i podziwiam, bo wiem ile to kosztuje... |
|
|
|
|
DziDzia
vel DziaDzia
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: RS
Silnik: 2.0/16V
Imię: Patrycjusz :)
Wiek: 37 Dołączyła: 27 Lip 2005 Posty: 4172 Skąd: :: DDG ::
|
|
|
|
|
stafcio
Model: Inne auto
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Paweł
Wiek: 42 Dołączył: 04 Lut 2007 Posty: 1068 Skąd: uRSynów
|
Wysłany: 29 Paź 2009, 23:02
|
|
|
pP napisał/a: | najpierw ta maska, teraz te zegary..
nie obraź się Marcin ale wprost - nie ma nic głupszego niż takie zegary do wolnossącego samochodu..wygląda to tak jak wygląda, nic nie pomaga..takie coś na siłe
ehh
w złą stronę idziesz |
nie bede pisal kto tu poszedl w zlą stronę z autem...
jakim prawem piszesz ze takie zegary to pomyłka?
a co ma do tego wygląd?
widać że się nie znasz skoro dla ciebie wazniejszy jest wyglad od funkcjonalności.
pP napisał/a: | szogoon napisał/a: | pP, a skąd wiesz, że to zawsze będzie N/A ? |
masz rację..tego nie wiem, ale wiem, że jak ktos mysli o przerabianiu silnika w takie gadżety zaopatruje sie na końcu!.. |
a to skąd wiesz? bo twoi koledzy zakladają turbo i tak robią? każdy ma prawo robić jak chce i w jakiej kolejności i nigdzie nie jest zapisane ze zegary kupuje się na koncu. wiec nie pisz takich bzdur.
zegary to nie świecidełka (chociaz dla ciebie moze tak jest) tylko przyrząd mierzący poszczególne parametry silnika: cisnienie oleju, temperature oleju, ciśnienie w kolektorze ssącym, moze ten ostatni nie do konca potrzebny ale przy jakimś problemie z obrotami może nam wskazać ze jest "dziura" w dolocie.
dlaczego nic nie komentowales jak ja mialem takie zegary w bialej xrce?
Paweł, lubię cię ale nie pisz takich rzeczy bo nie jest to mądre.pzdr |
_________________ stafciogarage@gmail.com |
|
|
|
|
MARCINEK__0
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Marcin
Wiek: 37 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 170 Skąd: Piastów
|
Wysłany: 30 Paź 2009, 11:13
|
|
|
DziDzia napisał/a: | Najbardziej przydatny chcesz zastąpić nie wiadomo jakim ciśnieniem
Te zegarki to tak dla bajery zakładasz
|
Voltomierz bedzie ale w innym miejscu. A zegarow nie zalozylem dla bajery tylko zeby monitorowac silnik.
szogoon napisał/a: | pP, a skąd wiesz, że to zawsze będzie N/A ? |
To Akurat bedzie N/A ale... jest pewien pomysl na zrobienie mocnego N/A tylko na to musze uzbierac kaske. Turbo nie bedzie bo kazdy ma wiec po co robic cos co juz jest.
Pozdrawiam |
|
|
|
|
kamil wolski
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008 Posty: 1416 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 30 Paź 2009, 11:44
|
|
|
Zegary się zakłada na końcu? W sensie wtedy kiedy już np założymy turbo, na oko wysterujemy boost, i zjaramy silnik bo coś będzie nie tak a zegarów nie mieliśmy? |
_________________ było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm |
|
|
|
|
pP
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 38 Dołączył: 15 Mar 2008 Posty: 832 Skąd: Frampol
|
Wysłany: 30 Paź 2009, 13:59
|
|
|
stafcio pw
kamil wolski napisał/a: | Zegary się zakłada na końcu? W sensie wtedy kiedy już np założymy turbo, na oko wysterujemy boost, i zjaramy silnik bo coś będzie nie tak a zegarów nie mieliśmy? | proszę nie idźmy ze skrajności w skrajność dobrze?
ogólnie |
_________________ Ex
BlackRS
BlackST |
|
|
|
|
MarcinekWE
Model: Ford Fiesta Mk1`76
Wersja: Turbo
Silnik: 0.9/35KM
Dołączył: 01 Sie 2009 Posty: 150 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 30 Paź 2009, 14:30
|
|
|
MARCINEK__0 napisał/a: | kolejny update:)
|
a mi się to tam podoba... |
|
|
|
|
MARIUSZ.B
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 45 Dołączył: 02 Lut 2005 Posty: 1961 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 30 Paź 2009, 15:59
|
|
|
Tylko ten kabelek można by inaczej poprowadzić. W deskę go schować. |
_________________ PBXSERWIS centrale telefoniczne
|
|
|
|
|
Parzych
Prince of Biłgoraj 2012
Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 50 Dołączył: 26 Kwi 2007 Posty: 8085 Skąd: WawaTeam/Praga
|
Wysłany: 30 Paź 2009, 19:47
|
|
|
MARCINEK__0 napisał/a: | jest pewien pomysl na zrobienie mocnego N/A tylko na to musze uzbierac kaske | A ja wiem co to będzie, ale nie powiem
MARIUSZ.B napisał/a: | ten kabelek można by inaczej poprowadzić. W deskę go schować | Na pewno go schowa |
_________________ BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
|
|
|
|
|
|