Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Zamknięty przez: PumaRST
13 Mar 2009, 15:19
[MK1] Jaka pompa paliwa zewnetrzna do mk I?
Autor Wiadomość
Qzyn 





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 45
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 1811
Skąd: Radlin
Wysłany: 13 Mar 2009, 12:19   [MK1] Jaka pompa paliwa zewnetrzna do mk I?

Hej. Potrzebuje pompe do MK I RS1800. Pompa zewnetrzna. Jaka kupic i za ile? Moc obecna 130 - docelowa 220. Wiec fajnie by bylo jakbym pompy nie musial zmieniac.
_________________
"Mission impossible" rozpoczęta :)
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 13 Mar 2009, 13:24   

potrzebujesz surge Tank (czy jak to sie cholerstwo pisze) oraz 2 pompy, pierwsza od gażnika a 2 od MFI zewnetrzna i w tedy paliwa nie za braknie. Inacvzej bedziesz miał takie problemy jak mial Żółw
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Qzyn 





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 45
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 1811
Skąd: Radlin
Wysłany: 13 Mar 2009, 13:41   

Na temat ukladu paliwowego mam swoja teorie ;) Ja pytam tytlko konkretnie o model pompy zeby ogarnela przedzial 130-220 koni. Firma model i cena :) Bo jak kazdy chyba chce kupic najtansza z tych ktore ma sens zalozyc.
_________________
"Mission impossible" rozpoczęta :)
 
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 13 Mar 2009, 14:06   

i ja tez sie podepne ;)
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 13 Mar 2009, 14:29   

Qzyn napisał/a:
Na temat ukladu paliwowego mam swoja teorie ;) .


:ok:

MFI audi/mercedes/escort ipt na mechanicznym wtrysku, ciśnienie 6 barów, 220l/h cena około 120-150zł na allegro
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
Ostatnio zmieniony przez PumaRST 13 Mar 2009, 14:35, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Qzyn 





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 45
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 1811
Skąd: Radlin
Wysłany: 13 Mar 2009, 14:33   

Dzieki Puma - o to mi chodzilo. To jest konkret ;) Jak wydumam moj pomysl z paliwem i zadziala to sie zaraz podziele.
Pozdro
_________________
"Mission impossible" rozpoczęta :)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK1] Fiesta MK1
Fordy Fiesta I generacji (1976-1983)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:38
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK1] Fordopedia
encyklopedia elementów z jakich składa się MK1
van Mechanika ogólna 1 25 Cze 2013, 12:00
vegetagt
Brak nowych postów Przyklejony: Wszystko o mk1/2
dane, opisy, porady
Laskosz Mechanika ogólna 2 7 Kwi 2010, 20:54
markos2101
Brak nowych postów Przyklejony: Galeria MK1 & MK2
fajne, oryginalne, ładne i zrobione z sensem :)
Piesek Mechanika ogólna 39 13 Sty 2014, 15:24
kostek88wjcz
Brak nowych postów Przyklejony: LPG w mk1/2 , Eksploatacja,naprawa,regulacja i opłacalność
Hm czyli LPG z różnych perspektyw .
diodalodz Mechanika ogólna 5 31 Sty 2006, 09:10
Gość


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.