Zamknięty przez: PumaRST 13 Mar 2009, 15:19 |
[MK1] Jaka pompa paliwa zewnetrzna do mk I? |
Autor |
Wiadomość |
Qzyn


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 45 Dołączył: 22 Cze 2004 Posty: 1811 Skąd: Radlin
|
Wysłany: 13 Mar 2009, 12:19 [MK1] Jaka pompa paliwa zewnetrzna do mk I?
|
|
|
Hej. Potrzebuje pompe do MK I RS1800. Pompa zewnetrzna. Jaka kupic i za ile? Moc obecna 130 - docelowa 220. Wiec fajnie by bylo jakbym pompy nie musial zmieniac. |
_________________ "Mission impossible" rozpoczęta |
|
|
|
 |
PumaRST
Princessa of Ułęż


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 13 Mar 2009, 13:24
|
|
|
potrzebujesz surge Tank (czy jak to sie cholerstwo pisze) oraz 2 pompy, pierwsza od gażnika a 2 od MFI zewnetrzna i w tedy paliwa nie za braknie. Inacvzej bedziesz miał takie problemy jak mial Żółw |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
 |
Qzyn


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 45 Dołączył: 22 Cze 2004 Posty: 1811 Skąd: Radlin
|
Wysłany: 13 Mar 2009, 13:41
|
|
|
Na temat ukladu paliwowego mam swoja teorie Ja pytam tytlko konkretnie o model pompy zeby ogarnela przedzial 130-220 koni. Firma model i cena Bo jak kazdy chyba chce kupic najtansza z tych ktore ma sens zalozyc. |
_________________ "Mission impossible" rozpoczęta |
|
|
|
 |
Daras84
King of Bednary 2011


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 13 Mar 2009, 14:06
|
|
|
i ja tez sie podepne |
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
|
|
|
 |
PumaRST
Princessa of Ułęż


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 13 Mar 2009, 14:29
|
|
|
Qzyn napisał/a: | Na temat ukladu paliwowego mam swoja teorie . |
MFI audi/mercedes/escort ipt na mechanicznym wtrysku, ciśnienie 6 barów, 220l/h cena około 120-150zł na allegro |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
Ostatnio zmieniony przez PumaRST 13 Mar 2009, 14:35, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Qzyn


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 45 Dołączył: 22 Cze 2004 Posty: 1811 Skąd: Radlin
|
Wysłany: 13 Mar 2009, 14:33
|
|
|
Dzieki Puma - o to mi chodzilo. To jest konkret Jak wydumam moj pomysl z paliwem i zadziala to sie zaraz podziele.
Pozdro |
_________________ "Mission impossible" rozpoczęta |
|
|
|
 |
|
Podobne Tematy |
Temat |
Autor |
Forum |
Odpowiedzi |
Ostatni post |
 |
Przyklejony: [MK1] Fiesta MK1
Fordy Fiesta I generacji (1976-1983)
|
Freeman |
Nasze auta |
0 |
12 Lip 2011, 16:38  Freeman |
 |
Przyklejony: [MK1] Fordopedia
encyklopedia elementów z jakich składa się MK1
|
van |
Mechanika ogólna |
1 |
25 Cze 2013, 12:00  vegetagt |
 |
Przyklejony: Wszystko o mk1/2
dane, opisy, porady
|
Laskosz |
Mechanika ogólna |
2 |
7 Kwi 2010, 20:54  markos2101 |
 |
Przyklejony: Galeria MK1 & MK2
fajne, oryginalne, ładne i zrobione z sensem :)
|
Piesek |
Mechanika ogólna |
39 |
13 Sty 2014, 15:24  kostek88wjcz |
 |
Przyklejony: LPG w mk1/2 , Eksploatacja,naprawa,regulacja i opłacalność
Hm czyli LPG z różnych perspektyw .
|
diodalodz |
Mechanika ogólna |
5 |
31 Sty 2006, 09:10  Gość |
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.