Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: Mafios
18 Sty 2015, 21:37
[MK3] Czarna szmata by Epinephrine
Autor Wiadomość
tadzias 


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Imię: Tadek
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 1321
Skąd: Sucha Beskidzka
Wysłany: 8 Mar 2009, 21:04   

Ja powiem tyle, na forum zawsze znajda się "śpece" jeden mądrzejszy od drugiego :-P


To co tu wypisują lepiej przesiać przez konkretne sito :-P
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 8 Mar 2009, 22:18   

Krawiec bla bla bla .

Odwaliłeś fuszerę , a teraz dorabiasz do tego filozofię .

"trochę usztywnić budę " to brzmi jak to że można być " trochę w ciąży "

Widzisz problem polega na tym że jestem głupi i uważam że ktoś będzie się chciał uczyć na moich błędach .
Zasadniczo powinienem stwierdzić że to lipa i nie tracić czasu .

Uznajmy że nie było tematu i jest fajnie :)
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
LOY 
Członek Honorowy FKP


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 45
Dołączył: 16 Mar 2005
Posty: 1367
Skąd: Zamość/Łódź
Wysłany: 8 Mar 2009, 22:38   

zeby ponudzic ..a moze dac do myslenia nasladowcom ..dodam ze ja w kundlu ..który ma (bedzie miał) charakter czysto rekreacyjny ..budy nie obspawuje ..problemów z obspawaniem nie mam zadnych ..ale po co ..jesli buda zdrowa i fabrycznie sztywna ..jesli auto nie bedzie ganiało w rajdach czy kajtkach ..i jesli nie wzmacniam całosci pełna klatka a tylko zestawem rozpórek ..to nie widze sensu wzmacnianie (osłabianie) budy spawami :fox: ..mysle ze zwyczajowe (sic)obspawanie budy rzadko przynosi wymierne korzysci i pozwala byc własciwie wykorzystane ...zadbaj zeby nie gniło . ja spawy chronie dobrymi szczeliwami A+D ..i odpukac nie łapią wilgoci ...ale i tak zgnija ..z jednej czy drugiej strony
_________________
dużo fiest było ..jeszcze jakaś będzie :)
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 9 Mar 2009, 04:48   

LOY z tym obspawywaniem to jest chyba tak jak wcześniej było z niszczeniem bud zwanym odelżaniem , a wcześniej z tarczobębnami i z robieniem RST , czyli po prostu taka chwilowa moda .
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
Krawiec 


Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: RST
Silnik: Inny
Wiek: 35
Dołączył: 15 Sty 2008
Posty: 352
Skąd: Kraków
Wysłany: 9 Mar 2009, 11:32   

Żółwiu to nie jest jakas tam moda tylko moja poprzednia buda chodziła cała we wszystkie strony. Z racji tego że nowa jest z 96 roku i zostaną dodane tylko 2 rozpórki wystarczyło troche ją dziabnąć. I nie mow prosze ze dorabiam jakies filozofie bo tak nie jest. Trzymam sie tego co ustaliłem w projekcie i tyle. Rozumiem ze masz wieksze doświadczenie ale prosze uszanuj że nie kazdy musi robic cos wg. jednego schematu. Jak bedize okazja wsiadziesz , przejedziesz sie i dopiero wtedy ocenisz czy faktycznie to wszystko nie miało sensu :) A teraz zabieram sie do dalszej roboty.
_________________
Nierdzewne układy wydechowe, diagnostyka, chiptuning:
www.inotec.com.pl
www.facebook.com/inotec
 
 
xr2fun 


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Dołączył: 18 Sie 2005
Posty: 625
Wysłany: 9 Mar 2009, 11:44   

tadzias napisał/a:
To co tu wypisują lepiej przesiać przez konkretne sito

Najlepsze sito to takie, które weryfikuje projekty po kilku latach (czasami miesiącach)

Krawiec - sam napisałeś, że na blacharce się nie znasz. Dlaczego więc twierdzisz, że to co zostało zrobione jest dobre?
Jest spartaczone i to mocno. Jak dalej pójdziesz takim tropem to reszta może wyglądać podobnie. :ok:
 
 
stafcio 


Model: Inne auto
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Paweł
Wiek: 42
Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 1068
Skąd: uRSynów
Wysłany: 9 Mar 2009, 12:03   

Krawiec napisał/a:
A teraz zabieram sie do dalszej roboty.


tak jest, krzesaj iskry i kuj żelazo póki gorące :hihihi: później zobaczymy co z tego wyszło.
_________________
stafciogarage@gmail.com
 
 
Krawiec 


Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: RST
Silnik: Inny
Wiek: 35
Dołączył: 15 Sty 2008
Posty: 352
Skąd: Kraków
Wysłany: 9 Mar 2009, 12:22   

xr2fun napisał/a:
Dlaczego więc twierdzisz, że to co zostało zrobione jest dobre?


Znam pare osob ktorzy maja w identyczny sposob pocheftaną karoserie i odczuwaja różnice. Trzeba tylko dobrze zakonserwować. Ale nie chce sie juz klucic czy to dobre czy nie. Czas pokaże.
_________________
Nierdzewne układy wydechowe, diagnostyka, chiptuning:
www.inotec.com.pl
www.facebook.com/inotec
 
 
LOY 
Członek Honorowy FKP


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 45
Dołączył: 16 Mar 2005
Posty: 1367
Skąd: Zamość/Łódź
Wysłany: 9 Mar 2009, 12:42   

krawiec ...ogólnie nie odbierz nas zle ..robisz juz wyjatkowa rzecz ..na tyle wyjatkowa ze jak stare baby biadolimy nad twoim autem bo wszystkim nam zalezy zeby było jeszcze lepsze ... to nie dopieprzanie ..tylko taka męska szorstka troska :-) ...napewno bedzie lepsze niz 90% MK3 na forum ... my zapaleńcy cieszymy sie po prostu wszytkimi projektami ..bo dzieki nim te auta zyja i zyskuja na uznaniu ...walcz dalej ,a my dalej bedziemy ci troche przeszkadzac :-P
ja tez wpełzam do warsztatu :)
_________________
dużo fiest było ..jeszcze jakaś będzie :)
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 9 Mar 2009, 22:08   

xr2fun :yes: Piotrze - masz w 100 % racje .. Myślę zresztą że Krawiec w pewnym momencie dojdzie sam do wniosku że wszelakiego rodzaju " skróty " mszczą się i to bezlitośnie .

LOY, głęboka prawda jest w Twoich słowach . Czasami autorzy projektów je opatrznie identyfikują i uważają że się na kogoś uwzięliśmy . A sytuacja wygląda dokładnie odwrotnie . To te projekty , w których najwięcej marudzimy uważamy za najbardziej wartościowe ( w końcu co można powiedzieć o projekcie gdzi esię jedynie mówi i mówi i mówi :) )
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
PitusK 

Model: Inne auto
Wersja: Fun
Silnik: Inny
Wiek: 39
Dołączył: 04 Sty 2006
Posty: 187
Skąd: krakow
Wysłany: 21 Mar 2009, 10:09   

Krawiec czy to spwał ten gość co mówiłeś?? Czy Marek??? nie wyglada mi to na robotę marka niestety. Nie będę się już wypowiadał na temat spawów bo faktycznie nie wygląda to dobrze. W końcu widzę że ten projekt ruszył bo narazie tylko mówiłeś a teraz widzę. Wieże w ten projekt mocno i w Ciebie.!
_________________
FRAKCJA MAŁOPOLSKA

Moja Fiesta
 
 
 
S0nic
[Usunięty]

Wysłany: 21 Mar 2009, 15:36   

PitusK napisał/a:
. Wieże w ten projekt mocno i w Ciebie.!


Dużo ludzi wierzy, tylko wydaje mi się że krawiec ma słabą motywacje bo zamiast sie zajmowac projektem to twardo imprezuje ;P zresztą bylem z nim wczoraj.

dzisiaj miał coś robić, zobaczymy czy się udzieli.
 
 
Skfarek 

Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: ST
Silnik: ST 150
Imię: Michał
Wiek: 44
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 836
Skąd: Gród Kraka
Wysłany: 21 Mar 2009, 20:32   

Krawiec jak nie skończysz tego projektu to osobiście ci nakopie do :tyłek: :)
_________________
Była MK6 Ghia 1.6 16v "Zetec-S" (z awatara) :)
Był leichtwagen do upalania:
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=34463
Był czeski dziadkowóz TDI na co dzień :)
Jest ST 150 i sushi czyli Civic FK2
Profil Facebook
 
 
 
Krawiec 


Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: RST
Silnik: Inny
Wiek: 35
Dołączył: 15 Sty 2008
Posty: 352
Skąd: Kraków
Wysłany: 21 Mar 2009, 21:01   

Skfarek napisał/a:
Krawiec jak nie skończysz tego projektu to osobiście ci nakopie do :tyłek: :)


:D :*

Tak naprawdę nie chodzi tu o motywację bo jej mi nie brakuje tylko o $$$$$$ ;(
Do złożenia motoru zostało mi naprawdę niewiele. Panewki , uszczelniacze wału , plan głowicy i olej. Co do budy to prace trwają i niedługo update.
_________________
Nierdzewne układy wydechowe, diagnostyka, chiptuning:
www.inotec.com.pl
www.facebook.com/inotec
 
 
S0nic
[Usunięty]

Wysłany: 27 Mar 2009, 17:57   

Jako że dzisiaj byliśmy z Krawcem w niepolomicach i zalatwilismy tylko polerke korb a z głowicą niestety nie było dzisiaj żadnego progressu

Postanowiliśmy odwiedzić "Epinephrine garage" i machnąć maske :)

idziemy w rost :)




wybaczcie jakość. Zdjecie z telefonu ;)
 
 
xr2fun 


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Dołączył: 18 Sie 2005
Posty: 625
Wysłany: 27 Mar 2009, 21:19   

Krawiec napisał/a:
Tak naprawdę nie chodzi tu o motywację bo jej mi nie brakuje tylko o $$$$$$ ;(

Szelest w kieszeni jest najważniejszy.
I teraz tak ( to dla biszkoptów i ludzi nawiedzonych ), kupujesz auto za 3kzł to dolicz na odbudowę co najmniej 12kzł - jak się mylę to poprawcie!
Zrób kalkulację i przepływ pieniędzy i wtedy wiesz o co chodzi.
Nie tylko na tym Forum byli tacy co porywali się " z motyką na słońce "
Nie odbieraj tego źle ale ja naprawdę wiem jakie są koszty odbudowy. ;-(
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 27 Mar 2009, 21:38   

masz racje w 100%. a czasem te 12tyś jest mało, a nawet często
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Krawiec 


Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: RST
Silnik: Inny
Wiek: 35
Dołączył: 15 Sty 2008
Posty: 352
Skąd: Kraków
Wysłany: 27 Mar 2009, 21:58   

xr2fun,

Zdaje sobie z tego sprawe. Od roku zbieram tajle i męcze ludzi o rady itp. Po prostu nie zakładałem że kryzys mnie tak boleśnie doświadczy. Motor złoże do końca kwietnia :)
_________________
Nierdzewne układy wydechowe, diagnostyka, chiptuning:
www.inotec.com.pl
www.facebook.com/inotec
 
 
Grand 


Model: Inne auto
Wersja: Xr2i
Silnik: Inny
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 119
Skąd: Kraków
Wysłany: 26 Kwi 2009, 21:14   

panie Krawiec, prosze uprzejmie o zdjęcia jednostki w stanie obecnym, bo ponoć pomalowana jest
 
 
 
Krawiec 


Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: RST
Silnik: Inny
Wiek: 35
Dołączył: 15 Sty 2008
Posty: 352
Skąd: Kraków
Wysłany: 26 Kwi 2009, 22:25   

Tak więc buda została oczyszczona z rudej wzmocniona walnięta podkładem reaktywnym a pozneij podkładem pod docelowy kolor. Podziękowania dla Grand'a za pożyczenie pistoletu i kompresora ( :P ) Długo nie update'owałem ponieważ było mnóstwo roboty z przygotowaniem karoserii.Króciutka relacja:








A tak wygląda z przymierzonym intercooler'em.
_________________
Nierdzewne układy wydechowe, diagnostyka, chiptuning:
www.inotec.com.pl
www.facebook.com/inotec
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Czarna lista nierzetelnych sprzedających / kupujących
trzeci Sprzedam 0 5 Maj 2010, 21:38
trzeci
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: Czarna lista nierzetelnych sprzedających / kupujących
trzeci Kupię 0 5 Maj 2010, 21:40
trzeci
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.