Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Zamknięty przez: trzeci
6 Cze 2009, 11:20
swap fiesta
Autor Wiadomość
raich 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: bart
Wiek: 36
Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 7
Skąd: zgierz
Wysłany: 3 Cze 2009, 21:13   swap fiesta

witam wszystkich.chcialbym sie dowiedziec czy do forda fiesty mk...<obojetnie ktory model> da sie wlozyc silnik z forda probe 2.2 z turbina badz bez?czy ktos cos takiego widzial czy ktos cos takiego probowal wykonac?dzieki wielkie za informacje.pozdrawiam
_________________
nice..
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 3 Cze 2009, 23:00   

wszytsko sie da ;)

Mareczek pamietasz:>
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
.:brazylia:.
[Usunięty]

Wysłany: 3 Cze 2009, 23:02   

mission impossible...
 
 
kamil wolski 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 1416
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 3 Cze 2009, 23:06   

Były swapy 1.1->1.3, były swapy na diesle, były swapy na 1.8, na 2.0, byly swapy na VR6, byl swap na silnik z R32... jak widać nie tylko z Fordów się da. Pytanie ile masz na to czasu i pieniędzy ;)
_________________
było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm
 
 
Pele 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Michał
Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 757
Skąd: Szczecin
Wysłany: 3 Cze 2009, 23:11   

To jak już chcesz wstawiać cały przód to wsadzaj od razu 2.5 z Probe :rotfl: :rotfl:

Tak jak pisze kamil wolski, wszystko się da, jeśli nikt jeszcze nie próbował z Probe to Ty byłbyś pierwszy :-P


Pozdro :)
 
 
 
raich 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: bart
Wiek: 36
Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 7
Skąd: zgierz
Wysłany: 4 Cze 2009, 15:59   

pele-2.5 z probe to o ile dobrze pamietam v6 wiec motor jest o wiele wiekszy i ciezszy <dwie glowice> i nie posiada turbosprezarki-wiec jego dalesze modyfikazje nie maja sensu.
teraz powiem skad moj pomysl.po pierwsze atrakcyjna cena tego silnika
po drugie latwy motaz turbosprezarki do silnika wolnossacego badz kupno turbodoladowaniej wersji
po trzecie malo wysilony motor bo po 3 zawory na cylinder,wiec moliwosc dalszych modyfikacji niskim kosztem
po czwarte silnik mazdy wiec raczej niska bezawaryjnosc i dluga zywotnosc
i po piate niestety nie chce byc pierwszy i przecierac szlakow wiec pytam czy ktos widzial cos takiego w ktorejkolwiek fiescie?
_________________
nice..
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 40
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 4 Cze 2009, 21:21   

Silnik 2.2T wcale nie jezdzi do tego nie jest jakos wysilony bo ma cos w okolichac 150-160KM w dobrym stanie,silnik poczatku lat 90' czyli licz juz sobie remont, sprezarka bog wie w jakim stanie,
Wsadz to w fieste a po wiem ci ze wolnossacy zetec na takiej samej mocy zrobi ci kuku...
Albo zdrowe RS2000 pod maska MK3 tak samo pozamiata to 2.2burbo...
Szkoda twojej kasy na ten silnik, prosciej jest odnalesc dobrego zetec-a silvera albo blacka w dobrej kasie i dosc mlodego...
Silnik 1.8 foki black ja mialem ostatnio za 700zl kpl.
_________________

 
 
 
raich 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: bart
Wiek: 36
Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 7
Skąd: zgierz
Wysłany: 4 Cze 2009, 23:02   

mam juz wysilone n/a dlatego planje teraz os z turbina.dlatego pytam czy ktos widzial cos takiego w fiescie?silnik 2.2 t z probe?
http://www.ad-mart.co.uk/...to-o227775.html
a tutaj jaki silnik jest zastosowny?
..to ogloszenie na angielskiej stronie.
i caly czas ponawiam pytanie czy ktos widzial silnik 2.2 w fiescie?
_________________
nice..
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 5 Cze 2009, 09:39   

nikt napewno w kraju na forum sie nie oglaszal, ze ma cos takiego. nie miej jednak pomysl dobry, sami juz o czyms takim myslelismy, ale padlo na co innego hehe ;)

Fordon wydaje mi sie ze 2,2T w porownaniu z zeteciem (mowa powiedzmy o zdrowych jednostkach) to zeta dostanie niemilosierne lanie ten 2,2 ma juz w seri spory moment.
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
Piciu
[Usunięty]

Wysłany: 5 Cze 2009, 10:38   

ja sie wlasnie do takiego czegos przymierzam ale jest duzo nie wiadomych mam juz zdrowa jednostke z calym osprzetem itp. i naped tez ale nie wiem czy wejdzie...a tak jak ktos pisal ze silniki 2.2 turbo sa slabe ja mam go w orginalej 1,5 tonowej budzie proba po lekkich modach moc ok 245KM i spisuje sie idealnie wiec nie sadze zeby wazaca o tone mniej fiesta z tym silnikiem nie jechala...o ile wogle trakcje zlapie...:D ale dobry slik rozwiaze mysle problem...
 
 
kamil wolski 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 1416
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 5 Cze 2009, 12:34   

Piciu napisał/a:
a mam go w orginalej 1,5 tonowej budzie proba

...
Piciu napisał/a:
wiec nie sadze zeby wazaca o tone mniej fiesta z tym silnikiem nie jechala.


Uważasz że Fiesta będzie ważyła 500kg? :hahaha:
_________________
było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 40
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 5 Cze 2009, 14:41   

Daras84, nie wiem jak zestopniowanie proboszcza z tym 2.2T, a mowie tu o silnikach na identycznej mocy i madrej skrzyni typu RS-ki lub Futra...
Fiesta XR2i 1.6 8V ma 960kg gdzie silnik 1.6 ssak (uzbrojony) wazy nie cale 100kg nie wiem jak 2.2...
Napewno Fiesta nie ma i nie bedzie miala 500kg wagi wraz z silnikiem...
_________________

 
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 5 Cze 2009, 15:38   

ja kdobrze pojdzie to bedize warzyc 800+ alle przy mocach 200 w gore bedize juz wichura ;) nic tylko wkladac i jezdzic, nikt tu ci wiecej nic nie napisze bo nikt nic takiego nie zrobil.
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
raich 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: bart
Wiek: 36
Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 7
Skąd: zgierz
Wysłany: 5 Cze 2009, 16:16   

i o to mi daras chodzilo:)a nie mam zamiaru przecierac szlakow:) dzieki wielkie za pomoc:)
_________________
nice..
 
 
Laskosz 


Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 39
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2321
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 5 Cze 2009, 16:55   

raich napisał/a:
a nie mam zamiaru przecierac szlakow:)


:yyy: :rotfl:
_________________
" zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 
 
 
szogoon 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Przemek
Wiek: 39
Dołączył: 24 Paź 2008
Posty: 374
Skąd: Łódź
Wysłany: 5 Cze 2009, 17:00   

czyli nie będzie swap'a ? :(
 
 
 
raich 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: bart
Wiek: 36
Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 7
Skąd: zgierz
Wysłany: 5 Cze 2009, 18:49   

wiem co jest dla mnie dobre;]
to jak z dziewicami;]zeby wsiasc i jechac trzeba dlugo czekac;]
_________________
nice..
 
 
Marek 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 493
Skąd: Gliwice
Wysłany: 5 Cze 2009, 22:18   

Ja sie przymierzałem do takiego silnika, komora jest za ciasna o 5 cm żeby go wsadzić. Ale to nie problem bo mozna go posadzic troche nizej i delikatnie przerobic podluznice i bedzie :P O kwestii przerabiania łap itd nie musze chyba wspominac.

Zetec jaki by nie byl seryjny dostanie baty az milo, rs2k zreszta tez. 2.2T z probe ma 150 KM i 260 NM, a to robi swoje :)
_________________
 
 
 
raich 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: bart
Wiek: 36
Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 7
Skąd: zgierz
Wysłany: 5 Cze 2009, 22:45   

oj to jak trzeba ciachac podluznice to tymbardziej odpada;/
_________________
nice..
 
 
Laskosz 


Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 39
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2321
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 5 Cze 2009, 22:53   

raich napisał/a:
oj to jak trzeba ciachac podluznice to tymbardziej odpada;/

cienki jesteś :P
_________________
" zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Regulamin Forum Fiesta Klub Polska
Ważne-przeczytaj koniecznie!
Rasta Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 22 Lut 2006, 23:34
Rasta
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Polityka cookies na stronie i forum Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 24 Mar 2013, 16:04
trzeci
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.