Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] gaźnik zamiast monowtrysku
Autor Wiadomość
frenetico
[Usunięty]

Wysłany: 9 Mar 2009, 01:36   [MK3] gaźnik zamiast monowtrysku

witam. postanowiłem przełożyć gaźnik z silnika 1,1 do silnika 1,3 na wtrysku. Wiem już że muszę przełożyć też kolektor dolotowy i poprowadzić jakoś linkę od ssania a moje pytanie jest następujące: czy muszę przeregulować gaźnik z racji tego że będzie on pracował przy większym silniku? chce zmienić ponieważ nie mogę dojść do ładu z mono wtryskiem. chyba padła jednostka sterująca :(
 
 
daniel 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: daniel
Wiek: 36
Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 100
Skąd: okolice Sanoka
Wysłany: 9 Mar 2009, 14:42   

a pompa paliwa w baku ? może robić za duże ciśnienie i bedzie się zalewał ...
_________________
mz etz 150, fiesta mk3 z rozkładanym żaglem w pakiecie :)
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 45
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12085
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 9 Mar 2009, 20:06   

To akurat najmniejszy problem - przy gaźniku robisz odejście, wykorzystujesz obecny powrót do zbiornika i pompa se pompuje w kółko a gaźnik bierze ile trzeba, z samym gaźnikiem tez nie problem, nie powinien wymagać regulacji, największy problem z elektryką, cały elektryczny osprzęt silnika masz do wymiany na ten z gaźnika, problemem może być podpięcie wymaganych podciśnień (o odpowiedniej wartości) no i zapomnij że będzie palić mniej - bo raczej będzie palić więcej i z racji hybrydy będzie to trudne do opanowania - mnie się wydaje.

Skoro padła Ci jednostka sterowania wtryskiem to sądzę że taniej i szybciej znajdziesz sprawną na szrocie.
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5674
Skąd: Łódź
Wysłany: 10 Mar 2009, 00:28   

hm musi zostać pompa wymieniona na taką co daje 0,2 bara 1 barowa pompa rozwali zawór iglicowy w w chwilę nawet jak będzie powrót .
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 45
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12085
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 10 Mar 2009, 08:30   

Trójniczek z mk2 i nawet 4 barowa pompka da radę - sprawdzone :P
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5674
Skąd: Łódź
Wysłany: 10 Mar 2009, 19:04   

pompa da rade ale gaźnik na dłuższą metę nie .system ma za dużą bezwładność .
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.