AMORTYZATORY GT CUPLINE - opinie |
Autor |
Wiadomość |
Malecki
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: S
Silnik: 1.8i16V/105KM
Imię: Darek
Wiek: 40 Dołączył: 03 Wrz 2008 Posty: 7 Skąd: Radom
|
Wysłany: 14 Lis 2008, 18:53 AMORTYZATORY GT CUPLINE - opinie
|
|
|
Witam czy ktoś w swojej fieście MK3 ma zamontowane amortyzatory tej firmy
Na allegro jest koles co oferuje ta marke
Chodzi właściwie o charakterystykę tych amorków czy są twardsze od seryjnych gazówek i czy wogole jest to sportowy amortyzator |
Ostatnio zmieniony przez trzeci 31 Sie 2010, 19:46, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Skfarek
Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: ST
Silnik: ST 150
Imię: Michał
Wiek: 45 Dołączył: 05 Lut 2008 Posty: 836 Skąd: Gród Kraka
|
Wysłany: 15 Lis 2008, 00:57
|
|
|
Ja w polowagenie mam MTS Technik, który to wg znawców z innych for ma być GT Cuplinem z inną nazwą, faktycznie jeżeli sie przyjrzysz to oba zestawy GT Cupline i mój MTS wyglądają identycznie. U siebie mam cały kit sportowego zaiwesznei tzn amory + sprężyny, amory mają skrócony skok o 25 mm. Zawias pracuje bardzo fajnie - jest dużo twardszy niż się spodziewałem (pierwsze wrażenia miałem inne), ale czy sportowy - raczej tuningowy, poza tym MTS i GT to dość niska półka więc cudów się nie ma co spodziewać. Co do jakości i trwałości sie nei wypowiem bo zrobiłem na tym dopiero ok 1 tys. km chyba. |
_________________ Była MK6 Ghia 1.6 16v "Zetec-S" (z awatara)
Był leichtwagen do upalania:
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=34463
Był czeski dziadkowóz TDI na co dzień
Jest ST 150 i sushi czyli Civic FK2 |
|
|
|
 |
stafcio

Model: Inne auto
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Paweł
Wiek: 44 Dołączył: 04 Lut 2007 Posty: 1068 Skąd: uRSynów
|
Wysłany: 17 Lis 2008, 14:49
|
|
|
gtcupline to sa takie amory "pucharowe" wykorzystywane w wyscigach w niemcach. ja mialem gtc w poprzedniej fiescie na obnizonym ok 30mm zawieszeniu i jezdzilo sie super. bylo troche twardo, ale bez przesady, dalo sie na codzien jezdzic. polecam bo sa to tanie amory i daja frajde z jazdy. mtstechnik, to chyba ta sama fabryka.
producenckich charakterystyk amorow raczej nie znajdziesz.
jak masz ograniczony budzet to kup. |
_________________ stafciogarage@gmail.com |
|
|
|
 |
squadak
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 43 Dołączył: 29 Kwi 2005 Posty: 383 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 18 Lis 2008, 08:52
|
|
|
Ja mialem u siebie w mk3 przez chwile na przodzie, byly twarde i wg mnie skok krotszy o wiecej niz 25mm bo porownywalem z Bilami B8 ktore maja skok krotszy wlasnie o 25mm
No i co bylo nieodczuwalne podczas jazdy a okazalo sie po zdemontowaniu - jeden z amorkow stracil ladunek gazu w jakis tajemniczy sposob |
_________________ www.autoczesci.sklep.pl - czesci, serwis samochodów francuskich
0-12 265-00-37, 265-00-38, 0-513-624-369
była Fiesta XR2i Rally '91, Escort mk3 RS1800, a teraz jest 206 XS 1.6 16v |
|
|
|
 |
KUI3A

Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kuba
Wiek: 42 Dołączył: 31 Maj 2004 Posty: 290 Skąd: WaWa
|
Wysłany: 2 Gru 2008, 11:35
|
|
|
GT KUPA sucks, ani nie są twarde ani nie trzymają, mają przedzwiną charakterystykę, której nie da się opisać. lepiej już zamontować całkiem seryjne KYB będą się spisywału o niebo lepiej |
_________________
RAJDOWE AUTO...które nie jest już moje |
|
|
|
 |
Krawiec

Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: RST
Silnik: Inny
Wiek: 36 Dołączył: 15 Sty 2008 Posty: 352 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2 Gru 2008, 12:23
|
|
|
z tego co slyszałem GT to starszny szit a o MTS'ach ludzie wypowiadają się bardzo cieplutko. Nie bierz tych amortyzatorów. Wez lepiej MTS sa w tej samej cenie pewnie i maja gwarancje 2 lata oraz certyfikat TUV |
_________________ Nierdzewne układy wydechowe, diagnostyka, chiptuning:
www.inotec.com.pl
www.facebook.com/inotec |
|
|
|
 |
madek

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006 Posty: 1755 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 2 Gru 2008, 17:40
|
|
|
Mam z przodu Gt Cupline. Do codziennej jazdy sa ok, ale do zabawy sa jednak troche za miekkie |
_________________ była sobie RS`ka... |
|
|
|
 |
squadak
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 43 Dołączył: 29 Kwi 2005 Posty: 383 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2 Gru 2008, 17:59
|
|
|
moze leja do amorkow co popadnie, bo moje byly skolei znacznie twardsze od seryjnych |
_________________ www.autoczesci.sklep.pl - czesci, serwis samochodów francuskich
0-12 265-00-37, 265-00-38, 0-513-624-369
była Fiesta XR2i Rally '91, Escort mk3 RS1800, a teraz jest 206 XS 1.6 16v |
|
|
|
 |
madek

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006 Posty: 1755 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 2 Gru 2008, 19:23
|
|
|
od seryjnych na pewno sa twardsze |
_________________ była sobie RS`ka... |
|
|
|
 |
Bongo
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: C
Silnik: 1.1/55KM
Imię: Mateusz
Wiek: 38 Dołączył: 18 Maj 2005 Posty: 467 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 3 Gru 2008, 11:14
|
|
|
moze tez sa twardsze z przodu ..jednak teraz sobie kupilem koni...co firma to firma |
_________________ Silnik 1.1 gaźnik 35kkm przebiegu - 200 pln
FULL CZESCI MK3
Jest: Fiesta mk3 1.1 CTX
Fiesta mk3 2.0 Zetec +
C-Max mk1 2.0 TDCI + |
|
|
|
 |
KUI3A

Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kuba
Wiek: 42 Dołączył: 31 Maj 2004 Posty: 290 Skąd: WaWa
|
Wysłany: 3 Gru 2008, 14:37
|
|
|
twardośćto nie wszystko amortyzator ma pracować, a nie być twardy... |
_________________
RAJDOWE AUTO...które nie jest już moje |
|
|
|
 |
Krawiec

Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: RST
Silnik: Inny
Wiek: 36 Dołączył: 15 Sty 2008 Posty: 352 Skąd: Kraków
|
|
|
|
 |
madek

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006 Posty: 1755 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 3 Gru 2008, 20:19
|
|
|
KUI3A napisał/a: | twardośćto nie wszystko amortyzator ma pracować, a nie być twardy... |
a jeszcze wazniejsza kwestia to sprezyny. sporo osob mysli ze "sportowe" amorki najlepiej dzialaja ze sportowymi sprezynami. a takie np. koni sport sa przeznaczone do seryjnych sprezyn (maja standardowy skok tłoka) i z nimi dzialaja najlepiej. chyba ze mowimy o gotowych KITach |
_________________ była sobie RS`ka... |
|
|
|
 |
zefir


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotruś
Wiek: 39 Dołączyła: 30 Wrz 2004 Posty: 1562 Skąd: Łódź/Ozorków
|
Wysłany: 3 Gru 2008, 20:49
|
|
|
ja polecam z praktyki do sportu albo zestaw KONI ale to inne koszta lub b8 ))) |
_________________ Cific TypeS r18a2 140KM 180NM
...drin team.... |
|
|
|
 |
Krawiec

Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: RST
Silnik: Inny
Wiek: 36 Dołączył: 15 Sty 2008 Posty: 352 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 3 Gru 2008, 21:36
|
|
|
moje to ma byc auto na ulice wiec zawieszenie nie powinno byc tak twarde i niskie jak na koni/bilstein b8 |
_________________ Nierdzewne układy wydechowe, diagnostyka, chiptuning:
www.inotec.com.pl
www.facebook.com/inotec |
|
|
|
 |
a1topgear

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Wiek: 41 Dołączył: 10 Wrz 2006 Posty: 432 Skąd: Chelsea
|
Wysłany: 4 Gru 2008, 00:13
|
|
|
B6-sprawdzone, wytrzymale, im szybciej jedziesz tym lepiej tlumi...B8 to torowka. |
_________________ HyHy:)
 |
|
|
|
 |
zefir


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotruś
Wiek: 39 Dołączyła: 30 Wrz 2004 Posty: 1562 Skąd: Łódź/Ozorków
|
Wysłany: 4 Gru 2008, 09:29
|
|
|
czzyli b6 polecam , sorki nie doczytalem |
_________________ Cific TypeS r18a2 140KM 180NM
...drin team.... |
|
|
|
 |
Fordon

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 40 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 4 Gru 2008, 20:35
|
|
|
Krawiec napisał/a: | moje to ma byc auto na ulice wiec zawieszenie nie powinno byc tak twarde i niskie jak na koni/bilstein b8 |
Zawias kpl. Koni nie jest wcale twardy... jakis czas temu wyszla seria Street, zajebista alternatywa miedzy seria a jakims drogim zawiasem od H&R czy Weitec...
W Hondzie Civic sedan mamy zamontowany takowy zawias kpl. tj 4 amorki i 4 strezyny, posiadaja homologacje a za razem sa objete dobrymi warunkami gwarancyjnymi.
GT Cupline- moje zdanie i z moich odczuc przy jezdzeniu na takowych amorkach w polaczeniu wraz ze sprezyna Weitec:
Jest bardzo twardo czasem wrecz za twardo, mozna odniesc wrazenie iz ma sie chorobe parkinsona i w sumie szukam zlotego srodka w postaci sprezyn jakis mniej hardcrowych...
O B6 sam mysle do Vectry na przod i do tego sprezyny Weitec tylko nie wiem czy aby nie bedzie za miekko. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Krawiec

Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: RST
Silnik: Inny
Wiek: 36 Dołączył: 15 Sty 2008 Posty: 352 Skąd: Kraków
|
|
|
|
 |
Darekmk3

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Futura
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Darek
Wiek: 40 Dołączył: 30 Lip 2005 Posty: 917 Skąd: Żory
|
Wysłany: 4 Gru 2008, 21:24
|
|
|
Fordon napisał/a: | .
O B6 sam mysle do Vectry na przod i do tego sprezyny Weitec tylko nie wiem czy aby nie bedzie za miekko. |
Konrad mam b6 z eibachem i nie jest za miekko jest tak jak ma byc, tyl jest z delphi carbon albo czyms podobnym i ten tyl jest za twardy bo podksakuje, taka informacja b6 jest o ponad 50mm krotszy od seryjnego amorka
pozdro |
_________________ mk3 rs1.3&futro 1.6 16v>ess1.6 16v>r19>mk3 1.4klima>a6 1.8t & mietek207d cdn?
www.fiesta-squad.prv.pl
www.fiesta-squad.forum.prv.pl
cos dla grupy jebax teoretix
fiesta rs 1300 w akcji |
|
|
|
 |
|