Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] SWAP 1.1i > 1.4i luki w podłączeniach ?
Autor Wiadomość
kubask
[Usunięty]

Wysłany: 5 Lut 2009, 18:54   [MK3] SWAP 1.1i > 1.4i luki w podłączeniach ?

Witam.

Posiadam Fieste 96r w której był zrobiony swap z 1.1i na 1.4i dokładnie CVH 1,4i CFI.
Ostatnimi czasy zorientowałem się ze silnik zasysa powietrze bardziej z lewej strony kolektora(w miejscu gdzie jest wężyk idący do odmy itd) niż od góry przez filtr.Nie podłączony jest układ od oparów paliwa.

Wie ktoś może jak to tam ma dokładnie iść ? Bądź może zrobić zdjęcia u siebie i przesłać, bo nie mam bladego pojęcia jak to rozwiązać.

Oto i zdjęcie:


Na zielono jest przewód od odprowadzania oparów paliwa
Na niebiesko elektrozawór który leży sobie
Na czerwono owe wejście/wyjście z kolektora ?

I teraz jak co z czym gdzie ma iść ?
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12077
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 6 Lut 2009, 12:32   Re: SWAP 1.1i > 1.4i luki w podłączeniach ?

kubask napisał/a:
Na czerwono owe wejście/wyjście z kolektora ?
Na servo hamulca
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
kubask
[Usunięty]

Wysłany: 6 Lut 2009, 13:23   

Właśnie nie to wygląda mniej więcej tak ze z prawej kolektora od góry jest od podciśnienia, z tyłu kolektora idzie do serwa hamulców, a z lewej jest to :P
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12077
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 6 Lut 2009, 13:36   

to po prostu zatkaj śrubą jak na trójniku.
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
kubask
[Usunięty]

Wysłany: 6 Lut 2009, 16:06   

Tylko teraz druga sprawa:

Zaczął palić jak smok.
Spalanie sięga mu 15/100, przewody WN i świece nowe.
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12077
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 6 Lut 2009, 16:45   

po zatkaniu? bo zaczął ciągnąc paliwo a nie powietrze :P
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
kubask
[Usunięty]

Wysłany: 6 Lut 2009, 18:02   

No ale on nie ma ciagnac 15/100 :D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.