Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Przesunięty przez: jaco11
20 Sty 2009, 20:15
[MK3] problemy z ladowaniem
Autor Wiadomość
fieściak
[Usunięty]

Wysłany: 18 Mar 2008, 14:51   [MK3] problemy z ladowaniem

witam,mam problemy z ladowaniem i podejrzewam ze to szczotki, na poczatki robil dosc sporo na akumulatorze ale i tak padal z byt szybo, kupile nowy i w sumie sytuacja zaczela wygladac podobnie, obecnie robie tylko kilkadziesiat km na akumulatorze kontrolka od ladowania caly czas sie lekko swieci, nie mocno ale nie gasnie i raczej tak samo nie zmiennie od obrotów.

Chcialem zapytac jak sie wymontowywuje szczotki i wymienia na nowe, ( najpierw bym sprawdzil czy zuzyte :) czy jesty latwy dostep czy musze wymontowac alternator??

jaki jest koszt szczotek ?

bylbym wdzieczny za jakies zdjecia odnosnie wymontowania szczotek, gdzi eone sie znajduja i jak wygladaja w dobrym stanie szczotki

posiadan fieste 1,4 na gazniku z katalizatorem, rocznik 91 (GHIA)


POZDRAWIAM
Ostatnio zmieniony przez szynszyl 23 Sty 2009, 21:26, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
anjko 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: S
Silnik: 1.8i16V/105KM
Imię: Mariusz
Wiek: 44
Dołączył: 25 Lis 2006
Posty: 421
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 18 Mar 2008, 20:43   

Obawiam się że mostek prostowniczy masz do wymiany (jakaś dioda padła) jeśli kontrolka się żarzy. A tak wogóle to najpierw sprawdź ładowanie przyłóż miernik i będzie wiadomo.

Co do samych szczotek to nie trzeba nawet alternatora wyciągać odkręcasz dwie śróbki na kluczyk chyba 6 albo 5,5 i odłanczasz kabelek. Wyciągasz regulator napięcia i szczotki wychodzą razem z nim.
Możesz jeszcze mieć taka plastikowa oslone na altku to najpierw oczywiście musisz ja zdjąć.
_________________
GALERIA ZE SPOTÓW TZ
były: MK2 1.1C 87r.-> MK3 1.8D 91r.-> MK3 1.4i 90r.-> MK3 1.8 16V 93r. (obecnie by Dawidek)-> MK3 1.8 16V 93r.
obecnie są: MK3 1.3i 91r. (Easy by Sysia) i MK3 1.8 16V 93r.
strach pomyśleć co będzie dalej ??? :)
 
 
 
MARIUSZ.B 


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 46
Dołączył: 02 Lut 2005
Posty: 1961
Skąd: Warszawa
Wysłany: 18 Mar 2008, 21:18   

fieściak napisał/a:
posiadan fieste 1,4 na gazniku z katalizatorem, rocznik 91 (GHIA

Jeśli ma kata to raczej masz wtrysk jednopunktowy.
_________________
PBXSERWIS centrale telefoniczne
 
 
 
fieściak
[Usunięty]

Wysłany: 25 Mar 2008, 21:36   

alternator mam taki


http://img237.imageshack....dscf2744le3.jpg


i teraz mam pytanie, czy mam okrecic zeby sie dostac do szczotek to co jest na tym zdjeciu na 3 srubki przykrecone ?


http://img237.imageshack....dscf2755st2.jpg


czy ta pokrywe ktora jest na tym zdjeciu ?



http://img164.imageshack....dscf2747wk3.jpg
 
 
szynszyl 
EKSTERMINATOR

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 51
Dołączył: 17 Lip 2004
Posty: 3784
Skąd: jasło
Wysłany: 25 Mar 2008, 21:50   

fieściak napisał/a:
i teraz mam pytanie, czy mam okrecic zeby sie dostac do szczotek to co jest na tym zdjeciu na 3 srubki przykrecone ?


http://img237.imageshack....dscf2755st2.jpg
to jest regulator ze szczotkami
_________________
1% dla mojego syna
 
 
 
fieściak
[Usunięty]

Wysłany: 25 Mar 2008, 22:17   

dzieki za info, postaram sie do niego dobrac :)
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5672
Skąd: Łódź
Wysłany: 25 Mar 2008, 23:14   

wywal ten alternator puki cię za wiele nie kosztował . to najgorsze dziadostwo jakie nosiła ziemia .
 
 
 
fieściak
[Usunięty]

Wysłany: 1 Kwi 2008, 19:06   

diodalodz napisał/a:
wywal ten alternator puki cię za wiele nie kosztował . to najgorsze dziadostwo jakie nosiła ziemia .



gdybym mial zapasowy to bym sie nie zastanawial :)

zglaszam sie ponownie, raz ni emialem czasu, a jak juz go znalazlem to sie okazalo ze nie mam kluczyka ktorym bym to mogl odkrecic, ani nigdize go ni emoge dostac, dostalem w koncu to sie okazalo ze i tak nie odkrece bo jest za dlugi i zachacza o kolektor o rozrusznik ;/

mysle ze bez wykrecenia alternatora sie nie obejdzie wiec mam pytanie czy jest jakas kolejnosc w odkrecaniu srub trzymajacych go?
i jak z paskiem przy odrecaniu a pozniej ponowym przykrecaniu alternatora ?

pozdrowionka
 
 
szynszyl 
EKSTERMINATOR

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 51
Dołączył: 17 Lip 2004
Posty: 3784
Skąd: jasło
Wysłany: 1 Kwi 2008, 19:20   

jak już pisał DIODA - wywal to w piz...
zanim cie wiele nie kosztował. przerabiałem to.. na allegro kupisz boscha za 50- 70 zł... sam tak zrobiłem... a wywaliłem w ciul kasy na taki złom jak TY. 3 razy z rzedu padalo to samo
_________________
1% dla mojego syna
 
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5672
Skąd: Łódź
Wysłany: 2 Kwi 2008, 08:17   

najpierw odkręcasz śrubę napinacza . luzujesz dwie pozostałe śruby . Zdejmujesz pasek odkręcasz śrubę napinacza a nastęnie dwie pozostałe . Przydaje sie grzechotka .
 
 
 
jarek piotrkow
[Usunięty]

Wysłany: 20 Sty 2009, 19:03   POMOCY !!!

Kupiłem Feste i niestety w drodze do domu w połowie drogi światła drogowe przestały świecić. Po zatrzymaniu się na poboczu w celu sprawdzenia co się stało auto zgasło. Przyjechało wsparcie i próbowaliśmy odpalania na kable. Przy każdej próbie odpalaniu na kablach włączały się awaryjki od alarmu prawdopodbnie.

Nie mam pojęcia co robić. Auto zostało 10 km. od domu i nie wiem za co się zabrać.
 
 
awilk 

Model: Ford Fiesta Mk5`01
Wersja: Fun
Silnik: 1.25i/75KM
Wiek: 40
Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 245
Skąd: Gać
Wysłany: 20 Sty 2009, 19:10   

Mialem podobna akcje z puntem, okazalo sie ze w aku bylo bardzo malo wody, powyginalo plytki, zrobilo zwarcia, samochod nie dal sie nawet odpalic z akumulatorow od ciagnika 2*6V na dopinke do starego :-) Sproboj wywalic swoj aku i wlozyc inny dobry. Moze pomoze :ok:
 
 
 
jarek piotrkow
[Usunięty]

Wysłany: 20 Sty 2009, 19:23   

a jak sprawdzić w jakiej formie jest alternator w przypadku gdy akumulator nie pomoże?
 
 
polo1976 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 48
Dołączył: 28 Lut 2007
Posty: 93
Skąd: września
Wysłany: 20 Sty 2009, 19:29   

Cytat:
a jak sprawdzić w jakiej formie jest alternator w przypadku gdy akumulator nie pomoże?


Wsadź naładowany aku odpal auto i sprawdź miernikiem na klemach jakie masz ładowanie.
Jeśli jest w przedziale 13,7-14,4V to jest ok. jeśli poniżej do bani.
_________________
Zanim zrobisz - popytaj, zanim popytasz - poszukaj i pomyśl!!!
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 40
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 20 Sty 2009, 19:43   

Dokladnie ladowanie bez obciazenia powinno pokazywac 14,4 do 14V, przy wlaczonych swiatlach mijania i drugim biegu nawiewu minimum 13,3V
_________________

 
 
 
odyniec 


Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 39
Dołączył: 07 Sie 2005
Posty: 1610
Skąd: Merzdorf
Wysłany: 22 Sty 2009, 12:20   

Widzę, że moja decyzja o kupnie Boscha była bardzo udana :) )
_________________
Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.