Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: van
22 Cze 2014, 00:32
Fiwsta (mk2) 1,1 => swap na 1,6 (110km) xr2i
Autor Wiadomość
kostek88wjcz 


Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: L
Silnik: RS2000/150KM
Imię: Mariusz
Wiek: 36
Dołączył: 20 Mar 2007
Posty: 488
Skąd: Wojnicz
Wysłany: 17 Sty 2009, 14:29   

a czy skrzynai z 1.1 nie bedzie za krotka ???? fajnei sie bedzie zbierac ale ... chyba troche krotka bedzie tak sie mi wydaje .
_________________
Fiesta Ruless :)

http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=23925
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 17 Sty 2009, 15:13   

ale co nei macie wogole iskry ?? czy jest słaba ??
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
Maćko 


Model: Ford Fiesta Mk1`83
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/84KM
Imię: Maciek
Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 135
Skąd: Bytom
Wysłany: 17 Sty 2009, 17:47   

kostek88wjcz napisał/a:
a czy skrzynai z 1.1 nie bedzie za krotka ???? fajnei sie bedzie zbierac ale ... chyba troche krotka bedzie tak sie mi wydaje .

Będzie za krótka no chyba że kogoś satysfakcjonuje prędkość max 140 km/h i na trasie żeby zachować rozsądne spalanie i komfort to 80 km/h. Sprawdzone, przetestowane tylko w fieście mk 1 xr2. Pozdrawiam
 
 
 
kostek88wjcz 


Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: L
Silnik: RS2000/150KM
Imię: Mariusz
Wiek: 36
Dołączył: 20 Mar 2007
Posty: 488
Skąd: Wojnicz
Wysłany: 17 Sty 2009, 18:17   

Maćko napisał/a:

Będzie za krótka no chyba że kogoś satysfakcjonuje prędkość max 140 km/h i na trasie żeby zachować rozsądne spalanie i komfort to 80 km/h. Sprawdzone, przetestowane tylko w fieście mk 1 xr2. Pozdrawiam
tez jezdzilem na krotkliej skrzyni i moim zdaniem jest tragedia jezeli normalnie sie uzytkuje samochod na codzien a to jest 4 czy 5 biegowa ???
_________________
Fiesta Ruless :)

http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=23925
 
 
massska13
[Usunięty]

Wysłany: 17 Sty 2009, 19:06   

to jest 5 biegowa skrzynia mamy problem z ta iskra nie mozna tego odpalic iskra raz jest raz jej nie ma i nie wiadomo co sie dzieje
 
 
Maćko 


Model: Ford Fiesta Mk1`83
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/84KM
Imię: Maciek
Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 135
Skąd: Bytom
Wysłany: 18 Sty 2009, 11:49   

Moja była 4 biegowa, ale myślę, że na 5 biegowej wiele lepiej nie będzie.
Co do iskry to pewnie gdzieś jakiś kabelek nie styka jak powinien :-P
 
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 18 Sty 2009, 12:41   

no własnie gdzies cos musi nie łaćzyc skoro raz jest a raz nie... sprawdz se polacenie z cuzjnikiem polozenia walu itp
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
massska13
[Usunięty]

Wysłany: 19 Sty 2009, 23:06   ważne!!!

więc tak wszystko praktycznie juz jest powsadzane tylko jest mały problem dalej z tą iskrą... mamy już iskre lecz nie możemy niestety ustawic tego zapłonu, znacyz mamy za wsześnie iskre i wybucha w drugą strone zamiast przez kolektor wydechowy to przez wlotowy ;(
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 19 Sty 2009, 23:17   

ale jesli to jest na wiazce i kompie z xr2i t otam sie raczej nie ustawia zaplonu :>
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 20 Sty 2009, 00:20   

Hmm - a nie powaliliście ustawień rozrządu , albo kabli na świecach ?
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5648
Skąd: Łódź
Wysłany: 20 Sty 2009, 03:04   

1-3-4-2 taka jest kolejność zapłonu w 1.4 o ilE macie aparat zapłonowy a nie 2 cewki . Sam aparat z tego co pamiętam jest na płetwie .
Zdejmijcie pekiel zaworów ustawcie tłoki tak by 1 i 4 były w górze i sprawdźcie czy oba zawory na 1 cylindrze są zamknięte (luźne dźwigienki zaworowe ) Jeśli nie będa obróćcie silnikiem o 360 stopni . Jak ustalicie to miejsce to zdejmijcie kopułkę aparatu zapłonowego i zobaczcie na które gniazdo wskazuje palec i ustawcie aparat tak by płytki magnesu się pokrywały . Zaznaczcie sobie miejsce gdzie wskazuje palec na kopułce . załużcie ją . Wetnijcie tam 1 przewód z 1 cylindra (ten po stronie alternatora) . następnie przeciwnie niż obracają się skazówki zegara podłączajcie 3 potem 4 i na końcu 2 cylinder i odpalić i chodzić musi :)
 
 
 
massska13
[Usunięty]

Wysłany: 20 Sty 2009, 08:48   

takiego ustawienia jeszcze nie próbowaliśmy,,ok dzięki za rade dzisiaj to wypróbujemy ;)
 
 
Laskosz 


Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 37
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2321
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 20 Sty 2009, 16:42   

to jaki wy w końcu silnik wkładacie :yyy: niby efi z kompem a teraz coś o ustawianiu zapłonu piszecie :yyy:
_________________
" zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 
 
 
massska13
[Usunięty]

Wysłany: 20 Sty 2009, 19:50   

ups mała pomyłka z tym zapłonem chodziło mi o rozłożenie kabli do świec.. ale juz odpalił pierwszy raz ;) teraz trzeba tylko jeszcze obudowe termostatu i termostat wpuścić wode i będzie grała orkiestra... ;)


jest taka mała rzecz w tym silniku 1.6i 8v 110KM są takie dwa wężyki i nie wiadomo do czego je podłączyć prawdopodobnie podciśnienie ale gdzie one powinny być tego juz nikt nie wie... bo gasnie autko jak są zatkane a jak nie to są za wysokie obroty
 
 
Tommur 





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Tomek
Wiek: 51
Dołączył: 08 Lip 2006
Posty: 910
Skąd: Szczecin
Wysłany: 20 Sty 2009, 20:32   

Może to zdjęcie pomoże :)



Opis :
1 i 6 odma..
2 ta od podciśnienia. Wchodzi do serwa hamulców
4. map sensor (po jego odpięciu obroty idą gwałtownie w górę. Rurka z drugiej strony wchodzi do przepustnicy poniżej wężyka z nr 2
5 czyli to zardzywiale to zawor odprowadzania oparow paliwa do zbiornika z weglem aktywnym umieszczonego w prawym nadkolu - na zdjeciu tego nie widac ale te wezyki ktore tam dochodza to kawalek ukladu paliwowego
_________________
Prędkość była dobra :-) , tylko zakręt był za ciasny :sad:
Czarnula Tommura :)
Sędzia KJS, PPAiK i inne :)
FKP RACE&RALLY TEAM
Automobilklub Zachodniopomorski
 
 
 
emdo
[Usunięty]

Wysłany: 20 Sty 2009, 23:18   

mógł byś wstawic takie zdjęcie od góry prawej strony silnika... ?
 
 
Tommur 





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Tomek
Wiek: 51
Dołączył: 08 Lip 2006
Posty: 910
Skąd: Szczecin
Wysłany: 21 Sty 2009, 23:00   

Musiałbym je zrobić. Te były już na dysku
_________________
Prędkość była dobra :-) , tylko zakręt był za ciasny :sad:
Czarnula Tommura :)
Sędzia KJS, PPAiK i inne :)
FKP RACE&RALLY TEAM
Automobilklub Zachodniopomorski
 
 
 
massska13
[Usunięty]

Wysłany: 22 Sty 2009, 12:28   

to jak mozesz to wsadx te zdjecie ;p ....a co sadzicie o wlaniu do tego silnika półsyntetyka 10W40 Lotosa??
 
 
Peedro 
Klubowicz


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 35
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 3057
Skąd: Mystków
Wysłany: 22 Sty 2009, 13:53   

massska13 napisał/a:
to jak mozesz to wsadx te zdjecie ;p ....a co sadzicie o wlaniu do tego silnika półsyntetyka 10W40 Lotosa??


Lepiej dołożyć i kupić coś lepszego ;)
Profil Facebook
 
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 22 Sty 2009, 15:59   

tylko najpierw trzeba znac jego stan ;) bo jak wlejesz polsyntetyk to moze z niego zostac rozszczelniona kupa ;/
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK2] Fiesta MK2
Fordy Fiesta II generacji (1983-1989)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:37
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: Demontaż pompy wody w mk2.
Rancikk1 Mechanika silnika 8 20 Lip 2015, 10:01
Gość
Brak nowych postów Przyklejony: Galeria MK1 & MK2
fajne, oryginalne, ładne i zrobione z sensem :)
Piesek Mechanika ogólna 39 13 Sty 2014, 15:24
kostek88wjcz
Brak nowych postów Przyklejony: Wymarzone XR2i dla Prezesa
Mafios Hyde-Park 131 11 Gru 2018, 18:24
trzeci


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.