Przesunięty przez: van 22 Cze 2014, 00:32 |
Fiwsta (mk2) 1,1 => swap na 1,6 (110km) xr2i |
Autor |
Wiadomość |
kostek88wjcz
Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: L
Silnik: RS2000/150KM
Imię: Mariusz
Wiek: 36 Dołączył: 20 Mar 2007 Posty: 488 Skąd: Wojnicz
|
Wysłany: 17 Sty 2009, 14:29
|
|
|
a czy skrzynai z 1.1 nie bedzie za krotka ???? fajnei sie bedzie zbierac ale ... chyba troche krotka bedzie tak sie mi wydaje . |
_________________ Fiesta Ruless
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=23925 |
|
|
|
|
Daras84
King of Bednary 2011
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 17 Sty 2009, 15:13
|
|
|
ale co nei macie wogole iskry ?? czy jest słaba ?? |
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
|
|
|
|
Maćko
Model: Ford Fiesta Mk1`83
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/84KM
Imię: Maciek
Dołączył: 26 Lis 2008 Posty: 135 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 17 Sty 2009, 17:47
|
|
|
kostek88wjcz napisał/a: | a czy skrzynai z 1.1 nie bedzie za krotka ???? fajnei sie bedzie zbierac ale ... chyba troche krotka bedzie tak sie mi wydaje . |
Będzie za krótka no chyba że kogoś satysfakcjonuje prędkość max 140 km/h i na trasie żeby zachować rozsądne spalanie i komfort to 80 km/h. Sprawdzone, przetestowane tylko w fieście mk 1 xr2. Pozdrawiam |
|
|
|
|
kostek88wjcz
Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: L
Silnik: RS2000/150KM
Imię: Mariusz
Wiek: 36 Dołączył: 20 Mar 2007 Posty: 488 Skąd: Wojnicz
|
Wysłany: 17 Sty 2009, 18:17
|
|
|
Maćko napisał/a: |
Będzie za krótka no chyba że kogoś satysfakcjonuje prędkość max 140 km/h i na trasie żeby zachować rozsądne spalanie i komfort to 80 km/h. Sprawdzone, przetestowane tylko w fieście mk 1 xr2. Pozdrawiam | tez jezdzilem na krotkliej skrzyni i moim zdaniem jest tragedia jezeli normalnie sie uzytkuje samochod na codzien a to jest 4 czy 5 biegowa ??? |
_________________ Fiesta Ruless
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=23925 |
|
|
|
|
massska13 [Usunięty]
|
Wysłany: 17 Sty 2009, 19:06
|
|
|
to jest 5 biegowa skrzynia mamy problem z ta iskra nie mozna tego odpalic iskra raz jest raz jej nie ma i nie wiadomo co sie dzieje |
|
|
|
|
Maćko
Model: Ford Fiesta Mk1`83
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/84KM
Imię: Maciek
Dołączył: 26 Lis 2008 Posty: 135 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 18 Sty 2009, 11:49
|
|
|
Moja była 4 biegowa, ale myślę, że na 5 biegowej wiele lepiej nie będzie.
Co do iskry to pewnie gdzieś jakiś kabelek nie styka jak powinien |
|
|
|
|
Daras84
King of Bednary 2011
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 18 Sty 2009, 12:41
|
|
|
no własnie gdzies cos musi nie łaćzyc skoro raz jest a raz nie... sprawdz se polacenie z cuzjnikiem polozenia walu itp |
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
|
|
|
|
massska13 [Usunięty]
|
Wysłany: 19 Sty 2009, 23:06 ważne!!!
|
|
|
więc tak wszystko praktycznie juz jest powsadzane tylko jest mały problem dalej z tą iskrą... mamy już iskre lecz nie możemy niestety ustawic tego zapłonu, znacyz mamy za wsześnie iskre i wybucha w drugą strone zamiast przez kolektor wydechowy to przez wlotowy ;( |
|
|
|
|
Daras84
King of Bednary 2011
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 19 Sty 2009, 23:17
|
|
|
ale jesli to jest na wiazce i kompie z xr2i t otam sie raczej nie ustawia zaplonu :> |
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
|
|
|
|
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 20 Sty 2009, 00:20
|
|
|
Hmm - a nie powaliliście ustawień rozrządu , albo kabli na świecach ? |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5648 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 20 Sty 2009, 03:04
|
|
|
1-3-4-2 taka jest kolejność zapłonu w 1.4 o ilE macie aparat zapłonowy a nie 2 cewki . Sam aparat z tego co pamiętam jest na płetwie .
Zdejmijcie pekiel zaworów ustawcie tłoki tak by 1 i 4 były w górze i sprawdźcie czy oba zawory na 1 cylindrze są zamknięte (luźne dźwigienki zaworowe ) Jeśli nie będa obróćcie silnikiem o 360 stopni . Jak ustalicie to miejsce to zdejmijcie kopułkę aparatu zapłonowego i zobaczcie na które gniazdo wskazuje palec i ustawcie aparat tak by płytki magnesu się pokrywały . Zaznaczcie sobie miejsce gdzie wskazuje palec na kopułce . załużcie ją . Wetnijcie tam 1 przewód z 1 cylindra (ten po stronie alternatora) . następnie przeciwnie niż obracają się skazówki zegara podłączajcie 3 potem 4 i na końcu 2 cylinder i odpalić i chodzić musi |
|
|
|
|
massska13 [Usunięty]
|
Wysłany: 20 Sty 2009, 08:48
|
|
|
takiego ustawienia jeszcze nie próbowaliśmy,,ok dzięki za rade dzisiaj to wypróbujemy |
|
|
|
|
Laskosz
Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 37 Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2321 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 20 Sty 2009, 16:42
|
|
|
to jaki wy w końcu silnik wkładacie :yyy: niby efi z kompem a teraz coś o ustawianiu zapłonu piszecie :yyy: |
_________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź " |
|
|
|
|
massska13 [Usunięty]
|
Wysłany: 20 Sty 2009, 19:50
|
|
|
ups mała pomyłka z tym zapłonem chodziło mi o rozłożenie kabli do świec.. ale juz odpalił pierwszy raz teraz trzeba tylko jeszcze obudowe termostatu i termostat wpuścić wode i będzie grała orkiestra...
jest taka mała rzecz w tym silniku 1.6i 8v 110KM są takie dwa wężyki i nie wiadomo do czego je podłączyć prawdopodobnie podciśnienie ale gdzie one powinny być tego juz nikt nie wie... bo gasnie autko jak są zatkane a jak nie to są za wysokie obroty |
|
|
|
|
Tommur
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Tomek
Wiek: 51 Dołączył: 08 Lip 2006 Posty: 910 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 20 Sty 2009, 20:32
|
|
|
Może to zdjęcie pomoże
Opis :
1 i 6 odma..
2 ta od podciśnienia. Wchodzi do serwa hamulców
4. map sensor (po jego odpięciu obroty idą gwałtownie w górę. Rurka z drugiej strony wchodzi do przepustnicy poniżej wężyka z nr 2
5 czyli to zardzywiale to zawor odprowadzania oparow paliwa do zbiornika z weglem aktywnym umieszczonego w prawym nadkolu - na zdjeciu tego nie widac ale te wezyki ktore tam dochodza to kawalek ukladu paliwowego |
_________________ Prędkość była dobra , tylko zakręt był za ciasny
Czarnula Tommura
Sędzia KJS, PPAiK i inne
FKP RACE&RALLY TEAM
Automobilklub Zachodniopomorski |
|
|
|
|
emdo [Usunięty]
|
Wysłany: 20 Sty 2009, 23:18
|
|
|
mógł byś wstawic takie zdjęcie od góry prawej strony silnika... ? |
|
|
|
|
Tommur
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Tomek
Wiek: 51 Dołączył: 08 Lip 2006 Posty: 910 Skąd: Szczecin
|
|
|
|
|
massska13 [Usunięty]
|
Wysłany: 22 Sty 2009, 12:28
|
|
|
to jak mozesz to wsadx te zdjecie ;p ....a co sadzicie o wlaniu do tego silnika półsyntetyka 10W40 Lotosa?? |
|
|
|
|
Peedro
Klubowicz
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 35 Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 3057 Skąd: Mystków
|
Wysłany: 22 Sty 2009, 13:53
|
|
|
massska13 napisał/a: | to jak mozesz to wsadx te zdjecie ;p ....a co sadzicie o wlaniu do tego silnika półsyntetyka 10W40 Lotosa?? |
Lepiej dołożyć i kupić coś lepszego |
|
|
|
|
Daras84
King of Bednary 2011
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 22 Sty 2009, 15:59
|
|
|
tylko najpierw trzeba znac jego stan bo jak wlejesz polsyntetyk to moze z niego zostac rozszczelniona kupa |
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
|
|
|
|
|