
|
[MK3] 1992 rok 1,4 silnik po nagrzaniu się przerywa |
Autor |
Wiadomość |
krzysztof koźlarek [Usunięty]
|
Wysłany: 9 Sty 2009, 21:47 [MK3] 1992 rok 1,4 silnik po nagrzaniu się przerywa
|
|
|
a więc tak fiesta 92 rok 1,4 na gaźniku problem jest taki po przejechaniu jakieś 15 kilometrów zaczyna przerywać tak jakby nie palila na wszystkie świece ale jak dodam gazy do maxa prawie to ciągnie jak głópia dochodzi jeszcze do tego duże spalanie
Co może być przyczyną
świece nowe motorcraft
wasze odpowiedzi
Skoro wymieniles swiece to kable tez by wypadalo.Moze filtr paliwa?
_________________
LIVE FAST DIE YOUNG
CARPE DIEM
krzysztof koźlarek
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CLX
Silnik: 1.4/73KM
Wiek: 40
Dołączył: 24 Maj 2004
Posty: 18
Skąd: KORONOWO
Wysłany: Sob Lis 29, 2008 19:37 Pisownia
nie mam filtra paliwa ale jak jest sinik zimny to wszystko jest oki
_________________
Frakcja Bydgoszcz Z A P R A S Z A
MARIUSZ.B
Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 29
Dołączył: 02 Lut 2005
Posty: 886
Skąd: Warszawa
Wysłany: Sob Lis 29, 2008 19:57 Pisownia
Może cewka szfankować po nagrzaniu się silnika. Jak silnik będzie ciepły i wystąpi problem sprawdz iskrę na świecach.
_________________
mamuten
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.4/73KM
Imię: Bartłomiej
Dołączył: 11 Sty 2008
Posty: 289
Skąd: Kolbuszowa
Ostrzeżeń:
3/6/7
Wysłany: Sob Lis 29, 2008 20:41 Pisownia
bo jak depniesz na fula to wiadomo że będzie większe spalanie bo gaźnik dostaje większe ilości paliwa
_________________
Szatan i Kupidyn są kolegami, którzy idą razem w poszukiwaniu ludzi nie mających nic do roboty
krzysztof koźlarek
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CLX
Silnik: 1.4/73KM
Wiek: 40
Dołączył: 24 Maj 2004
Posty: 18
Skąd: KORONOWO
Wysłany: Sob Lis 29, 2008 20:42 Pisownia
a sonda
na dodatek tego świece są czarne wszystkie spalil mi na 60 kilometrów 10 litrów benzyny
_________________
Frakcja Bydgoszcz Z A P R A S Z A
bidżej86
Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Bartek
Wiek: 22
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 657
Skąd: Kraków / Radom
Wysłany: Sob Lis 29, 2008 21:20 Pisownia
krzysztof koźlarek, silnik gaźnikowy nie ma sondy. po mojemu układ zapłonowy, tak jak pisze MARIUSZ.B.
Aha, i popraw tytuł tematu na jakiś konkretniejszy, bo aktualnie jest coś w stylu "[mk3] ratunku!" - później ciężko znaleźć informacje które znajdą się w tym topicu przez wyszukiwarkę, wpisując np "cewka" albo "silnik przerywa"...
_________________
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: Turnier
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Joe
Wiek: 28
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 3545
Skąd: PZN / KRK / KNZ
Wysłany: Sob Lis 29, 2008 21:27 Pisownia
Stawiam na ssanie, nie otwiera się, jak depniesz w podłogę to otwiera się druga przepustnica a tam nie ma ssania dlatego ciągnie jak oszalała,,, a tak chodzi póty silnik zimny, jak się zagrzeje to zaczyna się zalewać paliwem,,, sprawdź ssanie, jakie masz w ogóle?
_________________
It wait,,, it wait,,, it wait... Please, I apologize... Very! I wait,,,
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
mamuten
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.4/73KM
Imię: Bartłomiej
Dołączył: 11 Sty 2008
Posty: 289
Skąd: Kolbuszowa
Ostrzeżeń:
3/6/7
Wysłany: Sob Lis 29, 2008 22:07 Pisownia
powinien mięć ręczne ssanie bo w mojej jest
_________________
Szatan i Kupidyn są kolegami, którzy idą razem w poszukiwaniu ludzi nie mających nic do roboty
krzysztof koźlarek
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CLX
Silnik: 1.4/73KM
Wiek: 40
Dołączył: 24 Maj 2004
Posty: 18
Skąd: KORONOWO
Wysłany: Sob Lis 29, 2008 23:03 Pisownia
ssanie automatyczne
po drugie jak by bylo ssanie to po nagrzaniu by na wolnych obratch gasł lub mial wysokie a po nagrzanie po puszczeniu gazu obroty spadają do 1000 i tak trzymają się
_________________
Frakcja Bydgoszcz Z A P R A S Z A
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: Turnier
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Joe
Wiek: 28
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 3545
Skąd: PZN / KRK / KNZ
Wysłany: Sob Lis 29, 2008 23:22 Pisownia
Jeśli przepustnica będzie przymknięta a nie będzie włączone przewyższanie, to będą wolne i wcale nie wysokie, a jak depniesz w podłogę to będzie mu powietrza brakować... puty się nie uchgyli druga przepustnica, jak problem się pojawi zerknij w dolot jak to wygląda.
_________________
It wait,,, it wait,,, it wait... Please, I apologize... Very! I wait,,,
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
krzysztof koźlarek
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CLX
Silnik: 1.4/73KM
Wiek: 40
Dołączył: 24 Maj 2004
Posty: 18
Skąd: KORONOWO
Wysłany: Sob Lis 29, 2008 23:27 Pisownia
dzięki
jakieś inne pomysly może
_________________
Frakcja Bydgoszcz Z A P R A S Z A
pablon
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Paweł
Wiek: 23
Dołączył: 02 Lut 2008
Posty: 124
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Nie Lis 30, 2008 00:15 Pisownia
Obejrzyj cewke dokładnie, czy nie ma peknieć. Cewka po nagrzaniu zaczyna wariować własnie po paru przejechanych km.
krzysztof koźlarek
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CLX
Silnik: 1.4/73KM
Wiek: 40
Dołączył: 24 Maj 2004
Posty: 18
Skąd: KORONOWO
[ Dodano: Nie Gru 28, 2008 06:39 ]
cewka wymieniona świece przewody ale nadal po nagrzaniu zachowuje się jakby nie palil na wszystkie świece nie zawsze
[ Dodano: Pią Sty 09, 2009 21:49 ]
mam jeszcze inny pomysl a więc modul-komputer o symbolach 91AB-12A297-CA z wyjściem podciśnienia może dis ma wine czekam na odpowiedzi
komutera nie mam to jest gaźnik |
|
|
|
 |
bidżej

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 38 Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart
|
|
|
|
 |
krzysztof koźlarek [Usunięty]
|
Wysłany: 9 Sty 2009, 23:44
|
|
|
czysty nowy chłodnica nowa
[ Dodano: Czw Sty 15, 2009 09:46 ]
naprawde czy nikt nie umie udzielić mi odpowiedzi |
|
|
|
 |
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.
| |
|