Przesunięty przez: Żółwik Tuptuś 21 Maj 2006, 23:40 |
Silnik : nie pali trudności z odpaleniem |
Autor |
Wiadomość |
rozzz
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 48 Dołączył: 01 Paź 2004 Posty: 52 Skąd: 3miasto
|
Wysłany: 21 Sty 2005, 09:04 Silnik : nie pali trudności z odpaleniem
|
|
|
A tak dobrze żarł..... ....i zdechł. Witam. Pojawił się duży problem:
Wczoraj wieczorem zauważyłem że autko zaczyna tracić (chwilami) wolne obroty. Chwilę później, po otwarciu maski, zaczęło śmierdzieć spalenizną. Zmienił się też dźwięk silnika (tak jakby wydmuchany tłumik). Temperatura silnika i "przyspieszenie" były takie jak zawsze. Następnie objawy ustały i spokojnie dojechałem do domku (ok 10 km).
Dzisiaj rano wielki zonk. :cry: Odpaliłem za pierwszym razem chwilkę poczekałem, przejechałem może 30 metrów i zgasł (czasem tak robił jak był zimny) lecz tym razem zgasł na dobre. Kręci jak szalony, próbuje zaskoczyć i nic :( Stoi biedny na chodniku.
Panie i Panowie pomocy!!!!
Za dwa dni spocik w 3miasto, jedzonko w trakcie robienia, ale przywioze je chyba rowerem
Dzięki i pozdrawiam |
_________________ Łokmen ma rację: "Pie..olę nie robię
LUDZIE KUPUJCIE CZERWONE!! CZERWONE SĄ SZYBSZE!! |
Ostatnio zmieniony przez trzeci 2 Sty 2011, 12:17, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5649 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 21 Sty 2005, 17:11
|
|
|
zobacz czy na przewodach pojawia sie iskra . Tzn . Załatw 4 świece od czego kolwiek . odłącz przewody . I kręć rozrusznikiem i patrz czy nie wypada któraś . HM kolejność w mk1 1-2-4-3 dla 1.1 1.3 . nie wiem jaki masz silnik . Jeśli bedzie wszystko ok z zapłonem to szukaj problemów z dawkowaniem paliwa .
pozdro |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 21 Sty 2005, 20:36
|
|
|
A jakie masz Auto? Jeśli Mk3 to tam nie bedziesz mał kolejności zapłonu jaką podał Ci dioda bo w Mk3 nie ma rozdzielacza i iskra winna występować parami na cylindrach 1-3 i 2-4... |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
Lokmen
Zeus
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 23 Maj 2004 Posty: 1723 Skąd: ___
|
Wysłany: 21 Sty 2005, 20:50
|
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
rozzz
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 48 Dołączył: 01 Paź 2004 Posty: 52 Skąd: 3miasto
|
Wysłany: 21 Sty 2005, 22:24
|
|
|
Witam ponownie. Silnik 1,1 i MK3
Iskra iskrą, ale ten zapach spalenizny... :cry:
Autko jest już na warsztacie ( 50% na holu 50% przejechało o własnych siłach)
Aha i ten dźwięk....
Jutro będzie wiadomo. Dam znać.
Pozdrawiam |
_________________ Łokmen ma rację: "Pie..olę nie robię
LUDZIE KUPUJCIE CZERWONE!! CZERWONE SĄ SZYBSZE!! |
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5649 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 21 Sty 2005, 22:27
|
|
|
hm. Sam jestem ciekawy ale teraz jest najlepsza pora na awarie elektroniki . Woda w takich warunkach naprawde potrafi dać popis . Zle dowiemy sie jutro . |
|
|
|
|
rozzz
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 48 Dołączył: 01 Paź 2004 Posty: 52 Skąd: 3miasto
|
Wysłany: 24 Sty 2005, 10:03
|
|
|
No i już wiadomo. A właściwie nic nie wiadomo. Mam przedmuchy na tłumiku i gorące spalinki podgrzewały warstwę zabezpieczającą podwozie przed korozją. (ten zapach i dziwny dźwięk) Nie udało się rozszyfrować zagadki wolnych obrotów i problemu z odpalaniem.
Na razie jest wszystko OK i mam nadzieję że tak już zostanie.
Pozdrawiam. |
_________________ Łokmen ma rację: "Pie..olę nie robię
LUDZIE KUPUJCIE CZERWONE!! CZERWONE SĄ SZYBSZE!! |
|
|
|
|
brewa7
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Aleksander
Wiek: 35 Dołączył: 25 Kwi 2011 Posty: 465 Skąd: ŁDZ
|
Wysłany: 16 Maj 2011, 21:13
|
|
|
Panowie to ja mam gorszy problem... Idę sobie w piątek rano do szkoły i zapala super. Dziś rano wstaję, a moja FoFi kręci jakby chciała ino nie mogła. Normalnie do odpalenia silnika potrzebne jest ok. 300 rpm, a moja dawała ino ja wiem 3. Prąd, waha wszystko jest. Słychać jak silnik podaje benzynę do gaźnika. Światła jak pobudzałem akumulator to świeciły kabym miał odpalony silnik. A sam silnik niat. A jak dałem go popołudniu z popychu to zapaliła odrazu i jak przechodziła sobie z 5-10 minuto to już normalnie z klucza. Nie kumam jej. pomóżcie chyba że było to już poruszane to odeślijcie |
_________________ Była: MK3
Jest: P206
|
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 16 Maj 2011, 21:43
|
|
|
Opis wskazuje na wyładowany (lub umierający) akumulator,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
brewa7
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Aleksander
Wiek: 35 Dołączył: 25 Kwi 2011 Posty: 465 Skąd: ŁDZ
|
Wysłany: 16 Maj 2011, 23:25
|
|
|
No właśnie nie wiem, czy to akumulatorek, bo jak przechodził 5-10 minut to potem już ad hoc odpalał. Sprawdziłem miernikiem napięcie czy jest, pokazało 12,93V i odpalał bez oporu, a rano za pierona nie chciała i trza było iść na komunikację miejską
Może i masz racje że akumulator, bo jak rano próbowałem zapalić to aż zegar mi się zresetował... radio chyba też, ale tego już nie właczałem. |
_________________ Była: MK3
Jest: P206
|
|
|
|
|
matrix-1990
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Maciek
Wiek: 33 Dołączył: 30 Gru 2009 Posty: 570 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 17 Maj 2011, 10:23
|
|
|
styki przeczyść i dokręć |
_________________
|
|
|
|
|
brewa7
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Aleksander
Wiek: 35 Dołączył: 25 Kwi 2011 Posty: 465 Skąd: ŁDZ
|
Wysłany: 18 Maj 2011, 00:09
|
|
|
Ta... Dzisiaj zapaliła od pierwszego kopa z klucza bezproblemowo. W ogóle chłopaki jazda... Dowiedziałem się wczoraj, że mam w samochodzie katalizator Myślałem, że nie mam takiego bajeru. Może jestem malo domyślny, ale ostatnio już nawet z myśleniem u mnie jest całkiem krucho. |
_________________ Była: MK3
Jest: P206
|
|
|
|
|
madek
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006 Posty: 1755 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 18 Maj 2011, 00:31
|
|
|
Jesli masz na monowtrysku to nic dziwnego |
_________________ była sobie RS`ka... |
|
|
|
|
drjanusz
Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 61 Dołączył: 07 Lip 2007 Posty: 923 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 18 Maj 2011, 23:52
|
|
|
brewa7 napisał/a: | W ogóle chłopaki jazda... Dowiedziałem się wczoraj, że mam w samochodzie katalizator Myślałem, że nie mam takiego bajeru. Może jestem malo domyślny, ale ostatnio już nawet z myśleniem u mnie jest całkiem krucho. | |
_________________ Było XR3i
Była Fiesta 1,1i
Fiestynka 1,3...skasowana :((
Zagościł mkV Essi 1.6 Już ni ma.
A teraz Fiesta 2x mkIV 1,3 Endura
W stajni pojawił się Mondeo 1,6 mk1
kolejna zmiana Fokus Kombi 1.6 |
|
|
|
|
brewa7
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Aleksander
Wiek: 35 Dołączył: 25 Kwi 2011 Posty: 465 Skąd: ŁDZ
|
Wysłany: 19 Maj 2011, 00:01
|
|
|
Tak tak... Wiem mnie też to załamało... Ale i tak bardziej mnie załamało jak moja psiapsióła nie chciała w poniedziałek zapalić. Nie wiem, czy mam jakieś kable na wierzchu i zwarły się jak była wilgoć rano i rozładowało czy co A silnik mam na weberze więc chyba monowtrysk... |
_________________ Była: MK3
Jest: P206
|
|
|
|
|
Blackknight88
Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: Inny
Imię: Karol
Wiek: 35 Dołączył: 23 Kwi 2009 Posty: 263 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 19 Maj 2011, 09:02
|
|
|
wtrysk webera czy gaźnik ?
jeśli masz CPP i krokowca to wtrysk, bo tego chyba w gaźnikowcu nie było. |
_________________ .:Aktualnie poruszam się Seatem Ibizą II FL 1.9TDI 2000r. :.
.:Projektowanie w programie MaterCAM - toczenie, frezowanie:.
.:Programowanie sterowników PLC:.
.:Projektowanie 3D - SolidWorks:.
.:Projektowanie i wykonywanie instalacji pneumatycznych i hydraulicznych:. |
|
|
|
|
brewa7
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Aleksander
Wiek: 35 Dołączył: 25 Kwi 2011 Posty: 465 Skąd: ŁDZ
|
Wysłany: 22 Maj 2011, 16:27
|
|
|
Nie no gaźnik Webera. Z tego co było wcześniej na obrazku z danymi silnika to wychodzi mi na gaźnik webera z mono wtryskiem.... Kur...niech mi to ktoś wytłumaczy, bo już mi się popitoliło.
Z tego obrazka to mam silnik 1.1, 50KM/37kW... Tak mam przynajmiej w dowodzie i karcie pojazdu, więc wychodzi, że mam katalizator i co za tym idzie wtrysk. Pod maską jak zdejmę oprawę filtra powietrza to ukazuje mi się piękny dwugardzielowy gaźnik Weber.Tu robi się kolejny chaczyk, bo w instrukcji piszą, że ten gaźnik był montowany z automatyczną skrzynią, a pod linkiem pisze, że w wersji 1.1 z automatycznym ssanie jakie posiadam.
Jednym słowem nie wiem do końca czym jeżdżę.
Rocznik jest '92
ssanie automatyczne na silniku 1.1
pod maską widzę gaźnik webera
a wg. powyższego obrazka mam monowtrysk, bo moc znamionowa jego wg dokumentów to 37kW/50KM |
_________________ Była: MK3
Jest: P206
|
Ostatnio zmieniony przez brewa7 22 Maj 2011, 23:10, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
kubalol666
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 22 Maj 2011 Posty: 1 Skąd: cz-wa
|
Wysłany: 22 Maj 2011, 16:56
|
|
|
WITAM wszystkicH!! potrzebuje pomocy a konkretnie kilka fotek podłączeń wtrysku w 1,3 92' za szybko odpiąłem i teraz prawdpodobnie coś pomieszałem bo nei odpala jak ktos by mógł bede wdzieczy! kubalol666@gmail.com pare zdjęc spoad filtra jak to wszystko tam wyglada ktory przewod rurka gdzie idzie... z gory wielkie dzieki!! |
|
|
|
|
brewa7
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Aleksander
Wiek: 35 Dołączył: 25 Kwi 2011 Posty: 465 Skąd: ŁDZ
|
Wysłany: 23 Maj 2011, 01:08
|
|
|
Dobra już spoko... Już to skumałem co siedzi u mnie pod maską. To jest jedno punktowy wtrysk paliwa firmy weber. Już nie musicie mi nic tłumaczyć jak krowie na miedzy |
_________________ Była: MK3
Jest: P206
|
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 23 Maj 2011, 07:00
|
|
|
brewa7 napisał/a: | Z tego co było wcześniej na obrazku z danymi silnika to wychodzi mi na gaźnik webera z mono wtryskiem | Nie no, albo gaźnik albo wtrysk, nie ma czegoś takego jak gaźnik z wtryskiem,,, brewa7 napisał/a: | gaźnik był montowany z automatyczną skrzynią | Chodzi Ci o ta gwiazdkę w tabelce,,, to są obroty podane dla automatu które są inne niż dla manuala brewa7 napisał/a: | ten gaźnik | gaźników do fiesty to kładli przynajmniej kilka, a w książkach zazwyczaj jest opisany jeden,,, brewa7 napisał/a: | z automatycznym ssanie | To akurat element wyposażenia, ja mam akurat ręczne ssanie,,, brewa7 napisał/a: | To jest jedno punktowy wtrysk paliwa firmy weber | Jeśli autentycznie patrzyłas pod maskę to masz coś nie tak ze wzrokiem IMHO kubalol666 napisał/a: | potrzebuje pomocy a konkretnie kilka fotek podłączeń wtrysku w 1,3 92' za szybko odpiąłem | Hmm, wtryskiwacz ma 2 przewody jak podłączysz to jest bez znaczenia,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
|