Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: silnik

Przesunięty przez: Żółwik Tuptuś
21 Maj 2006, 23:40
Silnik : nie pali trudności z odpaleniem
Autor Wiadomość
rozzz 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 48
Dołączył: 01 Paź 2004
Posty: 52
Skąd: 3miasto
Wysłany: 21 Sty 2005, 09:04   Silnik : nie pali trudności z odpaleniem

A tak dobrze żarł..... ....i zdechł. Witam. Pojawił się duży problem:
Wczoraj wieczorem zauważyłem że autko zaczyna tracić (chwilami) wolne obroty. Chwilę później, po otwarciu maski, zaczęło śmierdzieć spalenizną. Zmienił się też dźwięk silnika (tak jakby wydmuchany tłumik). Temperatura silnika i "przyspieszenie" były takie jak zawsze. Następnie objawy ustały i spokojnie dojechałem do domku (ok 10 km).
Dzisiaj rano wielki zonk. :cry: Odpaliłem za pierwszym razem chwilkę poczekałem, przejechałem może 30 metrów i zgasł (czasem tak robił jak był zimny) lecz tym razem zgasł na dobre. Kręci jak szalony, próbuje zaskoczyć i nic :( Stoi biedny na chodniku.
Panie i Panowie pomocy!!!!
Za dwa dni spocik w 3miasto, jedzonko w trakcie robienia, ale przywioze je chyba rowerem :D
Dzięki i pozdrawiam
_________________
Łokmen ma rację: "Pie..olę nie robię

LUDZIE KUPUJCIE CZERWONE!! CZERWONE SĄ SZYBSZE!!
Ostatnio zmieniony przez trzeci 2 Sty 2011, 12:17, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5649
Skąd: Łódź
Wysłany: 21 Sty 2005, 17:11   

zobacz czy na przewodach pojawia sie iskra . Tzn . Załatw 4 świece od czego kolwiek . odłącz przewody . I kręć rozrusznikiem i patrz czy nie wypada któraś . HM kolejność w mk1 1-2-4-3 dla 1.1 1.3 . nie wiem jaki masz silnik . Jeśli bedzie wszystko ok z zapłonem to szukaj problemów z dawkowaniem paliwa .
pozdro
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 21 Sty 2005, 20:36   

A jakie masz Auto? Jeśli Mk3 to tam nie bedziesz mał kolejności zapłonu jaką podał Ci dioda bo w Mk3 nie ma rozdzielacza i iskra winna występować parami na cylindrach 1-3 i 2-4...
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Lokmen 
Zeus


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 23 Maj 2004
Posty: 1723
Skąd: ___
Wysłany: 21 Sty 2005, 20:50   

_________________
 
 
 
rozzz 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 48
Dołączył: 01 Paź 2004
Posty: 52
Skąd: 3miasto
Wysłany: 21 Sty 2005, 22:24   

Witam ponownie. Silnik 1,1 i MK3
Iskra iskrą, ale ten zapach spalenizny... :cry:
Autko jest już na warsztacie ( 50% na holu 50% przejechało o własnych siłach)
Aha i ten dźwięk....
Jutro będzie wiadomo. Dam znać.
Pozdrawiam
_________________
Łokmen ma rację: "Pie..olę nie robię

LUDZIE KUPUJCIE CZERWONE!! CZERWONE SĄ SZYBSZE!!
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5649
Skąd: Łódź
Wysłany: 21 Sty 2005, 22:27   

hm. Sam jestem ciekawy ale teraz jest najlepsza pora na awarie elektroniki . Woda w takich warunkach naprawde potrafi dać popis . Zle dowiemy sie jutro .
 
 
 
rozzz 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 48
Dołączył: 01 Paź 2004
Posty: 52
Skąd: 3miasto
Wysłany: 24 Sty 2005, 10:03   

No i już wiadomo. A właściwie nic nie wiadomo. Mam przedmuchy na tłumiku i gorące spalinki podgrzewały warstwę zabezpieczającą podwozie przed korozją. (ten zapach i dziwny dźwięk) Nie udało się rozszyfrować zagadki wolnych obrotów i problemu z odpalaniem.
Na razie jest wszystko OK i mam nadzieję że tak już zostanie.
Pozdrawiam.
_________________
Łokmen ma rację: "Pie..olę nie robię

LUDZIE KUPUJCIE CZERWONE!! CZERWONE SĄ SZYBSZE!!
 
 
brewa7 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Aleksander
Wiek: 35
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 465
Skąd: ŁDZ
Wysłany: 16 Maj 2011, 21:13   

Panowie to ja mam gorszy problem... Idę sobie w piątek rano do szkoły i zapala super. Dziś rano wstaję, a moja FoFi kręci jakby chciała ino nie mogła. Normalnie do odpalenia silnika potrzebne jest ok. 300 rpm, a moja dawała ino ja wiem 3. Prąd, waha wszystko jest. Słychać jak silnik podaje benzynę do gaźnika. Światła jak pobudzałem akumulator to świeciły kabym miał odpalony silnik. A sam silnik niat. A jak dałem go popołudniu z popychu to zapaliła odrazu i jak przechodziła sobie z 5-10 minuto to już normalnie z klucza. Nie kumam jej. pomóżcie chyba że było to już poruszane to odeślijcie
_________________
Była: MK3
Jest: P206

 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 16 Maj 2011, 21:43   

Opis wskazuje na wyładowany (lub umierający) akumulator,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
brewa7 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Aleksander
Wiek: 35
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 465
Skąd: ŁDZ
Wysłany: 16 Maj 2011, 23:25   

No właśnie nie wiem, czy to akumulatorek, bo jak przechodził 5-10 minut to potem już ad hoc odpalał. Sprawdziłem miernikiem napięcie czy jest, pokazało 12,93V i odpalał bez oporu, a rano za pierona nie chciała i trza było iść na komunikację miejską :|

Może i masz racje że akumulator, bo jak rano próbowałem zapalić to aż zegar mi się zresetował... radio chyba też, ale tego już nie właczałem.
_________________
Była: MK3
Jest: P206

 
 
 
matrix-1990 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Maciek
Wiek: 33
Dołączył: 30 Gru 2009
Posty: 570
Skąd: Szczecin
Wysłany: 17 Maj 2011, 10:23   

styki przeczyść i dokręć
_________________
 
 
 
brewa7 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Aleksander
Wiek: 35
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 465
Skąd: ŁDZ
Wysłany: 18 Maj 2011, 00:09   

Ta... Dzisiaj zapaliła od pierwszego kopa z klucza bezproblemowo. W ogóle chłopaki jazda... Dowiedziałem się wczoraj, że mam w samochodzie katalizator ;/ Myślałem, że nie mam takiego bajeru. Może jestem malo domyślny, ale ostatnio już nawet z myśleniem u mnie jest całkiem krucho. :sad:
_________________
Była: MK3
Jest: P206

 
 
 
madek 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006
Posty: 1755
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 18 Maj 2011, 00:31   

Jesli masz na monowtrysku to nic dziwnego :)
_________________
była sobie RS`ka...
 
 
drjanusz 


Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 61
Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 923
Skąd: Poznań
Wysłany: 18 Maj 2011, 23:52   

brewa7 napisał/a:
W ogóle chłopaki jazda... Dowiedziałem się wczoraj, że mam w samochodzie katalizator ;/ Myślałem, że nie mam takiego bajeru. Może jestem malo domyślny, ale ostatnio już nawet z myśleniem u mnie jest całkiem krucho. :sad:
:zalamka: :zalamka: :zalamka:
_________________
Było XR3i
Była Fiesta 1,1i
Fiestynka 1,3...skasowana :((
Zagościł mkV Essi 1.6 Już ni ma.
A teraz Fiesta 2x mkIV 1,3 Endura
W stajni pojawił się Mondeo 1,6 mk1
kolejna zmiana Fokus Kombi 1.6
 
 
 
brewa7 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Aleksander
Wiek: 35
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 465
Skąd: ŁDZ
Wysłany: 19 Maj 2011, 00:01   

Tak tak... Wiem mnie też to załamało... Ale i tak bardziej mnie załamało jak moja psiapsióła nie chciała w poniedziałek zapalić. Nie wiem, czy mam jakieś kable na wierzchu i zwarły się jak była wilgoć rano i rozładowało czy co ;/ A silnik mam na weberze więc chyba monowtrysk... ;/
_________________
Była: MK3
Jest: P206

 
 
 
Blackknight88 


Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: Inny
Imię: Karol
Wiek: 35
Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 263
Skąd: Kielce
Wysłany: 19 Maj 2011, 09:02   

wtrysk webera czy gaźnik :P ?

jeśli masz CPP i krokowca to wtrysk, bo tego chyba w gaźnikowcu nie było.
_________________
.:Aktualnie poruszam się Seatem Ibizą II FL 1.9TDI 2000r. :.
.:Projektowanie w programie MaterCAM - toczenie, frezowanie:.
.:Programowanie sterowników PLC:.
.:Projektowanie 3D - SolidWorks:.
.:Projektowanie i wykonywanie instalacji pneumatycznych i hydraulicznych:.
 
 
brewa7 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Aleksander
Wiek: 35
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 465
Skąd: ŁDZ
Wysłany: 22 Maj 2011, 16:27   

Nie no gaźnik Webera. Z tego co było wcześniej na obrazku z danymi silnika to wychodzi mi na gaźnik webera z mono wtryskiem.... Kur...niech mi to ktoś wytłumaczy, bo już mi się popitoliło.

Z tego obrazka to mam silnik 1.1, 50KM/37kW... Tak mam przynajmiej w dowodzie i karcie pojazdu, więc wychodzi, że mam katalizator i co za tym idzie wtrysk. Pod maską jak zdejmę oprawę filtra powietrza to ukazuje mi się piękny dwugardzielowy gaźnik Weber.Tu robi się kolejny chaczyk, bo w instrukcji piszą, że ten gaźnik był montowany z automatyczną skrzynią, a pod linkiem pisze, że w wersji 1.1 z automatycznym ssanie jakie posiadam.

Jednym słowem nie wiem do końca czym jeżdżę.
Rocznik jest '92
ssanie automatyczne na silniku 1.1
pod maską widzę gaźnik webera
a wg. powyższego obrazka mam monowtrysk, bo moc znamionowa jego wg dokumentów to 37kW/50KM <???>
_________________
Była: MK3
Jest: P206

Ostatnio zmieniony przez brewa7 22 Maj 2011, 23:10, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
kubalol666 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 22 Maj 2011
Posty: 1
Skąd: cz-wa
Wysłany: 22 Maj 2011, 16:56   

WITAM wszystkicH!! potrzebuje pomocy a konkretnie kilka fotek podłączeń wtrysku w 1,3 92' za szybko odpiąłem i teraz prawdpodobnie coś pomieszałem bo nei odpala jak ktos by mógł bede wdzieczy! kubalol666@gmail.com pare zdjęc spoad filtra jak to wszystko tam wyglada ktory przewod rurka gdzie idzie... z gory wielkie dzieki!!
 
 
brewa7 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Aleksander
Wiek: 35
Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 465
Skąd: ŁDZ
Wysłany: 23 Maj 2011, 01:08   

Dobra już spoko... Już to skumałem co siedzi u mnie pod maską. To jest jedno punktowy wtrysk paliwa firmy weber. Już nie musicie mi nic tłumaczyć jak krowie na miedzy
_________________
Była: MK3
Jest: P206

 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 23 Maj 2011, 07:00   

brewa7 napisał/a:
Z tego co było wcześniej na obrazku z danymi silnika to wychodzi mi na gaźnik webera z mono wtryskiem
Nie no, albo gaźnik albo wtrysk, nie ma czegoś takego jak gaźnik z wtryskiem,,,
brewa7 napisał/a:
gaźnik był montowany z automatyczną skrzynią
Chodzi Ci o ta gwiazdkę w tabelce,,, to są obroty podane dla automatu które są inne niż dla manuala
brewa7 napisał/a:
ten gaźnik
gaźników do fiesty to kładli przynajmniej kilka, a w książkach zazwyczaj jest opisany jeden,,,
brewa7 napisał/a:
z automatycznym ssanie
To akurat element wyposażenia, ja mam akurat ręczne ssanie,,,
brewa7 napisał/a:
To jest jedno punktowy wtrysk paliwa firmy weber
Jeśli autentycznie patrzyłas pod maskę to masz coś nie tak ze wzrokiem IMHO
kubalol666 napisał/a:
potrzebuje pomocy a konkretnie kilka fotek podłączeń wtrysku w 1,3 92' za szybko odpiąłem
Hmm, wtryskiwacz ma 2 przewody jak podłączysz to jest bez znaczenia,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: FAQ - Dlaczego 1.8 Diesel nie chce odpalić
Zajrzyjcie tutaj zanim spytacie o to samo.
Rkalitka Silniki diesla 230 23 Gru 2014, 20:23
Jaszczur
Brak nowych postów Przyklejony: [MK5] Silnik Zetec-S przerywa, szarpie przy dodawaniu gazu
silnik przerywa, szarpie przy dodaniu gazu - winna cewka zapłonowa
Raffaello Elektryka silnika 5 19 Wrz 2016, 21:17
Mizer 59
Brak nowych postów Przyklejony: Strony i linki o Fiestach i nie tylko
Nikuś Linkownia 23 22 Gru 2017, 09:59
autovairas
Brak nowych postów Przyklejony: Koło dwumasowe - jest czy nie ma? Wątek zbiorczy
Brak pewności co masz w swojej MK6? Pytaj tutaj.
medrek Mechanika ogólna 17 18 Lip 2021, 10:46
ttomek71
Brak nowych postów [MK4] Nie pali na dwa cylindry silnik 1.3 1999r
Gość Mechanika 6 26 Lip 2010, 02:46
diodalodz


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.