Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: silnik

Przesunięty przez: szynszyl
18 Maj 2006, 13:49
Układ paliwowy : zanieczyszczenia w baku
Autor Wiadomość
Mad Max
[Usunięty]

Wysłany: 20 Sty 2005, 19:01   Układ paliwowy : zanieczyszczenia w baku

Witam
Problem:
Gdy jadę przy zbiorniku zbliżającym się do rezerwy samochód zaczyna parchać, przerywać, tracić moc i obniża się jego temperatura...

Obserwacje: w momecie ww objawów zatrzymuję się, sprawdzam pod maską wszelakie połączenia kabli, przewodów itp, patrzę na filtr paliwa a tam w środku coś co nie bardzo przypomina benzynkę...

Wnioski: ze względu na to iż a) jakość paliwa pozostawia wiele do życzenia; b) rzadko kiedy mam pełny bak a autkiem jeżdżę nieczęsto, myślę że na dnie zbiornika zebrała się ciecz składająca się ze skroplonej wody i świństw dodawanych do paliw. Tak uważam ponieważ po zatankowaniu autka objawy znikają i jeździ normalnie.

Co zrobić aby się tego pozbyć :?:

a) najbardziej skutecznym sposobem jest demontaż zbiornika i płukanie;
b) słyszałem że dolewając do pełnego zbiornika 1/2 l denaturatu, połączy się z wodą i sie wypali w gaźniku;

Macie inne patenty??
Ostatnio zmieniony przez trzeci 2 Sty 2011, 12:16, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Kermitos
[Usunięty]

Wysłany: 20 Sty 2005, 19:41   

z tym denaturatem to ja sam praktykowalem w gaznikowym wartgolfie i dzialalo. a z innych sposobow to tylko jakis specyfik na stacji kupic i dolac.
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 20 Sty 2005, 20:43   

Wiesz, denaturat sam w sobie zawera wodę i może był dobry 15 lat temu, teraz są specjale specyfiki, wytrącające to i owo z paliwa...
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
szynszyl 
EKSTERMINATOR

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 50
Dołączył: 17 Lip 2004
Posty: 3784
Skąd: jasło
Wysłany: 20 Sty 2005, 21:02   

ten temat już był. są specyfiki do paliwa i są skuteczne. ale denaturat też jakoś mi działał i nie narzekałem
 
 
 
Mad Max
[Usunięty]

Wysłany: 20 Sty 2005, 21:21   

o tych specyfikach to nie słyszałem. Szukać ich w sklepach moto czy na stacjach paliw? Bo będąc w marketach zawsze zachaczę o dział moto i coś takiego specjalnie w oczy mi się nie rzuciło :)

:arrow: Joe: jak by nie było moje autko ma 24 lata więc 15 letnie metody są chyba dla niego swojskie :wink:
 
 
szynszyl 
EKSTERMINATOR

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 50
Dołączył: 17 Lip 2004
Posty: 3784
Skąd: jasło
Wysłany: 20 Sty 2005, 21:37   

na każdej stacji paliw. pytać o środek do czyszczenia np. wtrysków i też będzie.
 
 
 
muzz
[Usunięty]

Wysłany: 21 Sty 2005, 11:10   

ja tam leje denaturke czasem...kumpel do felki 1.3 leje jak mu sie na rezerwie takie jazdy zaczynaja...i jeden znajomek do volvo T4 tez ostatnio zalal denaturat(po zatankowaniu na Jet'cie PB98) bo tez przerywalo mu cusik...a co do specyfikow to chyba tylko STP/Shell o innych nie slyszalem...znaczy wszyscy ktorzy uzywaja/uzywali takowych mowili ze sa ok...nawet ostatnio cos Zolwik przy okazji tematu o LPG pisal o preparacie do paliwa marki Shell...
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5649
Skąd: Łódź
Wysłany: 21 Sty 2005, 17:16   

dokładnie Firam STP ma cała serie . Np czyszczenie układu paliwowego , dodatek do czyszczenia wtrysków i gaźników itp . ja znam ze 4 rodzaje . Próbowałem czerwonego i sie spisał na medal co prawda w daewoo matiz ale zadziałał . Miałem w tym aucie ten sam problem i sie wypłukała część ale części nie dało rady .
Pozdro
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 21 Sty 2005, 21:22   

pomyśl teżo dokładnym uszczelnieniu wlewu ( w mk1 wypada ta guma która trzyma rurę wlewową przy korku ) bądź sprawdź uszczelkę rury wlewowej i pływaka ( od strony tłumika ) ale może pomóc tylko wyjęcie baku i tłuczeń ) :(
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
Rycho 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: S
Silnik: 1.8i16V/105KM
Wiek: 49
Dołączył: 26 Maj 2004
Posty: 203
Skąd: Trzebnica
Wysłany: 22 Sty 2005, 08:15   

A ja bym tam zapatrzył się w pięć literkow paliwa w karnistrze, zbiornik odkręcil, i wyczyścił.
Rycho
_________________
JetCar XR2

I,i,i ja mówię ci, że ci, co władzę mają
Robią syf i w tym syfie się tarzają
I mówię ci, że ten, kto ma władzę
Niech zawsze, zawsze budzi w tobie odrazę
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [MK3] Układ paliwowy 1.8D
Gość Silniki diesla 19 2 Kwi 2010, 19:22
szczupak
Brak nowych postów [MK3] Zapowietrzony układ paliwowy - 1.8D
Gość Silniki diesla 15 5 Lut 2007, 14:05
Fordon
Brak nowych postów [MK3] Padł chyba układ paliwowy
seba65310 Mechanika 7 30 Sie 2011, 21:54
seba65310
Brak nowych postów Układ paliwowy : odpowietrzenie zbiornika paliwa pochłaniacz
harek Mechanika 7 8 Wrz 2005, 19:09
Gość
Brak nowych postów [MK3] Przewód paliwowy
Smoth Mechanika 2 16 Cze 2009, 18:41
Smoth


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.