[MK3] Problem z cieknacym silnikiem 1.3, jakie uszczelki???? |
Autor |
Wiadomość |
Drako [Usunięty]
|
Wysłany: 2 Wrz 2009, 21:35 [MK3] Problem z cieknacym silnikiem 1.3, jakie uszczelki????
|
|
|
MK3 93r 1.3 Kat/Lpg
A wiec moj kolega chyba powoli umiera a ja chcialbym chociaz na chwile zatamowac krwawienie
Silnik jest caly obrzygany olejem, w wielu miejscach jest taka gruba warstwa oleju z jakims brudem, nie czyscilem tego tak wiec nie wiem nawet dokladnie z ilu miejsc cieknie Sucho mam jedynie na samej gorze tej komory od silnika i z prawej strony od skrzyni, a tak to masakra.
Moje pytanie brzmi: Czy uszczelka pod glowice, uszczelka misy olejowej i uszczelka pokrywy zaworow pomoga choc troche w zatamowaniu tego wycieku? Jaki to jest koszt? Jak dojde do glowicy to na co jeszcze zwrocic szczegolna uwage? Odrazu mowie ze nie zabieram sie do remontu generalnego lecz do (jak narazie) zabiegu czesciowego usuniecia tych wyciekow.
Pozdrawiam i licze na jakies wsparcie bo naprawde zaczalem sie martwic o moje autko po kilku dobrych godzinkach czytania tematow na waszym forum. |
|
|
|
 |
MARIUSZ.B

Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 46 Dołączył: 02 Lut 2005 Posty: 1961 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2 Wrz 2009, 21:43
|
|
|
Najczęstszą przyczyną wycieków w tym silniku to uszczelka pokrywy zaworów. Od tego trzeba zacząć.
I jeszcze jedno uszczelka pod głowicą nie ma z tym nic wspólnego. |
_________________ PBXSERWIS centrale telefoniczne
 |
|
|
|
 |
Piter
Ninja TEAM

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005 Posty: 3843 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2 Wrz 2009, 21:44
|
|
|
Ja tylko nie wiem co żeś się uparł na tą uszczelkę pod głowicą.
Jak zabierasz się za wymianę uszczelniaczy to musisz zrzucić głowicę i wtedy owszem potrzebujesz nową uszczelkę, ale wymiana samej uszczelki pod głowicą nie ma nic wspólnego z tym że masz cały silnik w oleju.
Odpowiedz na twoje pytanie brzmi:
NIE, niewiele (jeśli wogóle coś) pomoże Ci wymiana tych rzeczy:
Cytat: | Czy uszczelka pod glowice, uszczelka misy olejowej i uszczelka pokrywy zaworow |
jeśli silnik wyrzuca i pożera takie ilości oleju jak pisałeś w opisie swojego auta.
Tak jak ci pisałem najpewniej masz do wymiany simering od strony skrzyni i ten od strony rozrządu, do tego silnik bierze takie ilości oleju bo już pierścienie powiedziały papa
I umówmy się, silnik przez uszczelkę pokrywy zaworów nie wywali 2L oleju na 350 km, tym bardziej że piszesz że masz uwaloną prawą stronę i skrzynię. Pewnie najbardziej od spodu. Wejdź pod auto i sobie popatrz. |
_________________ MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ... |
|
|
|
 |
Drako [Usunięty]
|
Wysłany: 2 Wrz 2009, 21:54
|
|
|
Piter przeczytaj raz jeszcze. Ja napisalem ze jedynie od strony skrzyni wlasnie mam w miare sucho a tak to z lewej z przodu z tylu i na dole jest mokro. Sorry za ta uszczelke pod glowice kolega mnie zle pokierowal.
A wiec mam dla was zadanie(prosbe): Znacie moja sytuacje i teraz wyobrazcie sobie ze macie 200zl na naprawe tego, co robicie najpierw, a co moze ewentualnie jeszcze poczekac? |
|
|
|
 |
MARIUSZ.B

Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 46 Dołączył: 02 Lut 2005 Posty: 1961 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2 Wrz 2009, 22:03
|
|
|
Drako napisał/a: | Piter przeczytaj raz jeszcze. Ja napisalem ze jedynie od strony skrzyni wlasnie mam w miare sucho a tak to z lewej z przodu z tylu i na dole jest mokro |
Czyli możesz mieć do wymiany: zimering od strony rozrządu, uszczelka dekla zaworów, czujnik ciśnienia oleju, uszczelka miski olejowej. 200zł w zupełności wystarczy i powinno jeszcze zostać na wiele browarków jak zrobisz sam |
_________________ PBXSERWIS centrale telefoniczne
 |
|
|
|
 |
pvzon

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 44 Dołączył: 06 Sie 2004 Posty: 311 Skąd: szczecin
|
Wysłany: 2 Wrz 2009, 22:04
|
|
|
umyj silnik a potem patrz skąd leci i to wymień. bo takie wymienianie na chybił trafił to jest bez sensu |
_________________ 1.1 clx rally
www.flmg.pl |
|
|
|
 |
Drako [Usunięty]
|
Wysłany: 2 Wrz 2009, 22:38
|
|
|
Dobra jutro myje silnik. Tylko...no tego...yyy a JAK???
Normalnie woda i szczotka? |
|
|
|
 |
ivanek
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 25 Cze 2009 Posty: 124 Skąd: O-ca
|
Wysłany: 2 Wrz 2009, 23:15
|
|
|
Podjedź na myjnie. Będzie najprościej. U mnie biorą 35zł za mycie. |
|
|
|
 |
SanceS
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CL
Silnik: 1.1/55KM
Imię: Darek
Wiek: 35 Dołączył: 02 Kwi 2008 Posty: 3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 5 Wrz 2009, 09:34
|
|
|
Jest też taki fajny środek do mycia silników... To taka pianka, spryskujesz, czekasz 15 minut i spłukujesz wodą. Czasami w przypływie głupoty jeździłem na mycie silnika pod cisnieniem na BP. Trzeba tylko poczekać aż silnik się ostudzi, myć bardzo ostrożnie i nie zwracać uwagi na napis - Zakaz mycia silników.
Pozdrawiam |
_________________ Pozdrawiam,
SanceS |
|
|
|
 |
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.