[MK3] 1992 rok 1,4 silnik po nagrzaniu się przerywa |
Autor |
Wiadomość |
krzysztof koźlarek [Usunięty]
|
Wysłany: 29 Lis 2008, 19:23 [MK3] 1992 rok 1,4 silnik po nagrzaniu się przerywa
|
|
|
a więc tak fiesta 92 rok 1,4 na gaźniku problem jest taki po przejechaniu jakieś 15 kilometrów zaczyna przerywać tak jakby nie palila na wszystkie świece ale jak dodam gazy do maxa prawie to ciągnie jak głópia dochodzi jeszcze do tego duże spalanie
Co może być przyczyną
świece nowe motorcraft
Kod: | zacznę powaznie kasować posty bez tagów. to służy wyszukiwaniu tematów i porządkowi na forum |
|
Ostatnio zmieniony przez szynszyl 29 Lis 2008, 23:03, w całości zmieniany 3 razy |
|
|
|
 |
Yankes

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: S
Silnik: 1.4i/71KM
Wiek: 40 Dołączył: 04 Cze 2007 Posty: 181 Skąd: Toruń / R2
|
Wysłany: 29 Lis 2008, 19:27
|
|
|
Skoro wymieniles swiece to kable tez by wypadalo.Moze filtr paliwa? |
_________________ LIVE FAST DIE YOUNG
CARPE DIEM |
|
|
|
 |
krzysztof koźlarek [Usunięty]
|
Wysłany: 29 Lis 2008, 19:37
|
|
|
nie mam filtra paliwa ale jak jest sinik zimny to wszystko jest oki |
|
|
|
 |
MARIUSZ.B

Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 46 Dołączył: 02 Lut 2005 Posty: 1961 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 29 Lis 2008, 19:57
|
|
|
Może cewka szfankować po nagrzaniu się silnika. Jak silnik będzie ciepły i wystąpi problem sprawdz iskrę na świecach. |
_________________ PBXSERWIS centrale telefoniczne
 |
|
|
|
 |
mamuten
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.4/73KM
Imię: Bartłomiej
Dołączył: 11 Sty 2008 Posty: 314 Skąd: Kolbuszowa
|
Wysłany: 29 Lis 2008, 20:41
|
|
|
bo jak depniesz na fula to wiadomo że będzie większe spalanie bo gaźnik dostaje większe ilości paliwa |
_________________ rekord pobity pełna butla 33.5 litra zrobiłem 380 kilosów z popitalaniem
Szatan i Kupidyn są kolegami, którzy idą razem w poszukiwaniu ludzi nie mających nic do roboty |
|
|
|
 |
krzysztof koźlarek [Usunięty]
|
Wysłany: 29 Lis 2008, 20:42
|
|
|
a sonda
na dodatek tego świece są czarne wszystkie spalil mi na 60 kilometrów 10 litrów benzyny |
|
|
|
 |
bidżej

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 38 Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart
|
Wysłany: 29 Lis 2008, 21:20
|
|
|
krzysztof koźlarek, silnik gaźnikowy nie ma sondy. po mojemu układ zapłonowy, tak jak pisze MARIUSZ.B.
Aha, i popraw tytuł tematu na jakiś konkretniejszy, bo aktualnie jest coś w stylu "[mk3] ratunku!" - później ciężko znaleźć informacje które znajdą się w tym topicu przez wyszukiwarkę, wpisując np "cewka" albo "silnik przerywa"... |
_________________ www.twojrobot.blogspot.com |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12077 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 29 Lis 2008, 21:27
|
|
|
Stawiam na ssanie, nie otwiera się, jak depniesz w podłogę to otwiera się druga przepustnica a tam nie ma ssania dlatego ciągnie jak oszalała,,, a tak chodzi póty silnik zimny, jak się zagrzeje to zaczyna się zalewać paliwem,,, sprawdź ssanie, jakie masz w ogóle? |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
mamuten
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.4/73KM
Imię: Bartłomiej
Dołączył: 11 Sty 2008 Posty: 314 Skąd: Kolbuszowa
|
Wysłany: 29 Lis 2008, 22:07
|
|
|
powinien mięć ręczne ssanie bo w mojej jest |
_________________ rekord pobity pełna butla 33.5 litra zrobiłem 380 kilosów z popitalaniem
Szatan i Kupidyn są kolegami, którzy idą razem w poszukiwaniu ludzi nie mających nic do roboty |
|
|
|
 |
krzysztof koźlarek [Usunięty]
|
Wysłany: 29 Lis 2008, 23:03
|
|
|
ssanie automatyczne
po drugie jak by bylo ssanie to po nagrzaniu by na wolnych obratch gasł lub mial wysokie a po nagrzanie po puszczeniu gazu obroty spadają do 1000 i tak trzymają się |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12077 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 29 Lis 2008, 23:22
|
|
|
Jeśli przepustnica będzie przymknięta a nie będzie włączone przewyższanie, to będą wolne i wcale nie wysokie, a jak depniesz w podłogę to będzie mu powietrza brakować... puty się nie uchgyli druga przepustnica, jak problem się pojawi zerknij w dolot jak to wygląda. |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
krzysztof koźlarek [Usunięty]
|
Wysłany: 29 Lis 2008, 23:27
|
|
|
dzięki
jakieś inne pomysly może |
|
|
|
 |
pablon
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Paweł
Wiek: 40 Dołączył: 02 Lut 2008 Posty: 497 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 30 Lis 2008, 00:15
|
|
|
Obejrzyj cewke dokładnie, czy nie ma peknieć. Cewka po nagrzaniu zaczyna wariować własnie po paru przejechanych km. |
|
|
|
 |
krzysztof koźlarek [Usunięty]
|
Wysłany: 9 Gru 2008, 12:44
|
|
|
cewka z wyglądu oki ale wymienilem na inną narazie objawy ustaly za tydzień napisze konkretnie czy wine miała cewka
[ Dodano: Nie Gru 28, 2008 06:39 ]
cewka wymieniona świece przewody ale nadal po nagrzaniu zachowuje się jakby nie palil na wszystkie świece nie zawsze
[ Dodano: Pią Sty 09, 2009 21:43 ]
cewka wymieniona świece przewody ale nadal po nagrzaniu zachowuje się jakby nie palil na wszystkie świece nie zawsze |
|
|
|
 |
|