[MK3] kontrolka akumulatora swieci 1,8 D |
Autor |
Wiadomość |
neu [Usunięty]
|
Wysłany: 27 Lis 2008, 22:49 [MK3] kontrolka akumulatora swieci 1,8 D
|
|
|
Witam mam Fieste 1,8 D i wszystko chodzi pieknie poza tym ze podczas jazdy swieci mi sie kontrolka od akumulatora nie jest to tak mocne swiecenie jak podczas wlaczenia zaplonu jednak widoczne , dodam tyle ze jak dodam gazu na chwile lamka gasnie choc tez nie zawsze z reguly nawet jak zgasnie to sie uruchomi na nowo po chwili, pomysly co to moze byc i od czego najlepiej poszukiwania zaczac ? |
|
|
|
|
FreeHack [Usunięty]
|
Wysłany: 27 Lis 2008, 23:23
|
|
|
neu radziłbym sprawdzić napięcie paska klinowego - może się poluzował i stąd opisany przez Ciebie objaw:)
Pozdrawiam |
|
|
|
|
mamuten
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.4/73KM
Imię: Bartłomiej
Dołączył: 11 Sty 2008 Posty: 314 Skąd: Kolbuszowa
|
Wysłany: 28 Lis 2008, 01:37
|
|
|
zobacz kable od alternatora lub rozrusznika te co się przykręca nakrętka
[ Dodano: Pią Lis 28, 2008 01:37 ]
FreeHack napisał/a: | neu radziłbym sprawdzić napięcie paska klinowego - może się poluzował i stąd opisany przez Ciebie objaw:)
Pozdrawiam |
jak byłby za luźny to by piszczał podczas jazdy |
_________________ rekord pobity pełna butla 33.5 litra zrobiłem 380 kilosów z popitalaniem
Szatan i Kupidyn są kolegami, którzy idą razem w poszukiwaniu ludzi nie mających nic do roboty |
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5649 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 28 Lis 2008, 02:46
|
|
|
sprawdź pasek i czy świece żarowe po mniej wiecej 5-6 minutach przestają działać . nie sugeruj się sprężynką na liczniku . musisz wziąść żarówkę i dotknąć do świecy zarowej i do masy . |
|
|
|
|
FreeHack [Usunięty]
|
Wysłany: 28 Lis 2008, 09:27
|
|
|
mamuten piszczenie poluzowanego paska nie jest regułą - koledzy z forum uskarżali się czasami na problem z piszczeniem nawet przy dobrze naciągniętym pasku. Kolega neu prosi o pomoc, więc nie neguj mojej podpowiedzi, tym bardziej, że naciąg paska to pierwsza rzecz od której w takiej sytuacji się zaczyna:) |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
|
|
|
|
KrystianA [Usunięty]
|
Wysłany: 8 Gru 2008, 05:04
|
|
|
stawiam na problem związany z alternatorem...
sprawdź też wzbudzenie (paliłą by się mocno raczej), chyba problem tkwi w samym altku.. |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.