Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] kontrolka akumulatora swieci 1,8 D
Autor Wiadomość
neu
[Usunięty]

Wysłany: 27 Lis 2008, 22:49   [MK3] kontrolka akumulatora swieci 1,8 D

Witam mam Fieste 1,8 D i wszystko chodzi pieknie poza tym ze podczas jazdy swieci mi sie kontrolka od akumulatora nie jest to tak mocne swiecenie jak podczas wlaczenia zaplonu jednak widoczne , dodam tyle ze jak dodam gazu na chwile lamka gasnie choc tez nie zawsze z reguly nawet jak zgasnie to sie uruchomi na nowo po chwili, pomysly co to moze byc i od czego najlepiej poszukiwania zaczac ?
 
 
FreeHack
[Usunięty]

Wysłany: 27 Lis 2008, 23:23   

neu radziłbym sprawdzić napięcie paska klinowego - może się poluzował i stąd opisany przez Ciebie objaw:)

Pozdrawiam
 
 
mamuten 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.4/73KM
Imię: Bartłomiej
Dołączył: 11 Sty 2008
Posty: 314
Skąd: Kolbuszowa
Wysłany: 28 Lis 2008, 01:37   

zobacz kable od alternatora lub rozrusznika te co się przykręca nakrętka

[ Dodano: Pią Lis 28, 2008 01:37 ]
FreeHack napisał/a:
neu radziłbym sprawdzić napięcie paska klinowego - może się poluzował i stąd opisany przez Ciebie objaw:)

Pozdrawiam


jak byłby za luźny to by piszczał podczas jazdy
_________________
rekord pobity pełna butla 33.5 litra zrobiłem 380 kilosów z popitalaniem

Szatan i Kupidyn są kolegami, którzy idą razem w poszukiwaniu ludzi nie mających nic do roboty
 
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5649
Skąd: Łódź
Wysłany: 28 Lis 2008, 02:46   

sprawdź pasek i czy świece żarowe po mniej wiecej 5-6 minutach przestają działać . nie sugeruj się sprężynką na liczniku . musisz wziąść żarówkę i dotknąć do świecy zarowej i do masy .
 
 
 
FreeHack
[Usunięty]

Wysłany: 28 Lis 2008, 09:27   

mamuten piszczenie poluzowanego paska nie jest regułą - koledzy z forum uskarżali się czasami na problem z piszczeniem nawet przy dobrze naciągniętym pasku. Kolega neu prosi o pomoc, więc nie neguj mojej podpowiedzi, tym bardziej, że naciąg paska to pierwsza rzecz od której w takiej sytuacji się zaczyna:)
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 28 Lis 2008, 09:29   

http://ffc.dmkhost.net/mk1/tabela-11.html
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
KrystianA
[Usunięty]

Wysłany: 8 Gru 2008, 05:04   

stawiam na problem związany z alternatorem...
sprawdź też wzbudzenie (paliłą by się mocno raczej), chyba problem tkwi w samym altku..
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.