Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] Piszczace sprzęgło
Autor Wiadomość
bartollo 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CLX
Silnik: 1.3/58KM
Wiek: 34
Dołączył: 14 Cze 2010
Posty: 20
Skąd: Kamienna Góra
Wysłany: 28 Wrz 2010, 21:30   [MK3] Piszczace sprzęgło

Mam problem z sprzęgłem tzn gdy odpalam rano wszystko chodzi elegancko naciskam sprzęgło wszystko jest ok łożyska nie słychać bieg wchodzi jak w masełko. Problem pojawia się podczas puszczania sprzęgła zaczyna coś piszczeć w sumie piszczy po każdej zmianie biegu po pewnym czasie problem zanika. następnego ranka jest znów to samo


I nie wiem co jej dolega czy to łozysko oporowe ?? a może tarcza nitami trze ??


dziwny motyw jak dla mnie

jakieś sugestie ??
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12077
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 28 Wrz 2010, 21:35   

,,,pfff

Rozumiem ze pasek odrzucasz, bo nie piszczy jak stoisz w miejscu i przegazujesz,,, sprzęgło się ślizga czy nie? Trzeba stanąć gdzieś i spróbować "zapiszczeć" kołami,,, łożysko raczej ni piszczy, a jeśli to by wydawało dźwięki przy naciskaniu pedału a nie przy puszczaniu,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
BerciQ 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Robert
Wiek: 39
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 510
Skąd: Świętochłowice
Wysłany: 28 Wrz 2010, 21:46   Re: Piszczace sprzęgło

bartollo napisał/a:


I nie wiem co jej dolega czy to łozysko oporowe ??


łożysko wydaje charakterystyczny dzwięk, tak jak pisze JoeMix, ale nie piszczy. Łożysko słychać po naciśnięciu pedału sprzęgła (po puszczeniu jest spokoj) i głównie na biegu jałowym jak stoisz.

bartollo napisał/a:
a może tarcza nitami trze ??


tez nie spotkałem się żeby tarcza sprzęgła piszczała nawet starta. Wtedy ci się sprzęgło ślizga, ale o piszczeniu nie słyszałem.

sprawdz pasek klinowy, a moze pompa wody jak jest zimna to popiskuje lozyskiem, potem jak się nagrzeje to wraca do normy? albo łożyska alternatora?
 
 
bartollo 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CLX
Silnik: 1.3/58KM
Wiek: 34
Dołączył: 14 Cze 2010
Posty: 20
Skąd: Kamienna Góra
Wysłany: 28 Wrz 2010, 21:46   

Pasek Jest ok :) kapcia pali obruci z 2 -3 razy kołami i jedzie ( bo silnik chodzi na 3,5 garnka) czasem to dźwięk jest bardzo intensywny aż ludzie się oglądają.
 
 
BerciQ 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Robert
Wiek: 39
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 510
Skąd: Świętochłowice
Wysłany: 28 Wrz 2010, 21:47   

bartollo napisał/a:
Pasek Jest ok :)


kiedy wymienialeś ?
 
 
bartollo 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CLX
Silnik: 1.3/58KM
Wiek: 34
Dołączył: 14 Cze 2010
Posty: 20
Skąd: Kamienna Góra
Wysłany: 28 Wrz 2010, 21:52   

Tydzień temu. Ale to na pewno nie pasek bo to występuje tylko jak puszczam sprzęgło.
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12077
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 28 Wrz 2010, 21:52   

bartollo napisał/a:
apcia pali obruci z 2 -3 razy kołami i jedzie
no to wychodzi że sprzęgło się nie ślizga - się nie ślizga nie powinno piszczeć, szykalbym gdzieś indziej problemu,,, może oleju w skrzyni nie ma albo coś,,,
BerciQ napisał/a:
nie spotkałem się żeby tarcza sprzęgła piszczała nawet starta. Wtedy ci się sprzęgło ślizga, ale o piszczeniu nie słyszałem.
A ja takie miałem,,, nie wiem czy to piszczenie, raczej rumot jak metalem o metal zasuwasz,,, może to i piszczenie,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
BerciQ 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Robert
Wiek: 39
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 510
Skąd: Świętochłowice
Wysłany: 28 Wrz 2010, 21:55   

szuranie metalu o metal to jeszcze rozumiem, ale pisk to raczej wątpliwy, ale to też by raczej nie ustawało po nagrzaniu się.

olej w skrzyni może być.
Rodzice mieli kiedyś tak w Uno...na 4-5 biegu zaczynało głośno wyć a wystarczyło dolać oleju do skrzyni. Wycie, piszczenie - zależy co czym jest dla kogoś :)
 
 
bartollo 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CLX
Silnik: 1.3/58KM
Wiek: 34
Dołączył: 14 Cze 2010
Posty: 20
Skąd: Kamienna Góra
Wysłany: 28 Wrz 2010, 22:05   

Jak dobrze pójdzie to będę zmieniał silnik na week także od razu doleje oleju do skrzyni sprawdzę grubość tarczy obejrzę docisk i łożysko i zobaczymy co z tego wyjdzie

jak coś wywnioskuje to dam znać :)

[ Dodano: Pią Lis 19, 2010 23:35 ]
Silnik zmienione Fiesta idzie jak zła olej dolany tarcza grubości 6.4mm łożysko nowe docisk elegancki a sprzęgło co jakiś czas dalej popiskuje :/ także to albo wina tarczy albo docisku.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.