[MK3] Gaścięcie 1.1 kat wtrysk 94' |
Autor |
Wiadomość |
BrowarJno [Usunięty]
|
Wysłany: 15 Lis 2008, 07:50 [MK3] Gaścięcie 1.1 kat wtrysk 94'
|
|
|
Witam, mam taki problem z moją fieściną, a więc gdy silnik jest zimny, odpalam bez problemu, ssanie się włańcza jak należy po upływie 15s schodzi z obrotów, niby wszystko ok(odpala szybciutko nie naciskając pedału gazu), ale po ruszeniu i przejechaniu kilkunastu czasami kilkaset metrów, ma humorki jak się zatrzymam gaśnie, lecz idzie to odratować czasami wciskając w odpowiednim momencie gaz i powoli obroty pną się ku górze(jak już odratuje i obroty wskoczą, to obroty przy naciśnięciu gazu wchodzą szybko i bez zamulania), ale jak już zgaśnie, na nic kręcenie i próba odpalenia silnika, czuć tylko w kabinie intensywny zapach benzyny, po jakiś 2 minutach kręcenia i deptanie na gaz silnik odpala i zaczyna pracować normalnie(jak kręce to silnik ma burkniecia jak by chytał już). Ma ktoś jakiś pomysł co to może być? Z góry thx za rade.
Ps: Dodam że w cieplejsze dni, sytuacja nie występuje. |
|
|
|
 |
mGz [Usunięty]
|
Wysłany: 15 Lis 2008, 11:05
|
|
|
Sugestie co sprawdzić:
1. Filtr paliwa.
2. Czy filtr powietrza nie jest rozszczelniony(sama pokrywa jak i uszczelka miedy filtrem a aparatem wtryskowym).
3. Silnik Krokowy biegu jałowego.
4. Potencjometr wyżej wymienionego silnika. |
|
|
|
 |
bidżej

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 38 Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart
|
Wysłany: 16 Lis 2008, 23:05
|
|
|
wygląda jakby przylewało świece.
jak bolid już jedzie to ma "normalną" moc i Vmax? |
_________________ www.twojrobot.blogspot.com |
|
|
|
 |
elvis25 [Usunięty]
|
Wysłany: 17 Lis 2008, 22:25
|
|
|
Miałem podobne objawy ostatnio i z pomocą forumowiczów szukałem przyczyny.
Zdejmij patelnię i na pracującym silniku zobaczy czy wtrysk daje mgiełkę czy też leje mocniej i ścieka paliwo po ściankach. U mnie uszkodzony był regulator ciśnienia paliwa i brak odpływu paliwa spowrotem do baku.
Jak masz możliwość to sprawdź ciśnienie paliwa. |
|
|
|
 |
borgolot [Usunięty]
|
Wysłany: 20 Lis 2008, 15:19
|
|
|
zobacz sobie jeszcze przewody powietrza na około filtra powietrza. Do serwa, i z pokrywy zaworów czy nie są popękane i nie biorą lewego powietrza, a ten bypass do neutralizacji par benzyny (od filtra powietrza do zaworka (?) i dalej pod prawy leflektor) czy jest drożny! (np czy nie jest zagięty). U mnie właśnie ta rurka była zagięta pod filtrem powietrza i jak ułożyłem ją poprawnie to problem znikł, a też miałem takie same problemy. Jak poprawisz te rurki to dopiero szukaj przyczyny w dolocie paliwa i układzie zapłonowym. (j.w.). |
|
|
|
 |
kenczorf

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 40 Dołączył: 12 Kwi 2007 Posty: 1874 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 21 Lis 2008, 08:29
|
|
|
sprawdz tez odme...ja mialem zasyfiona taka biala mazia i tez gdy silnik zimny to lubial przygansac... Innym razem przygasal i falowaly obroty od CPP wiec to tez sprawdz. U mnie jak sprawdzalem miernikiem to niby byl ok ale jak zalozylem inny to sie poprawilo |
_________________ Cichociemna
 |
|
|
|
 |
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.