Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] Awaria hamulców
Autor Wiadomość
Ciechu
[Usunięty]

Wysłany: 21 Lis 2008, 00:27   [MK3] Awaria hamulców

Witam.

Jadąc dziś ok. 60 km/h na godzinę wybiegł mi tuż przed maskę pies. Momentalnie wcisnąłem pedał hamulca do oporu i w tym momencie poczułem jakby coś puściło i pedał wbił się w podłogę. Teraz pedał chodzi jakby to było sprzęgło (luźno) i słabo bardzo hamuje nawet jak wcisnę go do podłogi. Jak już hamuje to zarzuca samochód na lewo (tak jakby 1 koło hamowało). Świeci się też cały czas kontrolka jakby był zaciągnięty ręczny.

Dodam, że moje auto to automat.

Co to się mogło stać z tym hamulcem? Jakaś linka, czy może coś innego?
 
 
Artii
[Usunięty]

Wysłany: 21 Lis 2008, 07:26   

Cześć
Najprawdopodobniej strzelił ci cilinderek w tylnym kole albo któryś przewód hamulcowy pęk. Zobaczy gdzie jes mokre koło i zobacz czy ubywa płynu hamulcowego w zbiorniczku.
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 21 Lis 2008, 10:27   

Artii, świeci mu się kontrolka więc już dawno ma resztkę płynu w zbiorniczku, strzeliło koło z przeciwnej strony jak ściąga ci auto czyli z prawej, do naprawy nie jeździj autem bo się zabijesz!
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Ciechu
[Usunięty]

Wysłany: 21 Lis 2008, 21:29   

Artii napisał/a:
Cześć
Najprawdopodobniej strzelił ci cilinderek w tylnym kole albo któryś przewód hamulcowy pęk. Zobaczy gdzie jes mokre koło i zobacz czy ubywa płynu hamulcowego w zbiorniczku.


Kolego ubywa płynu. Wlałem full i po przejechaniu 15 km nie mam już ani kropli. Niestety wszystkie koła mokre :) taka pogoda.

Wiesz co to może być dokładnie i czy da rade to samemu zrobić czy muszę odstawić autko do magika?
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 21 Lis 2008, 21:51   

Auto na kanał lub podnośnik, tankujesz zbiorniczek do pełna - idziesz pod auto i patrzysz skąd leci, okolice pompy, przewody sztywne, przewody elastyczne (ktoś w środku może naciskać pedał zwiększając ciśnienie w układzie i robiąc "trysk, trysk" w miejscu gdzie leci), zdejmij przednie koła - jak będzie gdzieś na zacisku będzie to widać, żeby sprawdzić tynie koła trzeba niestety zdemontować bęben. choć jak będzie lecieć to będzie z pod niego kapać ostro.

Co by się nie zepsuło - przewód (wymiana), zacisk (naprawa) cylinderek (naprawa cylinderka + wymiana szczek) to po wszystkim trzeba układ cały (wszystkie koła) odpowietrzyć, jak trochę mechanikujesz i masz miejsce - dasz rade sam + pomoc kogoś przy odpowietrzaniu.
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 15:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 21:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 13:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 13:32
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 16:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.