Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: Mafios
19 Sty 2015, 06:54
[MK3] Fiesta by Marek
Autor Wiadomość
Krzysiek 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: SuperS
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Krzysiek
Wiek: 33
Dołączył: 09 Paź 2010
Posty: 523
Skąd: Andrychów
Wysłany: 28 Wrz 2012, 19:21   

Ale podobny :D zrobiłbyś jakieś lepsze foto marek bo ciekaw jestem kolka wydechowego jak go poprowadziłeś :) zrób wykresik ile kucyków ma i jak to się zbiera :devil:
_________________
Czarna
Sprzedam Swap RS1800 w częściach / Kierownica,licznik RS Turbo / części blacharskie nowe / uchylne szyby/ Kontakt PW
Profil Facebook
 
 
 
Marek 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 493
Skąd: Gliwice
Wysłany: 28 Wrz 2012, 19:26   

Kolektor wydechowy jest z CVH 1.6T, dokladniej ERST. Wykresu nie bedzie bo wole ta kase dolozyc do np strojenia na okolice 300KM.
_________________
 
 
 
Marcinowaty 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Marcin
Wiek: 44
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 1447
Skąd: Trzcianka
Wysłany: 28 Wrz 2012, 19:43   

Ja też sobie takie turbo zamontuje, tylko że będze zasilał z przetwornicy wentylator łazienkowy i będze miał 1,3T :hahaha: :hahaha: :hahaha:
_________________
Był:
Fiat 126p Elegant 1998 r.
Była:
Ford Fiesta 1,3i 1995 rok
http://www.fiestaklubpols...der=asc&start=0
Jest Renault Clio 1,9dTi 2000 rok
http://fiestaklubpolska.p...ghlight=#743167
 
 
 
Krzysiek 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: SuperS
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Krzysiek
Wiek: 33
Dołączył: 09 Paź 2010
Posty: 523
Skąd: Andrychów
Wysłany: 28 Wrz 2012, 20:12   

to ciekawe kolek z cvh dopasowany pod zeteca. Dmuchawka t3 ? Mam nadzieje że jak ogarniesz silnik zostawisz jakieś specyfokacje dla potomnych chcących uturbić zeteca :) Powodzenia przy projekciku :git:
_________________
Czarna
Sprzedam Swap RS1800 w częściach / Kierownica,licznik RS Turbo / części blacharskie nowe / uchylne szyby/ Kontakt PW
Profil Facebook
 
 
 
Marek 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 493
Skąd: Gliwice
Wysłany: 28 Wrz 2012, 20:15   

Silnik jest ogarnięty :) Turbo hybryda T3/T4.
_________________
 
 
 
Krzysiek 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: SuperS
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Krzysiek
Wiek: 33
Dołączył: 09 Paź 2010
Posty: 523
Skąd: Andrychów
Wysłany: 28 Wrz 2012, 20:28   

Źle mnie zrozumiałeś chodziło mi o to żeby był gotowy tak jak Ty go finalnie widzisz :) Kiedyś muszę was w gliwicach odwiedzić bo daleko nie mam a tam fajne auta mają <oki>
_________________
Czarna
Sprzedam Swap RS1800 w częściach / Kierownica,licznik RS Turbo / części blacharskie nowe / uchylne szyby/ Kontakt PW
Profil Facebook
 
 
 
DemptD 
Moderator


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Trend
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Jacek
Wiek: 34
Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 2231
Skąd: Piekary Śląskie
Wysłany: 28 Wrz 2012, 21:49   

Krzysiek napisał/a:
Kiedyś muszę was w gliwicach odwiedzić bo daleko nie mam a tam fajne auta mają


jedynie dwie Fiesty u Marka stoją :P Daras się przesiadł na takie dziwne coś :rotfl:
_________________
...you're right your car is better, but it doesn't have a soul...
Czerwono-czarna®
 
 
 
kenczorf 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 38
Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 1874
Skąd: Tarnów
Wysłany: 29 Wrz 2012, 06:47   

DemptD napisał/a:
śmierdzi spaloną gumą w środku
a moze cieplym moczem tych na prawym :P

Krzysiek napisał/a:
Źle mnie zrozumiałeś chodziło mi o to żeby był gotowy tak jak Ty go finalnie widzisz
nigdy nie bedzie tak, ze sie powie "koniec"- zrobilem co chcialem...
_________________
Cichociemna
Profil Facebook
 
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 29 Wrz 2012, 07:52   

Krzysiek napisał/a:
Źle mnie zrozumiałeś chodziło mi o to żeby był gotowy tak jak Ty go finalnie widzisz :)


nigdy nie ma finalnej konfiguracji, zawsze bedize mało ;)


DemptD cicho mi tu
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
Krzysiek 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: SuperS
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Krzysiek
Wiek: 33
Dołączył: 09 Paź 2010
Posty: 523
Skąd: Andrychów
Wysłany: 29 Wrz 2012, 08:37   

wy to swoje w kółko klepiecie i klepiecie że never ending story z fiestami gy to jak będzie fajna konfiguracja i hulało to wpadnę o ile mnie zechcą :hihihi:
_________________
Czarna
Sprzedam Swap RS1800 w częściach / Kierownica,licznik RS Turbo / części blacharskie nowe / uchylne szyby/ Kontakt PW
Profil Facebook
 
 
 
kenczorf 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 38
Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 1874
Skąd: Tarnów
Wysłany: 29 Wrz 2012, 08:55   

taka jest prawda. Zobaczysz jak wsadzisz swoje rqc. Przy dobrych wiatrach bedziesz tam mial 120 i po 3ech miechach stwierdzisz, ze malo. Dojdziesz do 300tu i tez po jakims czasie bedziesz chcial wiecej
_________________
Cichociemna
Profil Facebook
 
 
 
FiFa 
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Futura
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kamil
Wiek: 35
Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 1118
Skąd: Panki/Cze-wa
Wysłany: 29 Wrz 2012, 19:13   

Marek a jakie sprzeglo masz?
Ty to narazie masz na seryjnych korbach, tlokach? Kucizny jeszcze nie zakladałes, na te 300KM to juz chyba planujesz kucizne? :-)
_________________
Tuning to choroba, szukam lekarza...
Fiesta 1.1 -> Futura 1.6 16v ->Futura 1.8 16v (130KM) -> Futura RS 2.0 16v (N7a-150KM) ->Futura RS 2.3 16v (165KM) ->aktualnie RSTurbo 2.0 16v prace trwają...
 
 
 
Marek 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 493
Skąd: Gliwice
Wysłany: 29 Wrz 2012, 23:37   

Sprzęgło AP Racing organiczne. Seria, seria. Według info które przekazał mi Puma 300KM można bez kucia robić tylko trzeba ogarniczyć moment do 350 Nm :-P
_________________
 
 
 
elmek13 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.5 V6 170KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 44
Dołączył: 06 Wrz 2007
Posty: 1995
Skąd: z Elemelkowa
Wysłany: 30 Wrz 2012, 00:46   

Daras84 napisał/a:
nigdy nie ma finalnej konfiguracji, zawsze będzie mało ;)


Zgadzam, się... masz ochotę na więcej i więcej... itd. :-P
_________________
Burbo Team
Profil Facebook
 
 
 
McLfan 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Arkadiusz
Wiek: 36
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 199
Skąd: Opole
Wysłany: 31 Gru 2012, 17:39   

Cóż. Przy okazji odstawienia XRki do roboty miałem okazję posiedzieć na prawym i poczuć jak to zapier*ala. Krótko. Zapier*ala. :-) W dodatku dziwi, szczególnie nocą, wyprzedzanych kierowców rzygając marchewami jak poj*bana. :rotfl:
_________________
Fiesta 1,3i Calypso
Fiesta 1,1i -> 1,3i C
Fiesta 1,6i 8V XR2i
 
 
 
Krzysiek 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: SuperS
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Krzysiek
Wiek: 33
Dołączył: 09 Paź 2010
Posty: 523
Skąd: Andrychów
Wysłany: 1 Sty 2013, 13:03   

Marek Ty tym ZT na co dzień jeździsz ?
_________________
Czarna
Sprzedam Swap RS1800 w częściach / Kierownica,licznik RS Turbo / części blacharskie nowe / uchylne szyby/ Kontakt PW
Profil Facebook
 
 
 
Marek 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 493
Skąd: Gliwice
Wysłany: 1 Sty 2013, 13:08   

Ostatnio nie do końca, szkoda mi motoru przy minusowych temp a do pracy mam 3 km więc nawet nie zdąży się zagrzać :-P
_________________
 
 
 
Krzysiek 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: SuperS
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Krzysiek
Wiek: 33
Dołączył: 09 Paź 2010
Posty: 523
Skąd: Andrychów
Wysłany: 1 Sty 2013, 13:10   

aa no w sumie to dużo tłumaczy ale tak przy nieujemnych śmigasz bez problemu na co dzień ? Pytam tak z czystej ciekawości czy autem z takimi modyfikacjami śmigasz na co dzień :)
_________________
Czarna
Sprzedam Swap RS1800 w częściach / Kierownica,licznik RS Turbo / części blacharskie nowe / uchylne szyby/ Kontakt PW
Profil Facebook
 
 
 
Marek 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 493
Skąd: Gliwice
Wysłany: 1 Sty 2013, 13:38   

Tak. Jazda nią na codzień jest bezproblemowa i bardzo przyjemna :D
_________________
 
 
 
Krzysiek 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: SuperS
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Krzysiek
Wiek: 33
Dołączył: 09 Paź 2010
Posty: 523
Skąd: Andrychów
Wysłany: 1 Sty 2013, 18:21   

Wierze na słowo i ciesze się że udawadniasz mi że takim potworkiem da się jeździć na codzień :) Jak już ją wystroisz fajnie by było pokazać jak się zbiera najszybsza fiesta na forum :ok:
_________________
Czarna
Sprzedam Swap RS1800 w częściach / Kierownica,licznik RS Turbo / części blacharskie nowe / uchylne szyby/ Kontakt PW
Profil Facebook
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Regulamin Forum Fiesta Klub Polska
Ważne-przeczytaj koniecznie!
Rasta Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 22 Lut 2006, 23:34
Rasta
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Polityka cookies na stronie i forum Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 24 Mar 2013, 16:04
trzeci
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Statut Stowarzyszenia Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 15 Sty 2009, 12:44
trzeci
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 13:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 16:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.