Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: Mafios
19 Sty 2015, 06:54
[MK3] Fiesta by Marek
Autor Wiadomość
Marek 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 493
Skąd: Gliwice
Wysłany: 18 Paź 2009, 10:41   

Takie swapy to robią już dzieci z zamkniętymi oczami i bez użycia rąk więc nie ma się czym chwalić :-P

[ Dodano: Sro Paź 28, 2009 23:39 ]
No więc tak, zachciało mi się niesłyszalnego silnika z kabiny na wolnych obrotach, no i stało sie, kupiłem idealne wrecz 1.6 16v od Darasa, które po zmianie przepustnicy i wtrysków jedzie lepiej niż cvh które miałem wcześniej w co najmniej db stanie i to nie tylko moje zdanie, Daras stwierdził to samo ;) No ale jak zawsze mocy jest mało a i promocja się nadarzyła więc zakupiłem 1.8 16v 130KM. .

Wyprałem wnętrze, od wewnątrz odczyściłem i zakonserwowałem podłogę.
Fiesta dostała też grzaną przednią szybkę, airbag pasażera(podłączony), czarne wnętrze skompletowałem, felgi z Escorta Rs2000 dzisiaj zakupiłem zamiast stalowych, ponieważ w felgach z RST nie mieściły się hamulce po za tym i tak były brzydkie ;-( , założyłem dystanse 15mm do tyłu. I to chyba na tyle. Podsumowując: dalej jestem w d*pie :)

Edytka:
Bym zapomniał, podziękowania dla Daras'a za wszelaką pomoc :)
_________________
 
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 29 Paź 2009, 23:03   

Majster ale obfotografuj to ;)
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
Ad@mus 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1832
Skąd: Orzesze SMI
Wysłany: 30 Paź 2009, 08:25   

poka poka poka :)

[ Dodano: Pią Paź 30, 2009 08:33 ]
podoba mi sie autko bo jak by nie bylo chyba jedyna replika rsTurbo w polsce :)
_________________

Dwu litrowa bestia zwana Ulepem
 
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 30 Paź 2009, 14:19   

to jest ori RST ale bez silnika RST :P silnik ma topgear ;P
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
Marek 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 493
Skąd: Gliwice
Wysłany: 30 Paź 2009, 15:53   

Fotka komory:

W komorze syf, ale przy tej pogodzie ciężko utrzymać czystość.

Fotek auta jako takich nie robię bo:
1) jest brudne po sam dach a jestem chory i nie mam jak umyć
2) Nie mam jeszcze RSów założonych bo czekam na oponki :)

Swapowanko, dodam że fiesta stała jakiś metr nad ziemią :hihihi:


Przymiarka cossilook'ów kiedyś tam :-)



[ Dodano: Wto Lis 03, 2009 16:36 ]
Fotka ślicznego negatywu :hihihi:


Jakość kiepska bo robione telefonem ale co ma być widać to widać :-)

[ Dodano: Wto Lis 03, 2009 19:28 ]
I jeszcze jedna fotka negatywu:


Dokładki gumowej nie ma bo fiesta miała ostatnio na holu wracać i zdemontowałem żeby jej nie zniszczyć linką :)
_________________
 
 
 
luki 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 38
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 1676
Skąd: Kraków/Zakopane
Wysłany: 3 Lis 2009, 20:51   

oj dzieje się dzieje<brawo>
_________________
Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki"
 
 
 
Ad@mus 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1832
Skąd: Orzesze SMI
Wysłany: 3 Lis 2009, 21:28   

skad ten negatyw siue wziol|?? z tego co wiem fiesta ma katy stale i nie powinno byc negatywu, pozatym negatyw negatywnie wplywa na trakcje i auto ma tendencje do myszkowania z pasa na pas :)

[ Dodano: Wto Lis 03, 2009 21:30 ]
i juz wiem kto wziol sliki od darii
_________________

Dwu litrowa bestia zwana Ulepem
 
 
 
Marek 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 493
Skąd: Gliwice
Wysłany: 3 Lis 2009, 21:49   

Negatyw jest fabryczny Forda :V: Wahacze z RST powodują negatyw i inny kąt wyprzedzenia zwrotnicy. Prowadzi się po zakrętach dużo lepiej niż Xr2i bo miałem wahacze z xr2i założone i mam porównanie. Nie odczuwam żadnego myszkowania czy tez latania po drodze, nawet przy GPS'owych 190km/h na godz, więc nie rozumiem Twojej uwagi.
_________________
 
 
 
Ad@mus 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1832
Skąd: Orzesze SMI
Wysłany: 4 Lis 2009, 08:16   

bo ja mialem negatyw i nie szlo jezdzic i musialem customowac wahacze co by szlo jezdzic na codzien:)
_________________

Dwu litrowa bestia zwana Ulepem
 
 
 
Marek 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 493
Skąd: Gliwice
Wysłany: 4 Lis 2009, 09:16   

Ad@mus napisał/a:
bo ja mialem negatyw i nie szlo jezdzic i musialem customowac wahacze co by szlo jezdzic na codzien:)


Ad@mus napisał/a:
to ze wczesniej zamiatalo po drodze bylo przyczyna zbyt dlugiego(o 2cm:O)wahacza z prawej strony
przez to kolo odstawalo i przez to kat kola sie tracil i nie szlo zbierznosci ustawic, pozatym mocowanie wahacza tez bylo krzywe i drazek kierowniczy tez
wiec powymienialem to wszystko a wahacz...no coz, nie szlo dostac takiego jaki potrzebowalem wiec przerobilem stary, otwory nawiercilem dalej tak zeby miedzy sworzniem a tuleja byla taka sama odleglosc jak z prawidlowej drugiej strony


To się zdecyduj i przestań pieprzyć głupoty bo żeś chyba nigdy autem z negatywem na dwóch kołach nie jeździł.
_________________
 
 
 
yarbin 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Marek
Dołączył: 22 Cze 2007
Posty: 154
Skąd: Tychy
Wysłany: 4 Lis 2009, 09:18   

Marek, Ad@mus miał półnegatyw :hahaha:
 
 
Ad@mus 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1832
Skąd: Orzesze SMI
Wysłany: 4 Lis 2009, 10:22   

Cytat:
To się zdecyduj i przestań pieprzyć głupoty bo żeś chyba nigdy autem z negatywem na dwóch kołach nie jeździł.

masz racje... nie jezdzilem
yarbin tez ma racje, mialem polnegatyw :rotfl:

ty sie tak nie stresuj bo nie chodzilo mi o krytyke, czy w ogole o sprowokowanie klutni, po to sie pyta zeby znac odpowiedz

gdybym cie chcial sprowokowac napisal bym tak:
ej ty!! czemu jezdzisz na takim negatywie, po h... ci taki szajs i w ogole...
szanuje ciebie, szanuje twoj wklad we fiescine, modyfikacje podziwiam, ja swoje tez wiem, choc nie zachowuje sie tak jak by mi slonce z dupy swiecilo, wiec mowiac ze "piepsze glupoty" mnie obrazasz, to tak jak bym o tobie napisal ze swapujesz i dlubiesz a na niczym sie nie znasz
odnosnie negatywu teraz, dzieki tobie, znam cala prawde :ok:
_________________

Dwu litrowa bestia zwana Ulepem
 
 
 
Marek 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 493
Skąd: Gliwice
Wysłany: 4 Lis 2009, 11:07   

Trochę mnie poniosło, fakt ale nie uważasz że mając jedno koło w negatywie a drugie normalnie nie jesteś w stanie obiektywnie stwierdzić jak zachowuje się auto z negatywny pochyleniem kół przednich :-P
_________________
 
 
 
Ad@mus 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1832
Skąd: Orzesze SMI
Wysłany: 4 Lis 2009, 12:15   

wiem co bylo u mnie, ale mi nie chodzi tyle o prowadzenie w zakretach na negatywie co o dobra trakcje, to normalne ze powierzchnia opony z jaka styka sie asfalt jest mniejsza niz przy kole bez negatywu. co za tym idzie, startujac bedziesz sciera; wewnetrzna czesc opony, tzn opony bedziesz mega szybko wykanczal, a wystartowac tez bedzie ciezko, no ale z drugiej strony tego negatywu az tak duzo nie ma :ok:
_________________

Dwu litrowa bestia zwana Ulepem
 
 
 
tajmus 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 35
Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 621
Skąd: KGR
Wysłany: 4 Lis 2009, 15:25   

Cytat:
podoba mi sie autko bo jak by nie bylo chyba jedyna replika rsTurbo w polsce
niejedyna <8>
 
 
 
Peedro 
Klubowicz


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 35
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 3057
Skąd: Mystków
Wysłany: 4 Lis 2009, 19:55   

Ad@mus napisał/a:
to normalne ze powierzchnia opony z jaka styka sie asfalt jest mniejsza niz przy kole bez negatywu.


Kwestia sporna :fox: prawa fizyki, jak ruszasz, środek ciężkości przesuwa się do tyłu a co za tym idzie przód unosi się do góry, więc wtedy negatyw na pewno się zmniejszy. Przynajmniej ja tak to rozumiem.
_________________
"Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."

Żaba - RIP
Profil Facebook
 
 
 
Marek 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 493
Skąd: Gliwice
Wysłany: 4 Lis 2009, 22:04   

Peedro napisał/a:
Ad@mus napisał/a:
to normalne ze powierzchnia opony z jaka styka sie asfalt jest mniejsza niz przy kole bez negatywu.


Kwestia sporna :fox: prawa fizyki, jak ruszasz, środek ciężkości przesuwa się do tyłu a co za tym idzie przód unosi się do góry, więc wtedy negatyw na pewno się zmniejszy. Przynajmniej ja tak to rozumiem.



Tak właśnie jest, tylko nie wiem jak duże jest to zjawisko :yes:

Zakupiony komplet zimóweczek 195/50/15 Fulda Cristal Supremo :ok:
_________________
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 01 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 9 Lis 2009, 20:06   

Masz moze oznaczenie tych koncowek wahaczy z RST?? jakis numer katalogowy albo kto to robi w zamienniku, czy tylko oryginal??
_________________

 
 
 
Marek 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 493
Skąd: Gliwice
Wysłany: 9 Lis 2009, 21:36   

Z tego co wypatrzylem w intercarsie to tylko 2 firmy spełniają wymagania, MOOG i Deplhi. Z tym że z MOOG'a nie wszystkie, niektóre nie robią negatywu...
MOOG:
FD-WP-0587 FD-WP-0587 252,77 zł 0
Deplhi:
TC717 TC717 235,08 zł 0
TC718 TC718 235,08 zł 0

Oczywiście jeśli można ufac zdjęciom, nr ze sworzni i wahaczy spiszę jutro bo będę dłubał w zawiasie.
_________________
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 01 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 9 Lis 2009, 21:52   

No wlasnie tak zerkalem w swoj katalog to nic nie posiada juz IC w ofercie... a cene jaka ja mam na te MOOG- to 196,54zl, delphi 183zl i Febi jeszcze byl za 156zl szt.
Jesli mozesz to chetnie bym sobie zapisal oznaczenie tej koncowki bo moze by sie znalazla odpowiednia w koncu. :)
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Regulamin Forum Fiesta Klub Polska
Ważne-przeczytaj koniecznie!
Rasta Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 22 Lut 2006, 23:34
Rasta
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Polityka cookies na stronie i forum Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 24 Mar 2013, 16:04
trzeci
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Statut Stowarzyszenia Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 15 Sty 2009, 12:44
trzeci
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 13:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 16:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.