Awaria, proszę o adres zakładu |
Autor |
Wiadomość |
maciek1024 [Usunięty]
|
Wysłany: 1 Paź 2008, 12:48 Awaria, proszę o adres zakładu
|
|
|
Poszedł pasek rozrządu w Fordzie Fiesta 1.8d 97r.
cos stukało w silniku (bardzo) przez ok. 2 km. potem auto stanęło i tyle co zdiagnozowałem to pęknięty pasek rozrządu,
co mogło stać się w silniku, ile może wynieść kompleksowa naprawa.... czy może lepiej kupić silnik ?
proszę o namiary na tani zakład w Krakowie (może być kilka propozycji)
ps. wyprzedzając dyskusję... autem jechała żona i nie zatrzymała się w porę ;-) |
|
|
|
 |
Miły

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Wiek: 39 Dołączył: 25 Lis 2007 Posty: 2084 Skąd: Gostyń/PGS RFxx
|
Wysłany: 1 Paź 2008, 12:51
|
|
|
no więc tak... miałem niedawno dokładnie to samo... nie podam ci adresu zakładu ale powiem co było... rozbrałem głowicę i wyglądało wszystko ok. wymieniłem uszczelniacze kół zębatych (olej na pasek się dostawał i dlatego pękł), założyłem pasek i cóż... próba... odpalił... jednak coś tam w silniku "cyka" i nie mam pojęcia ani mechanik co to może być... auto nie straciło na "mocy" nadal jeździ jak jeździło... więc jak masz szczęście to będzie tak jak u mnie - jeśli nie - skutków może być tysiące z wymianą silnika włącznie gdyż nie opłaci się go naprawiać... |
_________________ Była Fiesta MK3 1.8D "Złomek"
Jest Opel Vectra B 2.0 16V "Czerwona Viki" |
|
|
|
 |
Fordon

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 40 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 1 Paź 2008, 15:13
|
|
|
Miły napisał/a: | no więc tak... miałem niedawno dokładnie to samo... nie podam ci adresu zakładu ale powiem co było... rozbrałem głowicę i wyglądało wszystko ok. wymieniłem uszczelniacze kół zębatych (olej na pasek się dostawał i dlatego pękł), założyłem pasek i cóż... próba... odpalił... jednak coś tam w silniku "cyka" i nie mam pojęcia ani mechanik co to może być... auto nie straciło na "mocy" nadal jeździ jak jeździło... więc jak masz szczęście to będzie tak jak u mnie - jeśli nie - skutków może być tysiące z wymianą silnika włącznie gdyż nie opłaci się go naprawiać... |
:yyy: Brak mi slow...
maciek1024
Wiesz ze dobry kpl. rozrzad do 1.8D to 600zl tj. 2 paski, rolka prowadzaca, 2 napinacze, no i do tego mozna dodac pompe wody jak ma luzy poosiowe czyli kolejne 200zl, + uszczelka pod glowice, bo nalezy zdjac ja za kazdym razem jak cos takiego sie stanie i w najlepszym przypadku skonczy sie na wymianie 2 prowadnic i 2 zaworow (przyklad z fiesty 1.8D ktora zgasla na wolnych obrotach) a w najgorszyn przypadku konczy sie na wymianie silnika.
Przyklad rozrzadu, w MK4 bedzia inne napinacze
A to przyklad co dzieje sie w 1.8D z rozrzadem jak strzeli podczas jazdy, a steple od zaworow sa na wszystkich garach = wymiana silnika. |
_________________
 |
|
|
|
 |
borgolot [Usunięty]
|
Wysłany: 1 Paź 2008, 16:16
|
|
|
Chyba lepiej kupić silnik.
Sprawdź tu ile będzie kosztować ew. robota. Za kompletną wymianę hamulców wzięli 680 PLN z częsciami. Taniej nie znalazłem w Nowej Hucie (dalej nie szukałem)
adres wysyłąm na PW |
|
|
|
 |
Miły

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Wiek: 39 Dołączył: 25 Lis 2007 Posty: 2084 Skąd: Gostyń/PGS RFxx
|
Wysłany: 1 Paź 2008, 23:04
|
|
|
ja za wymiane uszczelniaczy, rozrządu i przeglądu dokładnego przez mechanika dałem 500 zł więc nie jest źle... |
_________________ Była Fiesta MK3 1.8D "Złomek"
Jest Opel Vectra B 2.0 16V "Czerwona Viki" |
|
|
|
 |
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.