Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Jakie jest minimalne prawidłowe ćisnienie spręzu w Dislu?
Autor Wiadomość
megabajt 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: FX
Silnik: 1.8D/60KM
Dołączył: 07 Lip 2008
Posty: 128
Skąd: Wrocław
Wysłany: 25 Wrz 2008, 00:58   Jakie jest minimalne prawidłowe ćisnienie spręzu w Dislu?

Jakie jest minimalne prawidłowe ćisnienie spręzu w Dislu? Gienek z serwisu diesla najpierw mówił że absolutne minimum dla sprawnego działania silnika to 21 Atmosfer na każdy garnek później, po badaniu powiedział 24 atmosfery i że w zimie silnik może mi nie palić i dlatego fura jest mulasta.Pierwsze dwa gary na zimnym silniku maja po 24 Atmosfery,trzeci garnek ma jakieś 29 oraz czwarty garnek 27 atmosfer.Czy to jest tak źle?Ziomek mnie nastraszył że mogę mieć problem z odpalaniem fury w zimie i żebym zbierał pieniążki na remont kapitalny.Jestem świeżo po przerzuceniu silnika, co prawda poprzedni był bardziej żwawy ale męczyła go bolączka zasłony dymnej więc zmieniłem dla środowiska i wygody kierowców jadących za mną:D Pan w serwisie tak mnie zmartwił tą analizą że z głowy mi umknęło że miał pomierzyć wtryski, po pomiarze Ciśnienia osiadł na laurach.O co chodzi z tym silnikiem?Normalnie mi pali, tyle że jest muł w porównaniu do poprzedniego, czy ta ilość atmosfer jest naprawdę tak tragiczna? Proszę o wyczerpujące wypowiedzi.Co może być tak naprawdę przyczyną że mój nowy silnik jest bardziej mulasty od poprzedniego?!
 
 
 
Seb0l 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Sebastian
Wiek: 38
Dołączył: 17 Maj 2007
Posty: 83
Skąd: SMY ....
Wysłany: 25 Wrz 2008, 20:26   

a skąd wiesz ile Twój "nowy" silnik ma przejechane km? I jak go ktoś traktował? Może wystarczy regulacja pompy, przestawienie kąta wtrysku, podkręcenie dawki żeby odzyskał trochę mocy. Może EGR zaślepić? Filtry.. Dużo możliwości.
Chyba nawet na forum gdzieś pisze że od 28 do 32 atmosfer to jest ciśnienie sprężania sprawnego silnika. Wydaje mi się że to, iż masz trochę niższe ciśnienie sprężania (27) nie jest tak niepokojące jak różnice pomiędzy poszczególnymi cylindrami.. ktoś pisał że nie może być większej różnicy jak 1-2 atmosfery pomiędzy cylindrami..
 
 
 
megabajt 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: FX
Silnik: 1.8D/60KM
Dołączył: 07 Lip 2008
Posty: 128
Skąd: Wrocław
Wysłany: 26 Wrz 2008, 01:19   

28-32 to nominalne dla nowego silnika qrwa rzesz!Nowy z fabryki!Jak łapa już dotknie to na pewno nie ma nominalnego;]Filtry wsio wyjebałem, pan Wieniu zrobił mi jeno wydruk kompresji i nie raczył tykac pompy ni wtrysków i wsio za jedyne qrwa 80zł.Silnik jest od KrystianA
http://www.fiestaklubpols...er=asc&start=20

Wtryski mam zamiar przejebać ze starego furaka.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: Kto jest z Wrocławia ? Dolnegośląska ?
Ilu nas jest ? Wpisz się !
Piter Grupa Wrocław - Frakcja Dolnośląska 75 9 Sty 2016, 10:57
roch57
Brak nowych postów Przyklejony: Koło dwumasowe - jest czy nie ma? Wątek zbiorczy
Brak pewności co masz w swojej MK6? Pytaj tutaj.
medrek Mechanika ogólna 17 18 Lip 2021, 10:46
ttomek71
Brak nowych postów [MK4]Jakie powinno być prawidłowe ciśnienie w kołach?
kosa006 Hyde-Park 7 24 Lis 2014, 22:10
Parzych
Brak nowych postów [Ogólny] Prawidłowe ładowanie?
Rarros Elektryka 2 29 Lut 2012, 21:19
Rarros
Brak nowych postów Prawidłowe złożenie tylnego amortyzatora.
over52 Mechanika ogólna 9 6 Wrz 2016, 20:07
Mizer 59


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.