Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] Wchodzenie na obroty
Autor Wiadomość
kzr1983
[Usunięty]

Wysłany: 27 Paź 2008, 18:09   [MK3] Wchodzenie na obroty

Witam. Problem dotyczy wchodzeniu na wysokie obroty. Gdy chcę przyśpieszyć, to przy ok. 3500 obr. silnik (choć nie zawsze) traci moc i pracuje jakby na 2 cylindrach a wskazówka obrotomierza spada mi do 0 obr. Po chwili wszystko wraca do normy, ale gdy znów chcę szybciej przyśpieszyć sytuacja się powtarza. Dodam że gdy jeżdżę spokojnie, nie przekraczając 3000 obr. wszystko jest ok. Miał ktoś podobny problem??
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 27 Paź 2008, 18:11   

Gdzieś masz zwarcie lub dokładniej przebicie w instalacji silnika zapewne w układzie zapłonowym.
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
kzr1983
[Usunięty]

Wysłany: 27 Paź 2008, 18:21   

Kable i świece zmieniłem. Co jeszcze może być do zmiany????
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 27 Paź 2008, 19:06   

W instalacji niskiego napięcia raczej, jeśli sama cewka i kable do niej sa OK to może EEC?
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
kzr1983
[Usunięty]

Wysłany: 28 Paź 2008, 03:39   

Sorry, ale jestem kompletnym laikiem_ co to jest EEC?? :ups:
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 28 Paź 2008, 15:05   

EEC albo ESC już sam nie wiem, to taka puszka do której wchodzi dużo kabelków i wężyk :) - steruje zapłonem, gdzieś w okolicy lewarka pod maską jest,,, podpisane więc łatwo znaleźć.

[ Dodano: Wto Paź 28, 2008 15:07 ]
E, zaraz,,, 1,6i ... to nie wiem gdzie ta puszka jest, w 1,1 jest w komorze silnika na ściance pod szybą, w 1,1i pod schowkiem w kabinie (jak pamiętam) a gdzie siedzi w 1,6i to nie wiem,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
kzr1983
[Usunięty]

Wysłany: 29 Paź 2008, 03:52   

Ok posprawdzam. Dzięki
 
 
Krawiec 


Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: RST
Silnik: Inny
Wiek: 35
Dołączył: 15 Sty 2008
Posty: 352
Skąd: Kraków
Wysłany: 29 Paź 2008, 09:42   

sprawdz jeszcze układ wtryskiwaczy.
_________________
Nierdzewne układy wydechowe, diagnostyka, chiptuning:
www.inotec.com.pl
www.facebook.com/inotec
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 29 Paź 2008, 10:44   

Jak by było coś z paliwem to by mu na pracującym silniku obrotek nie spadał do "0",,, coś jest z zapłonem/elektryką wybitnie,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
start 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 21
Skąd: Gieczno
Wysłany: 29 Paź 2008, 10:47   

SPRAWDZ:
1. CZOJNIK POLOZENIA WALU (JEST PADNIETY ALBO COS Z WTYCZKA)
2. CPP
3. SONDE (TEGO AKURAT NIE JESTEM PEWNY) MI TAK SIE DZIALO PRZY 80KM/H I DUZO PALIL
4. SWIECE
MI SIE WYDAJE ZE COS Z TEGO
 
 
kllimek 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 20 Cze 2008
Posty: 64
Skąd: LB
Wysłany: 29 Paź 2008, 12:26   

A gdzie jestt ten CZOJNIK POLOZENIA WALU w silniku 1.4?? Bo mam podobny problem ;-|
_________________
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 29 Paź 2008, 15:39   

CZOJNIK POLOZENIA WALU zczytuje z koła zamachowego więc jest gdzieś na łączeniu silnika ze skrzynią (2 przewodowa wtyczka jak pamiętam)
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
kzr1983
[Usunięty]

Wysłany: 30 Paź 2008, 13:53   

Ok. Posprawdzam wszystko i napisze czy sie poprawiło :)

[ Dodano: Pią Paź 31, 2008 14:44 ]
Kurde, znalazłem jakiś kabelek ze zdartą izolacją . Zaizolowałem go i jak na razie wszystko hula jak powinno :) :):) Chyba że tylko chwilowo...... Pojeżdżę , potestuje i napisze czy to ten kabelek był
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.