[MK3] Wchodzenie na obroty |
Autor |
Wiadomość |
kzr1983 [Usunięty]
|
Wysłany: 27 Paź 2008, 18:09 [MK3] Wchodzenie na obroty
|
|
|
Witam. Problem dotyczy wchodzeniu na wysokie obroty. Gdy chcę przyśpieszyć, to przy ok. 3500 obr. silnik (choć nie zawsze) traci moc i pracuje jakby na 2 cylindrach a wskazówka obrotomierza spada mi do 0 obr. Po chwili wszystko wraca do normy, ale gdy znów chcę szybciej przyśpieszyć sytuacja się powtarza. Dodam że gdy jeżdżę spokojnie, nie przekraczając 3000 obr. wszystko jest ok. Miał ktoś podobny problem?? |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 27 Paź 2008, 18:11
|
|
|
Gdzieś masz zwarcie lub dokładniej przebicie w instalacji silnika zapewne w układzie zapłonowym. |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
kzr1983 [Usunięty]
|
Wysłany: 27 Paź 2008, 18:21
|
|
|
Kable i świece zmieniłem. Co jeszcze może być do zmiany???? |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 27 Paź 2008, 19:06
|
|
|
W instalacji niskiego napięcia raczej, jeśli sama cewka i kable do niej sa OK to może EEC? |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
kzr1983 [Usunięty]
|
Wysłany: 28 Paź 2008, 03:39
|
|
|
Sorry, ale jestem kompletnym laikiem_ co to jest EEC?? |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 28 Paź 2008, 15:05
|
|
|
EEC albo ESC już sam nie wiem, to taka puszka do której wchodzi dużo kabelków i wężyk - steruje zapłonem, gdzieś w okolicy lewarka pod maską jest,,, podpisane więc łatwo znaleźć.
[ Dodano: Wto Paź 28, 2008 15:07 ]
E, zaraz,,, 1,6i ... to nie wiem gdzie ta puszka jest, w 1,1 jest w komorze silnika na ściance pod szybą, w 1,1i pod schowkiem w kabinie (jak pamiętam) a gdzie siedzi w 1,6i to nie wiem,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
kzr1983 [Usunięty]
|
Wysłany: 29 Paź 2008, 03:52
|
|
|
Ok posprawdzam. Dzięki |
|
|
|
|
Krawiec
Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: RST
Silnik: Inny
Wiek: 35 Dołączył: 15 Sty 2008 Posty: 352 Skąd: Kraków
|
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 29 Paź 2008, 10:44
|
|
|
Jak by było coś z paliwem to by mu na pracującym silniku obrotek nie spadał do "0",,, coś jest z zapłonem/elektryką wybitnie,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
start
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 21 Sie 2008 Posty: 21 Skąd: Gieczno
|
Wysłany: 29 Paź 2008, 10:47
|
|
|
SPRAWDZ:
1. CZOJNIK POLOZENIA WALU (JEST PADNIETY ALBO COS Z WTYCZKA)
2. CPP
3. SONDE (TEGO AKURAT NIE JESTEM PEWNY) MI TAK SIE DZIALO PRZY 80KM/H I DUZO PALIL
4. SWIECE
MI SIE WYDAJE ZE COS Z TEGO |
|
|
|
|
kllimek
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 20 Cze 2008 Posty: 64 Skąd: LB
|
Wysłany: 29 Paź 2008, 12:26
|
|
|
A gdzie jestt ten CZOJNIK POLOZENIA WALU w silniku 1.4?? Bo mam podobny problem |
_________________ |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 29 Paź 2008, 15:39
|
|
|
CZOJNIK POLOZENIA WALU zczytuje z koła zamachowego więc jest gdzieś na łączeniu silnika ze skrzynią (2 przewodowa wtyczka jak pamiętam) |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
kzr1983 [Usunięty]
|
Wysłany: 30 Paź 2008, 13:53
|
|
|
Ok. Posprawdzam wszystko i napisze czy sie poprawiło
[ Dodano: Pią Paź 31, 2008 14:44 ]
Kurde, znalazłem jakiś kabelek ze zdartą izolacją . Zaizolowałem go i jak na razie wszystko hula jak powinno :):) Chyba że tylko chwilowo...... Pojeżdżę , potestuje i napisze czy to ten kabelek był |
|
|
|
|
|