Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] Koszt SWAP-a z 1.1/1.3 na 1.25 16V zetec
Autor Wiadomość
Dawidoff4 
Klubowicz

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Dawid
Wiek: 42
Dołączył: 05 Kwi 2009
Posty: 307
Skąd: Rakoniewice
Wysłany: 1 Gru 2009, 23:32   [MK3] Koszt SWAP-a z 1.1/1.3 na 1.25 16V zetec

W zeszłym tygodniu maiłem dosyć poważną kolizję moją Fiestą Mk4 1.2 16V.
Tak się zastanawiam czy aby warto ją naprawiać??
No i tutaj przyszedł do głowy pomysł - kupić MK3 z uszkodzonym silnikiem 1.1 czy 1.3 albo w ogóle bez silnika z papierami 1.1 i swap 1.2 zetec na wczesną wiosnę 2010.
Tematy swapa w MK3 przeszukałem ale o przeszczepie 1.2 16V nic nie znalazłem (chyba że źle szukałem :-P )
_________________
były Fiesty (5x MK3, 3x MK4, 1x MK5) i Puma :taaa:
był Citroen Saxo
był Fiat 126P
był Nissan Micra K11 SuperS
był VW Polo 6N2 GTI
był Seat Arosa
jest Kia Ceed II Kombi
 
 
 
dday 


Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: Classic
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 44
Dołączył: 29 Gru 2004
Posty: 390
Skąd: wawa-anin
Wysłany: 1 Gru 2009, 23:47   Re: Koszt SWAP-a z 1.1/1.3 na 1.25 16V zetec

Dawidoff4 napisał/a:

Tematy swapa w MK3 przeszukałem ale o przeszczepie 1.2 16V nic nie znalazłem (chyba że źle szukałem :-P )

bo jeszcze nikt się tego nie podjął - ale trzymam za Ciebie kciuki - przecieraj szlaki :ok:
_________________
 
 
 
wwwojtek1 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Wojtek
Wiek: 42
Dołączył: 09 Lut 2009
Posty: 36
Skąd: Wyry
Wysłany: 2 Gru 2009, 07:35   

W MK4 montowane były silniki 1.3 takie same jak w MK3. W związku z tym skoro w obu modelach był ten sam silnik, to może 1.25 16V da się wrzucić do MK3 1.3?

Pewnie moje myślenie jest błędne, ale taka mi się nasunęła analogia :)

Życzę powodzenia, bo temat ciekawy i ambitny!
_________________
Ford Focus II 1.6 16V 100KM
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 38
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 2 Gru 2009, 07:52   

wwwojtek1, konstrukcyjnie hcs i endura rzeczywiście są podobne, ale osprzęt i mocowania są całkiem inne :|
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
wwwojtek1 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Wojtek
Wiek: 42
Dołączył: 09 Lut 2009
Posty: 36
Skąd: Wyry
Wysłany: 2 Gru 2009, 08:00   

A jakby kolega Dawidoff4 rozglądnął się za dobrą budą od MK4 bez motoru?
Wiem że swap kusi, bo to wyzwanie i ciekawy projekt, ale jak okaże się niemożliwy ?
_________________
Ford Focus II 1.6 16V 100KM
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Kolektor plastikowy do naszych Zetec'ów
pytania, odpowiedzi, realcja z montażu kolekotra plastikowego do zeteca
luk-90 Tuning mechaniczny 28 10 Maj 2016, 07:35
Nesor
Brak nowych postów Przyklejony: Zetec 1.6/1.8/2.0 Silver Top N/A
Ad@mus Tuning mechaniczny 24 18 Lis 2013, 21:23
Peedro
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Zetec i 4 przepustnice
Piesek Tuning mechaniczny 24 19 Sty 2009, 14:53
Gość
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: FAQ - przepływka z Mondeo 2.0 w Zetec-u 1.8
TomeX500 Tuning mechaniczny 4 12 Lip 2011, 08:55
PumaRST


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.