Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: Freeman
25 Wrz 2013, 15:53
[MK3] Fiesta RST-D Stealth
Autor Wiadomość
kamil wolski 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 1416
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 5 Maj 2010, 13:48   

Done. Wszystko co miałem w planach zrobiłem pod blokiem. Jeszcze pewnie ruszę i inne kable w jakiś ciepły działkowi weekend, ale pod blokiem wystarczy. Auto odpala, gaśnie po wyjęciu kluczyka, więc wszystko jest ok. Zrobiłem jakieś 30km celem testów i jest wszystko ok z pompą. O dziwo przy okazji zabawy z kablami przypadkiem wyeliminowałem problem o którym kiedyś pisałem - masa radia. Już nie mruga/przygasa podczas większego poboru (bas + głośność) jak to było do tej pory.
_________________
było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm
 
 
Rkalitka 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Roman
Wiek: 37
Dołączył: 16 Sty 2008
Posty: 1615
Skąd: Perkowo
Wysłany: 6 Maj 2010, 11:48   

No i dobrze, że ogarnąłeś kabelki od "życia" auta :)

Ja wczoraj też walczyłem z przewodami ale od rozrusznika - nie lubię kabli ale w najgłupszy możliwy sposób potrafią psuć humor i wprowadzać w błąd co się aktualnie zepsuło(ja wymieniłem 3 rozruszniki zanim doszedłem wczoraj, że to wina gdzieś nie stykających i przegrzewających się kabli :| )
_________________
"Wszyscy wiedzą, że czegoś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to robi."

 
 
 
kamil wolski 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 1416
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 6 Maj 2010, 11:54   

Całe szczęście mamy forum i jest kogo prosić o rady i porady nawet z największymi banałami, inaczej nie dałoby rady, przynajmniej w moim wypadku, nic z tym zrobić, a okazało się że pracy wcale nie aż tak wiele.

Teraz tylko muszę coś wykombinować bo wiosenny coraz bliżej, a Ty masz to serducho coraz mocniejsze i, co gorsza, lżejsze auto... Trzeba coś pomodzić żebym mógł chociaż nawiązać z Tobą jakąś walkę jeśli w ogóle będzie możliwość odbycia próby na prostej.
_________________
było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm
 
 
Rkalitka 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Roman
Wiek: 37
Dołączył: 16 Sty 2008
Posty: 1615
Skąd: Perkowo
Wysłany: 6 Maj 2010, 11:56   

kamil wolski napisał/a:
Teraz tylko muszę coś wykombinować bo wiosenny coraz bliżej, a Ty masz to serducho coraz mocniejsze i, co gorsza, lżejsze auto... Trzeba coś pomodzić żebym mógł chociaż nawiązać z Tobą jakąś walkę jeśli w ogóle będzie możliwość odbycia próby na prostej.


Spokojnie mój Pasztet nie ma szans raczej z Twoją fofi :yes:

Nie jest dopieszczony silnik, IC itd.....ale rywalizacja może być ciekawa z samego punktu podniesienia adrenaliny :yes:
_________________
"Wszyscy wiedzą, że czegoś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to robi."

 
 
 
kamil wolski 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 1416
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 7 Maj 2010, 10:57   

Dowód że Fiesta żyje. Szkoda tylko że tak mało widać ten dym w lusterku :hahaha:
http://www.youtube.com/watch?v=0V6mCixZLXU

[ Dodano: Pią Maj 14, 2010 18:53 ]
Roman, mam dobre wieści i dla Ciebie, ale przede wszystkim dla mnie ;) Coś co miało być ponoć wąskim gardłem, mianowicie pompa paliwowa, okazuje że się że wcale takim wąskim gardłem nie jest. Przed zimą zregenerowane wtryskiwacze, teraz świeżo wymieniony booster i kiedyś już, dawno temu, podniesiona dawka na pompie na maksa i co? I muszę ją zmniejszyć. Booster prawie wkręcony na maksa, a za mną batory straszny. Wynika z tego prosty wniosek. Najwyższa pora pomyśleć o montażu suszareczki która już czeka od dawna...

[ Dodano: Sob Maj 15, 2010 19:18 ]
No i niestety. Dziś schodzę do auta, patrze, a na zderzaku jest buba...


Ktoś cofając uderzył w zderzak i nieco porysował poszerzenie nadkola, lekko pyknął też kierunkowskaz. Przeszedłem się po parkingu i chyba znalazłem winowajcę. Pasują zarówno zniszczenia, kierunek jazdy, więc wygląda na to że to on. Będzie trzeba się przyjacielem zająć.


Poza tym pogoda nie rozpieszcza, więc za wiele nie można było podziałać przy autku, ale powoli zaczynam przebudowę orurowania pod maską celem zmieszczenia "something new" ;) Dzisiaj skończyło się jedynie na montażu nowego filtra-grzybka i przeniesienie go w optymalne miejsce. Auto złapało nowy oddech, poprawiła się elastyczność a dźwięk zasysania powietrza przez grzybka słychać w środku jakby lądował odrzutowiec...
_________________
było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm
 
 
sudoMK4 


Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Flair
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Adrian
Wiek: 34
Dołączył: 26 Lip 2008
Posty: 282
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 15 Maj 2010, 19:40   

uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu ale urwał
_________________
http://www.fiestaklubpols...der=asc&start=0


 
 
 
DemptD 
Moderator


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Trend
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Jacek
Wiek: 34
Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 2231
Skąd: Piekary Śląskie
Wysłany: 15 Maj 2010, 20:20   

dostaniesz dozywotni zapas nalesnikow gy
_________________
...you're right your car is better, but it doesn't have a soul...
Czerwono-czarna®
 
 
 
kamil wolski 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 1416
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 15 Maj 2010, 20:29   

Obłoże auto całe dookoła żeby nie było widać. Całe szczęście lusterko się złożyło a nie pękło, bo nie będę kurde lewego lusterka wymieniał co 3 m-ce :P
_________________
było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm
 
 
Rkalitka 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Roman
Wiek: 37
Dołączył: 16 Sty 2008
Posty: 1615
Skąd: Perkowo
Wysłany: 15 Maj 2010, 20:39   

No Kamil nieźle potraktowali Twojego fofka :|

Co do nowej turbawki to jaką masz i jak zamierzasz ją założyć??

Nie boisz się o silnik itd..??
_________________
"Wszyscy wiedzą, że czegoś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to robi."

 
 
 
Racer 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: adam
Wiek: 39
Dołączył: 03 Lis 2009
Posty: 1
Skąd: Lądek-Zdrój
Wysłany: 15 Maj 2010, 22:15   

No to dziad naleśnikowy ;-( tak potraktować ślicznotkę... matizem nikt umiejący jeździć się nie wozi :1xf:
_________________
Kupie xr2i
 
 
kamil wolski 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 1416
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 15 Maj 2010, 22:40   

Roman, nie zapeszajmy. Drobnymi kroczkami dojdziemy i do tego tematu.

Filtr świeży założony a auto mimo to mocno kopci. Jeśli pogoda pozwoli jutro zabieram się za dawki na pompie, trzeba to trochę zmniejszyć, bo batory z wydechu przy 140km/h i pełnym booście to nie do końca pożądany efekt.
_________________
było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm
 
 
Rkalitka 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Roman
Wiek: 37
Dołączył: 16 Sty 2008
Posty: 1615
Skąd: Perkowo
Wysłany: 16 Maj 2010, 22:02   

I co ogarnąłeś coś dzisiaj z dawkami paliwa??

co będziesz robił z układem chłodzenia przed założeniem większej turbiny??
_________________
"Wszyscy wiedzą, że czegoś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to robi."

 
 
 
kamil wolski 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 1416
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 16 Maj 2010, 22:12   

Dziś się nie udało, pogoda nie za bardzo rozpieszczała na robotę pod chmurką, więc póki co zaopatrzyłem się jedynie w potrzebne klucze i czekam na przyszły weekend i będziemy kręcić dawki. Póki co skręciłem boosterem dawki na maksa by zobaczyć jak auto będzie pracowało w niższych obrotach na małych dawkach (przy maksymalnie wciśniętym gazie kopce nadal strasznie) i jest poprawa bardzo odczuwalna, przynajmniej subiektywnie. Plan jest taki by w najbliższym czasie ogarnąć dawki na pompie i gdy już będę "zadowolony" z efektów jezdnych, ciśnienia doładowania i zadymienia w lusterku podjechać jeszcze raz na hamownię. Ostatnio Fiesta była z lejącymi wtryskami i dawkami maksymalnymi, co się okazuje, wcale nie było najlepszym wyjściem.

Jeśli chodzi o układ chłodzenia. Na początek chce sprawdzić jak będzie wyglądała sprawa temperatury przy bardziej poprawnie ustawionych dawkach. Dziś co prawda chłodny dzień, ale około godzinkę jeździłem po mieście w ramach "testów" i auto się nie zagrzało ani razu, co w porównaniu zachowaniem się wskaźnika temperatury silnika przy przelanym aucie jest ogromną zmianą pozytywną. Jak wiesz, wystarczy 2x pojechać na maksa i czerwone pole wita - dziś nie było takiego problemu w ogóle.

Jeśli pomimo poprawnej dawki auto będzie się grzało, będę myślał dalej. Na pewno rozważam próbę upchnięcia dwóch coolerów na chłodnicę zamiast fabrycznego który to zajmuje tylko jej połowę. W grę wchodzi również doprowadzenie większej ilości powietrza na chłodnicę poprzez zamontowanie lekkiej maski bez zamka i nieco ściętej od frontu jak to nie raz widziałem w projektach wyspiarzy. Zawsze pozostaje kwestia znalezienia innej chłodnicy, jednak tutaj nie wiele pola do popisu pozostało.

Ale jak zawsze mówię, plany są, rozległe i sprecyzowane. Kwestia tylko kasy...

[ Dodano: Czw Cze 10, 2010 20:48 ]
W przyszłym tygodniu prawdopodobnie auto pojedzie na kilka kuracji. M.in. czeka Fieste wymiana hamulców, łożyska przedniego prawego, jakiejś gumki/gumek na przegubach. Poza tym dopiero wtedy zaglądnę do tej pompy, bo ostatnio miałem urwanie głowy i nawet nie było kiedy włożyć rąk do dawek maksymalnych a też nie chce robić nic na hop-siup tym bardziej że się dopiero uczę. W planach jest również poprawianie lakieru po zimie, szczególnie w okolicach progów, gdzie ciągle haczyłem o różne bryłki lodu i się podrapał, ale nie tylko. Oczywiście takich bzdetów jak wymiana silniczka spryskiwaczy po wyrwaniu go na zakręcie nie ma co pisać.

Jeśli chodzi o hamulce, po wielu pytaniach, rozmowach i debatach doszedłem do wniosku że zaryzykuję zestaw Mikoda GT + klocki Ferodo Premier. Znajomy ma, jeździ, męczy taki zestaw i nic się nie dzieję, więc mam nadzieję że i również u mnie tak to będzie wyglądało, a że przy okazji są piękne...
_________________
było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm
 
 
Arkadius 


Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Inna
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Arek
Wiek: 34
Dołączył: 17 Lip 2006
Posty: 637
Skąd: Sępólno Kraj.
Wysłany: 10 Cze 2010, 20:25   

Jak prawdopodobnie? :devil:

A 2 wentylatory? eee zbędny gadżet...
_________________
Renault Vel Satis 2.0 16V Turbo 05"
Renault Safrane 2.5 20V 99" - SOLD
Ford Fiesta MKIV 1.25 16V 97"[/b]
Blue Fiesta xr1800 - SOLD
 
 
 
Rkalitka 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Roman
Wiek: 37
Dołączył: 16 Sty 2008
Posty: 1615
Skąd: Perkowo
Wysłany: 10 Cze 2010, 21:54   

Fajnie, fajnie - coraz więcej osób kupuje Mikody i to dobrze, bo będą opinie co to za tarcze są :yes:

Opisz wrażenia z hamowania o ile lepsze są od serii
_________________
"Wszyscy wiedzą, że czegoś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to robi."

 
 
 
kamil wolski 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 1416
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 10 Cze 2010, 21:55   

Spoko, najpierw montaż, potem dotarcie, potem testy ;) .
_________________
było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm
 
 
Piter 
Ninja TEAM




Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 3843
Skąd: Wrocław
Wysłany: 10 Cze 2010, 22:01   

Co do hamulców to spokojnie wystarcza. Głównym problemem w hamulcach fiest nie są tarcze tylko płyn i przewody elastyczne.
Ja jeżdżę na ORI zestawie. Tarcze Brembo + klocki Ferodo + nowy DOT4 i nie brakowało mi hamulców nawet na Torze Poznań!
_________________
MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA :V:
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ...
 
 
 
Ad@mus 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1832
Skąd: Orzesze SMI
Wysłany: 11 Cze 2010, 07:54   

kamil wolski, ile dales za zestawik??
_________________

Dwu litrowa bestia zwana Ulepem
 
 
 
kamil wolski 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 1416
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 11 Cze 2010, 08:20   

Bodajże 103 za tarcze plus klocki 80 czy 90.

[ Dodano: Sob Cze 12, 2010 21:55 ]
Dzisiaj miałem 10h randkę z Fiestą. Robiłem delikatne poprawki lakieru, ale niestety, niepogoda troche pokrzyżowała plany i nie zdążyłem ogarnąć tego w 100% tak jak chciałem. Tak czy owak, póki co z grubsza lakier poprawiony, i nieco zmieniony.


_________________
było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm
 
 
Arkadius 


Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Inna
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Arek
Wiek: 34
Dołączył: 17 Lip 2006
Posty: 637
Skąd: Sępólno Kraj.
Wysłany: 19 Cze 2010, 20:56   

A więc tak. Dzisiaj o 13 zawitał u mnie Kamil, więc zabrałem się do roboty i... No właśnie i tutaj kilka prywatnych spostrzeżeń.

1. Robiąc zawieszenie z przodu na "xr2i" pamiętajmy że przy zmianie amortyzatorów trzeba się zaopatrzyć w mocowanie przewodu hamulcowego żeby wesoło nie latał na prawo i lewo bo już dużo do tragedii nie brakowało bo się prawie przetarł... opaski plastikowe są do pierwszej zimy potem pękają... więc nie mocujemy ich przy pomocy opasek.

2. Trytrytki again. Opaski plastikowe nie zastępują ori opasek na przeguby. Pękają oraz niewystarczająco trzymają gumę na przegubie co powoduje wypadanie smaru gdzie się da... oraz może doprowadzić do uszkodzenia przegubu, ponieważ prawie cały smar z przegubu wycisnął się na połączeniu przez niezbyt ściskającą opaskę plastikową. Drugiej już nie było sama odpadła...

3. Opaska ślimakowa służy do montażu połączeń stałych a nie montuje się jej na osłonie przegubu wewnętrznego bo jest łatwiej założyć chociaż dojście jest świetne.


A więc tak Mikody założone. Nowe osłony przegubów Lobro i nowiutkie przewody hamulcowe na pewno poprawią bezpieczeństwo i zadbają o układ napędowy RST-D.

Następna wizyta comming soon :)
_________________
Renault Vel Satis 2.0 16V Turbo 05"
Renault Safrane 2.5 20V 99" - SOLD
Ford Fiesta MKIV 1.25 16V 97"[/b]
Blue Fiesta xr1800 - SOLD
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Regulamin Forum Fiesta Klub Polska
Ważne-przeczytaj koniecznie!
Rasta Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 22 Lut 2006, 23:34
Rasta
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Polityka cookies na stronie i forum Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 24 Mar 2013, 16:04
trzeci
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Statut Stowarzyszenia Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 15 Sty 2009, 12:44
trzeci
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 13:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 16:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.