Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: van
9 Lut 2012, 21:55
Oryginalna Mk1 XR2 1982 by MikeB4
Autor Wiadomość
Parzych 
Prince of Biłgoraj 2012





Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 8085
Skąd: WawaTeam/Praga
Wysłany: 20 Kwi 2009, 03:14   

MikeB4 napisał/a:
No to czekam aż będzie 4- ta strona ;-)
Nie ściemniaj, bo nie tylko ja czekam na ciąg dalszy :fox:
Masz czwartą stronę i dawaj dalsze relacje old
_________________
BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 
 
MikeB4 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/84KM
Dołączył: 22 Sie 2004
Posty: 226
Skąd: Katowice
Wysłany: 20 Kwi 2009, 04:07   

A Ty co ? Spać nie możesz ??

Dobra - więc ostatniego dnia WRZEŚNIA 2004 ;-) ostatni raz Fiesta zajechała o własnych siłach do blacharki.

Blacharka była faktem nieuniknionym - plan był szybki ponieważ to było , zaznaczam BYŁO ... moje auto do jazdy codzień - a , że dziennie robiło około 50-100 km to bez auta ciężko.

Na początek zorganizowałem parę elementów jak :

podłoga przednia P+L
progi P+L

reperaturki nadkoli tył P+L
błotniki przednie P+L

a także klapa tylna , drzwi w ładnym stanie (3szt)

(w międzyczasie wyszły jeszcze progi wewnętrzne, tylny pas, przedni pas :rotfl: )




Zwróćcie uwagę na datę 29 września 2004 (po sesji) - żeby zepsuć niespodziankę dodam , że pod koniec lutego auto było pospawane (sesja w trakcie) , w marcu stało z przymierzonymi drzwiami , w kwietniu z błotnikami i przednim pasem - a od maja odczyszczałem spód z rdzy - od czerwca były wakacje , w październiku pierwsze szpachle i podkład na podłodze - maty wygłuszające i w listopadzie pomalowana wewnątrz już na kolor.

Przez zimę 05/06 nastąpiło wielkie szpachlowanie i remont silnika .... W kwietniu 2006 nadwozie stało już w podkładzie - a kolejka u lakiernika czekała.

26 kwietnia 2006 auto odjechało do lakiernika - wróciło 27 czerwca ... idealne ...

W tym czasie trwały prace nad silnikiem i innymi duperelami ...

W lipcu 2006 auto już miało wiązkę , podsufitkę , szyby przód + tył , nagrzewnicę a 22 lipca już miało silnik pod maską ... 27 hamulce, spoilerek, lampy tylne , zbiorniczki, zderzaki

W pazdzierniku 2006 już wyglądała jak kompletne auto na góra 3 tygodnie roboty ...

WYGLĄDAŁO ... a pozostało kilka dziwnych problemów i innych okoliczności które wstrzymały wyjazd autem z garażu do maja 2008 !!!!!!

Tak więc wrzesnień 2004- maj 2008 - 3,5 roku prac ... choć w sumie 2007 przestany w garazu ;-)

[ Dodano: Pon Kwi 20, 2009 04:19 ]
Na początku kilka dni pazdziernika 2004 -

STRIPTEASE ;-)











Pod maską troche przejrzało





Ta podłoga wydaje się całkiem fajna , prawda ? Ah te pozory ....





Tylne pęknięte nadkole - powód pisków tylnego lewego koła z zakrętach



Bagażnik połatany już kiedyś wcześniej



Stan i "prostota" tylnego pasa pozostawia wiele do życzenia



Podłogi ciąg dalszy




Tak - tu miał się trzymać fotel



Pęknięte nadkole , raz jeszcze



Gdyby nie blacharka zakładkowa blachą ocynkowaną i powlekaną - w dodatku spawarką elektrodową i brak zabezpieczenia progów po tej operacji - może nie byłoby tak źle ...

Jak widzicie takie łaty naspawane na stare progi to sprzedajcie blacharzowi kopa w dup#



Te "spawy" można było odrywać śrubokrętem podważając naspawaną blachę



Tu już z podłogą gorzej ... trzymała ją mata wygłuszająca od góry i żywica z matą szklaną od spodu....




Prawdziwe oblicze podłogi




Przymiarka czegoś optymistycznego

_________________
old Ford never die, they just get harder to find.

 
 
 
odyniec 


Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 38
Dołączył: 07 Sie 2005
Posty: 1610
Skąd: Merzdorf
Wysłany: 20 Kwi 2009, 13:06   

A dalej?!
_________________
Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm)
 
 
 
Maćko 


Model: Ford Fiesta Mk1`83
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/84KM
Imię: Maciek
Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 135
Skąd: Bytom
Wysłany: 20 Kwi 2009, 13:38   

odyniec napisał/a:
A dalej?!


A dalej MikeB się poddał i kupił białą fiestę mk4 ;p
 
 
 
van 
Moderator

Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 42
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 2232
Skąd: Warszawa
Wysłany: 20 Kwi 2009, 14:04   

Maćko napisał/a:
odyniec napisał/a:
A dalej?!


A dalej MikeB się poddał i kupił białą fiestę mk4 ;p
zasną bidula :)
o której wy te posty piszecie :głowąwmur:

Swoją droga blacharka pełną parą zazdroszczę zaplecza
_________________
Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva XC70 i inne
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 20 Kwi 2009, 15:08   

pewnie czeka na kolejna strone zeby wrzucic foty ;)

dobra kronike masz pod ta fieste ;)
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
DziDzia 
vel DziaDzia





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: RS
Silnik: 2.0/16V
Imię: Patrycjusz :)
Wiek: 37
Dołączyła: 27 Lip 2005
Posty: 4172
Skąd: :: DDG ::
Wysłany: 20 Kwi 2009, 15:19   

To pomogę przerzucić stronę, bo też chcę pooglądać :)



pozdro :!:
_________________

Model:MK1 '77 Silnik: 1,1S/35KM
Model:MK5 '00 Silnik: 1,3i/60KM
Romety PONY
Profil Facebook
 
 
 
Peedro 
Klubowicz


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 35
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 3057
Skąd: Mystków
Wysłany: 20 Kwi 2009, 17:22   

DziDzia napisał/a:
To pomogę przerzucić stronę, bo też chcę pooglądać :)


Ja też pomogę :ok: . Swoją drogą ogrom prac i pieniędzy włożonych w kompleksową restaurację tejże mk1 poraża... Żeby wszystkie mk jedyneczki były tak traktowane, czyż nie było by pięknie?
Profil Facebook
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 20 Kwi 2009, 18:45   

odyniec napisał/a:
A dalej?!
W aucie w takim stanie nie ma dalej,,,

[ Dodano: Pon Kwi 20, 2009 18:46 ]
Chociaż to co widziałem ostatnio na podwórku u Mike temu przeczy więc co było potem?!
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
kostek88wjcz 


Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: L
Silnik: RS2000/150KM
Imię: Mariusz
Wiek: 36
Dołączył: 20 Mar 2007
Posty: 488
Skąd: Wojnicz
Wysłany: 20 Kwi 2009, 19:49   

Mike :) dawaj dawaj to ze malo sie odzywamy to nie znaczy ze nie sledizmy tematu :) ... Jak tak patrze na stan twojej podlogi to moja byla prawei nowka ... prawie ;) czekam na cd.
_________________
Fiesta Ruless :)

http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=23925
 
 
MikeB4 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/84KM
Dołączył: 22 Sie 2004
Posty: 226
Skąd: Katowice
Wysłany: 20 Kwi 2009, 20:22   

No no dalej - wczoraj przerobiłem 160 fotek do listopada 2004 ;-)


Podłoga nówka powiadasz ?



To zdjęcie nazywa się .... KWIATUSZEK ;-)



Coraz jakby mniej - za to sterta części za autem rosła



Demontaż i oznaczanie wiązki , żeby wkładało się bezproblemowo




Podłoga nówka



Podłoga pontoNówka



Jedyne zdrowe miejsce - dach przed szybrem



Inne kwiatuszki wychodzące spod żywicy



Którą to żywicą i matami było obłożone całe auto





Kolejna część blacharskich piękności w Polskim wydaniu



Podloga z tyłu - niby nieźle



Ale to tylko zakryta innymi blachami rdza ..



Pod nogami kierowcy łata wspawana z jednego skrawka blachy - w dodatku płaskiej więc dudniło na dziurach i kilka cm wyżej niż fabryczna podłoga....






Śruby od otwierania maski zalaminatowane - łata goni łatę a drzwi to po prostu szczyt artyzmu ...

_________________
old Ford never die, they just get harder to find.

 
 
 
tadzias 


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Imię: Tadek
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 1321
Skąd: Sucha Beskidzka
Wysłany: 20 Kwi 2009, 20:31   

masakra ;/

ciekawe co zobacze jak zaczne sie brac w swojej za blacharke :9:


swoją drogą respect za prace i trudy włożone w MK1
 
 
Darekmk3 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Futura
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Darek
Wiek: 39
Dołączył: 30 Lip 2005
Posty: 917
Skąd: Żory
Wysłany: 20 Kwi 2009, 20:58   

Mike to w ktorym roku z Prestem byli my u Ciebie ? :)

pozdro :)
_________________
mk3 rs1.3&futro 1.6 16v>ess1.6 16v>r19>mk3 1.4klima>a6 1.8t & mietek207d cdn?
www.fiesta-squad.prv.pl
www.fiesta-squad.forum.prv.pl
cos dla grupy jebax teoretix
fiesta rs 1300 w akcji
 
 
 
Peedro 
Klubowicz


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 35
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 3057
Skąd: Mystków
Wysłany: 20 Kwi 2009, 21:14   

tadzias napisał/a:
ciekawe co zobacze jak zaczne sie brac w swojej za blacharke :9:


Drugą stronę? tak zwany przelot :cojest: :-P
_________________
"Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."

Żaba - RIP
Profil Facebook
 
 
 
MikeB4 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/84KM
Dołączył: 22 Sie 2004
Posty: 226
Skąd: Katowice
Wysłany: 20 Kwi 2009, 21:32   

No to dalej :

Silnik wyciągnięty z nadwozia ...








Zerwana poduszka silnika to podobno przypadłość notoryczna - długo nie mogłem kupić nowej :-/



Z drugiej strony poduszka też zerwana



I jeszcze raz zespół napędowy



Mocowanie poduszki skrzyni trochę popracowało blachą naokoło ...



W przednim narożniku komory silnika też buszowała korozja



Po drugiej stronie to samo ... reperaturka przedniego pasa pełna amatorka :-)



Silniczek i dziura na gaźniczek



Troche oleju wyciekało spod różnych uszczelek



A oto powód ślizgania się sprzęgła - nieszczelność powodowała przeciekanie oleju z silnika do skrzyni biegów



Tylny pas












Okolice rury wlewu paliwa i nadkola



i te same z drugiej strony




Dalsze rozgrzebywanie narożników podłogi



Jeszcze kawałek tylnego pasa



Łatka na nadkolu ... z żywicy FUJ ....



A pod nią niewesoło

_________________
old Ford never die, they just get harder to find.

 
 
 
Peedro 
Klubowicz


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 35
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 3057
Skąd: Mystków
Wysłany: 20 Kwi 2009, 21:50   

Ani przez chwilę nie wątpiłeś w tę odbudowę, po kolejnych "odkryciach"? Ja bym się załamał <8>
_________________
"Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."

Żaba - RIP
Profil Facebook
 
 
 
MikeB4 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/84KM
Dołączył: 22 Sie 2004
Posty: 226
Skąd: Katowice
Wysłany: 20 Kwi 2009, 22:08   

Nie ;-)

Nie ma takiego terminu jak : odbudowanie tego auta byłoby niemożliwe .... conajwyżej mogłoby być nieopłacalne ...


No to teraz przechodzimy do działu

HARDCORE


Pod błotnikiem



Na pierwszy rzut oka kilka dziurek



Ale ile było tak naprawdę dziurek w blaszanych częściach ?


















Do tego stanu doprowadził sam śrubokręt - zero użycia szlifierki





Od tego momentu szlifierka poszła w ruch










Tyle trzeba było otworzyć



Żeby zacząć coś dobudowywać



Kolejna niespodzianka







PAMIĘTAJCIE - zanim polepicie jakąś dziurkę żywicą i matą - zastanówcie się 100razy nad tym .... pod tą matę tylko wcieka woda i przyspiesza korozję ...



A tutaj co było pod spodem



cd. okolic prawego kielicha i już dorobione kilka blaszek











Przedni lewy narożnik w miejscu mocowania reflektora zapowiada podobne przeboje z lewą stroną ...



No i zaczyna to już jakoś wyglądać





Tylko jak sobie pomyślę , że ja to auto kiedyś rozpędziłem do 190 kmh albo i więcej to przechodzą mnie ciarki po plecach ... ale dzielna była zawsze i nic się nie urwało :rotfl:
_________________
old Ford never die, they just get harder to find.

 
 
 
Rkalitka 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Roman
Wiek: 37
Dołączył: 16 Sty 2008
Posty: 1615
Skąd: Perkowo
Wysłany: 20 Kwi 2009, 22:18   

ale masakiera!!!! :yyy: :yyy: :yyy:

Ale jak mój brat spawał moją niegdyś to wyglądało podobnie ;-(
_________________
"Wszyscy wiedzą, że czegoś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to robi."

 
 
 
MikeB4 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/84KM
Dołączył: 22 Sie 2004
Posty: 226
Skąd: Katowice
Wysłany: 20 Kwi 2009, 22:30   

Eee tam ....


Zaraz masakra ;-P



To jeszcze troche wrzucę może przeskoczy na 5 stronę ...

Jakieś takie dziwne tylne nadkole




Takie dziwne łatki wokół kielicha - dziś bym to całkiem inaczej zrobił - ale cóż ....



No tu zaczyna wychodzić na ludzi ...




A tu nawet bardzo







Tutaj trzeba było wstawić poprzeczkę - bo jeszcze chwila i by się auto połamało ;-)




No i pierwszy widok na przyszłość









Hmmm co by tu z tym zrobić ?



Może takie coś ?








Ocena przedniego pasa trwała krótko





Tu dziurawo , tam dziurawo - do wymiany ....




Jeszcze taki mały zastrzałek w rogu komory silnika





I chwila zastanowienia nad tym co tu wypłodzić

_________________
old Ford never die, they just get harder to find.

 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 20 Kwi 2009, 22:31   

Mike Twój temat będe dedykował wszystkim , którzy bredzą coś o funkielnówkach kupionych " okazyjnie " gdzieś w polsce , oraz tym , którzy postanawiają robić remąt blacharsko-dekarski w youngtimerach , mówiąc że to pikuś :yes: .

Cieszę się że postanowiłeś opisać bliżej to co przeszedłeś :) to naprawde spory ukłon w kierunku FKP .
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: Opisy techniczne i dane regulacyjne mk1 (bez XR2)
Laskosz Mechanika ogólna 0 23 Mar 2006, 20:20
Laskosz
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK1] Fiesta MK1
Fordy Fiesta I generacji (1976-1983)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:38
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Opisy techniczne i dane regulacyjne mk2 (bez XR2)
Laskosz Mechanika ogólna 2 8 Sty 2011, 12:09
Gurney89
Brak nowych postów Przyklejony: Wszystko o mk1/2
dane, opisy, porady
Laskosz Mechanika ogólna 2 7 Kwi 2010, 20:54
markos2101
Brak nowych postów Przyklejony: [MK1] Fordopedia
encyklopedia elementów z jakich składa się MK1
van Mechanika ogólna 1 25 Cze 2013, 12:00
vegetagt


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.