Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: Freeman
25 Wrz 2013, 16:53
[MK3] - Futura CVH Mikołaja
Autor Wiadomość
mikolaj_r 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Mikołaj
Wiek: 36
Dołączył: 25 Paź 2005
Posty: 397
Skąd: Tychy
Wysłany: 26 Mar 2010, 21:28   

Wiosna przyszła, więc czas na gwint :) Dzisiaj rano auto wyglądało tak:
(założony przód).


Z tyłu zaczeliśmy od montażu rozpórki - na zdjęciu Adamus smaruje mi markerem po aucie:


A tu precyzyjna inżynierska metoda na wykrojenie otworu na rozpórkę w wygłuszeniu:


Wkrótce porządne fotki na całym komplecie :)
 
 
 
Ad@mus 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1832
Skąd: Orzesze SMI
Wysłany: 26 Mar 2010, 21:33   

ty!! nie wiedzialem ze jestem taki zgrabny od tylu :)
szkoda ze nie mam jutro czasu bo pomogl bym znowu :)
ciekawe jest to ze ladna gleba sie pokazala a taczki nie ma, w ogole tragedii nie ma, myslalem ze bedzie beton...
fajna juz jest, a bedzie ... wazne ze rozpurka jest on :)
_________________

Dwu litrowa bestia zwana Ulepem
 
 
 
Piter 
Ninja TEAM




Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 3843
Skąd: Wrocław
Wysłany: 26 Mar 2010, 21:34   

Nie ma pipy! Podstawa to porządny błękitny marker :rotfl:
Przód siedzi idealnje :ok:
_________________
MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA :V:
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ...
 
 
 
Ad@mus 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1832
Skąd: Orzesze SMI
Wysłany: 26 Mar 2010, 21:37   

ano siedzi, ino nadkola trza markerem potraktowac :D
_________________

Dwu litrowa bestia zwana Ulepem
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 26 Mar 2010, 21:47   

Ad@mus napisał/a:
ty!! nie wiedzialem ze jestem taki zgrabny od tylu :)


w Wision Express mają mają prostą odpowiedź dlaczego tak myślisz :yes:

Swoją drogą przód wygląda kozacko :ok:
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 27 Mar 2010, 14:21   

ale to juz skrecone na maxa :>
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
mikolaj_r 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Mikołaj
Wiek: 36
Dołączył: 25 Paź 2005
Posty: 397
Skąd: Tychy
Wysłany: 27 Mar 2010, 17:59   

Daras84 napisał/a:
ale to juz skrecone na maxa :>


Darek nie kuś :D Zostało jeszcze jakieś 7 mm ale do tego musze trochę poprawić nadkola. Tył jak się ułoży to jeszcze kilka mm skręcę żeby wyrównać z przodem. Po pierwszych 5 km mogę powiedzieć że to jeden z lepszych zakupów do tego auta, przód twardy, ale nie jest beton, bardzo fajnie wybiera poprzeczne nierówności. Tył beton :D

Tak to wygląda dziś:


 
 
 
Piter 
Ninja TEAM




Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 3843
Skąd: Wrocław
Wysłany: 27 Mar 2010, 19:31   

Zazdroszczę Ci tego zawiasu :sad:
_________________
MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA :V:
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ...
 
 
 
Ad@mus 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1832
Skąd: Orzesze SMI
Wysłany: 27 Mar 2010, 20:11   

bi - ej- bjudiful :)
rozpierdakiem sie pochwal :)
_________________

Dwu litrowa bestia zwana Ulepem
 
 
 
FiFa 
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Futura
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kamil
Wiek: 35
Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 1118
Skąd: Panki/Cze-wa
Wysłany: 27 Mar 2010, 21:12   

Noo Mikolaj i na glebie to zaczyna wygladac :-) ciekaw jestem jak to spuscisz na maksa, co bedzie, ale cos czuje ze tak jak u mnie nie da rady wykorzystac całego zakresu gwintu :-P :-)
_________________
Tuning to choroba, szukam lekarza...
Fiesta 1.1 -> Futura 1.6 16v ->Futura 1.8 16v (130KM) -> Futura RS 2.0 16v (N7a-150KM) ->Futura RS 2.3 16v (165KM) ->aktualnie RSTurbo 2.0 16v prace trwają...
 
 
 
mikolaj_r 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Mikołaj
Wiek: 36
Dołączył: 25 Paź 2005
Posty: 397
Skąd: Tychy
Wysłany: 29 Mar 2010, 21:55   

Piter napisał/a:
Zazdroszczę Ci tego zawiasu :sad:


Nie widzę problemu żeby ściągnąć taki sam z de dla Ciebie :)

Fifa a jak rozwiązałeś problem z za krótkim gwintem na górnej nakrętce?
Ja założyłem niższą nakrętkę trzymającą łożysko i do tego talerzyk z escorta, który jest niższy niż fiestowy. Masz jakiś lepszy patent?
Ostatnio zmieniony przez mikolaj_r 29 Mar 2010, 23:03, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Piter 
Ninja TEAM




Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 3843
Skąd: Wrocław
Wysłany: 29 Mar 2010, 22:06   

mikolaj_r napisał/a:
Piter napisał/a:
Zazdroszczę Ci tego zawiasu :sad:


Nie widzę problemu że ściągnąć taki sam z de dla Ciebie :)


Będzie kasa będziem myśleć :)
_________________
MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA :V:
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ...
 
 
 
Darekmk3 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Futura
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Darek
Wiek: 39
Dołączył: 30 Lip 2005
Posty: 917
Skąd: Żory
Wysłany: 29 Mar 2010, 22:48   

mikolaj_r napisał/a:
Piter napisał/a:
Zazdroszczę Ci tego zawiasu :sad:


Nie widzę problemu że ściągnąć taki sam z de dla Ciebie :)

Fifa a jak rozwiązałeś problem z za krótkim gwintem na górnej nakrętce?
Ja założyłem niższą nakrętkę trzymającą łożysko i do tego talerzyk z escorta, który jest niższy niż fiestowy. Masz jakiś lepszy patent?


mikołaj z tym gwintem wystarczy nizsza nakretka na gorze, ja u siebie tak zrobilem a wczesniej w futrze i zdaje ezgamina :)

fiesta kozak :)

pozdro
_________________
mk3 rs1.3&futro 1.6 16v>ess1.6 16v>r19>mk3 1.4klima>a6 1.8t & mietek207d cdn?
www.fiesta-squad.prv.pl
www.fiesta-squad.forum.prv.pl
cos dla grupy jebax teoretix
fiesta rs 1300 w akcji
 
 
 
Ad@mus 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1832
Skąd: Orzesze SMI
Wysłany: 30 Mar 2010, 19:30   

Cytat:
Ja założyłem niższą nakrętkę trzymającą łożysko i do tego talerzyk z escorta, który jest niższy niż fiestowy.


bo to jest bardzo dobry patent i ja bym nic nie kombinowal :) wiadomo...co 2 łby to nie jeden :rotfl:
_________________

Dwu litrowa bestia zwana Ulepem
 
 
 
LOY 
Członek Honorowy FKP


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 45
Dołączył: 16 Mar 2005
Posty: 1367
Skąd: Zamość/Łódź
Wysłany: 30 Mar 2010, 19:35   

swietnie wyglada !
_________________
dużo fiest było ..jeszcze jakaś będzie :)
 
 
 
FiFa 
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Futura
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kamil
Wiek: 35
Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 1118
Skąd: Panki/Cze-wa
Wysłany: 31 Mar 2010, 11:24   

Miałem ten sam problem, ale ja u siebie tylko nizsza nakretka i wywaliłem łozysko-ale to narazie forma testu, pojade dopiero na geometrie, to zobacze czy zostanie bez lozyska...
A tak ciasno bo ciasno ale mysle ze wystarczajaco nakretka złapała...

U mnie sie pojawił troche inny problem-doł amora trze o gumowa osłone przegubu i cos czuje ze bede musiał czesto wymieniac osłony :-P
_________________
Tuning to choroba, szukam lekarza...
Fiesta 1.1 -> Futura 1.6 16v ->Futura 1.8 16v (130KM) -> Futura RS 2.0 16v (N7a-150KM) ->Futura RS 2.3 16v (165KM) ->aktualnie RSTurbo 2.0 16v prace trwają...
 
 
 
mikolaj_r 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Mikołaj
Wiek: 36
Dołączył: 25 Paź 2005
Posty: 397
Skąd: Tychy
Wysłany: 17 Kwi 2010, 16:35   

Wstępna przymiarka progów:


Auto jeszcze dzisiaj pojedzie do mycia :P
 
 
 
Ad@mus 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1832
Skąd: Orzesze SMI
Wysłany: 17 Kwi 2010, 17:39   

w pyte:D
_________________

Dwu litrowa bestia zwana Ulepem
 
 
 
rapet 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Dołączył: 13 Maj 2009
Posty: 132
Skąd: Łaziska G
Wysłany: 17 Kwi 2010, 17:50   

Zawsze będe to gadał ze to najładniejsza mk3,5 jaką widziałem na żywca :brawo:
_________________
"Codziennie rano, zaraz po przebudzeniu, sprawdzam, czy nie ma mnie na liscie najbogatszych ludzi swiata.
Jesli nie, to wstaje i ide do roboty."
Był Cougar 2.5 V6 170KM była Fiesta 1.8D 60KM jest Leganza 133KM
 
 
Peedro 
Klubowicz


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 35
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 3057
Skąd: Mystków
Wysłany: 17 Kwi 2010, 19:40   

no fajnie fajnie ;)
_________________
"Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."

Żaba - RIP
Profil Facebook
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - CVH Turbo
seria & modyfikacje
PumaRST Tuning mechaniczny 26 13 Paź 2012, 09:42
Daras84
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.