Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

map za co jest odpowiedzialny?
Autor Wiadomość
kazi 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: Inny
Imię: Rafał
Wiek: 41
Dołączył: 14 Lip 2005
Posty: 474
Skąd: Łódź/GW
Wysłany: 22 Lut 2007, 21:58   map za co jest odpowiedzialny?

Po testach bledow wyszlo ze jest blad map sensora zastanawiam sie jakie jest zadanie mapa i czy ma wplyw na spalanie. Problemem ktory mnie meczy jest to ze fiesta jak jest zimna i jak jest ponizej -5 stopni nie potrafi podjechac z werwą pod stroma gorke a jak jest ciepla to jezdzi bez problemu.
_________________
PzMot - Polski Związek Motorowy w Gorzowie.
New Wozidło : Citroen Xantia 1,8 Turbo
 
 
 
Lokmen 
Zeus


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 23 Maj 2004
Posty: 1723
Skąd: ___
Wysłany: 22 Lut 2007, 22:01   

wprzedzeniem zapłonu w zalezności od obciążenia silnika
_________________
 
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 38
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 20 Cze 2008, 21:19   

Trochę odgrzeję kotleta, ale nie chciałem zakładać nowego wątku o MAPie...

Czy przewód podciśnieniowy normalnie jest osadzony dość luźno w puszce MAPa, czy tylko w mojej tak jest? Niby Fiesta jeździ normalne (chociaż nie mam odniesienia do innej z takim samym silnikiem), ale dziwi mnie, że element odpowiedzialny za mierzenie podciśnienia robi to przez nieszczelny wężyk ;-|
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12077
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 20 Cze 2008, 22:07   

Szczelnie musi być
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 38
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 20 Cze 2008, 22:10   

A może to się jakoś samo uszczelnia przy wystąpieniu podciśnienia? Najlepiej byłoby gdyby ktoś po prostu sprawdził jak ma u siebie pod maską...
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12077
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 20 Cze 2008, 22:20   

Szczelnie, w starych fiestach jest szczelnie i w nowych też powinno być, mam HCS'a z mk3 i uwierz mi że jest szczelnie - ciężko zdjąć przewód, po prostu idź do sklepu motoryzacyjnego i kup nowy - koszt może z 2 złote, zdejmij stary wciśnij nowy (może weź stary na wzór) - nie trzeba cybantów i tak dalej - na wcisk ma ciasno siedzieć (i szczelnie!)

(jak nie wiesz co kopić to kup czarny, zbrojony przewód paliwowy o odpowiedniej średnicy wewnętrznej)
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 38
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 20 Cze 2008, 22:25   

JoeMix, skoro mówisz że masz HCSa to już wierzę :-P jutro popatrzę czy nie idzie tego starego jakoś porządniej zamocować.
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12077
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 20 Cze 2008, 22:30   

Ja mam na gaźniku,,, monowtryski może nie muszą być szczelne :-P
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 38
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 20 Cze 2008, 22:35   

Dobrze że napisałeś, bo już chciałem lecieć na dół sprawdzić jeszcze dziś.

W takim razie czekam dalej, będę wdzięczny jeżeli ktoś sprawdzi w swoim HCSie ale CFI :P
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5672
Skąd: Łódź
Wysłany: 21 Cze 2008, 03:28   

musi być szczelny . MAP odpowiada za przestawienie kąta zapłonu i w niewielkim stopniu na dawkę paliwa. Ale to dopiero w połączonym działaniu z czujnikiem położenia przepustnicy . Wtedy sterownik wie że rozpoczynasz manewr hamowania silnikiem .
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12077
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 21 Cze 2008, 10:01   

diodalodz napisał/a:
Ale to dopiero w połączonym działaniu z czujnikiem położenia przepustnicy .
A jak nie ma takiego czujnika?
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5672
Skąd: Łódź
Wysłany: 21 Cze 2008, 22:59   

to jest układ ESC wtedy i steruje tylko zmianą kąta zapłonu i to też czasami tylko 2 stanowo a nie płynnie .
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: Kto jest z Wrocławia ? Dolnegośląska ?
Ilu nas jest ? Wpisz się !
Piter Grupa Wrocław - Frakcja Dolnośląska 75 9 Sty 2016, 10:57
roch57
Brak nowych postów Przyklejony: Koło dwumasowe - jest czy nie ma? Wątek zbiorczy
Brak pewności co masz w swojej MK6? Pytaj tutaj.
medrek Mechanika ogólna 17 18 Lip 2021, 10:46
ttomek71
Brak nowych postów Ktory bezpiecznik jest za to odpowiedzialny ?
Gość Elektryka 7 24 Kwi 2005, 00:55
rozzz
Brak nowych postów co to jest czujnik MAP
Mc82 Elektryka 14 15 Lut 2006, 12:28
Gość
Brak nowych postów Który przewód odpowiedzialny za Odcięcie cewki zapłonowej ?
olijacek Elektryka 2 27 Cze 2005, 09:05
Gość


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.