coś z obrotami? |
Autor |
Wiadomość |
tarantino
Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: CLX
Silnik: 1.1/55KM
Wiek: 40 Dołączył: 11 Mar 2008 Posty: 47 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 11 Cze 2008, 11:25 coś z obrotami?
|
|
|
Witam, mam taki problem z obrotami. Po włączeniu świateł obroty zaczynają troche falować, gdy przejadę kawałek i silnik się nagrzeje to juz obroty są ok, nie falują. Ale gdy załączy się kierunek, czy też włączy dmuchawę to znowu zaczyna falować. Czy to normalne w fiestkach, czy trzeba zacząć się już czymś przejmować ? dzięki za jakieś info |
_________________ Chodziłeś po "Tatrach" ??
- zależy po ilu |
|
|
|
 |
SpiderMAN
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Michał
Wiek: 46 Dołączył: 28 Maj 2007 Posty: 687 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 11 Cze 2008, 12:30
|
|
|
Moim zdaniem masz bardzo slabe ladowanie z alternatora... Sprawdz miernikiem prąd ładowania. |
|
|
|
 |
tarantino
Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: CLX
Silnik: 1.1/55KM
Wiek: 40 Dołączył: 11 Mar 2008 Posty: 47 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 11 Cze 2008, 14:15
|
|
|
Już sprawdzałem ładowanie, początkowo miałem słabe, bo na włączonych światłach 12,4 , ale już to mam zrobione i mam już jakoś 14,3. Jeszcze troszke podrasowałem obroty tym wihajstrem z tyłu gażnika tak, aby na luzie przy włączonych światłach było około 1000obr. To wtedy po dodaniu kierunku czy dmuchawy już tak bardzo odczuwalnie nie faluje. Może być jakaś inna przyczyna takich falowań? |
_________________ Chodziłeś po "Tatrach" ??
- zależy po ilu |
|
|
|
 |
Faza
King of Rally Land 2010


Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 42 Dołączył: 18 Lip 2005 Posty: 792 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 11 Cze 2008, 14:24
|
|
|
moze masa kiszkowata jest?? |
_________________ FORD FIESTA XR2i 3.2 24V R32 250KM i 320Nm
2.0 16V 136KM - ET: 15.11s....0-96km/h: 7,5s....
2.8 VR6 188KM - ET: 13.72s....0-96km\h: 5,2s....
3.2 R32 250KM - ET: 12.95s....0-96km\h:>5
BMW E36 COUPE 325i/2.8 220KM i 300 Nm |
|
|
|
 |
tarantino
Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: CLX
Silnik: 1.1/55KM
Wiek: 40 Dołączył: 11 Mar 2008 Posty: 47 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 11 Cze 2008, 14:30
|
|
|
Faza, a podpowiedz mi gdzie tej masy szukać i co z nią zrobić w razie czego hehe bo ja w tym elemencie blady jak ściana. Wkońcu pierwsza fiesta, z góry dzięki. |
_________________ Chodziłeś po "Tatrach" ??
- zależy po ilu |
|
|
|
 |
bidżej

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 38 Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart
|
Wysłany: 12 Cze 2008, 13:27
|
|
|
masa to najogólniej wszystko co podpięte jest pod "-" akumulatora, wszystkie kable przykręcone bezpośrednio do silnika/karoserii.
Na pierwszy ogień wyczyść styki kabli i śrubki te przy tacce akumulatora i ten który idzie z tacki na skrzynię. Jak wyczyścisz, możesz to po skręceniu maznąć wazeliną techniczną - nie dopuści powietrza i wody, więc styki się nie zasyfią spowrotem (przynajmniej tak szybko ) |
_________________ www.twojrobot.blogspot.com |
|
|
|
 |
tarantino
Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: CLX
Silnik: 1.1/55KM
Wiek: 40 Dołączył: 11 Mar 2008 Posty: 47 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 13 Cze 2008, 11:40
|
|
|
Poczyściłem masy i jest jak było. Ale zauważyłem taką rzecz, jak odpale silnik bez ssania, po jakiejs krótkiej trasce jak sie troszke nagrzeje. Odpalam i świeci kontrolka od akumulatora, obroty się dośc ładnie trzymaja, włączam światła, dodaje kierunek, włączam dmuchawe na 3, dodaje ogrzewanie tylnej szyby i obroty nie faluja... A gdy dodam troszkę gazu aby kontrolka od akumulatora zgasła już zaczyna falowac. |
_________________ Chodziłeś po "Tatrach" ??
- zależy po ilu |
|
|
|
 |
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.