Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: Mafios
18 Sty 2015, 21:25
[MK3] RS'KLARNIA by sowa & Gwid
Autor Wiadomość
sowa 





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: joanna
Wiek: 40
Dołączyła: 09 Sie 2005
Posty: 2844
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 8 Lis 2009, 00:04   

to ja sprostuje sprostowanie... dwie osoby + sprzęt (o trzeciej nic nie wiem)

anjko napisał/a:
Ale przyznam że po porannym telefonie sowy też trochę się zmartwiłem i już nie udało mi się zasnąć :-P
...10:40 była :-)

A tak w ogole to nie ma się co łamac.. auto pracuje teraz na nieco innych obrotach i pewnie jeszcze jakies kwiatki się znajdą... oby nie za drogie bo nie bedzie na setup 130KM :fox:
_________________
GALERIA ZE SPOTÓW TZ

siekierap
s'klarnia

 
 
 
Gwid 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i/104KM
Dołączył: 02 Paź 2007
Posty: 145
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 8 Lis 2009, 00:19   

prostuje wypowiedź mojej żony :-P na setup 130 KM fundusze sie znajdą :-P muszą

Anjko widzisz problem nie polega na rozpędzeniu sie, bo 170 jest w oka mgnieniu. Problem jest wlasnie od 170:/ to juz bardzo powoli rosnie.

Moze skoro wskaźnik temperatury szaleje to szybkościomierz tez?
_________________

GALERIA ZE SPOTÓW TZ
Ostatnio zmieniony przez Gwid 8 Lis 2009, 01:11, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Marek 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 493
Skąd: Gliwice
Wysłany: 8 Lis 2009, 00:24   

Prędkościomierz jest na linkę więc to nie ma nic wspólnego, a jakie obroty miałeś przy tych 180km/h ?
_________________
 
 
 
Gwid 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i/104KM
Dołączył: 02 Paź 2007
Posty: 145
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 8 Lis 2009, 01:10   

5,5 -5,7 tys obrotów
_________________

GALERIA ZE SPOTÓW TZ
 
 
anjko 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: S
Silnik: 1.8i16V/105KM
Imię: Mariusz
Wiek: 43
Dołączył: 25 Lis 2006
Posty: 421
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 8 Lis 2009, 14:14   

Ty masz z przodu opony 175 65 13 o ile dobrze pamiętam??

Jeśli tak to różnica w prędkości między moimi oponami czyli 185 60 14 jest około 3.5% co daje 5.5 km/h przy 150km/h. Czyli nie wiele.
Według tego kalkulatora http://www.oponeo.pl/narz...niki_opon.htmlx
_________________
GALERIA ZE SPOTÓW TZ
były: MK2 1.1C 87r.-> MK3 1.8D 91r.-> MK3 1.4i 90r.-> MK3 1.8 16V 93r. (obecnie by Dawidek)-> MK3 1.8 16V 93r.
obecnie są: MK3 1.3i 91r. (Easy by Sysia) i MK3 1.8 16V 93r.
strach pomyśleć co będzie dalej ??? :)
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 8 Lis 2009, 15:18   

No zawsze sie cos znajdzie, wiem sam po sobie jak wyszlo pare kwiatkow zanim auto zostalo oddane do wlasciciela...
Tlumiki sie wypalily juz czy jeszcze nie?? bo dopuki nie przestanie smierdziec z wydechu spalenizna to nie macie co szukac osiagow powyzej danej predkosci obrotowej...
Najprostrzy sposob pare przejazdow 4 bieg i do odciecia zeby farbyczne "futro" wewnatrz tlumikow troche sie wypalilo...
Czujnik temp u Vendela tez pokazuje sie miedzy N a czerwonym polem i dopiero zalacza sie wentylator i to nie jest przegrzanie...
_________________

 
 
 
Gwid 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i/104KM
Dołączył: 02 Paź 2007
Posty: 145
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 11 Lis 2009, 20:33   

Dobra panowie i panie - pojawiła się zagadka do rozwiązanai w zwiazku z ekspolatacja szklarni.

Przy dochodzeniu do Vmax układ kierowniczy wpada w rezonans:/ na poczatku po oględzinach Anjko mysleliśmy ze to drążaek i koncówka - wiec wymieniliśmy. Teraz jednak okazuje sie ze to nadal się dzieje.
Przy przyspieszaniu pojawia sie charakterystyczne dudnienie a przy hamowaniu cała kierownica drży. Zaznaczam że to nei opony bo działo by sie to na okrągło. Po ostatniej wymianei końcówki i drązka tez ustawiłem zbieżnność wiec nei mam zielonego pojecia co to moze byc ;-(

Ktos coś takiego miał?
_________________

GALERIA ZE SPOTÓW TZ
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 11 Lis 2009, 20:51   

u mnie takie objawy dawały tarcze w stanie "o dupę potłuc". wymieniłem tarcze, wyczyściłem powierzchnię styku piasta-tarcza i jedzie się jak po szynach.
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
sowa 





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: joanna
Wiek: 40
Dołączyła: 09 Sie 2005
Posty: 2844
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 11 Lis 2009, 21:34   

uwaga dodatkowa - nie za kazdym razem przyspieszania/hamownia tylko co jakis tam czas... i to jest najwiejsza zagwozdka na chwile obecną <8>
_________________
GALERIA ZE SPOTÓW TZ

siekierap
s'klarnia

 
 
 
Gwid 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i/104KM
Dołączył: 02 Paź 2007
Posty: 145
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 11 Lis 2009, 21:34   

to na 100% nei tarcze bo nówki zakładałem i sam czyściłem wszystko żeby pasowało.
Problem pojawia sie znienacka a potem znika.
_________________

GALERIA ZE SPOTÓW TZ
 
 
anjko 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: S
Silnik: 1.8i16V/105KM
Imię: Mariusz
Wiek: 43
Dołączył: 25 Lis 2006
Posty: 421
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 11 Lis 2009, 22:49   

Gwid napisał/a:
sam czyściłem wszystko żeby pasowało


Tego się właśnie obawiam :-P
_________________
GALERIA ZE SPOTÓW TZ
były: MK2 1.1C 87r.-> MK3 1.8D 91r.-> MK3 1.4i 90r.-> MK3 1.8 16V 93r. (obecnie by Dawidek)-> MK3 1.8 16V 93r.
obecnie są: MK3 1.3i 91r. (Easy by Sysia) i MK3 1.8 16V 93r.
strach pomyśleć co będzie dalej ??? :)
 
 
 
mikolaj_r 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Mikołaj
Wiek: 36
Dołączył: 25 Paź 2005
Posty: 397
Skąd: Tychy
Wysłany: 11 Lis 2009, 22:56   

Hmm półosie proste? masa wyrównoważająca w dobrym miejscu?
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 11 Lis 2009, 23:02   

anjko napisał/a:
Gwid napisał/a:
sam czyściłem wszystko żeby pasowało


Tego się właśnie obawiam :-P


:rotfl:
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
Gwid 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i/104KM
Dołączył: 02 Paź 2007
Posty: 145
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 11 Lis 2009, 23:29   

jajko nie będe gadał kto sprawdzał;P

pozatym byłes z nami i jeździ równo do momentu w którym nie jeździ równo :-P moze wlasnie te masy na półośkach sie poprzesuwały.
_________________

GALERIA ZE SPOTÓW TZ
Ostatnio zmieniony przez Gwid 16 Lis 2009, 07:44, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
anjko 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: S
Silnik: 1.8i16V/105KM
Imię: Mariusz
Wiek: 43
Dołączył: 25 Lis 2006
Posty: 421
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 11 Lis 2009, 23:33   

mikolaj_r napisał/a:
Hmm półosie proste? masa wyrównoważająca w dobrym miejscu?


Dobre pytanie ale ja wychodzę z założenia że jak coś jest krzywe to jest krzywe i nie ma znaczenia czy to opona felga półoś czy tarcza bije cały czas.
A tu najgorsze jest to że to sie dzieje czasami dzisiaj zrobiliśmy 30 km pałując ostro szklarnie i nic. Wszystko w jak najlepszym porządku idzie jak po szynach.
A gdyby coś krzywe było to raczej biło by cały czas.
_________________
GALERIA ZE SPOTÓW TZ
były: MK2 1.1C 87r.-> MK3 1.8D 91r.-> MK3 1.4i 90r.-> MK3 1.8 16V 93r. (obecnie by Dawidek)-> MK3 1.8 16V 93r.
obecnie są: MK3 1.3i 91r. (Easy by Sysia) i MK3 1.8 16V 93r.
strach pomyśleć co będzie dalej ??? :)
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 11 Lis 2009, 23:43   

anjko, - a nei było delikatnego luzu na wałku sprzęgłowym ?
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
anjko 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: S
Silnik: 1.8i16V/105KM
Imię: Mariusz
Wiek: 43
Dołączył: 25 Lis 2006
Posty: 421
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 12 Lis 2009, 00:13   

Żółwik Tuptuś napisał/a:
anjko, - a nei było delikatnego luzu na wałku sprzęgłowym ?


Jak wymieniałem sprzęgło to nie rzuciło mi sie w oczy fakt może jakoś szczególnie się nie przyglądałem. Tylko że jak wszystkie graty były w czerwonej to jeździłem nią miesiąc czasu i nic takiego sie nie działo.
A co do wałka to czy mogło by sie to tak objawiać?
Bo z tego co mówi Mat to nie jest po zmianie biegu czy coś. Tylko jedzie sobie spokojnie 140-150 :) i nagle zaczyna napierd.... I tak az do zatrzymania wtedy już nawet przy hamowaniu bije.
Generalnie żeby wałek wykluczyć to można w momencie jak to sie pojawi wrzucić luz a potem zgasić silnik i patrzyć czy coś sie zmieni.

Najgorsze jest to że to nie chce sie pojawić jak jadę z nim i tez trudno mi to opisać jak tego nie słyszałem.

[ Dodano: Pią Lis 13, 2009 21:52 ]
Jak by co to opis swapa poprawiony czyli to już ostateczna wersja. :-P Ewentualnie mogą dość jeszcze jakieś foty jak coś znajdziemy.

A tak apropo fot to właściciel zamiast szukać dziury w całym mógłby wkleić jakieś aktualne z pod machy :)
_________________
GALERIA ZE SPOTÓW TZ
były: MK2 1.1C 87r.-> MK3 1.8D 91r.-> MK3 1.4i 90r.-> MK3 1.8 16V 93r. (obecnie by Dawidek)-> MK3 1.8 16V 93r.
obecnie są: MK3 1.3i 91r. (Easy by Sysia) i MK3 1.8 16V 93r.
strach pomyśleć co będzie dalej ??? :)
 
 
 
Gwid 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i/104KM
Dołączył: 02 Paź 2007
Posty: 145
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 13 Lis 2009, 23:05   

Ta tania prowokacja na mnie nie podziała :-P

Nie szukam dziury w całym - to się nazywa dodatkowe zainteresowanie :ok:

Moze jutro w Lutolu coś sie pyknie bo tak to nie ma czym się chwalić :-P Załoze brewki od Ciebie, szybki z tyłu, zrobię progi, załozę nowe oponki z felgami ( czekam na zdjęcie od Trzeciego bo juz czekaja zrobione w Szczecinie - za co jestem bardzo wdzięczny) oraz wiadomo cały pakiet od 130 KM i wtedy będzie co pokazywać ;/ kusi mnie zglebowanie jej troszeczkę ale nie tak jak ma Sowcia :*
_________________

GALERIA ZE SPOTÓW TZ
 
 
anjko 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: S
Silnik: 1.8i16V/105KM
Imię: Mariusz
Wiek: 43
Dołączył: 25 Lis 2006
Posty: 421
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 13 Lis 2009, 23:13   

Ale pod maską to już sie za wiele nie zmieni tak wiec można śmiało foty zapodawać.
_________________
GALERIA ZE SPOTÓW TZ
były: MK2 1.1C 87r.-> MK3 1.8D 91r.-> MK3 1.4i 90r.-> MK3 1.8 16V 93r. (obecnie by Dawidek)-> MK3 1.8 16V 93r.
obecnie są: MK3 1.3i 91r. (Easy by Sysia) i MK3 1.8 16V 93r.
strach pomyśleć co będzie dalej ??? :)
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 13 Lis 2009, 23:35   

Ja mam prosbe jezdzie teraz na hamownie i pozniej po zmianie zabawek na te z 130KM, bo chetnie zobacze wreszcie wykres 1.8 ziutka ktory ma serie albo taki co jest blisko serii przed oraz blisko serii po modach...
Zawieszenie macie tam Eibacha blekitnego wiec dla ziutka na amorkach z S-ki + eibach do jazdy na co dzien IMHO wystarczy, zwlaszcza jak lubicie swoje tuleje na wahaczach :)
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: FKP Race & Rally Team
Informacje, zasady dołączenia, ...
trzeci Sport w FKP 23 2 Sty 2018, 19:45
PUCIO
Brak nowych postów Przyklejony: Galeria MK1 & MK2
fajne, oryginalne, ładne i zrobione z sensem :)
Piesek Mechanika ogólna 39 13 Sty 2014, 15:24
kostek88wjcz
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Zetec N/A & TURBO
podnoszenie mocy!!!!!!!!
Faza Tuning mechaniczny 8 20 Gru 2007, 18:51
PumaRST
Brak nowych postów Przyklejony: Frakcyjny hyde park & przywitania
Małgorza Frakcja warmińsko-mazurska 114 7 Kwi 2015, 14:17
vegetagt
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: FOTA & Fiesta Klub Polska
sowa Firmy współpracujące z FKP 0 10 Lis 2009, 21:54
sowa


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.