Pytania o hybryde silników 1,4 zetec i 1,7vct Puma |
Autor |
Wiadomość |
olo

Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Fun
Silnik: 1.4 16V/90KM
Imię: Olek
Wiek: 40 Dołączył: 16 Cze 2007 Posty: 136 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: 19 Paź 2008, 22:41 Pytania o hybryde silników 1,4 zetec i 1,7vct Puma
|
|
|
Witam
Od jakiegos czasu nachodzi mnie pytanie czy da rade zrobic hybrydke z 2 silnikow czyli 1,4 zetec i 1,7 VCt z pumy co ewntualnie dalo by rade zrobic by podrasowac. Czy zmiana glowicy i wtryskiwaczy z 1,4 na 1,7 dala by jakis wzrost mocy czy gra warta swieczki i co ewentualnie by podpasowalo do bloku 1,4 może macie jakies sugestie.
ps
do znawcow czy sa jakies roznice konstrukcyjne w silnikach wyciagnietych z samochow z kiera po prawej stronie?? |
|
|
|
 |
Piesek

Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 38 Dołączył: 28 Sty 2005 Posty: 1226 Skąd: Gdańsk
|
|
|
|
 |
olo

Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Fun
Silnik: 1.4 16V/90KM
Imię: Olek
Wiek: 40 Dołączył: 16 Cze 2007 Posty: 136 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: 19 Paź 2008, 23:02
|
|
|
Co trzeba by bylo wymienic oprocz silnika oczywiscie napewno przepływke i co jeszcze.
Kolego Piesku Czy dawca moze byc Puma Angol?? |
|
|
|
 |
Piesek

Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 38 Dołączył: 28 Sty 2005 Posty: 1226 Skąd: Gdańsk
|
|
|
|
 |
Kolin

Model: Inne auto
Wersja: CLX
Silnik: Inny
Imię: Mateusz
Wiek: 37 Dołączył: 24 Maj 2006 Posty: 428 Skąd: Ostrów Wlkp
|
Wysłany: 20 Paź 2008, 09:09
|
|
|
Piesek napisał/a: | lepiej zrobic calego swapa... szlo by tak zakrecic ze za 3tys z przekladka bys sie zmiescil |
Jak dla mnie nie realne.
olo napisał/a: | Czy dawca moze byc Puma Angol?? |
Może być europejczyk jak i angol |
_________________ Alfa Romeo 147 Mjet 174,4 / 374,4 Powered by Cinsoft |
|
|
|
 |
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM


Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 20 Paź 2008, 20:14
|
|
|
Kosztorys oraz co trzeba wymienić napisał kiedyś Zoharek w swoim temacie . Znajdź jego temat ( w dziale projekty FKP ) |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
 |
olo

Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Fun
Silnik: 1.4 16V/90KM
Imię: Olek
Wiek: 40 Dołączył: 16 Cze 2007 Posty: 136 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: 20 Paź 2008, 22:07
|
|
|
Zocharek pisal swapa z 1,3 a jak ogladalem zetecka 1,4 i 1,7 konstrukcja wygladala bardzo podobnie. Doczytalem tez ze skrzynia pasuje. Ciekawe co jeszcze może pasowac bo może wytaczy podienic sam blok silnika kpl z glowica bez wymiany takich pitol jak zbiorniki , servo, pompa, wszytstko to co moglo by obnizyc koszta bo 1,7 można na dzien dziejszy wyrwac mozna golasa z anglielskiej wersji za 1500 zł . Bo nie mam jak zakupic calej Pumy jak zrobil to Kolega Zoharek |
|
|
|
 |
PumaRST
Princessa of Ułęż


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 20 Paź 2008, 22:22
|
|
|
zmienić musisz:
kompleny silnik z wiązka ektryczna i wszytskimi czujnikami, reszta zostaje, z 1,4. do tego fajna kruciutka skrzynia by była.
Nie zapomij o róznicach w zawieszeniu, stabilizatory, hamulce itp. to bezpieczeństwo a o nie zawsze warto dbać!! |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
 |
olo

Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Fun
Silnik: 1.4 16V/90KM
Imię: Olek
Wiek: 40 Dołączył: 16 Cze 2007 Posty: 136 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: 20 Paź 2008, 22:37
|
|
|
No stabilizatory napewno bym wymienil a hamulce juz zakupilem od Mafiosa tarcze EBC nawiercane z green stufami klockami i zaciski chyba od RST mam juz po regeneracji pewnie podpasuja no to jeszcze trzeba by bylo sie do kogos usmiechnąc kto by mi to poskladal w szybkim czasie jak znajde dawce w dobrym stanie.
Ps Ewentualny dawca dziwnie tanio
http://www.allegro.pl/ite...nia_czesci.html |
|
|
|
 |
PumaRST
Princessa of Ułęż


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 20 Paź 2008, 23:14
|
|
|
cena pewnei za goły silnik, jak powiesz ze chcesz wszystko to wyjdzie pewnei koło 2tyś.
a co do twojego pytania, to kombinują ze swapem osprzetu do silników 1,4/1,6 i po stojeniu czasem to coś daje ale tam idą grube projekty i są szykowane pod klase. Mówie o UK. w PL to jest zupełnie nie opłacalne, taniej i lepiej wychodzi swap silnika. |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
 |
|