Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Pytania o hybryde silników 1,4 zetec i 1,7vct Puma
Autor Wiadomość
olo 


Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Fun
Silnik: 1.4 16V/90KM
Imię: Olek
Wiek: 40
Dołączył: 16 Cze 2007
Posty: 136
Skąd: Słupsk
Wysłany: 19 Paź 2008, 22:41   Pytania o hybryde silników 1,4 zetec i 1,7vct Puma

Witam
Od jakiegos czasu nachodzi mnie pytanie czy da rade zrobic hybrydke z 2 silnikow czyli 1,4 zetec i 1,7 VCt z pumy co ewntualnie dalo by rade zrobic by podrasowac. Czy zmiana glowicy i wtryskiwaczy z 1,4 na 1,7 dala by jakis wzrost mocy czy gra warta swieczki i co ewentualnie by podpasowalo do bloku 1,4 może macie jakies sugestie.
ps
do znawcow czy sa jakies roznice konstrukcyjne w silnikach wyciagnietych z samochow z kiera po prawej stronie??
 
 
 
Piesek 


Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 38
Dołączył: 28 Sty 2005
Posty: 1226
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 19 Paź 2008, 22:57   

lepiej zrobic calego swapa... szlo by tak zakrecic ze za 3tys z przekladka bys sie zmiescil ;)
_________________
Bardzo dużo rarytasów na sprzedarz! KLIKNIJ TU!!
 
 
 
olo 


Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Fun
Silnik: 1.4 16V/90KM
Imię: Olek
Wiek: 40
Dołączył: 16 Cze 2007
Posty: 136
Skąd: Słupsk
Wysłany: 19 Paź 2008, 23:02   

Co trzeba by bylo wymienic oprocz silnika oczywiscie :) napewno przepływke i co jeszcze.
Kolego Piesku Czy dawca moze byc Puma Angol??
 
 
 
Piesek 


Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 38
Dołączył: 28 Sty 2005
Posty: 1226
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 20 Paź 2008, 08:54   

może być
_________________
Bardzo dużo rarytasów na sprzedarz! KLIKNIJ TU!!
 
 
 
Kolin 


Model: Inne auto
Wersja: CLX
Silnik: Inny
Imię: Mateusz
Wiek: 37
Dołączył: 24 Maj 2006
Posty: 428
Skąd: Ostrów Wlkp
Wysłany: 20 Paź 2008, 09:09   

Piesek napisał/a:
lepiej zrobic calego swapa... szlo by tak zakrecic ze za 3tys z przekladka bys sie zmiescil ;)



Jak dla mnie nie realne.

olo napisał/a:
Czy dawca moze byc Puma Angol??


Może być europejczyk jak i angol
_________________
Alfa Romeo 147 Mjet 174,4 / 374,4 Powered by Cinsoft
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 20 Paź 2008, 20:14   

Kosztorys oraz co trzeba wymienić napisał kiedyś Zoharek w swoim temacie . Znajdź jego temat ( w dziale projekty FKP )
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
olo 


Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Fun
Silnik: 1.4 16V/90KM
Imię: Olek
Wiek: 40
Dołączył: 16 Cze 2007
Posty: 136
Skąd: Słupsk
Wysłany: 20 Paź 2008, 22:07   

Zocharek pisal swapa z 1,3 a jak ogladalem zetecka 1,4 i 1,7 konstrukcja wygladala bardzo podobnie. Doczytalem tez ze skrzynia pasuje. Ciekawe co jeszcze może pasowac bo może wytaczy podienic sam blok silnika kpl z glowica bez wymiany takich pitol jak zbiorniki , servo, pompa, wszytstko to co moglo by obnizyc koszta bo 1,7 można na dzien dziejszy wyrwac mozna golasa z anglielskiej wersji za 1500 zł . Bo nie mam jak zakupic calej Pumy jak zrobil to Kolega Zoharek
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 20 Paź 2008, 22:22   

zmienić musisz:

kompleny silnik z wiązka ektryczna i wszytskimi czujnikami, reszta zostaje, z 1,4. do tego fajna kruciutka skrzynia by była.

Nie zapomij o róznicach w zawieszeniu, stabilizatory, hamulce itp. to bezpieczeństwo a o nie zawsze warto dbać!!
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
olo 


Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Fun
Silnik: 1.4 16V/90KM
Imię: Olek
Wiek: 40
Dołączył: 16 Cze 2007
Posty: 136
Skąd: Słupsk
Wysłany: 20 Paź 2008, 22:37   

No stabilizatory napewno bym wymienil :) a hamulce juz zakupilem od Mafiosa :) tarcze EBC nawiercane z green stufami klockami i zaciski chyba od RST mam juz po regeneracji :) pewnie podpasuja :) no to jeszcze trzeba by bylo sie do kogos usmiechnąc kto by mi to poskladal w szybkim czasie :P jak znajde dawce :) w dobrym stanie.

Ps Ewentualny dawca dziwnie tanio
http://www.allegro.pl/ite...nia_czesci.html
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 20 Paź 2008, 23:14   

cena pewnei za goły silnik, jak powiesz ze chcesz wszystko to wyjdzie pewnei koło 2tyś.


a co do twojego pytania, to kombinują ze swapem osprzetu do silników 1,4/1,6 i po stojeniu czasem to coś daje ale tam idą grube projekty i są szykowane pod klase. Mówie o UK. w PL to jest zupełnie nie opłacalne, taniej i lepiej wychodzi swap silnika.
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: Informacje podstawowe, pytania i odpowiedzi
trzeci Youngtimer Party 2010 - Klasa Fiest 167 9 Paź 2010, 23:09
Żabcia
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: PYTANIA, UWAGI I POMOC W DZIALE ZLOTY/SPOTY
maerik Zloty / Spoty 1 9 Gru 2006, 22:29
Piter
Brak nowych postów Przyklejony: Dane techniczne silników mk1/2 - benzynowych i diesla
Laskosz Mechanika silnika 1 5 Sty 2007, 11:04
Gość
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Zetec i 4 przepustnice
Piesek Tuning mechaniczny 24 19 Sty 2009, 14:53
Gość
Brak nowych postów Przyklejony: Zetec 1.6/1.8/2.0 Silver Top N/A
Ad@mus Tuning mechaniczny 24 18 Lis 2013, 21:23
Peedro


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.