Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK4] 1.8 Diesel - tuning silnika
Autor Wiadomość
Grax 

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Courier
Silnik: 2.0 16V
Imię: Mariusz
Wiek: 42
Dołączył: 26 Sie 2011
Posty: 359
Skąd: Gloskow
Wysłany: 24 Gru 2011, 12:14   [MK4] 1.8 Diesel - tuning silnika

Siema

Tak czytam i szukam nie mogę odnaleźć żadnej podpowiedzi jak podnieść moc swojego couriera a dokładniej to sprawność jego . Po wymianie belki (to po świętach ) biorę się za silnik czyli :
najpierw wymiana oleju oraz filtra jakie polecacie ?
świecie zarowe j/w
przewody zapłonowe
filtr kabinowy jak i filtr silnika

I tak pomyślałem że muszę coś zrobić by silnik był ekonomiczniejszy przy czym choć lekko dynamiczniejszy . Macie jakies na to sposoby co poprawić ??

Pozdrawiam Mariusz 511350560
_________________
Wejdz i zostaw komentarz rady pomysły co robić dalej.....
Ostatnio zmieniony przez trzeci 24 Gru 2011, 13:28, w całości zmieniany 1 raz  
Profil Facebook
 
 
 
Peedro 
Klubowicz


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 36
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 3057
Skąd: Mystków
Wysłany: 24 Gru 2011, 12:17   

Grax napisał/a:
I tak pomyślałem że muszę coś zrobić by silnik był ekonomiczniejszy przy czym choć lekko dynamiczniejszy . Macie jakies na to sposoby co poprawić ??


Wrzucić TD :-P
_________________
"Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."

Żaba - RIP
Profil Facebook
 
 
 
Ad@mus 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 37
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1832
Skąd: Orzesze SMI
Wysłany: 24 Gru 2011, 13:00   

a powyzej w podwieszonych masz opisane co i jak
jak masz zdrowe 1.8td to uturbienie go kosztowac cie bedzie 1000-1500zl i masz siakies 90ps i niecale 300nm
_________________

Dwu litrowa bestia zwana Ulepem
 
 
 
Puff 
Forumowy Maruda


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Fun
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Dawid
Wiek: 38
Dołączył: 22 Cze 2008
Posty: 5740
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 24 Gru 2011, 13:05   

Ad@mus napisał/a:
i masz siakies 90ps i niecale 300nm

Pozwolę sobie poprawić - okolice 200Nm. 300 to już wyższa liga :)
_________________
"Rób to, co kochasz, żyj jak chcesz i nie patrz na to, co mówią inni,
 bo jeśli zaczniesz działać tak, jak chcą inni, to będziesz żyć dla innych, a nie dla siebie."


Wierny osiołek pochłania jedynie ;-))
:devil:
 
 
 
Ad@mus 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 37
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1832
Skąd: Orzesze SMI
Wysłany: 24 Gru 2011, 13:08   

ta wyzsza liga to IC z frontiery i mondra turbina, siakies 500zl jak sie poszuka
jak tam twoje oponki?? bo jak o wysokosci zaczynasz to kontynuuj :ok:
_________________

Dwu litrowa bestia zwana Ulepem
 
 
 
Puff 
Forumowy Maruda


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Fun
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Dawid
Wiek: 38
Dołączył: 22 Cze 2008
Posty: 5740
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 24 Gru 2011, 13:36   

Ta, wsadźmy turbo ze Stara i czekajmy aż przy 3krpm się podniesie :D
Na wiosnę się okaże ile da się wycisnąć z tej jednostki zanim tłoki wyskoczą przez maskę a korba przez nadkole ;] Ale w 300 Niutów bym tak, gwiżdżąc pod nosem, nie mierzył ;]

A o laciach sobie pomówimy jak dostarczysz "stopy", na które te laćki włożę ;]
_________________
"Rób to, co kochasz, żyj jak chcesz i nie patrz na to, co mówią inni,
 bo jeśli zaczniesz działać tak, jak chcą inni, to będziesz żyć dla innych, a nie dla siebie."


Wierny osiołek pochłania jedynie ;-))
:devil:
 
 
 
Stunt_Man 
Niereformowalny

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 1933
Skąd: \,,/
Wysłany: 24 Gru 2011, 13:49   Re: 1.8 Diesel - tuning silnika

Grax napisał/a:
Siema

Tak czytam i szukam nie mogę odnaleźć żadnej podpowiedzi jak podnieść moc swojego couriera a dokładniej to sprawność jego . Po wymianie belki (to po świętach ) biorę się za silnik czyli :
najpierw wymiana oleju oraz filtra jakie polecacie ?
świecie zarowe j/w
przewody zapłonowe
filtr kabinowy jak i filtr silnika

I tak pomyślałem że muszę coś zrobić by silnik był ekonomiczniejszy przy czym choć lekko dynamiczniejszy . Macie jakies na to sposoby co poprawić ??

Pozdrawiam Mariusz 511350560

przewody zapłonowe ta?
zacznijmy od tego że gówno szukałeś bo temat o 1.8 TD jest nawet powieszony
 
 
Grax 

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Courier
Silnik: 2.0 16V
Imię: Mariusz
Wiek: 42
Dołączył: 26 Sie 2011
Posty: 359
Skąd: Gloskow
Wysłany: 24 Gru 2011, 13:58   

Stund man No popatrz a akurat jestem taka osobą ktora lubi szukać zanim zada GÓWNIANE pytanie . Zawsze taki uprzejmy ??

Własnie akurat nie chce wrzucać TD bo remontuję dom no i wiecie jak to jest z kasa :/ lecz z czasem może to zrobie gdyż temat zmiany d na td jest swietnie i czytelnie opisany

Pozdrawiam
_________________
Wejdz i zostaw komentarz rady pomysły co robić dalej.....
Profil Facebook
 
 
 
Peedro 
Klubowicz


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 36
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 3057
Skąd: Mystków
Wysłany: 24 Gru 2011, 15:15   

Grax napisał/a:
Własnie akurat nie chce wrzucać TD bo remontuję dom no i wiecie jak to jest z kasa :/ lecz z czasem może to zrobie gdyż temat zmiany d na td jest swietnie i czytelnie opisany


I zmiana na TD to jedyny sposób podniesienia mocy, bo z gołego 1.8D nic nie wyciśniesz.
_________________
"Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."

Żaba - RIP
Profil Facebook
 
 
 
Ad@mus 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 37
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 1832
Skąd: Orzesze SMI
Wysłany: 24 Gru 2011, 23:58   

dokladnie jak pisze peedro
z diesla nic sie nie wycisnie, stozek nic ci nie da, odetkanie silnika tez, wiec jesli budujesz dom i nie masz hajsu to nie poprawiaj sprawnosci silnika na sile bo za pare groszy nic nie zdzialasz-poprostu poprawnie serwisuj auto i tyle

jak twoj portfel odzyje to wsadz dmuchawke i IC a bedziesz zadowolony

a na chwile obecna najwiecej o dieslu wie Fordon i Roman wiec niech sie oni wypowiedza
_________________

Dwu litrowa bestia zwana Ulepem
 
 
 
Grax 

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Courier
Silnik: 2.0 16V
Imię: Mariusz
Wiek: 42
Dołączył: 26 Sie 2011
Posty: 359
Skąd: Gloskow
Wysłany: 25 Gru 2011, 08:14   

Hehe źle m nie zrozumieliście ja tylko te filtry profilaktycznie wymienię czy przewody . Wolę od tak wymienić samemu jeszcze wszystkie płyny i rozrząd by wiedzieć że dojade wszedzie gdzie chcę bez trachu :) Jesli koszt 1000zł czy 1500zł na przerobienie na TD z takim nM to bede w to wchodził. Jak się wyptrostuje finansowo :)
_________________
Wejdz i zostaw komentarz rady pomysły co robić dalej.....
Profil Facebook
 
 
 
Jaszczur 


Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Marcin
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 1121
Skąd: SD (Dąbrowa G)
Wysłany: 25 Gru 2011, 10:54   

Jakie przewody Ty tam chcesz wymieniać? Tam nie ma żadnych przewodów, chyba że wysokiego ciśnienia :P To jest diesel, a nie benzyna.
a co do samego turbienia - ja ten temat przeżyłem od zamysłu, poprzez koszta, aż po eksploatację zakończoną wyjściem korby ;)
_________________
wszystko jest do zrobienia, trzeba tylko chcieć
 
 
 
Witek1992 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Inna
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Mariusz
Wiek: 33
Dołączył: 29 Sie 2010
Posty: 330
Skąd: DKA
Wysłany: 25 Gru 2011, 13:05   

Moim zdaniem lepszy jest swap na 1.8 TD z IC z Escorta lub Mondeo niż takie uturbianie zwykłego zDechlaka... :-P
_________________
Do Diesla, tak jak do Kobiety... - Trzeba mieć podejście. ;D
 
 
 
Grax 

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Courier
Silnik: 2.0 16V
Imię: Mariusz
Wiek: 42
Dołączył: 26 Sie 2011
Posty: 359
Skąd: Gloskow
Wysłany: 26 Gru 2011, 09:11   

MINISTERQ faktycznie wyszło ze nigdy nie mialem diesla hehe
_________________
Wejdz i zostaw komentarz rady pomysły co robić dalej.....
Profil Facebook
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: FAQ - Dlaczego 1.8 Diesel nie chce odpalić
Zajrzyjcie tutaj zanim spytacie o to samo.
Rkalitka Silniki diesla 230 23 Gru 2014, 20:23
Jaszczur
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: FAQ - Tuning
Pierwsze informacje - zapraszam!!!!
PumaRST Tuning mechaniczny 0 20 Lis 2005, 12:40
PumaRST
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - 1.8Diesel / Turbo Diesel
Fordon Tuning mechaniczny 140 30 Lis 2011, 09:21
szczupak
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: Diesel - przydatne informacje i zasady użytkowania.
ramses123 Silniki diesla 15 4 Mar 2010, 19:58
Fordon
Brak nowych postów Przyklejony: Plan obsługi samochodu Ford Fiesta - także Diesel
Laskosz Mechanika ogólna 0 4 Lut 2006, 01:17
Laskosz


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.