konrolka ładowania fiesta mk3 1.4i 91 r |
Autor |
Wiadomość |
rafi-2004
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.4/73KM
Dołączył: 30 Maj 2007 Posty: 13 Skąd: gniezno
|
Wysłany: 30 Kwi 2008, 14:18 konrolka ładowania fiesta mk3 1.4i 91 r
|
|
|
witam
mam taki mały problem a może i nie mały
kontrolka od ładowania podczas odpalonego silnika ciągle sie delikatnie świeci wymieniłem przewod iddo rozrusznika i nadal jest to samo ciekawe że ładowanie jest ok ale podczas dodawania gazu mocniej zaczyna świecić i na obrotomierzu jest dziwne zachowanie wskazowki podczas właczaniea czego kolwiek typu migacz gwałtownie idzie w gore tak jak by była jakas zwara tylko gdzie
porszę pomocy
pozdrawiam rafi |
|
|
|
 |
szynszyl
EKSTERMINATOR
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 51 Dołączył: 17 Lip 2004 Posty: 3784 Skąd: jasło
|
Wysłany: 30 Kwi 2008, 20:13
|
|
|
drugi temat załżyłeś, czy może snię. napiecie na wyjściu prostownika altka nizsze niz na aku. sprawdź ładowanie. jak masz mozliwośc to sprawdź czy nie ma tętnień napięcia w instalacji. ja kombinowałem raz, do Diody dzwoniłem - wystarczyło zmienic zakres na Voltomierzu i wywalić mostek. tyle ze miełam wtedy altka lucasa.... rozbieralny szajs |
_________________ 1% dla mojego syna |
|
|
|
 |
rafi-2004
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.4/73KM
Dołączył: 30 Maj 2007 Posty: 13 Skąd: gniezno
|
Wysłany: 1 Maj 2008, 07:45
|
|
|
ładowanie jest 13.84 bez obciązenia a z 13,55 i jeszcze jedno jak włacze ktoryś z migaczy to wskazowka od predkościomierza raz do gory raz na dol tak pulsacyjnie i przepraszam założyłem drogi temat nieswiadomie |
|
|
|
 |
kazi
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: Inny
Imię: Rafał
Wiek: 41 Dołączył: 14 Lip 2005 Posty: 474 Skąd: Łódź/GW
|
Wysłany: 1 Maj 2008, 08:22
|
|
|
ze co predkosciomierza? a to dobre ciekaw jestem co ma linka do elektryki chyba ze jest z metalu Pewnie moze ci chodzi o obrotek co? czy sie myle? |
_________________ PzMot - Polski Związek Motorowy w Gorzowie.
New Wozidło : Citroen Xantia 1,8 Turbo |
|
|
|
 |
ic3ek
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CLX
Silnik: 1.6i/104KM
Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 61 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 1 Maj 2008, 11:08
|
|
|
rafi-2004 napisał/a: | ładowanie jest 13.84 bez obciązenia a z 13,55 i jeszcze jedno jak włacze ktoryś z migaczy to wskazówka od predkościomierza raz do gory raz na dol tak pulsacyjnie |
Ładowanie 13.8 to mało.Wartości OK 14.1-14.4 na właczonych światłach i 14.2-14.6 na wyłączonych.
Ja kupiłem nowy "regler" i po założeniu nowego ze sklepu miałem 13.7, wiec musiałem go wymienić
Wymień kolego regler "to co ma szczotki i jest koloru czarno białego" na Alternatoże na nowy i bedzie OKI bo miałem identyczne objawy jak piszesz.
kazi napisał/a: | ze co predkosciomierza? a to dobre ciekaw jestem co ma linka do elektryki chyba ze jest z metalu Pewnie moze ci chodzi o obrotek co? czy sie myle? |
Chodziło o to, że jak włączy kierunek "obojętnie który" to w momęcie zapalenia zarówki wskazówka od obrotka idzie w dół, a wmomęcie gdzie żarówka nieświeci wskazówka od obrotka idzie w góre.
Wyglada to całkiem fajnie bo jak mruga kierunek to lata góra/dół wskazówka od obrotka. (tylko na wolnych obrotach)
Pozdrawiam |
_________________ Było 1.3 ,a jest jak narazie 1.6 CVH 104 KM. Pocinający do przodu. |
|
|
|
 |
kazi
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: Inny
Imię: Rafał
Wiek: 41 Dołączył: 14 Lip 2005 Posty: 474 Skąd: Łódź/GW
|
Wysłany: 1 Maj 2008, 16:12
|
|
|
ic3ek napisał/a: | Chodziło o to, że jak włączy kierunek "obojętnie który" to w momęcie zapalenia zarówki wskazówka od obrotka idzie w dół, a wmomęcie gdzie żarówka nieświeci wskazówka od obrotka idzie w góre.
Wyglada to całkiem fajnie bo jak mruga kierunek to lata góra/dół wskazówka od obrotka. (tylko na wolnych obrotach) |
Poprowadz nowy kabelek masy badz plusowy do licznika i bedzie ok u mnie to samo było ale juz nie ma te kableki sa za cienkie jak na amperarz płynący w liczniku a moze masz podsw diodowe w liczniku? badz niestandardowe zarówki? to zabiera prad i takie pozniej sa cyrki. |
_________________ PzMot - Polski Związek Motorowy w Gorzowie.
New Wozidło : Citroen Xantia 1,8 Turbo |
|
|
|
 |
diodalodz

Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5672 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 1 Maj 2008, 17:31
|
|
|
napewno od podświetlania diodowego bo jedna żarówka bierze tyle prądu co 5 diod . Zastanówcie się co piszecie czasami . Jak w 99 % mk3 licznik działa poprawinie to znaczy że twój też musi działać poprawnie i nie trzeba ciągać przewodów tylko zmierzyć czego brakuje masy czy "plusa" |
|
|
|
 |
kazi
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: Inny
Imię: Rafał
Wiek: 41 Dołączył: 14 Lip 2005 Posty: 474 Skąd: Łódź/GW
|
Wysłany: 1 Maj 2008, 19:27
|
|
|
dioda zakreciles normalnie a 5 fluxów to tez to samo co 1 zarówka? Tak jak dioda powiedzial sprawdz napięcia. |
_________________ PzMot - Polski Związek Motorowy w Gorzowie.
New Wozidło : Citroen Xantia 1,8 Turbo |
|
|
|
 |
diodalodz

Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5672 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 1 Maj 2008, 21:16
|
|
|
generalnie zasada jest taka że najmniej wydajnym źródłem światła jest żarówka . 99% zużywa na ciepło . Wiec każde źródło jest lepsze od żarówki . |
|
|
|
 |
kazi
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: Inny
Imię: Rafał
Wiek: 41 Dołączył: 14 Lip 2005 Posty: 474 Skąd: Łódź/GW
|
Wysłany: 1 Maj 2008, 23:08
|
|
|
diodalodz napisał/a: | generalnie zasada jest taka że najmniej wydajnym źródłem światła jest żarówka . 99% zużywa na ciepło . Wiec każde źródło jest lepsze od żarówki . |
Stosunek pobieranej mocy nie jest równy jej oddawaniu co za tym idzie ciepło ale nie 99% chyba ze chcesz zebym ci z tego zrobił wykład bo az sięgnałem do ksiązki z polibudy. Dioda to ze zarowka nie jest wydajna to nie znaczy ze jest mało efektywna a ciepło to skutek uboczny i jak narazie zarówek nic nie zastąpi bo juz próbowano z lampami rtęciowymi czyli swietlowkami i nie wyparły a led nie oświeci ci tak jasno pokoju jak zarówka. Swietlówka owszem ale nie led. I nie kazde jest lepsze od zarówki bo sa miejsca gdzie zarówka musi byc a sie nie sprawdzi swietlowka np. na mrozie zapal swietlowke ehh za bardzo rozwijamy sie w temacie tu mowa byla o czym innym devil |
_________________ PzMot - Polski Związek Motorowy w Gorzowie.
New Wozidło : Citroen Xantia 1,8 Turbo |
|
|
|
 |
rafi-2004
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.4/73KM
Dołączył: 30 Maj 2007 Posty: 13 Skąd: gniezno
|
Wysłany: 3 Maj 2008, 12:04
|
|
|
wiecie co jeszcze zauważyłem podczas trzymania na 4000 obrotow kontrolka od ładowania zaczyna mrogać |
|
|
|
 |
diodalodz

Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5672 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 3 Maj 2008, 15:24
|
|
|
hm
albo poszedł mostek albo wytarły się pierścienie wirnika . |
|
|
|
 |
|