Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Brak napięcia na elektromagnez rozrusznika fiesta mk5 99r
Autor Wiadomość
sookoll
[Usunięty]

Wysłany: 20 Kwi 2008, 14:56   Brak napięcia na elektromagnez rozrusznika fiesta mk5 99r

Witam, czy może ktoś mi pomoze. Mam fieste mk5 1.8 D. Zong jest taki że wczasie przekręcania stacyjką, brak jest rozruchu. Podałem napięcie na rozrusznik i wszystko jest okey z rozrusznikiem. Sprawdziłem napięcie czy wychodzi kostki stayjki, też jest okey. Czy napięcie idzie jeszcze przez jakiś przekażnik, a może przez immobilajzer. Nie mam już sił. Pozdrawiam Może ktoś posiada schemat elektryczny.Pozdrawiam
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5672
Skąd: Łódź
Wysłany: 20 Kwi 2008, 15:26   

hm
jest sterowanie immobiliserm . Odcina pompe i rozrusznik . Przekaźnik rozrusznika jest w komorze silnika . Sterownie plusem ze stacyjki . Masa odłączana przez immobiliser . Trzeba podjechać na diagnostykę żeby sprawdzić co się stało że nie może zaczytać kodu z klucza . Ewentualnie wcześniej sprawdzić i weliminować możliwość uszkodzenia cewki przekaźnika .
 
 
 
sookoll
[Usunięty]

Wysłany: 20 Kwi 2008, 21:48   

Witam, dzieki za odpowiedz.Ale bedzie tak jak mówisz. Bo jak podawałem mu napięcie na rozrusznik to kręcił ale nie odpalał, bo odcinał mu paliwo na wtryski. Pozdrawiam.
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5672
Skąd: Łódź
Wysłany: 21 Kwi 2008, 13:22   

moim zdaniem przy odrobinie wysiłku można bezinwazyjnie odpiąć ten immobiliser i auto bedzie działać poprawnie . Ale podkreślam że tylko mi się narazie tak wydaje :)
 
 
 
sookoll
[Usunięty]

Wysłany: 19 Maj 2008, 07:37   

Witam, fiestka już bryka. Powodem braku napięcia na elektromagnez był rozrojony imobilejzer. Ale to nie wszystko, dlatego sie rozsynchronizował bo w wiązce przewodów do pompy, dwa z nich były uszdodzone, i kompoter wariował, co elektromechanik synchronizował imo to odrazu po przekręceniu stacyjką było taksamo. Co jeszcze było ciekawe, auto przyjechało z francji z jednym kluczykiem, a kompóter do synchronizacji domagał się drugiego. Także ostrzegam z kupywaniem fordzików z jednym kluczykiem. Temat kluczyka jest do obejscia, ale trzeba mieć kluczyk od innego forda,potrzebny jest cium cium.Na tym kończe. hej. :luzik:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Regulamin Forum Fiesta Klub Polska
Ważne-przeczytaj koniecznie!
Rasta Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 22 Lut 2006, 23:34
Rasta
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Polityka cookies na stronie i forum Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 24 Mar 2013, 16:04
trzeci
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK5] Fiesta MK5
Fordy Fiesta V generacji (1999-2002)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:32
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK6] Błąd EAC FAIL, ABS, Brak przebiegu
Czyli problemy z układem ABS itp.
TOMASSS Silniki diesla 1 27 Maj 2012, 11:38
TOMASSS
Brak nowych postów Przyklejony: [MK5] Silnik Zetec-S przerywa, szarpie przy dodawaniu gazu
silnik przerywa, szarpie przy dodaniu gazu - winna cewka zapłonowa
Raffaello Elektryka silnika 5 19 Wrz 2016, 21:17
Mizer 59


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.