Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Remont silnika w ford fiesta 1,1 koszty?
Autor Wiadomość
shakalik
[Usunięty]

Wysłany: 25 Sty 2008, 14:55   Remont silnika w ford fiesta 1,1 koszty?

witam!od kilku lat jestem szczesliwym posiadaczem forda fiesty 1,1.niestety po wymianie łancuszka rozrzadu zaczely sie z nia problemy.
-strzelanie w gaznik,
-szarpanie
-i na koniec fiesta stracila chec do wspołpracy przestała palic 1 cylinder zaczela gasnac.
Diagnoza mechanika silnik nadaje sie do remontu lub do wymiany.moje pytanie brzmi jaki jest koszt kapitalnego remontu silnika lub zakupu "nowego"silnika.
 
 
Kolin 


Model: Inne auto
Wersja: CLX
Silnik: Inny
Imię: Mateusz
Wiek: 37
Dołączył: 24 Maj 2006
Posty: 428
Skąd: Ostrów Wlkp
Wysłany: 25 Sty 2008, 15:28   

1.1 sie nie opłaca remontować kup 1.3

Jaka przyczyna była wymiany łańcucha:?:
_________________
Alfa Romeo 147 Mjet 174,4 / 374,4 Powered by Cinsoft
 
 
 
shakalik
[Usunięty]

Wysłany: 25 Sty 2008, 15:47   

Przyczyna wymiany łańcucha było to że brzęczał po obudowie na wolnych obrotach.Jaki jest koszt kupna 1,3 ?i czy będzie pasował do mojej fiesty.Wcześniej miałem 1,1 na gaźniku zagazowaną.
 
 
Tommy 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Tomek
Wiek: 38
Dołączyła: 25 Sty 2007
Posty: 521
Skąd: Zielsko-Białe
Wysłany: 25 Sty 2008, 15:58   

1.3 jest przktycznie identyczny więc przekładka odbywa się to na zasadzie plug&play.
Koszt silnika 1.3 to około 500zl (zdarzają sie po 200, zdarzają sie po 1000...) Jednak warto kupować taki, ktory jest jeszcze w aucie i mozna go zapalić (posprawdzac czy nie kopci, pomierzyc kompresje) - żeby nie bylo niespodzianek później...
_________________
Profil Facebook
 
 
Bart_Skrzyszow 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Bartek
Wiek: 41
Dołączył: 22 Kwi 2006
Posty: 300
Skąd: RRS / RZE / RDE
Wysłany: 25 Sty 2008, 16:01   

a może kolega chce całkiem nowe autko sobie sprawić a 1 na części lub jako zapas :?:
Autko na chodzie, bite w prawy bok, cały czas jeździ tylko z folią zamiast szyby ;)
Szczegóły w giełdzie ;)

Zdrówko
_________________
CZĘŚCI KOMPUTEROWE TANIO!!!
RABAT dla FKP
Kontakt gg: 6012945 lub PW.
Tel. 692 063 773, lub 017 745 15 75
Gwarancja, faktury VAT.
 
 
 
shakalik
[Usunięty]

Wysłany: 25 Sty 2008, 16:08   

Poszukam narazie silnika,wiem że nie będzie to łatwe, bo w mojej okolicy fiestek jak na lekarstwo a tym bardziej silników do nich,nie wiem czy jest sens kupowania czegoś przez allegro bez sprawdzenia...bo jest to jak kupowanie kota w worku...może któryś z forumowiczów ma taki silniczek do sprzedania...?
 
 
Bit1 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Błażej
Wiek: 38
Dołączył: 27 Sie 2005
Posty: 506
Skąd: Chorzów
Wysłany: 26 Sty 2008, 10:12   

shakalik napisał/a:
Poszukam narazie silnika,wiem że nie będzie to łatwe, bo w mojej okolicy fiestek jak na lekarstwo a tym bardziej silników do nich,nie wiem czy jest sens kupowania czegoś przez allegro bez sprawdzenia...bo jest to jak kupowanie kota w worku...może któryś z forumowiczów ma taki silniczek do sprzedania...?


Ale wiesz jak kupisz 1,3i to już nie przełożysz tej swojej instalacji gazowej raczej, tylko częściowo będziesz musiał ją zmienić co pociąga dodatkowe koszta.
_________________

Niebieska 1,3i 1992 27.08.2005-20.05.2012
Czerwona 1,3 LPG 1990 8.01.2010-8.11.2010
Srebrna RS1800 LPG 1995 od 21.02.2012
 
 
 
shakalik
[Usunięty]

Wysłany: 26 Sty 2008, 10:29   

tak jestem tego świadom.Bit1 a orientujesz sie może jaki to może być koszt przeróbki instalacji z 1,1 gaznikowej na 1,3 gaznikowa?

[ Dodano: Sob Sty 26, 2008 10:34 ]
Może jednak warto byłoby zrobić remont mojego 1,1? jak myślicie? wymienić pierścienie na tłokach,zrobić głowice?Mechanik wspominał mi coś o szlifach a to dodatkowy koszt,jak myślicie będą konieczne?zaznaczam że przed awarią oleju brała jak na lekarstwo,jakieś 0,5l na 1500-2000 km.
 
 
madek 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006
Posty: 1755
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 26 Sty 2008, 11:33   

shakalik, szukales troche na forum? o remontach jest masa tematów. nikt ci nie powie na odleglosc co wystarczy wymienic. trzeba chociaz zrzucic glowice, pomierzyc progi na cylidnrach itp.
_________________
była sobie RS`ka...
 
 
portos 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 28 Gru 2007
Posty: 45
Skąd: Kiekrz
Wysłany: 26 Sty 2008, 11:35   

shakalik, :yyy: Jeśli po wymianie łańcuszka rozrządu zaczęły się problemy z pracą silnika, to wg mojej wiedzy jest coś spaprane w ustawieniu faz rozrządu wg znaków temu służących. Możliwe, że początek zapłonu nie wypada na 1-szy cylinder. Sprawdź najpierw to, a później medytacje nad zmianą silnika. :ok:
 
 
Bit1 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Błażej
Wiek: 38
Dołączył: 27 Sie 2005
Posty: 506
Skąd: Chorzów
Wysłany: 26 Sty 2008, 11:57   

shakalik napisał/a:
tak jestem tego świadom.Bit1 a orientujesz sie może jaki to może być koszt przeróbki instalacji z 1,1 gaznikowej na 1,3 gaznikowa?

[ Dodano: Sob Sty 26, 2008 10:34 ]
Może jednak warto byłoby zrobić remont mojego 1,1? jak myślicie? wymienić pierścienie na tłokach,zrobić głowice?Mechanik wspominał mi coś o szlifach a to dodatkowy koszt,jak myślicie będą konieczne?zaznaczam że przed awarią oleju brała jak na lekarstwo,jakieś 0,5l na 1500-2000 km.


Tak wogóle to u ilu mechaników byłeś? bo jak u jednego to bym polecił jechać jeszcze gdzieś bo wiesz są lepsi i gorsi mechanicy.
Co do instalacji gazowej w 1,3i to z tego co się orientuje powinna być to instalacja 2 generacji bo jest monowtrysk i plastikowy kolektor dolotowy więc koszta mogą być spore.
Na twoim miejscu to najpierw bym pojechał do innego mechanika, a potem chyba bym szukał jakiejś 1,1 na częsci (tzn samego silnika).
_________________

Niebieska 1,3i 1992 27.08.2005-20.05.2012
Czerwona 1,3 LPG 1990 8.01.2010-8.11.2010
Srebrna RS1800 LPG 1995 od 21.02.2012
 
 
 
madek 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006
Posty: 1755
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 26 Sty 2008, 11:59   

Bit1 napisał/a:
i plastikowy kolektor

a od kiedy? :)
_________________
była sobie RS`ka...
 
 
SpiderMAN 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Michał
Wiek: 46
Dołączył: 28 Maj 2007
Posty: 687
Skąd: Kraków
Wysłany: 26 Sty 2008, 12:00   

madek napisał/a:
Bit1 napisał/a:
i plastikowy kolektor

a od kiedy? :)
No właśnie, chyba ci się coś Bit1 pochrzaniło... metal jak nic... :P
 
 
 
Bit1 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Błażej
Wiek: 38
Dołączył: 27 Sie 2005
Posty: 506
Skąd: Chorzów
Wysłany: 26 Sty 2008, 12:20   

Oki racje macie w mk4 dopiero dali plastikowy :rotfl:
_________________

Niebieska 1,3i 1992 27.08.2005-20.05.2012
Czerwona 1,3 LPG 1990 8.01.2010-8.11.2010
Srebrna RS1800 LPG 1995 od 21.02.2012
 
 
 
shakalik
[Usunięty]

Wysłany: 26 Sty 2008, 13:34   

ok w poniedzialek jade do warsztatu w którym wymieniano mi łańcuszek,może faktycznie źle ustawili rozrząd...
 
 
SpiderMAN 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Michał
Wiek: 46
Dołączył: 28 Maj 2007
Posty: 687
Skąd: Kraków
Wysłany: 26 Sty 2008, 22:06   

Bit1 napisał/a:
Oki racje macie w mk4 dopiero dali plastikowy :rotfl:
W Silniku 1.3i Endura E... zreszta...
Ostatnio zmieniony przez SpiderMAN 28 Sty 2008, 17:25, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Marcinus 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Marcin
Wiek: 43
Dołączył: 24 Wrz 2005
Posty: 176
Skąd: Rumia
Wysłany: 26 Sty 2008, 22:34   

mechanik żle ustawił łańcuszek miałem podobne objawy zmień mechanika
_________________
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna 3d
Silnik: 1.1i/50KM [centralny zamek elektryczne szyby Cb Radio]
 
 
 
djtaso
[Usunięty]

Wysłany: 27 Sty 2008, 00:54   

a co do wymiany silnika ja nie dawno zmienialem silnik i to wcale nie jest tak plug&play:D wiele wtyczek nie pasuje np silnik krokowy musisz zmieniac i zacisk sprzegla i kolekrot wylotowy:) przynajmniej ja tak mialem:)
 
 
SpiderMAN 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Michał
Wiek: 46
Dołączył: 28 Maj 2007
Posty: 687
Skąd: Kraków
Wysłany: 27 Sty 2008, 01:21   

Bo ty kupiles mlodszy silnik niz masz auto... Stad te roznice we wtyczkach.
 
 
 
kenczorf 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 40
Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 1874
Skąd: Tarnów
Wysłany: 28 Sty 2008, 01:33   

a co do remontu to jesli chcesz kapitalny kapitalny a nie tylko planowanie i wymiane pierscionkow to w zasadzie kupisz za to kolejan fieste bo to ok 3000zl albo i wiecej z cala robocizna emchanika....
_________________
Cichociemna
Profil Facebook
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Regulamin Forum Fiesta Klub Polska
Ważne-przeczytaj koniecznie!
Rasta Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 22 Lut 2006, 23:34
Rasta
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Polityka cookies na stronie i forum Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 24 Mar 2013, 16:04
trzeci
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY
Brak nowych postów Przyklejony: Plan obsługi samochodu Ford Fiesta - także Diesel
Laskosz Mechanika ogólna 0 4 Lut 2006, 01:17
Laskosz
Brak nowych postów Przyklejony: FORD kody lakierów
Dla wszystkich fordów
Ryba88 Blacharstwo / Lakiernictwo / Kosmetyka samochodowa 5 30 Wrz 2024, 17:22
JoeMix


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.