Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

MK6 1,4 TDCI PATI
Autor Wiadomość
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 17 Sty 2008, 09:24   MK6 1,4 TDCI PATI

witam :hihihi:
mam pytanie mam fieste mk6 1.4 tdci i słyszałam ze usuniecie katalizatora moze znacznie podniesc moc nawet o 15% :fox: i tu pojawia sie moje pytanie czy usuniecie tej czesci nie wpłynie niekozystnie na prace lub zywotnosc silnika lub jakiegos jego elementu prosze o odpowiedzi za wszystkie z góry bardzo dziekuje
pozdrawiam :hihihi: !!!

[ Dodano: Czw Sty 17, 2008 09:25 ]
PumaRST napisał/a:
pati21 napisał/a:
ok rozumiem ale nie znalazłam tematu o katalizatorach to gdzie sie dowiem czegos na ten temat??


trzeba było załozyć nowy temat :yes:
ale nie martw sie modertor pewnie ogarnei ten temat i bedziesz miała swój temat.

co do kata to zależy czy jak tam jest z sądami, jesli one wogóle są i ile i w którym miejscu. w aucie z turbina czy to diesel czy benzyna odetkanie wydechu pomaga zdecydowanie ale też jakieś rewelacji sie nei spodziewaj, mozesz zaobserwowoać że szybciej sie turbina wkręca i łatwiej reaguje na dotknięcie gazu, co do przyrostu mocy wiele tego nei bedzie ale coś zyskasz ;)

wszystko zalezne czy masz sonde lambda za katalizatorem. Jak nie masz to mozesz śmiało wycinać i wstawiać choćby rurke o tej samej średnicy co reszta ukąłdu wydechowego, ale jak masz 2 sączy czyli jedna przed a drugaza katem to nic z tym nie zrobisz.

mam nadzieje ze troche pomogłem.

Pozdro.

!!


[ Dodano: Czw Sty 17, 2008 09:26 ]
pati21 napisał/a:
oki dzieki wielkie własnie sad tam nie widze tylko ze ten kat jest zaraz za kolektorem wydechowym tam jest podobny układ jak w silnikach z transit lub mondeo 2.0 TDDI a jak to sie robi z ta wstawka rurek to wiem bo juz wczesniej wyzucałam to z samochodów ale nie wiem jak to jest z tymi pompowtryskami no rozpisałam sie ale :hihihi: ciekawi mnie ten temat nic dziekuje jeszcze raz i wszystkiego dobrego zycze papa!!!
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 40
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 18 Sty 2008, 16:17   

Ja w takie przyrosty po wycieciu katalizatora nie wierze... jak juz puma zauwazyl co najwyzej bedzie lepszy spool na niskich obrotach i moze uda sie ugrac kilka Nm i moze z 1KM ale to bedzie nie odczuwalne...
Jak juz ingerowac to w Chip Tuning bardziej bym sie pchal i jakiegos ciekawego wirusa wgrac tam... :)
Jak juz ingerowac w wydech to proponowal bym "poluznic" wydech z serii na 2.5" oparty na 1 tlumiku komorowym, bedzie dosc cicho a przy gwaltownym przyspieszaniu pomruk bedzie tylko slyszalny :-)
_________________

 
 
 
Piter 
Ninja TEAM




Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 3843
Skąd: Wrocław
Wysłany: 18 Sty 2008, 17:05   

Gra nie warta świeczki. Samym katem wiele nie zyskasz. Jak mówi Fordon lepiej pokusić się o wirusa zostawiając wydech tak jak jest.
_________________
MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA :V:
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ...
 
 
 
Kolin 


Model: Inne auto
Wersja: CLX
Silnik: Inny
Imię: Mateusz
Wiek: 37
Dołączył: 24 Maj 2006
Posty: 428
Skąd: Ostrów Wlkp
Wysłany: 18 Sty 2008, 21:13   

ja wieże tylko w to,że odczujemy różnicę wtedy gdy faktycznie jest ten katalizator zapchany...bo nam odetka wydech

W przypadku Diesla to Wirusik
_________________
Alfa Romeo 147 Mjet 174,4 / 374,4 Powered by Cinsoft
 
 
 
kratek 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Inna
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Michał
Wiek: 42
Dołączył: 14 Sie 2005
Posty: 146
Skąd: wielkopolska
Wysłany: 18 Sty 2008, 22:04   

a ja powiem ze bedzie tylko gorzej ;/ zmieni sie sklad spalin silnik dostanie świra, a dwa trzeba tez uwazan na chip w tym silniku - troche go znam bo mazda pakuje ten motor do "trojek" i ich zywotnosc nie jest najwieksza to silnik koncernu PSA ( chyba ze sie myle ), w niektorych egzemplazach z malym przebiegiem slad o turbinie zaginął :devil: co znaczy ze turbina po prostu umarla :hihihi: oczywiscie mozna bawic sie w modyfikacje oprogramowania co napewno przyniesie efekty ale napewno kosztem czegos <8> pozdrawiam
_________________
..:::Projekt Futura:::.
..:::Diesel TEAM:::...
..:::Fabka TDI:::.....
..::WIELKOPOLSKI SQUAD FKP::..
 
 
 
woytek13 


Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Ghia
Silnik: 1.4 16V/90KM
Wiek: 36
Dołączył: 14 Maj 2007
Posty: 84
Skąd: Fajsławice
Wysłany: 19 Sty 2008, 17:55   

Panowie nie chiop tylko program. Dobrze zrobiony program do turbodiesla teoretycznie wydłuża jego żywotność. :) A praktycznie to silnik wtedy bardziej wykorzystujemy, bo jak fajnie przyspiesza to pedał zawsze w podłodze. :rotfl:

Chiptuning poprzedzony dokładnym badaniem stanu silnika, pomiarem przed i po nie zaszkodzi :yes: Co do modyfikacji to zawsze turbinke można wymienić, IC jest czy nie bo nie wiem :ups: , dorzucić, dolać więcej paliwa i latać :ok:
_________________


Motolublin.pl
Zmotoryzowana strona miasta
 
 
 
Piter 
Ninja TEAM




Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 3843
Skąd: Wrocław
Wysłany: 19 Sty 2008, 21:42   

IC to akurat na samym końcu bo wcale tu nie ma potrzeby.
Sam chip + wtryski.
_________________
MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA :V:
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ...
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 40
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 19 Sty 2008, 21:46   

Laaaa ratujcie... chlopaki to nie TDI z VAG-a gdzie wtryski i inne glupoty... IC fiesty maja z tego co pamietam,samym podlaniem dawek tez nie ukreci sie wiele...
TDCI sa toporne do tego niestety i nie maja takiego potencjalu jak TDI. Dobry soft jak bedzie wgrany to bedzie gitara...a norma jest ze najpierw sie hamuje auto przed i pozniej po wirusie...
_________________

 
 
 
woytek13 


Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Ghia
Silnik: 1.4 16V/90KM
Wiek: 36
Dołączył: 14 Maj 2007
Posty: 84
Skąd: Fajsławice
Wysłany: 19 Sty 2008, 22:08   

Norma normą, a potem ludzie kupują czip na allegrodo i im dym leci z każdej dziury w aucie...

Zawsze lepiej dmuchać na zimne, a z tymi TDCI faktycznie tak słabo??
_________________


Motolublin.pl
Zmotoryzowana strona miasta
 
 
 
Piter 
Ninja TEAM




Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 3843
Skąd: Wrocław
Wysłany: 19 Sty 2008, 22:31   

Fordon, chyba mnie nie rozumiesz. Ja nic nie porównuje do TDI itp. Juz Kratek pisał wyżej że te silniki są słabe a ja dodam że wszystkie TDCI forda są słabe. Natomiast jeśli będzie chciał sobie podnieść moc w tym aucie to najszybszą i najmniej inferencyjną metodą będzie soft. Masters Wrocław kręci 1.4 TDCI tu macie tabelę przyrostów:
http://www.tdi-tuning.pl/tabela_przyrostow.htm
oczywiście wykonując przed i po profesionalne hamowanie z diagnostyką silnika.
Efekt końcowy i tak jest zależny od stanu auta.
O wtryskach piszę tylko dlatego bo to jest pierwsza rzecz która ogranicza zamierzony wynik.
_________________
MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA :V:
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ...
 
 
 
Laskosz 


Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 39
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2321
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 19 Sty 2008, 22:57   

FKP Piter napisał/a:
a ja dodam że wszystkie TDCI

oj nie zgodze sie :) 2.0 w mondeo daje sobie rade ładniusio :yes:
_________________
" zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 
 
 
Piter 
Ninja TEAM




Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 3843
Skąd: Wrocław
Wysłany: 19 Sty 2008, 23:05   

Nie zgodzę sie. Idzie szybko ale krótko. Do tego starsze roczniki dość awaryjne.
Eeee ale nie o tym temat :)
_________________
MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA :V:
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ...
 
 
 
kratek 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Inna
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Michał
Wiek: 42
Dołączył: 14 Sie 2005
Posty: 146
Skąd: wielkopolska
Wysłany: 20 Sty 2008, 13:47   

Cytat:
oj nie zgodze sie 2.0 w mondeo daje sobie rade ładniusio


a jak ładniusio pompy paliwa siadają :devil:
_________________
..:::Projekt Futura:::.
..:::Diesel TEAM:::...
..:::Fabka TDI:::.....
..::WIELKOPOLSKI SQUAD FKP::..
 
 
 
Laskosz 


Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 39
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2321
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 20 Sty 2008, 15:38   

kratek napisał/a:
a jak ładniusio pompy paliwa siadają :devil:

zdarzyło mi się tylko w 1.8 tddi :devil:
_________________
" zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [MK6] Dołożenie IC w 1.4 TDCi
bas87 Silniki diesla 26 30 Wrz 2020, 12:32
rosomac
Brak nowych postów Przyklejony: [MK6] Wymiana filtra paliwa TDCI
zizu Silniki diesla 20 26 Lis 2014, 19:13
MarcinCe
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK6] Fiesta MK6
Fordy Fiesta VI generacji (2002-2008)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:30
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK6] Wygłuszenie drzwi - fotorelacja
Gość Car Audio i CB 15 22 Sie 2016, 15:24
slawomirro
Brak nowych postów Przyklejony: Ustawienia centralnego zamka w MK6 - FAQ
Parzych Porady eksploatacyjne 1 25 Kwi 2016, 23:19
slawomirro


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.